Tijdelijk geen boekingskosten

• 7.6
    Waardering

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Warredal

7.6GoedScore uit 635 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

635 reviews

Even heerlijk onthaasten!
Door Steffie op 29-05-2023
Gereisd met oudere kinderen

Het Warredal is een prachtig park in een geweldige omgeving. Geweldige huisjes met privacy, allemaal mooi opgaand in de natuur. Een ideale plek om even te onthaasten: geen tv, geen wifi, back to basics mét comfort, dus tijd om echt samen te zijn en te onthaasten. Tijd voor een spelletje, een goed gesprek, mooie wandeling en heel erg genieten van de rust. Het Warredal is een echte aanrader als je even wil 'vluchten'uit de hectiek van alledag! Wij gaan zéker nog een keer terug (2 puberdochters beamen dit!), en dan langer dan een weekend, want we waren nog niet klaar!

Heerlijk verblijf gehad!
Door Chridsy op 21-09-2022
Gereisd met partner

Een heerlijk weekje in een knus,gezellig en warm huisje! Mijn vriend en ik verbleven in cosy tiny house. Wat een heerlijke accommodatie! Heerlijk back to basic. Alles wat je nodig hebt om te kunnen verblijven was er! Want meer dan de basis heb je niet nodig! Heel vriendelijk personeel wat je graag verder helpt en zorgt dat je een fantastisch verblijf krijgt. De ligging was heerlijk in de natuur. De rust om je heen om echt je batterij op te laden. Leuke activiteiten te doen op het park zelf. En een uniek ganzenbord spel van het Warredal. Het enige wat wij als klein puntje hadden was dat we graag een raam gordijntje hadden gehad in de badkamer. Onze badkamer lag namelijk tegen het wandelpad aan. Wij hebben enorm genoten en zullen dit zeker aanraden aan onze familie en vrienden!

Een heerlijke, korte vakantie in het bos
Door Ed & Liesbeth op 08-09-2022
Gereisd met partner

Wat een leuke, unieke plek om een paar dagen door te brengen. Wij zaten in een Treetop house met Hottub tussen de bomen. Een hele rustige omgeving waar je goed kunt uitrusten. Je kunt eenvoudig dagtripjes in België en Nederland maken. Geen winkel of restaurant op het terrein en ook de verlichting in het huisje is minimaal. De huisjes liggen op een steile helling. Je word netjes met een 4x4 naar boven gebracht met je bagage maar je auto staat beneden op de parkeerplaats bij de receptie. Als je wat minder mobiel bent kan het vervelend zijn om de helling af- en weer op te klimmen. Het is dan een aanrader om de auto op hetzelfde niveau te parkeren. Dat is mogelijk indien je de auto bij de ingang van de wandelroute parkeert. Een geslaagde korte vakantie in een mooie omgeving.

Even weg van alles
Door Katrien op 04-09-2022
Gereisd met vrienden

We logeerden met 5 vrienden in de hobbithouse met hottub. Deze laatste was echt een meerwaarde. Ook de ligging van het huisje (niet te dicht bij de andere huisjes en met zicht op de wijngaard) was zeer aangenaam. De oorverdovende stilte en rust in het park zorgen ervoor dat je in no time helemaal relaxed bent. Bij heldere weer krijg je er ‘s nachts ook nog eens een prachtige sterrenhemel bij. Zeker een plek die is aan te raden als je eens even helemaal tot rust wilt komen. Het huisje zelf is gezellig en comfortabel. Enige minpuntjes voor ons waren dat je er geen ramen kan openzetten voor verluchting en dat er geen licht is in de badkamer (enkel sfeerverlichting rond de spiegel).

Super verblijf! Een aanrader
Door Vanessa op 30-08-2022
Gereisd met partner

Wij hebben heel hard genoten van de back to basic ervaring. Gewoon relaxen zonder multimedia. Park is heel mooi onderhouden en personeel is super vriendelijk. Ik zou zeker nog eens terug komen.

Heerlijke trage dagen
Door Marlies op 29-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

Wij hadden een héérlijk verblijf in Warredal deze zomer. Het Hobbit huisje (4p) was heerlijk koel en afgelegen. We gingen op vakantie met het idee 'we plannen niets, we laten de dagen komen zoals ze komen' en dat is 100% gelukt. Onze dochters (3 en 6 jaar) genieten van de zwemvijver en hebben uren 'gezwommen' in onze hottub. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Warredal info

Camping-informatie