Vakantiepark Molenheide

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,2

1755 reviews over Vakantiepark Molenheide in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne vakantie op een mooi park!

Ron Philipsen
18-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Ondanks dat er in onze periode weinig bedrijvigheid was (buiten vakantieperiode) en onze kinderen veel ziek zijn geweest hebben wij een hele fijne vakantie gehad op park Molenheide.

Het parkpersoneel is aardig en erg servicegericht. Problemen zijn op dit park geen probleem en er is vanalles te doen.

De indoorspeeltuin was voor onze kinderen (1 en 3 jaar) fantastisch en ook het zwembad erg leuk. De horeca was in onze periode op het park niet allemaal open maar dit wisten we vantevoren en wat er open was dat was prima.

Naast het park vind je een prachtig bosgebied waar het wild gewoon langs je af loopt. Ook zeker een aanrader als je daarvan houdt.

Al met al een supervakantie!

Alles was zeer goed

niesen
13-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles was prima en goed geregeld

Voor herhaling vatbaar

Tine en kids
13-10-2018
  • Onderkomen9

Zeer aangenaam verblijf en prachtig weer gehad. Ons vorige bezoek was 30 jaar geleden en waren blij verrast met de veranderingen

Vrij Uit

Komen zeker nog eens terug.

Christoph v.
12-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Binnen speeltuin is super groot en leuk voor de kinderen.ze vervelen zich geen minuut.park is netjes en rustig.

Top voor iedereen!

Joke
9-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Ons verblijf in Molenheide was super! Wij verbleven er met 6 volwassenen, 1 coole tiener van 15j, en 3 kindjes van 4 tot 10j, zowel jongens als meisjes. Er was voor ieder wat wils... Leuk zwembad, de indoor speeltuin was fantastisch voor de kids en gezellig voor de volwassenen. En de indoor mini golf is een echte aanrader.

De bungalow was proper en gezellig, en het mooie park een echt pluspunt!

WiFi in de bungalow zou leuk zijn...

Wij komen zeker terug....

Erg leuk park

Martin
8-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Erg leuk park dat buiten de seizoenen om niet druk is. Genoeg te doen voor kinderen tot 10 jaar. Ook voldoende mogelijkheden in de omgeving.

Alleen de speeltuin is leuk...

Ella paulissen
7-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Eerlijk gezegd is molenheide echt geen aanrader. Het zwembad is zeker geen aquaparadijs, de helft van de sproeiers werkt niet, het is niet zo groot, het is niet proper... mijn jongste stond vol met uitslag op zijn rug na het zwemmen en zijn oogjes waren knalrood van de chloor. Het huisje stonk naar de urine, het kinderhekje boven aan de trap werkte niet en was meer een gevaar voor de kindjes dan een veiligheidssysteem. De matrassen zijn hard, er staat materiaal dat je nu niet eens meer kunt kopen in de kringloopwinkel (een cassettespeler??). In het park is niets te doen, buiten het zwembad en de grote speeltuin. Er is weinig aanbod aan eten en je moet erg lang wachten. Er is geen controle in de speeltuin, we zijn de minigolf gewoon binnengewandeld omdat de schuifdeuren niet afgesloten waren. Het is een zootje ongeregeld daar. Het is alleen de moeite om eens een daguitstap te doen naar de binnenspeeltuin (zeer groot en in goede staat)

andy vanmellaerts
6-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles was goed altijd tip top in orde wij komen zeker terug

Erg leuke vakantie gehad met onze kleine!

R. Jansen
3-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het huisje was goed onderhouden en modern ingericht, goed schoon afgezien van wat geplette muggen op de wanden. De wifi was wel erg traag. Ik begreep dat je tegen bijbetaling wel sneller internet kon krijgen, maar anno 2018 zou een gratis wifi verbinding vergelijkbaar met 4G geen luxe mogen zijn. Het park zelf is erg mooi en, toen wij er waren, erg rustig (haast uitgestorven). Wel werd het park nog steeds goed onderhouden. Onze dochter van 15 maanden heeft zich heel erg vermaakt in het uitgebreide kinderzwembad. Voor Kids Valley was ze nog net wat te jong, maar voor wat oudere kinderen is dat ook heel erg leuk. Het personeel was ook altijd erg vriendelijk! Verder is er nog een heel groot en mooi wild park direct langs het vakantiepark. Daar kun je heel mooi wandelen in de natuur tussen de hertjes en wilde zwijnen. Al met al een rustig park met genoeg activiteiten!

Zeer goed

Bernard
3-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Mooi en rustig dat moment in het park

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molenheide in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molenheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.