Vakantiepark Molenheide

Sarita
22-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Best jammer dat je nergens op het park op normale tijden wat kon eten en drinken

Nooit meer

Bs boek
30-5-2018
  • Activiteiten5

Wij hadden geboekt voor 5 dagen maar zíjn maar 4 dagen gebleven.wegens muziek geluidsoverlast van de buitenlandse gastarbeiders díe wonen in de stacaravans. Tot 2 uur in de nacht harde muziek. Een klacht ingediend bij de mensen van het park.en die hebben ons goed geholpen.de nacht er op geen last meer van harde muziek.maar smorgen's wel last van Poolse mensen die stonden te overgeven bij hun auto. Net op het moment dat wij zaten te eten.dus mensen als je van rust houd moet je niet op de velden voor de caravans zijn.
Birger van Molenheide, sales & marketing, 1-6-2018

Beste mijnheer/mevrouw,

Fijn dat u de tijd genomen heeft om ons feedback te geven. Wij zijn dan ook zeer tevreden met uw 10/10 op kind vriendelijkheid, het zwembad, prijs/kwaliteit en hygiëne.

Daarnaast willen wij graag natrekken waar het misgelopen is voor jullie. Want het kan niet mogelijk zijn dat jullie eerder vertrekken.

Is het mogelijk om jullie naam, verblijfsperiode en boekingsnummer door te mailen naar birger@molenheide.be?

Dan helpen wij u langs daar graag verder en zoeken wij gezamenlijk naar een oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Birger Meuwis

Communicatie Molenheide

Heerlijk weekend met onze zoon van 3,5

Claudia
8-5-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben op en top genoten met onze kleine man!

Het zwembad en de binnenspeeltuin waren geweldig! Ondanks dat het meivakantie was, was het heerlijk rustig overal op het park. Jammer dat het ploeterbad nog niet in gebruik was, want het was heerlijk weer!

De boswandeling door het bos was ook erg leuk langs de herten en wilde zwijntjes.

De prijzen van het restaurant zijn wel aan de hoge kant. Een afhaal patatje en een pizza daarentegen is weer prima te betalen.

Qua boodschappen is het beter om naar de supermarkt te gaan. Een broodje is natuurlijk wel op het park te verkrijgen.

Ron
14-2-2018
  • Onderkomen10

Voor de derde keer in jaar tijd geweest. Geeft wel aan hoe goed het ons bevalt. Vooral voor jonge gezinnen met kinderen tot een jaar of 8 erg geschikt. Super indoor speeltuin waar vanalles te doen is. Ook het zwembad is erg fijn. Zeer overzichtelijk ook. Onze kinderen van 2 en 4 wilde iedere dag terug om weer te zwemmen. Het is een park met goede en vriendelijke service. Elke keer weer . De huisjes zijn zeer schoon en netjes. Iets wat in andere parken regelmatig anders is. In de vakanties is er altijd animatie ( weet niet of dit buiten de vakanties ook zo is) knutselen etc. Eten is prima op het park. Soms wellicht de prijzen aan de wat hoge kant. Wellicht wat budget maaltijden op de kaart zetten of kortingsbonnen voor de gasten. Als je elke dag op de plaza gaat eten dan wordt het wel een dure aangelegenheid. Supermarkt mag idd geen naam hebben (noodzakelijk spul, wel voldoende verse broodjes etc) maar op nog geen 3 km is een grote supe

leuk, jammer speelparadijs 2 hele dagen gesloten

marian van engelen
7-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

mooie huisjes en schoon, zag er netjes uit. Jammer speelparadijs 2 hele dagen gesloten en een dag in de week kun je dus niets kopen als je in het zwembad zit. Je mag ook niets meenemen. Geen winkeltje open gedurende de week, ook niet enkele uurtjes, dus altijd naar het dorp moeten gaan om brood etc te halen

Ontspannend

Dries goethals
1-2-2018
  • Onderkomen10

Veel mogelijkheden met kleine kinderen, ook als het slecht weer is. Vriendelijk onthaal

Niet wat we hadden verwacht.

LV
28-1-2018
  • Onderkomen7

Supermarkt is van 8:00 tot 11:00 open. Tip: neem alles mee.

Keuken restaurant 18:30 gesloten. Vr/za tot max 21:00 leven in de plaza, zo om 20:00 al uitgestorven.

Fietsverhuur duur en personeel geen kennis van zaken (banden zelf moet oppompen, geen tips qua routes, kaart kopen van €10).

Huisje netjes en schoon, bed heel goed, echter de bank erg slecht en de eetkamerstoelen ook. Kun je beide niet lang in/op zitten.

Plaza lunch en taart wel zeer goed. Zwembad veel glijbanen, erg leuk. Saraland top voor kids. Park zelf ziet er heel mooi uit.

Wellicht dat genoemde minpunten komt doordat we in het laagseizoen zitten, maar dan mogen ze van mij het park sluiten in het laagseizoen als de faciliteiten dan ook gelijk slecht zijn.

Goed heel rustig

Linda
27-1-2018
  • Onderkomen8

De bakker vonden we iets minder weinig keuze.

Het huisje was heel netjes en gezellig.

Super aangenaam en rustgevend

Kelly buedts
24-1-2018
  • Onderkomen9

Het min puntje zijn de overvliegende F16

Schoon en prachtig gelegen vakantiepark.

Fam Leijgraaff
22-1-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een huisje voor 4 personen. Dit huisje was schoon, alles was eigenlijk aanwezig zoals bijvoorbeeld thuis. Zwembad & indoor speeltuin is leuk en voldeed aan de verwachting zoals op de site omschreven staan.Het enige min punt is het eten in de taverne, je betaald veel te veel voor heel matig eten. Wij zijn daardoor twee keer uitgeweken naar restaurants in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Molenheide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molenheide in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molenheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molenheide scoort een 8.12 uit 10 op basis van 1388 reviews.