Géén boekingskosten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Verblijf in de natuur op Vakantiepark Molenheide België. Laat de kinderen spelen in de binnenspeeltuin of ga naar de indoor midgetgolfbaan. Door het schoolzwemmen moeten de kinderen het zwembad soms verlaten. In het aangrenzende Wildpark lopen de herten los rond. Op 5 minuten rijden is het Maisdoolhof, waar de kids zich volop vermaken.

3581 Reviews over Molenheide

• 9Jeroen27-06-2022

Fantastisch park. Aanrader.

Heel leuk park en faculteiten. Ruime woning met alle voorzieningen voor een optimaal verblijf. De faciliteiten waren fantastisch. Leuk zwembad en speelparadijs voor jong en oud.

• 8Krijn Schetters26-06-2022

Fijn, kindvriendelijk vakantiepark

Over het algemeen een heel fijn park. De service bij het restaurant viel tegen. Lang wachten tot je wordt geholpen, bestelling die niet wordt geleverd en dat terwijl er maar een paar tafels bezet waren.

Het was een warm weekend met veel zon. In de accommodatie was het heel warm. Ook ontbrak de mogelijkheid om in de schaduw te zitten. Er was geen parasol of iets dergelijks.

De zwembaden zijn perfect voor kinderen!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Schilling26-06-2022

Familienfreundlicher Park

Alle Mitarbeiter sehr freundlich, hilfsbereit und serviceorientiert. Schwimmbad, Indoor Spielplatz und die gesamte Anlage immer sauber und aufgeräumt. Auch der Hund war dabei.

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8de reymaeker Marie rose25-06-2022

super

zwembad en speeltuin super voor kindjes tot 7 jaar. prachtige, rustige omgeving om wandel- en fietstochten te maken

• 9Onderkomen
  • 8Laura Van den akker25-06-2022

Fantastische vakantie met baby en peuter

Super fijne vakantie gehad. Dit park is ideaal met kleine kindjes. Enorme binnenspeeltuin, leuk zwembad (niet modern maar perfect voor een driejarige) Wij hadden een kindercottage: park voor de baby stond klaar bij aankomst (fijn dat daaraan gedacht was) Cottage was wat ‘verouderd’ maar goed onderhouden. Personeel is ongelooflijk vriendelijk. Je voelt je onmiddellijk welkom 😊 Enige minpuntjes waren dat het winkeltje (buiten hoogseizoen) pas laat open ging en er was niet elke dag vers brood. Niet zo handig dat je dus buiten het park naar de bakker moet ipv te voet met de kindjes. De cottage was op het eerste zicht ook net, maar vermoedelijk niet gedweild, dus onze voeten/kousen waren op dag 1 onmiddellijk zwart. (Nadien gewoon onze schoenen maar aangehouden) Onze baby kroop gelukkig nog niet. Ook het terras kan wel eens een poetsbeurt gebruiken. Toch blijft het de ideale vakantiebestemming met kleine kindjes. Wij komen zeker terug!

• 7Onderkomen
  • 9Joep Gerrits25-06-2022

Ruim opgezet vakantiepark

Zeek leuk vakantiepark, perfecte ligging!

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Cindy25-06-2022

Zie jullie de volgende keer weer!

Het is een kindvriendelijk park waar een enorme oase aan rust heerst. Personeel is erg vriendelijk en druk met werken. Ze zijn continu bezig maar nemen alle tijd om maar de kletsverhalen van mijn zoon te luisteren!

• 9Esteban Toebat24-06-2022

Plezant avontuurlijk park

Plezant park zeker kind gericht plus punt groot peuterbad

• 10Onderkomen
  • 8Ellen Steenbakkers20-06-2022

Mooi park, we hebben genoten!

Wij hadden een heel mooi huisje, Octo, modern en schoon, heerlijk in de natuur! We waren met het hele gezin! Er was van alles te doen voor de kleinkinderen 5 en 6! Het personeel was vriendelijk en het eten goed!

• 9Onderkomen
  • 9Sarah Herreman20-06-2022

Genieten!

Vriendelijk en duidelijk onthaald. Het huis was kraaknet en rook fris. Wat met een kruipende baby eigenlijk zowat het belangrijkste was voor ons. Babybedje was stuk bij aankomst, we waren nog niet terug van de receptie of de technische dienst stond al aan onze chalet met een nieuw bedje.
    De ligging was rustig, ruim, veel privacy, geen overlast. De accommodatie ruim en uitrusting was naar wens. Ook waren alle faciliteiten schoon , zoals zwembad, speeltuin en eigenlijk het complete domein. Personeel was vriendelijk en hoffelijk. Ook erg lief en betrokken naar de kinderen toe. Heerlijke bakkerij aan het winkeltje. Prijs kwaliteit was ok. Klein minpuntje: prijzen voor een hapje of een drankje in de speeltuin waren erg hoog. Ik denk als je daar de prijs wat aanpast, de mensen met plezier een drankje of snackje extra bestellen. Je brengt er toch wel wat uren door. We waren aangenaam verrast en komen graag in de winter nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen