Vakantiepark Molenheide

Ineke
18-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Geweldig park voor kinderen tot een jaar of tien. Niet afhankelijk van het weer met een binnenzwembad en een giga grote binnenspeeltuin. Ook is er een buiten zwembad en speeltuin. Heel vriendelijk personeel en niets is teveel.

• Onderkomen8

Het park is ruim opgezet met veel bomen. Daardoor hebben wij het als een heel rustig park ervaren. Twee keer iets gemeld aan de receptie (dvd stuk en last van wespen). Daar werd direct wat aan gedaan ( nieuwe dvd speler en wespen werden verdelgd). Wat betreft annimatie daar had wel wat meer rugbaarheid aan worden gegeven. En het winkeltje heeft erg weinig. Voor boodschappen moet je naar een supermarkt maar die zit op ca 5 min rijden. Al met al zeer genoten van ons verblijf.

Mooi, schoon en leuk park

Aben
17-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Leuk, schoon en mooi park!

Alle huisjes staan voldoende uit elkaar, anderzijds ook vrijwel geen contact met buren..

Leuk zwembad(ietwat verouderd, maar niet heel storend) leuk peuterbad!!

Indoor speeltuin, zeer groot en vanalles te beleven

Friet halen(neem je pan mee, je krijgt veel friet vonden wij)

Pauwen niet gezien/gehoord...

Wel moet er voor sommige activiteiten betaald worden, dat zou in sommige gevallen niet nodig zijn.. mag best all in zijn!

Nr 600, zetha chalet 4 persoons

Schoon, nieuw, schoon

-Dichtbij voetbal/basketveldje, pingpong en jeu de boules

-2e slaapkamer, bedden beide op de grond(bij reservering/chat kun je vragen welke huisjes dit hebben) standaard staat er op de site stapelbed, wij wilde dit niet ivm leeftijd kids.

-Zowel schaduw als zon

-  vliegenhorren

- oven/magnetron

- nette pannen

2e slaapkamer geen kastruimte(ik miste wel wat ruimte)

Badkamer daarintegen voldoende opbergruimte!

Super

Van Koeveringe
17-8-2018
  • Onderkomen10

Een aanrader om naar toe te gaan. Accommodatie was echt heel mooi.

De zwembaden en de speeltuinen zijn heel leuk.

Jammer van de pauwen die je zo vroeg wekken aan de kant van het park waar wij zaten.

Kindvriendelijk, gastvrij, aan te bevelen.

Maertzdorf
  • Onderkomen9

Kinderen staan hier op de eersten plaats. Er is zeer veel voor de kinderen te doen.

Alles is erg netjes onderhouden en schoon. Zowel de accommodatie als hoofd gebouw.

Bosrijke omgeving veel ruimte je zit hier dus niet hutje aan mutje.

Wij waren hier met onze kinderen van 3 en 4 jaar en hebben hier een geweldige midweek beleefd.

Enorm genoten!

Kaatje
  • Onderkomen8

We hebben een super week gehad. Het Oasishuisje was prima! Elke dag gezwommen en eindeloos veel keer gegleden van de vier top glijbanen. Ook het voetbalveldje was een succes evenals de visvijver.

Klein minpuntje was het hele kleine assortiment in de supermarkt. Wel elke dag verse broodjes / croissantjes gehaald.

onwijs leuke vakantie en we komen zeker terug

vincent van derLast
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

we hebben een weekje vakantie gespendeerd en dat was echt super de kinderen waren erg blij met het zwembad met 4 glijbanen de indoor speeltuin was ook super leuk en gevarieerd het is wel weer even wennen dat je 200 euro borg moet betalen en dat de stroom en het water daar later mee berekend worden maar wie weet betaal je bij een park van keten wel teveel en is dit eerlijker en goedkoper. het huisje was schoner als dat ik wel eens bij andere parken heb gezien en dat vind ik echt een plus punt.

een min punt is dat het huisje waar we inzaten een houten constructie had en dan hoor je iedereen lopen en het huisje kraakt maar ook dat valt als je er aan gewent bent wel mee (ongeveer 1 dag)ook is het wel even wennen dat er pauwen los rondlopen die rond 7:30 al met elkaar gaan communiceren over het hele park maar dat is wel weer interessant voor jonge kinderen want pauwen veren zoeken is wel leuk om te doen.

Schitterend verblijf

Destoop Tom
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij verbleven in bungalow Mundo .

Proper huisje echt een aanrader de eerste avond probleempje met kapot kinderbedje dit werd met de glimlach opgelost .

Ook het zwembad en de indoorspeel tuin zijn leuk voor kleine kinderen.

Ook de animatie vonden onze kinderen leuk.

Hier zien ze ons nog terug.

fantastisch

BIANCA VAN OVERVELD
  • Onderkomen9

wij hadden een agora huisje, was netjes en verzorgd, de omgeving was mooi. het zwembad was perfect voor iedereen iets. de supermarkt was minder. het eten was ook heel goed. er was voor volwassenen weinig te doen.

Super

De Wulf Frank
  • Onderkomen8

Zeer kindvriendelijk en rustig park.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molenheide in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molenheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molenheide scoort een 8.15 uit 10 op basis van 1592 reviews.