Géén boekingskosten

Golden Lakes Village

Vakantiepark
BelgiëHenegouwenFroid-Chapelle

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Golden Lakes Village voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 142 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

142 Reviews over Golden Lakes Village

• 7Wim05-08-2022

Geen ervaring met de slechte recensies.

Wij hebben alle recensies gelezen toen wij net geboekt hadden, dus we hebben ons wel even achter de oren gekrabt maar we zijn gewoon die kant opgereden met de wetenschap dat mensen vaak alleen de moeite nemen om een slechte recensies te schrijven in plaats van een goede.

Ons huisje was erg netjes en alles functioneerde naar behoren en toen we voor het eerst binnenkwamen was alles keurig netjes schoon. Zowel de wc boven als beneden hebben we allebei in gebruik. Bestek en servies is ruim voldoende, vaatwasser werkt naar behoren. Het is boven inderdaad wat warm zonder airco, maargoed, we hebben thuis ook geen airco dus we nemen het gewoon zoals het is.Je boekt tenslotte ook geen 5sterren park.

Het is een meer dan prima omgeving om lekker tot rust te komen, maar om er even op uit te gaan of een stad of dorp te bewonderen waar wat bedrijvigheid is die is ver te zoeken. In de hele omgeving is er bijzonder weinig te doen.Zie verdere cijfers

• 2Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Catherine, Eigenaar, 02-12-2022

bedantk voor uw feedback, wij hopen jullie weer in onze park te zien!

• 8Diedeke14-07-2022

Super netjes en mooi gelegen park!

We hadden geboekt en hadden daarna pas gezien dat er hele slechte recensies waren geschreven en gingen daardoor met wat twijfels richting het Golden Lake huisje wat we hadden gehuurd voor 3 nachten (met twee grote kinderen). Het park is erg netjes en zeer keurig verzorgd en bij aankomst stond een hele vriendelijke beveiliger bij de entree zodat alleen gasten het terrein op konden komen. De omgeving en het meer zijn schitterend! Vriendelijke mensen (en tweetalig) bij de receptie, we konden het huisje echt pas om 16.00 uur in maar we konden wel alvast inchecken. Er was een probleempje met de sleutelaars maar dit werd gelijk opgelost! Het huis(je) is groot, nieuw en van alle gemakken voorzien. Ik had meerdere verhalen gelezen dat het niet schoon was maar dat was bij ons absoluut niet het geval, keurig!!! Okay, we blijven Nederlanders dus we moeten wel wat te zeuren hebben; bewegwijzering naar de villa’s zou wel handig zijn…🙂

Catherine, Eigenaar, 02-12-2022

Bedankt voor uw positieve feedback, ons team blijft er alles aan doen om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Wij hopen jullie weer in ons park te zien!

• 5Poulisse05-05-2022

Verblijven zijn heel mooi, maar we gingen ook voor het zwembad. We kregen te horen bij aankomst dat het zwembad vanwege technische storingen dicht was. Wat heel vervelend is want daar komen we wel voor. Maar goed dat kan gebeuren misschien gaat die nog open van de week. We vroegen het ook aan een medewerker bij het strandje en meer, en die vertelde ons dat het zwembad al 2 jaar dicht is en niet meer opengaat. Nu vind ik het dus heel nep dat ze toch nog steeds reclame maken voor het zwembad terwijl ze dit weten. Echt een lokkertje. En we zitten hier nu nog in de meivakantie voor ons, NL en ze hebben geen broodjes service alleen met vakanties en weekenden. We moesten een stuk lopen voor onze broodjes in de ochtend naar een park van Landal. De douche cabine in de 6 pers. met sauna is heeeel klein als je erin staat kun je niet bukken om jezelf te wassen, en er was maar 1 douche.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Catherine, Eigenaar, 02-12-2022

Bedankt voor uw feedback. Het grote zwembad maakt geen deel uit van het complex en is sinds het begin van Covid gesloten. Wij hebben de verschillende partners verwittigd dat het gesloten is. Wij hopen dat jullie weer in onze park gaan verblijven.

• 3Benny26-04-2022

Zeer teleurstellend

Huis was nog wel oke maar het zwembad waar op de website wordt naar verwezen al maanden dicht. Wellness nog eens apart te betalen terwijl dit niet word vermeld op de site. Restaurant heel weinig keuze als het restaurant open is kan je niet gewoon iets gaan drinken. Je krijgt bij de check-in een kortingskaart maar daar krijg je nergens korting mee. Sauna aan het huisje werkt met een timer dus je zeker 4 uur in het huis blijf om de timer terug aan te zetten als je 70 graden wil halen. Geen aanrader dus en bovendien niet goedkoop.

• 5Eetgelegenheden

Catherine, Eigenaar, 02-12-2022

Bedankt voor uw feedback, het spijt ons dat uw verblijf niet goed is verlopen. Het grote zwembad maakt geen deel uit van onze complex en is inderdaad sinds het begin van Covid gesloten. We nemen kennis van uw opmerkingen om onze dienstverlening binnen het domein te verbeteren.

• 2Ilka12-03-2022

Slecht en ver van alles vandaan

Let op: ZWEMBAD AL MAANDEN GESLOTEN SMERIG, SLECHT ONDERHOUD. Parkeerplaats vol glas. Ijzerdraad in speelgoeddoos. Zeer vies huisje. Er lag nog een scheermes vd vorige! Airco en bank zo vies en stinken. Zwembad al maanden dicht! Niets voor kids te doen. Geen winkel, geen terrasje, geen activiteiten. Overal ver vandaan, auto noodzaak. Stofzuiger kapot, stoeltje kapot, lamellen kapot. Geklaagd en extra schoonmaak gekregen, nog steeds smerig daarna! Lijkt totaal niet op de foto's. Park ook nog deels in aanbouw. Duur voor erg weinig kwaliteit en kind-onvriendelijk!

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 5VA09-09-2020

Nooit meer

Neem je fiets mee als u wil fietsen, de fiets verhuur is een klanten lokker. E fietsen niet beschikbaar! Volgens de receptie “Maar Landal daar zijn er genoeg, t is maar 10 min te voet.“ Bij de receptie v Landal”Landal neen morgen om 8h misschien, maar De rode krokodil, 10min met de auto. Daar zijn er meer dan genoeg.“ Rode krokodil “neen wij verhuren geen fietsen enkel in het weekend.“ Het restaurant: wijn Was te warm, dessert 3kazen, Waarvan eentje voor de helft niet eetbaar was te veel v d schil bij de presentatie lagen de schone sneden Boven zodat de indruk werd gewekt dat alles goed was. In een woord nooitmeer

• 7Onderkomen
  • 8R. Kuipers17-08-2020

Park met potentie

Met een naam als Golden Lake Village verwacht je in een luxueus park terecht te komen. Nou dat valt wat tegen, het park oogt en is rommelig mede door de bouwwerkzaamheden die er plaatsvinden. Dat is echter niet het enige dat er rommelig is. Op het hele park is er geen vuilnisbak te vinden. Het paaltje van de inrit staat vrijwel altijd open er komen veel dagtoeristen op het terrein van het park langs het, overigens prachtige meer, recreëren. Het park is heel ruim opgezet. De natuur op het park rond de bungalows wordt redelijk netjes bij gehouden. De huisjes zijn zeer ruim en modern ingericht. Er was er wel het een en ander aan vervanging toe maar dit was vooral cosmetisch. Stoelen en bank zaten heerlijk en er was ruim voldoende zitruimte. 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. De schuifpuien naar het terras zijn heerlijk en combineert het binnen/buiten gevoel. Al met al een prima park om als uitvalsbasis voor de omgeving

• 9Activiteiten
  • 8Familie Beyns31-07-2020

Sjiek , maar neem je fiets mee.

Topsjiek, proper en comfortabel, ons villaatje met echt alles erop en eraan. Het terrein geeft misschien wat te weinig vakantiegevoel, want alles is zeer afgeboord en afgelikt aangelegd. Dit park lijkt een sjieker aanhangsel van het naastgelegen Landal Village, the place to be met het enige winkeltje, pizzeria, omvangrijk fietsverhuur, restaurant (reserveren) en enige strand je waar je officieel mag zwemmen en dus propvol met weinig schaduwplekken aan het kindvriendelijke afgebakende stuk. Iets te ver te voet, perfect met de fiets, Je kunt met de auto(!) naar de parking aan Landal Village en dan te voet hellingen af naar de 'fun beach'. Het is een absoluut gemiste kans van de gemeente om van de talrijke onofficiële zwemplekken geen officiële te maken, zeker in coronatijd, om de mensen meer te spreiden. Geweldige windsurfplek met eigen betonnen helling naar het meer (maar zwemmen mag je er er niet!). Mooie fietsroute rondom.

• 5Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Kimberly31-07-2020

Mooi, maar saai...

Het park is prachtig aangelegd, mooie villas. Er is alleen letterlijk niets te doen! Geen speeltuin, geen supermarkt, echt te weinig faciliteiten voor het aantal sterren. Ligt aan het grote meer, maar geen eigen strandjes? Je kunt van Landal ernaast (10 minuten lopen) gebruik maken. Voor actie moet je het park af! Aanbevolen: klimpark Natura, jetskiën, fietsen rond het park, footgolf. Fijne vakantie gehad, maar had meer van het park verwacht.

• 4Activiteiten
  • 9Kelly f05-07-2020

Mooie locatie

Mooie domein, leuke huisjes en hotelkamers. Verbleven in een studio. Deze was voorzien van alle comfort en luxe. Ontbijt af te halen omwille van covid. jammer zakjes oploskoffie, een koffie to go zou veel beter zijn. Zwembad helaas gesloten. Op domein geen winkel of friterie. Kan je bezoeken bij de naastgelegen Landal. Fietsen te huur via hotel. In orde!

• 8Activiteiten

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar