Vakantiepark
7,2

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten4,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Lakes Village voor je op een rij gezet:

98 reviews over Vakantiepark Golden Lakes Village in het Nederlands

Nooit meer.

Lotte,
24-9-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Vies en oud.. Tussen de Polen..

Gereisd zakelijk in augustus 2018

Net en redlijk park met weinig activiteiten..

ton van der vorst,
29-7-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Een goed verzorgde, schone en modern park, jammer dat vele beschrijvingen in het huisje (typisch) alleen in het frans beschreven wordt ondanks dat er vele internationale gasten aanwezig zijn. Op het park zijn geen enkele activiteiten en buiten de receptie is er niets, ook geen winkel ,zwembad (alleen het meer) e.d.. In de omgeving is redelijk weinig te doen zodat je op het park aangewezen bent of jezelf. Het huisje is ruim opgezet, maar in de winter ziet het park graag dat men het huisje stookt met de aan de receptie aanwezige (betaalde) houtblokken zodat de aanwezige warmtepompen minimaal gebruikt hoeven te worden. De receptie spreekt gelukkig behoorlijk goed nederlands. Let wel op dat de levensstandaard ter plaatse (en omgeving) hoger ligt en vele supermarken zijn veel duurder dan in nederland. Tevens let op dat de elektriciteit typisch frans is en men voor vele stekkers een verloop nodig heeft. Het park ziet er wel goed verzorgden schoon uit en is het redelijk rustig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
De receptie, Gestionnaire du Domaine, 3-8-2018
Bedankt voor uw opmerkingen waarmee we de kwaliteit van onze service kunnen verbeteren. We zijn inderdaad in het Franstalige deel van België, maar al onze medewerkers spreken Nederlands. Alle technische, vrijetijds- en tijdschema-indicaties worden vermeld in een gebruikershandleiding in 4 talen in het huis, evenals in het welkomstboekje dat bij aankomst wordt uitgedeeld aan elke nieuwe huurder. Televisies hebben ook meer dan 40 kanalen in het Nederlands. Het landgoed heeft een boomklimpark op het terrein en vele andere activiteiten op alle 5 meren (waterskiën, kajakken, vissen, jetskiën, windsurfen, waterfietsen, golfen, minigolfen, waterfietsen ...) en veel toeristische activiteiten (het bezoek van Chimay en zijn beroemde bier, proeverij van het Fagnes-bier, een culturele rondleiding door het dorp Treignes, de grotten van Neptunus, Aquascope de Virelles, de vlinderboerderij) en meer plezier (lasergame, karting van Mariembourg, de amfibische bus van de rode krokodil). We hebben nog geen winkel op het landgoed, maar een kleine winkel is elke dag geopend op 500 meter (in de buurt van het tropische zwembad Aquacentre). In de winter krijgt elk huis met een houtkachel een pak hout om de sfeer van het huis warmer te maken (niet om het elektriciteitsverbruik te verminderen ...). Om te winkelen, en zoals in Nederland, kunt u kiezen tussen duurdere (Carrefour) of goedkopere winkels zoals Colruyt en Aldi. De elektrische stekkers zijn Frans-type effect (zoals overal in België), maar we bezitten receptie adapters. Ik hoop dat ik al uw vragen beantwoord en geven u het verlangen om bij onze domein terug te keren naar alle activiteiten te genieten.

Ga hier niet meer heen

Nicolien,
28-7-2018
  • Activiteiten1

Je komt aan en er is geen slagboom maar een paal die uit de grond komt!

Als je niet goed oplet gaat de paal omhoog en vernield heel je auto... is gebeurd bij een vakantieganger die net aankwam!!!Helaas moesten we helemaal naar de reseptie lopen(en dat is ongeveer 300 meter) daar kreeg je een pasje om met je auto naar binnen te komen.... niet logisch dus!!! Borg kan je contant betalen of visa, anders moet je in het dorp geld gaan pinnen!! Het huisje zit er gezellig uit met airco (die niet goed werkte, en dat met 36 graden) ijskast niet koud genoeg en kookplaat viel elke keer uit😬! Faciliteiten niet aanwezig, je word doorverwezen naar landal om te zwemmen,eten,boodschappen doen! Meer is smerig en vol met keien, iedereen kan via landal naar het meer gaan en ook gebruik maken van de faciliteiten van het park. Zwembad moet je betalen €4,00 pp mooi zwembad maar overvol reden daarvan is datiedereen in de omgeving gebruik daarvan kan maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
De receptie, Gestionnaire du Domaine, 3-8-2018
Bedankt voor uw opmerkingen waarmee we onze services kunnen verbeteren. De ingang is gemaakt door een beveiligd systeem van nop dat op en neer gaat. Een verkeerslichtsysteem waarschuwt wanneer de plot stijgt en rood wordt. Volg geen andere auto in het geloof dat u zult passeren (zoals op de Franse snelwegen ...) en neem altijd zijn parkeerkaart mee. De nieuwe receptie bevindt zich inderdaad in het centrum van het Domaine, op 300 meter van de ingang, in een natuurlijke en ontspannen omgeving die het wandelen bevordert. Bij aankomst vragen wij om een ​​aanbetaling in contanten of met een creditcard (zonder debetkaart), zoals vermeld op alle boekingssites waarmee we overeenkomsten hebben gesloten. Bij het betreden van het huis en elke airconditioningsmodule duurt het ongeveer 10 minuten voordat de externe sensor het signaal geeft aan de thermostaat om af te koelen of opnieuw te verwarmen. De huidige hitte is uitzonderlijk (36 graden is nooit in België bekend), het is waarschijnlijk dat de koelkast iets meer moeite heeft om af te koelen. Onze technische service is zeer attent op alle verzoeken en uw kookplaat is volledig vervangen. Het Aquacentre (tropisch zwembad) ligt op 500 meter van het landgoed en vele restaurants en winkels. Omdat ons veld nog in ontwikkeling is, openen we in november ons eigen restaurant. Het meer is een van de grootste ontmoetingsplekken om te duiken omdat het water erg helder is. Ik hoop dat ik uw vragen heb beantwoord en wens u een goed einde van het verblijf bij ons.

Heerljjk, lekker rustig

Met z'n drieen,
16-5-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten1

Huisjes zijn heerlijk en ruim. 2 badkamers vonden wij erg prettig. Jammer dat de sauna op het terras zit. Geen privacy en je moet via de woonkamer, trap enz naar de badkamer. Gemiste kans, lijkt me.

Receptie ging snel, binnen 5 min ingecheckt. Wel jammer dat er weinig speelgelegenheden zijn voor kinderen. Er zijn mooie vijvers, maar is niet de bedoeling dat kinderen daar in spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

buiten zomerperiode weining te doen

sharmila,
1-3-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Golden Lakes Village.Met partner en kind van 8jr eind febr. geweest. Mooie plek maar nu weinig te doen. In zomer volop activiteiten te doen met mooie meer en strand. Supermarktje , Aquacentre, pizzeria en snackbar met auto 2 min. afstand. Aquacentre onvriendelijk personeel, water erg koud! Krijgt wel 60%korting op entree. Pizzeria en snackbar bepaalde dagen open, zeker buiten het hoogseizoen. Snackbar is simpel, snel en smaakloos. Frietjes gegeten was smaakloos. Mijn man had hamburger gegeten, dit zonder sla, kaas, komkommer ect. Bij terugkomt bij villa heeft ons kind maar een boterham met hagelslag gegeten, was veel lekkerder.

Lidl en Match supermarkt in Beaumont 15 min.rijden. Op plekje Cerfontaine 10 min. rijden vindt je t supermarkt Carrefoure market. Best prijzig vergeleken met nederlandse prijzen. Grotten van Han erg indrukwekkend en mooi om dit gezien te hebben. Is 1,5 uur rijden van Golden Lakes Village. Voordat je gaat kijk op de site of ze open zijn en naar de rondleidingstijden. (vaak is dit om het uur)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018
  • Activiteiten1

Bij aankomst moesten we bijna 2 lange uren wachten alvorens we de sleutels van ons verblijf overhandigd kregen. Dit omwille van bemanning van slechts 1 kleine balie en een lange rij wachtende gasten. Als je weet dat het domein volledig volgeboekt is en alle gasten rond ongeveer hetzelfde uur arriveren, dan zorg je ervoor dat alles vlotter kan verlopen en mensen niet zo lang moeten wachten.

De matrassen van de bedden waren héél hard waardoor een fatsoenlijke nachtrust niet mogelijk was. Mijn echtgenoot en ik waren genoodzaakt om afwisselend op de zetel te slapen.

Op het domein zelf was er weinig tot niets te beleven (géén winkels, totaal geen recreatie, géén restaurants, géén drinkgelegenheden, etc) Het meer en omgeving zelf biedt veel sportactiviteiten en je kan gebruik maken van het zwembad te Landal.

Domein is nog in volle expansie. Op dit moment is de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Ik veronderstel dat eens dit domein volledig af is het wel aangenaam vertoeven kan zijn. Hopelijk wordt er dan de nodige recreatie voorzien met restaurants en drinkgelegenheden!

Wij hadden onze hond mee genomen, maar toen we tijdens onze eerste wandeling de "doggybag" wilde deponeren werd het plots een heuse zoektocht naar een vuilbak. Er stond welgeteld één vuilbak (langs de véle wandelpaadjes) op gans het domein, ook daarbuiten (op de promenade langs het meer) géén enkele vuilbak te bespeuren.

Het huis zelf was netjes en zéér hygiënisch. Alle comfort aanwezig, nog zéér nieuw! Daar heb ik niks op aan te merken! Algemene setting van het domein is mooi, vlak bij het meer van de l'eau d'heure met prachtige wandel- en fietsroutes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verblijf van 2 weken is te lang

Belinda,
11-9-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2

Het park ligt echt op een prachtige locatie aan het meer.. De woningen zien er heel mooi uit en alles is zeer mooi aangelegd .. ( wandelpaden en tuinen rondom de woningen )

Wij hadden deels een prachtig uitzicht..Links opzij zicht over het meer maar helaas was ons front aanzicht en het zicht op rechts , een groot bouwterrein.. Dat vonden we jammer..

Gelukkig werden grote bouwwerkzaamheden niet uitgevoerd tijdens onze vakantie..

Als je voor de eerste keer het park opkomt is het even zoeken.. Waar moeten we de auto laten ..?? Waar is de receptie ?? Vanaf de straat is dit echt onduidelijk , en als je eenmaal de receptie hebt gevonden( klein kamertje waar 1 persoon in mag staan , en de rest buiten moet wachten ) is het inchecken toch nog wel een klusje wat veel tijd in beslag neemt..

Eenmaal in ons 8 pers huisje ( J16 ) en de 2 weken erna ( wij waren met 7 personen ) kwamen we toch wel achter een paar minpuntjes..

Als 1e , waar ik zelf nog wel van geschrokken ben , is de muizenval in het kamertje naast de keuken .. Met mijn angst voor deze beesten wil je dat echt niet als 1e zien als je je vakantie huis betreedt ..

Als 2 e..De ruimte voor 8 pers .. De slaapkamers niets op aan te merken , deze waren zeer ruim en ook de 3 badkamers voldeden aan de verwachtingen..

Wel had de laatste van ons die s morgens ging douchen de pech dat deze nog maar eventjes van het warme water kon genieten ..

De ruimte in de woonkamer was niet geschikt voor 8 personen..

Hierin stonden 2 tweezits bankjes en 1 stoel..

De ruimte in de keuken was een beetje vreemd..Hoewel er genoeg ruimte was konden we in geen van de keukenkastjes onze boodschappen kwijt.. We moesten eerst alles opnieuw indelen ..1 kast was helemaal gevuld met instructie boekjes en garantie papieren van alle huishoudapparaten e.d ..

Tip die we de schoonmaaksters willen geven is : Kijk ook eens naar boven..In eerste instantie viel ons dit niet op maar zodra het donker werd en de lampen aangingen , hing hét vol met stof en webben en kwamen er spinnen vanuit allerlei hoekjes en plintjes ( die loslieten ) en elke avond moesten we vreemde kleine beestjes , die ook uit alle hoekjes kwamen , meerdere keren per avond ,want ze waren best met velen , verwijderen met de stofzuiger.. De sauna hebben we niet gebruikt omdat hier ook veel spinnen inzaten..

Als laatste nog een opmerking over de verwarmings ketel.. Deze springt iedere avond aan en draait dan op volle toeren de gehele nacht door..Omdat de huisjes ook best erg gehorig zijn kun je hier in de grote slaapkamer boven ( met terras ) best wel last van hebben want het is een akelig gebrom..

Deze minpuntjes zijn jammer, maar hebben gelukkig niet ons vakantieplezier bedorven..

Ik vindt wel dat wij voor dit huisje een flink bedrag hebben neergeteld en hoe mooi het er ook uitziet , van dichtbij gezien scheelt er toch wel het e .e .a . aan.. ( plinten laten los..verf bladert af..Deuren schuren over de vloer )

Het is wat mij betreft de prijs van € 2500 voor 2 weken niet waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prettig verblijf

Annelies,
20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Park en ons 4 pers huisje was schoon en goed onderhouden. Is een ruim huisje met alle gemakken oa airco onder/oven/vaatwasser. Helaas alleen 1 wc boven. Wij hadden uitzicht op het meer en 's avonds lang zon op het terras. Andere woningen liggen meer op de schaduw/geen uitzicht op meer. Receptie zit tijdelijk in kleine ruimte. Helaas konden we de borg van 200 eur niet pinnen. Alleen contant/creditcard. Kregen pas sleutel na betaling borg, dichtstbijzijnde bank 6km verder, vervelend begin. Lakenpakket + handdoeken gehuurd bij hen. Na een week konden we de handdoeken kosteloos vervangen. Verder receptie vriendelijk.

Is op di/wo/do mini-club. Een beperkte animatie, de 2 meiden deden hun best. Op park verder geen faciliteiten. Broodjes/fietsen haalden wij bij Landal. Park zit er vlak naast. Dit park zeer kleine speeltuin, bij Landal ook geen grote speeltuin, wel evt kleine indoorspeeltuin. Omgeving is mooi, heerlijk fietsen/wandelen. Zwembad prima. Veel watersporten in de omgeving. Zwemmen kan op 2 plaatsen aan het meer (1 op ca 5/10 min lopen thv Landal). De dorpjes in de omgeving weinig bijzonders. Dinant (bezoek Citadel met kabelbaan) wel een aanrader. Over algemeen prettig verblijf, in omgeving binnen 1 u rijden genoeg te bezoeken/te doen. Zeker de moeite waard voor 1/2 weken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie huizEn, tegenvaller al met al

Mieke,
18-8-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1

We hebben zomer 2017 2 weken doorgebracht in een 8 persoonshuis. Het huis en het park zijn vooral mooi. Maar we waren in het hoofdseizoen en het voelde als vroege voorseizoen. Zowel in de omgeving als op het park is niet zoveel te doen.

We voelden ons behoorlijk voorgelogen over een aantal zaken. We hadden 'what you see is 'what you get' garantie' bij de foto's zien staan en gingen uit van uitzicht op het meer. In plaats daarvan keken we uit op een visvijvertje en de voordeur van een ander huis. De activiteiten die werden aangekondigd gingen niet door, letterlijk met huilende kinderen staan wachten op volleybal en petanque toernooi.

Al met al een hele dure vakantie in mooi huis in een hele stille omgeving. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Super genoten

cindyvandekuilen,
9-8-2017
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Erg tevreden met het huis. Luxe en mooi, alles compleet. Hadden een mooie plek met mooi uitzicht (k17).

Genoten. Vriendelijk personeel, behulpzaam.

Veel activiteiten te doen in de omgeving (klimpark, waterbus, vlinderschuur,, zwembad).

Faciliteiten van het park slecht.

Animatie zou beginnen om 10 uur. 5 over 10 komen er 2 meisjes al rokend aan. Zoon van bijna 5 mocht na veel gezeur toch blijven (terwijl er maar 1 ander kindje was!!).

Maar geen gelegenheid om te blijven als ouder. Op vakantie geen oppas nodig, maar een gezellig moment met mijn kind. Speeltuin zit zelfs nog voor de ingang van het park, langs de weg. Geen praktische plek om andere kindjes te ontmoeten.

Landal park was wel perfect. Zowel animatie, als winkel, binnen en buiten speeltuin. Veel activiteiten en super enthousiaste meiden. Veel gebruik van gemaakt. Ook gezellige snackbar.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Golden Lakes Village in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Golden Lakes Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.