Vakantiepark Golden Lakes Village

België, Henegouwen, Froid-Chapelle

7.5Goed

• 6.2Activiteiten
  • 7.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Lakes Village voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

132 reviews over Vakantiepark Golden Lakes Village

• 2019
    9Cvdh06-09-2019

Top locatie met erg mooie woningen. Het personeel is erg vriendelijk, ondanks dat het hoogseizoen bijna voorbij is. De omgeving is erg mooi en veel bezienswaardigheden zijn goed met de auto te doen. Er is weinig info bij de receptie, maar in de omgeving vind je genoeg informatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Barry16-08-2019

Ruim, nieuw en moderne vakantiewoningen

Huisjes zelf ruim, nieuw en vrij modern. Het park zelf is nog erg in opbouw. Voor de kids is het aanbod erg beperkt. Nauwelijks speeltuintjes en geen voetbalveldjes bv. Ook wordt het mooie aanliggende meer nog niet echt bertrokken bij t park. Gelukkig kan je gebruik maken van de voorzieningen van het Landalpark, op een kleine 10 minuutjes lopen.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Petruschka Delmaire26-07-2019

Mooi vakantiepark!

Wij hebben een mooie reis achter de rug van een weekje in het park . De huizen zijn zeer mooi ingericht en comfortabel . Een min puntje dat het terras niet echt kindvriendelijk is en gevaarlijk is voor kleine kinderen . Er is veel te beleven op en rond het water . Supermarkten dichtbij . Fietsverhuur bij landal huisjes vlak bij aquacenter 500 m verder . Was de moeite om eens een fiets te huren om rond het meer te fietsen . Le crocodil rouge niet aan te raden , veel geld voor hetgeen het is . We komen zeker nog eens terug naar het vakantiepark. Ik raad het zeker aan !

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9S. Wijnhoven28-04-2019

Ideaal voor een fijne vakantie in de Ardennen

Golden Lake Village grenst aan de Belgische Ardennen. Een prachtig park aan de rand van een meer. 500 m van het park vind je een groot aquacenter. De huisjes zijn praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Je vindt er rust, natuur en ruimte. Ideaal als je van wandelen, fietsen, zwemmen en andere wateractiviteiten houdt. Wij hebben het hier heel fijn gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    2Lotte24-09-2018

Nooit meer.

Vies en oud.. Tussen de Polen..

• 1Onderkomen

Zakelijk gereisd in augustus 2018

• 7ton van der vorst29-07-2018

Net en redlijk park met weinig activiteiten..

Een goed verzorgde, schone en modern park, jammer dat vele beschrijvingen in het huisje (typisch) alleen in het frans beschreven wordt ondanks dat er vele internationale gasten aanwezig zijn. Op het park zijn geen enkele activiteiten en buiten de receptie is er niets, ook geen winkel ,zwembad (alleen het meer) e.d.. In de omgeving is redelijk weinig te doen zodat je op het park aangewezen bent of jezelf. Het huisje is ruim opgezet, maar in de winter ziet het park graag dat men het huisje stookt met de aan de receptie aanwezige (betaalde) houtblokken zodat de aanwezige warmtepompen minimaal gebruikt hoeven te worden. De receptie spreekt gelukkig behoorlijk goed nederlands. Let wel op dat de levensstandaard ter plaatse (en omgeving) hoger ligt en vele supermarken zijn veel duurder dan in nederland. Tevens let op dat de elektriciteit typisch frans is en men voor vele stekkers een verloop nodig heeft. Het park ziet er wel goed verzorgden schoon uit en is het redelijk rustig.

• 3Activiteiten

De receptie, Gestionnaire du Domaine, 03-08-2018

Bedankt voor uw opmerkingen waarmee we de kwaliteit van onze service kunnen verbeteren. We zijn inderdaad in het Franstalige deel van België, maar al onze medewerkers spreken Nederlands. Alle technische, vrijetijds- en tijdschema-indicaties worden vermeld in een gebruikershandleiding in 4 talen in het huis, evenals in het welkomstboekje dat bij aankomst wordt uitgedeeld aan elke nieuwe huurder. Televisies hebben ook meer dan 40 kanalen in het Nederlands. Het landgoed heeft een boomklimpark op het terrein en vele andere activiteiten op alle 5 meren (waterskiën, kajakken, vissen, jetskiën, windsurfen, waterfietsen, golfen, minigolfen, waterfietsen ...) en veel toeristische activiteiten (het bezoek van Chimay en zijn beroemde bier, proeverij van het Fagnes-bier, een culturele rondleiding door het dorp Treignes, de grotten van Neptunus, Aquascope de Virelles, de vlinderboerderij) en meer plezier (lasergame, karting van Mariembourg, de amfibische bus van de rode krokodil). We hebben nog geen winkel op het landgoed, maar een kleine winkel is elke dag geopend op 500 meter (in de buurt van het tropische zwembad Aquacentre). In de winter krijgt elk huis met een houtkachel een pak hout om de sfeer van het huis warmer te maken (niet om het elektriciteitsverbruik te verminderen ...). Om te winkelen, en zoals in Nederland, kunt u kiezen tussen duurdere (Carrefour) of goedkopere winkels zoals Colruyt en Aldi. De elektrische stekkers zijn Frans-type effect (zoals overal in België), maar we bezitten receptie adapters. Ik hoop dat ik al uw vragen beantwoord en geven u het verlangen om bij onze domein terug te keren naar alle activiteiten te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Nicolien28-07-2018

Ga hier niet meer heen

Je komt aan en er is geen slagboom maar een paal die uit de grond komt! Als je niet goed oplet gaat de paal omhoog en vernield heel je auto... is gebeurd bij een vakantieganger die net aankwam!!!Helaas moesten we helemaal naar de reseptie lopen(en dat is ongeveer 300 meter) daar kreeg je een pasje om met je auto naar binnen te komen.... niet logisch dus!!! Borg kan je contant betalen of visa, anders moet je in het dorp geld gaan pinnen!! Het huisje zit er gezellig uit met airco (die niet goed werkte, en dat met 36 graden) ijskast niet koud genoeg en kookplaat viel elke keer uit😬! Faciliteiten niet aanwezig, je word doorverwezen naar landal om te zwemmen,eten,boodschappen doen! Meer is smerig en vol met keien, iedereen kan via landal naar het meer gaan en ook gebruik maken van de faciliteiten van het park. Zwembad moet je betalen €4,00 pp mooi zwembad maar overvol reden daarvan is datiedereen in de omgeving gebruik daarvan kan maken!

De receptie, Gestionnaire du Domaine, 03-08-2018

Bedankt voor uw opmerkingen waarmee we onze services kunnen verbeteren. De ingang is gemaakt door een beveiligd systeem van nop dat op en neer gaat. Een verkeerslichtsysteem waarschuwt wanneer de plot stijgt en rood wordt. Volg geen andere auto in het geloof dat u zult passeren (zoals op de Franse snelwegen ...) en neem altijd zijn parkeerkaart mee. De nieuwe receptie bevindt zich inderdaad in het centrum van het Domaine, op 300 meter van de ingang, in een natuurlijke en ontspannen omgeving die het wandelen bevordert. Bij aankomst vragen wij om een ​​aanbetaling in contanten of met een creditcard (zonder debetkaart), zoals vermeld op alle boekingssites waarmee we overeenkomsten hebben gesloten. Bij het betreden van het huis en elke airconditioningsmodule duurt het ongeveer 10 minuten voordat de externe sensor het signaal geeft aan de thermostaat om af te koelen of opnieuw te verwarmen. De huidige hitte is uitzonderlijk (36 graden is nooit in België bekend), het is waarschijnlijk dat de koelkast iets meer moeite heeft om af te koelen. Onze technische service is zeer attent op alle verzoeken en uw kookplaat is volledig vervangen. Het Aquacentre (tropisch zwembad) ligt op 500 meter van het landgoed en vele restaurants en winkels. Omdat ons veld nog in ontwikkeling is, openen we in november ons eigen restaurant. Het meer is een van de grootste ontmoetingsplekken om te duiken omdat het water erg helder is. Ik hoop dat ik uw vragen heb beantwoord en wens u een goed einde van het verblijf bij ons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Met z'n drieen16-05-2018

Heerljjk, lekker rustig

Huisjes zijn heerlijk en ruim. 2 badkamers vonden wij erg prettig. Jammer dat de sauna op het terras zit. Geen privacy en je moet via de woonkamer, trap enz naar de badkamer. Gemiste kans, lijkt me. Receptie ging snel, binnen 5 min ingecheckt. Wel jammer dat er weinig speelgelegenheden zijn voor kinderen. Er zijn mooie vijvers, maar is niet de bedoeling dat kinderen daar in spelen.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 7sharmila01-03-2018

buiten zomerperiode weining te doen

Golden Lakes Village.Met partner en kind van 8jr eind febr. geweest. Mooie plek maar nu weinig te doen. In zomer volop activiteiten te doen met mooie meer en strand. Supermarktje , Aquacentre, pizzeria en snackbar met auto 2 min. afstand. Aquacentre onvriendelijk personeel, water erg koud! Krijgt wel 60%korting op entree. Pizzeria en snackbar bepaalde dagen open, zeker buiten het hoogseizoen. Snackbar is simpel, snel en smaakloos. Frietjes gegeten was smaakloos. Mijn man had hamburger gegeten, dit zonder sla, kaas, komkommer ect. Bij terugkomt bij villa heeft ons kind maar een boterham met hagelslag gegeten, was veel lekkerder.

Lidl en Match supermarkt in Beaumont 15 min.rijden. Op plekje Cerfontaine 10 min. rijden vindt je t supermarkt Carrefoure market. Best prijzig vergeleken met nederlandse prijzen. Grotten van Han erg indrukwekkend en mooi om dit gezien te hebben. Is 1,5 uur rijden van Golden Lakes Village. Voordat je gaat kijk op de site of ze open zijn en naar de rondleidingstijden. (vaak is dit om het uur)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 6Kristin03-01-2018

Mooie huisjes maar op domein zelf niks te beleven

Bij aankomst moesten we bijna 2 lange uren wachten alvorens we de sleutels van ons verblijf overhandigd kregen. Dit omwille van bemanning van slechts 1 kleine balie en een lange rij wachtende gasten. Als je weet dat het domein volledig volgeboekt is en alle gasten rond ongeveer hetzelfde uur arriveren, dan zorg je ervoor dat alles vlotter kan verlopen en mensen niet zo lang moeten wachten. De matrassen van de bedden waren héél hard waardoor een fatsoenlijke nachtrust niet mogelijk was. Mijn echtgenoot en ik waren genoodzaakt om afwisselend op de zetel te slapen. Op het domein zelf was er weinig tot niets te beleven (géén winkels, totaal geen recreatie, géén restaurants, géén drinkgelegenheden, etc) Het meer en omgeving zelf biedt veel sportactiviteiten en je kan gebruik maken van het zwembad te Landal. Domein is nog in volle expansie. Op dit moment is de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Ik veronderstel dat eens dit domein volledig af is het wel aangenaam vertoeven kan zijn. Hopelijk wordt er dan de nodige recreatie voorzien met restaurants en drinkgelegenheden! Wij hadden onze hond mee genomen, maar toen we tijdens onze eerste wandeling de "doggybag" wilde deponeren werd het plots een heuse zoektocht naar een vuilbak. Er stond welgeteld één vuilbak (langs de véle wandelpaadjes) op gans het domein, ook daarbuiten (op de promenade langs het meer) géén enkele vuilbak te bespeuren. Het huis zelf was netjes en zéér hygiënisch. Alle comfort aanwezig, nog zéér nieuw! Daar heb ik niks op aan te merken! Algemene setting van het domein is mooi, vlak bij het meer van de l'eau d'heure met prachtige wandel- en fietsroutes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

17 tips over Vakantiepark Golden Lakes Village

• Mulder, 19-06-2014

Dinant met de kabelbaan is heel leuk (40 min rijden). Rode krokodil is leuk, rijd alleen in het weekend.

• Hanneke, 15-07-2013

Fietsen in de omgeving, maasvalei volgen tot in Frankrijk,

• Annet, 01-08-2013

Een aanrader is de dierentuin Pairi Daiza in Brugelette op 1.15 rijden.

7 vragen over Vakantiepark Golden Lakes Village

• Agnes, 16-04-2017

Villa P3 ervaringen?

Heeft iemand wellicht een verblijf gehad in 8 persoons villa P3? We zijn zeer benieuwd hoe de villa is bevallen. Zijn de huizen erg heet in de zomer? Op een foto zag ik wel iets aan de muur hangen wat leek op een airco, klopt dit? Is er ook een schaduwplek buiten om te zitten? Alvast bedankt voor de reacties!

• maartenvolle, 13-10-2015

sauna

Hallo,

Wij willen een 8 persoons huisje boeken met sauna. Nu is onze vraag of de sauna een beetje ruim is in de huisjes Hopelijk kun je minimaal met twee personen normaal liggen in de sauna

Weet iemand of het saunacomplex bij het nieuwe zwembad van landal met of zonder badkleding is?

• Barry, 03-02-2015

weet iemand wat de kosten voor het zwembad zijn??

Jasper, 21-06-2015

5€ per entree. Wellicht iets goedkoper bij aanschaf 3 rittenkaart bij receptie