Géén boekingskosten

Hotel Nooz

BelgiëAntwerpenGrobbendonk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nooz voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 518 reviews

• Sportfaciliteiten

518 Reviews over Nooz

• 10Stijn21-09-2022

Weg van de wereld

Bij aankomst, makkelijk bereikbaar, doch je ogen openhouden, want je rijdt de straat, en het gebouw zo voorbij, kregen we direct een drankje aangeboden door de gastvrouw, en worden we begeleid naar de "private garden" om te overlopen wat er zal gebeuren en hoe hun systeem werkt. Je voelt direct de rust en kalmte om je heen, en het woord "stress" is hier volledig uit den boze. Nadat onze Lounge werd toegewezen, kregen we een duo-massage en waren we direct al zen, om daarna, wanneer het ons paste, naar de mystic waters te gaan om te ontspannen in een klein privebos met hapjes en gekozen drankje te genieten. Toen we terug naar de lounge gingen, viel ons op dat de massagebedden al weg waren, en de tafel al klaar stond en alles netjes opgeruimd was. Het eten is trouwens restaurant waardig, absoluut geen klagen over! En je beslist zelf wanneer je wil dineren/ontbijten. Laat je valies en uurwerk maar gerust thuis, deze is nergens voor nodig!

• 9Cynthia Van Eygen19-09-2022

Oprecht genieten

Quality time, mystic water, full body massage. Oprecht genieten. En de tijd vergeten. Nergens anders kan je dit beleven. Bedqnnt

• 9Melissa20-08-2022

Nooztastisch!

fijne aankomst met drankje en goede uitleg over hoe het allemaal verloopt. heel vriendelijk personeel. gestart met een geweldige massage waarna we nog even lekker na konden genieten in de massageruimte. vervolgens werden we begeleid naar de mystic water waar we heerlijk konden ontspannen met ons tweetjes. lekkere teppanyaki gegeten in ons stukje privébos. in de kamer genoten van een filmpje en dessert en nog een heerlijk buitenbad. wij zijn weer helemaal nooz en keren zeker terug om de andere opties ook uit te testen

• 10José19-08-2022

Heerlijk!

Wat een geweldige ervaring, mede ook door het professionele Nooz-team. Fantastische massages, een prachtige omgeving en 100% respect voor de privacy. Heerlijk met z’n tweeën volop relaxen en genieten, waarbij je de tijd gewoonweg even vergeet. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10José19-08-2022

Echt genieten!

• 9Peter16-08-2022

Unieke Ervaring

Nooz in Grobbendonk biedt een ander concept van wellness aan. Het voelt authentieker aan dan een klassieke wellness omdat je in een heel natuurlijke omgeving zit. 't Is er comfortabel en je voelt je direct thuis en relax.

• 9Jens C12-08-2022

Een oase van rust

Zeer verzorgd en vriendelijk ontvangen. Massage van zeer goede kwaliteit. Heerlijke brunch en vooral in een mooie en rustgevende omgeving, tijd voor jezelf en elkaar. Een absolute aanrader.

• 8Kirsten27-07-2022

Ultiem relaxen

Zalig ontspannende duomassage, heerlijke brunch, vriendelijk personeel en een fantastische omgeving om helemaal te relaxen. We komen zeker nog terug...

• 8Petula14-07-2022

Genieten!!!

Het was een fantastische en unieke ervaring met een pracht van uitzicht!!! We hebben met volle teugen kunnen genieten van de rust, ontspanning, en van elkaar! Dikke dank je wel voor het hele Nooz-team

• 9Miek12-07-2022

Fantastische aanrader

Fantastische locatie, zalig ontspannen, zeker proberen

Hotel Nooz info

Het complex