Hotel Nooz

340 reviews over Hotel Nooz in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marijke
6-6-2018

Puur verwennerij, je krijgt zelfs niet de tijd om te kijken hoe laat het is. Als je eens wil ontspannen, is dit het juiste adres! Ons zie je zeker nog terug topteam!!!
Wim, eigenaar, 12-6-2018

Dank je wel voor deze formidabele review, Marijke!

Hopelijk zien we jullie snel weer. :-)

zalig genieten

Yannick Adriaensen
21-5-2018

Bij ons eerste bezoek aan Nooz hadden we gekozen voor de Duo massage lounge en dat hebben we ons zeker niet beklaagd. We werden vriendelijk ontvangen en kregen meteen iets te drinken aangeboden. Daarbij kregen we een uitgebreide uitleg over hoe alles zou verlopen. De massage die we hadden gekregen was de beste die we tot nu toe ooit al hebben gehad. Nadien konden we ons opfrissen in hun geweldige bos-regendouche. Als afsluiter hebben we buiten nog kunnen nagenieten van alles met een fles prosecco en kleine versnaperingen. Spijtig genoeg hadden we diezelfde avond ook ergens een restaurant gereserveerd waardoor we te snel moesten vertrekken. Wij gaan sowieso nog een keer terug om hier nog eens van te genieten, echter zullen we dan zeker voor een uitgebreider pakket kiezen zodat we veel langer kunnen genieten van deze geweldige ervaring.
Wim, eigenaar, 22-5-2018

Wat een mooie recensie, Yannick!

Onze oprechte dank hiervoor.

We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Glenn
5-5-2018

Super! Prachtig! Excellent! Enkel superlatieven kunnen omschrijven wat een unieke ervaring Nooz is.

Ja kan er je tijd invullen naar eigen wensen en hoeft je nergens zorgen om te maken want dit doen de hardwerkende mensen van Nooz al voor je. Na het ja-woord van mijn vriendin, was een dagje "noozen" een dikke kers op de taart om samen met haar te ervaren.

Super bedankt aan alle mensen van Nooz en hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals vergezellen in één van jullie unieke ervaringen die jullie aanbieden.

Nooit meer Nooz aan Zee

Angelique
    3-5-2018

Na een geweldige ervaring ook Nooz aan Zee geboekt. Idd ze geven door dat het een ander concept is. Binnen een vakantiedomein met een oase van rust. Lees: midden in Sunparcs en dichtbij het zwembad. Dus heel de dag door hoor je spelende kinderen en mensen. Niet verkeerd als je dit boekt bij zo een park zelf.

Prijs/kwaliteit werkelijk triest, voelden ons bedrogen door Nooz.2handdoeken pp, fijn als je uit de jacuzzi komt, want je hebt nog 1over om te douchen! Cinema ervaring zoals in Kinepolis???? Samen romantisch kijken vanuit bed (boven) onmogelijk staan balken voor. Twee zetels= 1doorgezakte zetel. Gebeld naar leidinggevende Wim en deze was allesbehalve vriendelijk!! Wij zijn niet de moeilijkste, maar voor deze prijs mag je zeker kritischer zijn! Ook heb ik in het verleden voor die prijs al midweek/week in vakantieparken geboekt als VIP. Eten bijgeboekt, ook deze prijs zwaar over. Luxeontbijt? triest en opgelet, eieren zijn rauw.

Wim, eigenaar, 7-5-2018

Hallo Angelique, leuk te horen dat jullie al eens kwamen noozen en het concept zo waardeerden. Dat jullie een 2e keer wilden noozen vonden we helemaal tof.

Bij je reservatie voor Seanooz werd duidelijk aangegeven dat dit 2 totaal verschillende manieren van noozen zijn: allebei 100% quality time, maar op een heel andere manier.

Wij hebben een zeer duidelijke uitleg gegeven en dat werd erg goed onthaald. Meer nog, het zou fantastisch zijn om ook de andere manier van noozen te ontdekken.

We waren dan ook verwonderd dat we niet de vrouw waarmee we alles besproken hadden aan de telefoon kregen, maar wel je man. De feedback heeft alles te maken met "perceptie" en "verwachtingen". Mensen die 'all you can eat' gewoon zijn zullen een sterrenrestaurant veel te duur vinden omdat ze weinig eten krijgen. Liefhebber van een sterrenrestaurant zullen al you can eat dan weer weggesmeten geld vinden. Maar beide zijn wel ok qua prijs/kwaliteit.

Seanooz is inderdaad gelegen in een vakantiedomein. Het gaat evenwel niet om Sunparks maar wel om Groendyk. Bovendien ligt het ver weg van het subtropisch zwembad.

De prijs vergelijken met een huisje in Center parks is uit de lucht gegrepen. Bovendien is de prijs in vergelijking met de sector zelfs goedkoop. Enkele voorbeelden:

• Luxeprivéwellness 24/24 tijdloos beschikbaar met sauna, automatische opgietsessie, infrarood, buitendouche, buitenjacuzzi, privécinema met projectie, enz.
Een privéwellness alleen al kost 150 euro voor 2-3 uur!

• Luxueus aangelegde tuin, volledig privé met schitterende bamboe aanplantingen, kunstgras, designobject van kunstenaar William Sweetlove en designfotodoeken met led-verlichting

• Genotsdrank bij aankomst staat klaar

• Luxe-inrichting met zelf ontworpen meubelen, haardvuur, led-verlichting en topklankinstallatie (Klipsch en NAD)

• Minibar inbegrepen (in hotel betaal je 4-6 euro/drankje op je kamer)

Voorbeeld 6: privébutlerservice. Je kan altijd bellen om bv. handdoeken GRATIS te laten bijbrengen.

ongelooflijk

Alan
    30-4-2018

Wij hebben heerlijk genoten van deze fantastische duomassage

Eerst was het de aangename verwelkom en zeer vriendelijk ontvangen en niks was hen te veel ze hielpen mijn vrouw uitstekend omdat ze moeilijk te been was

De masseuses waren ongelooflijk we hebben genoten van het eerste moment en ook supervriendelijk

Nadien nog na genieten en een heerlijk regendouche genomen

Het was echt zalig 4uurtje We come back grtjs Alan & Anita

Wim, eigenaar, 2-5-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie recensie, Alan en Anita.

Het doet ons veel plezier te mogen lezen dat onze aanpak bij jullie zo in de smaak gevallen is.

Tot een volgende keer!

zeer goed

Rita&Eddy
    26-4-2018

Beste Wim en Heidi,

ook de mystic water uitdaging was zalig en vooral het lekkere eten in de bosrijke omgeving was onvergetelijk.

Onze dank gaat naar ieder van jullie die ons op een zeer discrete, vriendelijke en superieure wijze van onze 2-daagse

een onvergetelijk moment hebben gemaakt.

Vele groeten en voor herhaling vatbaar.

Rita & Eddy

Wim, eigenaar, 27-4-2018

Dank je wel voor deze uitzonderlijk mooie review, Rita & Eddy.

We hopen jullie snel weer te zien.

Het Nooz-team

Aan te raden en voor herhaling vatbaar !

Bolsius Stan
    19-4-2018

Op 9 april was mijn vrouwtje jarig en ik dacht haar te verrassen met een arrangement bij Nooz in Grobbendonk. Het werd een zalige ervaring ! Een lekker ontbijt met zijn tweetjes, gevolgd door een zalige massage door twee meisjes met gouden handen. Dit is zeker een aanrader als je je eens volledig wilt ontspannen en voor herhaling vatbaar. Doen !
    Wim, eigenaar, 20-4-2018

Dank voor deze leuke review, Stan.

Volgend jaar zelfde plaats, zelfde tijdstip? ;-)

23 uur samen genieten

Sabine V
    19-4-2018

Voor ons 5-jarig samenzijn en Valentijn kreeg ik van mijn vriendin 'een dagje wellness, maar dan net even iets anders' cadeau. En dat was het ook.

We werden 's middags hartelijk ontvangen en naar onze lounge gebracht, waar we getrakteerd werden op een lekker welkomstdrankje.

Na een korte uitleg over wat we konden verwachten, mochten we onze badjassen aandoen en kregen we een heerlijke duo-massage van 2 zeer professionele dames.

De massage werd afgesloten met de zogenaamde 'dark eye experience'.

Die is misschien niet helemaal te categoriseren als aparte activiteit, maar zorgt er wel voor dat je na de massage niet abrupt terug in de bewoonde wereld terecht komt.

Hierna volgde de 'mystic water', waar je kunt onderdompelen in een soort van heksenketel met lekker warm water midden in de natuur en in alle privacy. Met hapjes en een fles prosecco!

We konden aangeven hoe laat we ongeveer wilden eten en dat werd dan ook netjes op tijd gebracht: 2 uitgebreide schotels met vlees/vis voor de teppanyaki, vergezeld van de nodige bijgerechten, een kan water en een fles wijn naar keuze.

Bij onze terugkomst in de lounge, lagen de films op ons te wachten, die we een paar uur ervoor uitgekozen hadden. Samen met 2 zakjes chips en een briefje dat er nog een dessert op ons wachtte in de vriezer.

We beleefden een heerlijk ontspannen nacht in ons bed dat voorzien was van een sterrenhemel om vervolgens 's morgens helemaal uitgerust in de jacuzzi te springen, die zich in de hoek van onze lounge bevond. Daarna hebben we een telefoontje gepleegd naar de receptie om aan te geven dat we honger kregen.

Ons uitgebreid ontbijt hebben we genuttigd naast de gezellige open haard (op TV-scherm) om ons verblijf vervolgens af te sluiten met een verfrissende regendouche.

Het uitchecken verliep vlekkeloos en even hartelijk als de ontvangst.

Dat ik als kers op de taart nog ten huwelijk gevraagd ben door mijn vriendin, zegt op zich niks over Nooz, maar van haar heb ik wel meegekregen dat ze erg goed geholpen werd door de mensen van het team om alles in kannen en kruiken te krijgen voor wat betreft de uitvoering.

Buiten de verhaallijn van hierboven over onze 23 uur, kan ik nog meegeven dat alle faciliteiten voorzien waren in de lounge en daarbuiten. En wat toch nog ontbrak (bijv. een extra blikje frisdrank) werd probleemloos en vlot gebracht.

Wat ons betreft dus een gigantische aanrader!

Fantastisch!

A. van der Kolk
    18-4-2018

Een unieke ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De omgeving is er prachtig. Het diner en ontbijt waren heerlijk, niks ontbreekt en aan alles wordt gedacht. Je waant je echt even in een wereld zonder tijd en stress. Het personeel krijgt van mij een 10! Wij komen hier graag nog eens terug.

Topervaring

Bruno
    12-4-2018

Vorige week brachten we een bezoekje aan Nooz, niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Telkens opnieuw weet het zeer behulpzame personeel ons in de watten te leggen. Vanaf de eerste tot de laatste minuut kan je zorgeloos genieten. Heb je iets nodig, dan wordt dat onmiddellijk voor je in orde gebracht. Het enige wat wij moesten doen was... genieten, alle zorgen laten wegvloeien en lekker relaxen in een zeer aangename omgeving. TOP!
    Wim, eigenaar, 16-4-2018

Dank je wel voor deze TOP-review, Bruno!

Het doet ons zeer veel plezier te mogen lezen dat we jullie zo'n mooie beleving hebben kunnen bezorgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Nooz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nooz in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nooz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nooz scoort een 9.22 uit 10 op basis van 352 reviews.