Hotel Nooz ****

Weer vandaag7°-3°

324 reviews over Hotel Nooz in het Nederlands

Super-ontspannend!

Dirk, 16-2-2018

Een aangenaam onthaal, een fantastische & ontspannende massage en dit alles in een gezellig & verzorgd kader!

Ontspanning faciliteren als kunst!

Edwin, 13-2-2018

Heerlijk ontspannen, 24 u quality time perfect gefaciliteerd door de mensen van Nooz.
Wim, eigenaar, 15-2-2018

Dank je wel voor deze mooie review, Edwin!

Het Nooz-team

Noozen is het nieuwe chillen!

Chaja, 11-2-2018

Nooz is tijdloos, Nooz is genieten, Nooz is privacy, Nooz is rust, Nooz is romantisch. Voor diegenen die nou echt eens een keer op zoek zijn naar iets geweldigs: Nooz! Chillen doen wij niet meer. Vanaf nu Noozen wij! Wij komen graag snel terug voor een andere Nooz beleving!

Ongeëvenaard relaxen

Scherrens-Oudermans, 9-2-2018

Om de 30ste verjaardag van mijn vrouw te vieren zijn we op zoek gegaan naar een totaalbeleving in een uniek kader, waarbij onze zintuigen constant geprikkeld worden, waarbij we aan de realiteit ontsnappen en waarbij de focus op “het samen zijn” ligt. Op die manier zijn we uiteindelijk bij de “Nooz – Mystic Water ervaring” terecht gekomen.

Toegegeven, ondanks de prachtige sfeerbeelden en het (erg gewaardeerde) persoonlijke contact om alles op voorhand te bespreken, vroegen we ons tot gisteren af of het concept aan onze hoge verwachtingen kon voldoen.

Achteraf kunnen we alleen maar stellen dat onze verwachtingen overtroffen werden:

Een heel vriendelijke, warme doch professionele ontvangst in een huiselijke sfeer, waardoor je als het ware vergeet dat je een ‘klant’ bent, volgens ons essentieel als je alles ten volle wil beleven.

Je voelt ook aan alles dat de gast centraal staat, van de eerste tot de allerlaatste minuut: een intake gesprek met een erg lekker drankje, persoonlijke begeleiding bij alle activiteiten, de omkadering met erg kwaliteitsvolle, moderne toestellen enz.

Ook het gastronomische aspect werd door ons enorm gesmaakt: de Tepanyaki was erg verzorgd, veel variatie en ruim voldoende. En het ontbijt deed – voor de verandering – nog beter met de “Nooz Omelet”, de vele zoetigheden zoals het gevulde pannenkoekje en de overheerlijke koffie.

Zo kunnen we wel nog even doorgaan, maar wij zijn alvast overtuigd en komen sowieso nog eens terug voor de andere ervaringen! We raden het dan ook iedereen aan om het zelf eens te beleven 😊

Nogmaals bedankt aan alle mensen van Nooz, jullie bezorgden ons een onvergetelijke dag!

Unieke ervaring

Kim oudermans, 3-2-2018

Zoveel nood aan rust... dan moet je bij Nooz zijn. Even weg van de buitenwereld, weg van het gepieker...

Zo mooi en rustig in het groen. We kregen een warm onthaal in het mooi ingerichte Nooz. We werden begeleid naar ons persoonlijke design paviljoen, waar we een uitgebreide uitleg kregen over het concept en wat ons te wachten stond.

Na het krijgen van een welkomstdrankje konden we onze eigen geur kiezen waarna we uitgebreid konden genieten van een duomassage... weg stress en welkom rust!! De massage was zalig, duurde lekker lang en dit was gewoon noozen met de grote N... nadien nog rustig kunnen nagenieten in ons paviljoen, de douche in het bos en een heerlijke prosecco.

Geen druk, enkel maar genieten!! Een fantastische ervaring en een echte aanrader!

Wim, eigenaar, 6-2-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Kim.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Tijdloos genieten

Kelly, 3-1-2018

Van de eerste tot de laatste seconde de tijd vergeten...

Het is wennen, maar o zo zalig!

Topervaring!

Florence & Rafael, 2-1-2018

Wij hadden bij Nooz gereserveerd voor oudejaarsavond met overnachting. En of het een geslaagd nieuwjaarscadeautje aan onszelf was! Vanaf het moment dat we aankwamen, voelden we de rustige sfeer in een prachtig, natuurlijk kader. We werden verwelkomd met een drankje en een heerlijke fles prosecco. Onze Heaven Lounge met duojacuzzi en sterrenhemel zorgde voor pure ontspanning door de aangepaste kleuren en geuren, zalig! Geen enkel moment hadden we de neiging om onze gsm erbij te nemen. Ondanks de regen, maakten we een wandeling over het pad richting de buitendouche. Ook dit was een unieke ervaring - een warme douche nemen midden in het bos ;) 's Avonds konden we genieten van onze zelfgekozen films en een lekker dinertje met een fles wijn, om 's morgens terug wakker te worden met een uitgebreid ontbijt. Het personeel was heel vriendelijk en stond voor ons klaar. We hebben ons echt verwend gevoeld! Dank jullie wel voor deze luxueuze ervaring, wij komen graag terug! :) Groetjes van Florence en Rafael
    Wim, eigenaar, 3-1-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Florence en Rafael.

Het is leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van ons concept.

We merken wel enkele mindere scores en zouden het waarderen mochten jullie ons per e-mail feedback hieromtrent geven. Op die manier kunnen wij hieraan schaven.

Het Nooz-team

Uitrusten in de overtreffende trap

John van den Bos, 26-12-2017

Voor de tweede keer hebben wij ruim 24 uur doorgebracht bij Nooz. Wat is het toch een verwennerij. De horloges opgeborgen en stop de tijd. Na een hartelijk welkom beide een heerlijke massage ondergaan en daarna, terwijl de zon onderging, genoten van de Mystique Water en teppanyaki. We hadden geen flauw benul meer van de tijd en hebben op onze kamer genoten van het heerlijke warme haardvuur en de cinema ervaring. De volgende ochtend (nog steeds geen benul van de tijd) hebben we het tel.nummer van de receptie maar eens gebeld. Het bleek al 11:30 te zijn, maar bij Nooz kan dat. Heerlijk genoten van het ontbijt en daarna helemaal opgeladen en zeer relaxed huiswaarts gekeerd. Volgend jaar staat Nooz in december zeker weer op de agenda!
    Wim, eigenaar, 30-12-2017

Dank je wel voor deze prachtige recensie, John.

We hebben de varianten erop al her en der kunnen lezen, maar krijgen er niet genoeg van!

Prettige feestdagen & tot de volgende keer,

Het Nooz-team

Oase van rust in de natuur

Elise, 25-12-2017

Wat een onvergetelijke ervaring! Een erg warme en persoonlijke ontvangst. Van zodra je binnenstapt bij Nooz, word je ondergedompeld in een oase van rust en laat je de dagelijkse beslommeringen achter je. Even tot rust komen en genieten op je eigen tempo. Ik kan dit alleen maar aanraden, wij komen zeker terug!
    Wim, eigenaar, 30-12-2017

Dank je wel voor deze mooie review, Elise.

Prettige feestdagen!

Het Nooz-team

Geweldige, exclusieve en unieke ervaring

Fam. Mendes, 17-12-2017

Onverwachts door mijn man verrast met een overnachting bij Nooz.

Ik had geen idee wat mij te wachten stond, maar door een warm en hartelijk onthaal van de gastvrouw met uitleg wat ons deze 2 dagen te wachten stond en onder het genot van een drankje in een mooie ambience, werd er een beeld geschept die ik ook echt voor 100% ondervonden heb. Quality time samen met je partner, relaxen en genieten van alle luxe die Nooz te bieden heeft. Van de mystic water, afkoelen onder de bosdouche, private dinning in je kamer waar je ook de massage kan ondergaan, tot heerlijk op je kamer in de jaccuzi genieten van het uitzicht in een mooie bosrijke omgeving. Wat je maar nodig wordt, daar werd voor gezorgd en ook de mini bar was voorzien van extra drankjes. Alles was echt tot in de puntjes verzorgd en privacy volop maar ook de werknemers waren allemaal even vriendelijk en professioneel

Natuurlijk is het flink aan de prijs, maar je hebt zelf de keuze

Wim, eigenaar, 21-12-2017

Dank je wel voor deze (h)eerlijke recensie!

Het blijft steeds een plezier te mogen lezen dat we onze gasten een unieke beleving hebben gegeven.

Wat de prijs betreft: als je de optelsom maakt van alles wat we aanbieden, kan er geen enkele andere formule tegenop.

We hebben een aantal aanbieders voor Nooz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nooz in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nooz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nooz scoort een 9.23 uit 10 op basis van 336 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: