Hotel Noozsterstersterster

Tonen op kaart

Contact

416 reviews over Hotel Nooz

• 9Karina18-01-2020

Fantastisch voor je relatie!

Wauw je wordt hier echt in de watten gelegd. Nooz heeft ons een heerlijke duo massage (intake gesprek vooraf geeft vertrouwen en duidelijkheid en daar wordt alle tijd voor genomen ) gegeven en een prachtige locatie om samen tijd door te brengen. We hadden ook een heerlijk romantisch diner met zijn twee op onze eigen kamer. Voor wie bijzondere tijd met elkaar wil doorbrengen zeker een aanrader! Je voelt je echt verwend in een mooie luxe omgeving.

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Dank je wel voor deze erg mooie review, Karina. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben.

• 10Jacqueline vossaert09-01-2020

Onvergetelijk

Kerstmis bij seanooze. Fantastisch. Prachtig huisje met een grote buitenplaats om heerlijk te vertoeven. Het ligt aan een groot meer waar je lekker kunt wandelen. Sauna, jacuzzi, buitenterras met verwarming, de butler komt snel, heerlijk ontbijtje in de ochtend staat klaar. Geheel modern en vernieuwd ingericht, grote koelkast, alles aanwezig, open haard, groot bioscoopascherm met installatie. In 1 woord een kerstmis om nooit te vergeten

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Wat een mooie review! We zijn erg blij dat we mochten bijdragen aan deze mooie beleving. Tot de volgende keer!

• 10Marjan Frankhuizen01-01-2020

Allen superlatieven zijn hierop van toepassing

Wat een geluk dat er op oudjaarsdag nog een plekje vrij was. Een betere jaarafsluiting hadden wij niet kunnen wensen! Na de allerhartelijkste ontvangst werden we naar onze kamer gebracht waar alles meer dan welkom voelde. We arriveerden aan het einde van de middag en konden direct door naar de hottub die voor ons klaar stond in het bos samen met lekkere hapjes en een fles Prosecco. Het was echt het perfecte plaatje. Volledige privacy op een topplek, ongestoord genieten van elkaar in de meest romantische setting die je niet vooraf kunt bedenken. Tussendoor hebben we genoten van het diner. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Na deze fantastische ervaring konden we verder “Noozen” in onze kamer waar we ‘s morgens verrast werden door een heerlijk ontbijt. Werkelijk aan alles was gedacht. We sloten ons verblijf af met een overweldigende duo massage... een adresje om te onthouden! Wij komen graag terug! Dank voor alles!!

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Dank je wel voor deze prachtige review, Marjan. Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Tot de volgende keer!

• 2019
    9bartenkat30-11-2019

subliem

Zalig genieten van de stilte, de rust, het eten en de drank... Wij begonnen onze namiddag met een drankje en de nodige uitleg over het fantastische concept van Nooz. Daarna werden we naar onze kamer gebracht waarna we doorgingen naar de Mystic water. Wat een zalige belevenis is dat.... zalig genieten in de regen van de hot tub, een prosecco en wat hapjes. Na enkele uren volgde de teppanyaki van vis en vlees. Die nuttigden we zalig in openlucht op de meest romantische plaats. Wanneer de sterren aan de hemel begonnen schijnen, terug naar onze kamer om te genieten van ons outdoor bad en een filmpje met chips en popcorn. 's Ochtends werden we wakker en belden voor ons ontbijt. Een ontbijt om u tegen te zeggen, er ontbrak werkelijk niets. Deze plaats is een echte aanrader voor al wie rust, stilte wil en even aan de dagelijkse drukte wil ontsnappen. Wij komen zeker nog eens terug maar dan boeken we er de massage bij.

Wim, eigenaar, 04-12-2019

Dank je wel voor deze overweldigende review! Het doet ons ontzettende veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van ons concept. Tot de volgende keer?

• 10Viv & Freya27-11-2019

FORMIDASTISCH :-)

Beste Noozers Ook onze hartelijke dank voor een perfect verblijf! We genoten van de prachtige natuur vanuit het floating bad. Écht subliem mooie locatie, en inderdaad zo rustgevend stil. Ook de faciliteiten waren top. Goede massage, lekker diner en superheerlijke brunch. We beginnen met sparen voor een volgende keer ! Onze oprechte dank voor heel het team! Groeten, Viviane & Freya.

Wim, eigenaar, 04-12-2019

Dank je wel voor deze heerlijke feedback, Viviane & Freya. Dit doet ons erg veel plezier.

• 8Jacquelien20-11-2019

Super mooie ervaring echt een aanrader.

We hadden een day nature verwenpakket echt een aanrader was een super geweldige ervaring. Goeie verzorging, verzorgt en verwend tot in de puntjes.

Wim, eigenaar, 21-11-2019

Wat een mooie review, Jacquelien! Dank je wel hiervoor :-)

• 8Liesbeth17-11-2019

Helemaal Nooz

Het was heerlijk vertoeven in Nooz; heerlijke tijd en lekker gegeten in de water Oasis! De massages zijn gewoon supergoed gegeven; druk was goed en zo konden wij direct ontspannen aan het verblijf beginnen.

Wim, eigenaar, 21-11-2019

Dank je wel voor deze mooie woorden, Liesbeth. Fijn te lezen dat jullie er zo van genoten hebben.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jess14-11-2019

Unieke ervaring !

Wat een beleving!

We moeten heel eerlijk zeggen dat we vlak nadien een beetje overdonderd waren .. Ik was dan ook niet de eerste om te zeggen, we komen zeker terug.

Echter nadien begon ik daar een verrassend euforisch gevoel rond te krijgen.. iedere dag.. dacht ik meermaals aan de ervaring.

Ik mag gerust zeggen dat het een unieke levensverruimende ervaring was die ik iedereen kan aanraden.. hoewel.. een gevoel dat wij nu in een soort "taboe"clubje zitten en ons dus niet meer stereotype maakt vind ik ook wel spannend hoor 😄.

Ontvangst was goed, massage subliem.

Ik vind een hapje en of een drankje zeer voldoenend..dus mijn ervaring zou perfect geweest zijn indien dit ook duidelijk aanwezig was/of aangewezen werd. ( dit zeg ik zeker zonder slechte intonatie)!

Wij gaan ZEKER terugkomen.. ik denk zelfs dat dit een verslaving zou kunnen zijn?!😁

Bedankt voor de unieke ervaring.

Wim, eigenaar, 15-11-2019

War een overdonderende review, Jess! Jullie hebben duidelijk ontzettend genoten van onze aanpak en dat verheugt ons ten zeerste. :-) Tot de volgende keer! Het Nooz-team

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ethan Jansen05-11-2019

Onvergetelijke en unieke ervaring!

We zijn voor het eerst gaan “noozen”. Heerlijk, wat een fantastisch en uniek concept. Bij de mystic water zaten we helemaal prive in het bos. Genieten van de warmte, de locatie, rust en vervolgens ook het eten. We konden de tijd even helemaal vergeten en kwamen volledig tot rust. ’s-Avonds nog een film gekeken vanuit ons bed in het prive paviljoen. Kortom een heerlijk weekend en een onvergetelijke ervaring. We komen hier zeker nog een keer terug.

Wim, eigenaar, 12-11-2019

Dank je wel voor deze prachtige review, Ethan. We waarderen je feedback enorm en kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Elena Lazar01-11-2019

Onvergetelijke ervaring!

Als je een overnachting boekt, reserveer dan ook zeker voor het privé diner! Wij hadden dit oorspronkelijk niet gedaan maar nadat we de locatie hadden gezien, wilden we niet meer ontsnappen uit de bubbel en er alles uithalen. Super romantische setting!

Wim, eigenaar, 12-11-2019

Dank je wel voor de mooie woorden, Elena! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Gereisd met partner in oktober 2019

24 tips over Hotel Nooz

• Sandra en Fred uit Dordrecht (Nederland), 29-05-2014

De Forest Lodge is de meest exclusieve privé wellness overnachting.

• Anne, 04-06-2014

Achteraf naar Bouwel rijden (ligt vlakbij) en het Nooz verblijf afsluiten met een wandeling ...

• Verbaere Yann, 02-02-2014

De absolute topper in mij ogen is de mystic water ! En in alle weersomstandigheden ! Zelfs met 10 cm sneeuw !!!

0 vragen over Hotel Nooz

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV