Hotel Noozsterstersterster

Contact

421 reviews over Hotel Nooz

• 9Peter24-02-2020

Een heel fijne ervaring

Dit was een uitstap die alles met zich bracht wat het moet zijn. Vriendelijkheid, professionaliteit en kwaliteit.

Wim, eigenaar, 28-02-2020

Dank je wel voor deze mooie review, Peter! Je woorden doen ons deugd. :-)

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Sandra19-02-2020

Zalig Genieten!

Het was een unieke totaalervaring... nooit verwacht dat ik me zo snel zou overgeven aan natuur en going with the flow. Bedankt Heidi en het ganse team voor jullie goede zorgen! Een aanrader voor iedereen die enkele uren of enkele dagen wil ontsnappen aan de rat race!

Wim, eigenaar, 28-02-2020

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Sandra. Fijn te mogen lezen dat jullie er zo van genieten hebben.

Alleen gereisd in februari 2020

• 2Janne & Yves06-02-2020

vreselijk duur voor wat je krijgt!

Door de hoge prijzen waren de verwachtingen in verhouding, jammer genoeg zijn die in het geheel niet ingelost, integendeel. Voor ons zal dit met zekerheid bij 1 keer blijven. De cottage waar de massage plaatsvindt is erg klein, de privacy die je hebt is zeer beperkt, technische issues en wat nog het ergste is; de massagetechnieken.

Olivier&Heidi, eigenaar, 10-02-2020

Kan je ons meer info bezorgen over je feedback ? Feedback is voor ons het beste om eruit te leren en het nog beter te doen. Tot onze grote spijt is je review helemaal niet in lijn met wat wij aanbieden en vragen wij ook altijd ter plaatse of er puntjes ter verbetering zijn en kennen we geen enkele gast die niet tevreden was. Kan je ons daarom contacteren op [email protected] of onze rechtstreekse GSM +32478394095 ? Groetjes ! Heidi&Olivier

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Mieke Meire01-02-2020

Genieten met de grote G!

Zalig genieten in een groene oase v rust en groen! Persoonlijke aanpak! Alles kan, niets moet

Wim, eigenaar, 05-02-2020

Dank je wel voor deze mooie feedback, Mieke! Wij kijken uit naar je volgende bezoek.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Patrick den Elzen28-01-2020

Totale gelukzaligheid

Heerlijk, ontspannen, zinnenprikkelend weekend. Fijne massage, saunabad, uitstekend eten, totale rust. We gingen met grote glimlach op ons gezicht weer huiswaarts. Echt aanrader.

Wim, eigenaar, 05-02-2020

Wat een mooie review, Patrick. Tof te mogen lezen dat je ons concept zo weet te waarderen. Hopelijk tot snel!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Karina18-01-2020

Fantastisch voor je relatie!

Wauw je wordt hier echt in de watten gelegd. Nooz heeft ons een heerlijke duo massage (intake gesprek vooraf geeft vertrouwen en duidelijkheid en daar wordt alle tijd voor genomen ) gegeven en een prachtige locatie om samen tijd door te brengen. We hadden ook een heerlijk romantisch diner met zijn twee op onze eigen kamer. Voor wie bijzondere tijd met elkaar wil doorbrengen zeker een aanrader! Je voelt je echt verwend in een mooie luxe omgeving.

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Dank je wel voor deze erg mooie review, Karina. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben.

• 10Jacqueline vossaert09-01-2020

Onvergetelijk

Kerstmis bij seanooze. Fantastisch. Prachtig huisje met een grote buitenplaats om heerlijk te vertoeven. Het ligt aan een groot meer waar je lekker kunt wandelen. Sauna, jacuzzi, buitenterras met verwarming, de butler komt snel, heerlijk ontbijtje in de ochtend staat klaar. Geheel modern en vernieuwd ingericht, grote koelkast, alles aanwezig, open haard, groot bioscoopascherm met installatie. In 1 woord een kerstmis om nooit te vergeten

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Wat een mooie review! We zijn erg blij dat we mochten bijdragen aan deze mooie beleving. Tot de volgende keer!

• 10Marjan Frankhuizen01-01-2020

Allen superlatieven zijn hierop van toepassing

Wat een geluk dat er op oudjaarsdag nog een plekje vrij was. Een betere jaarafsluiting hadden wij niet kunnen wensen! Na de allerhartelijkste ontvangst werden we naar onze kamer gebracht waar alles meer dan welkom voelde. We arriveerden aan het einde van de middag en konden direct door naar de hottub die voor ons klaar stond in het bos samen met lekkere hapjes en een fles Prosecco. Het was echt het perfecte plaatje. Volledige privacy op een topplek, ongestoord genieten van elkaar in de meest romantische setting die je niet vooraf kunt bedenken. Tussendoor hebben we genoten van het diner. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Na deze fantastische ervaring konden we verder “Noozen” in onze kamer waar we ‘s morgens verrast werden door een heerlijk ontbijt. Werkelijk aan alles was gedacht. We sloten ons verblijf af met een overweldigende duo massage... een adresje om te onthouden! Wij komen graag terug! Dank voor alles!!

Wim, eigenaar, 20-01-2020

Dank je wel voor deze prachtige review, Marjan. Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Tot de volgende keer!

• 2019
    9bartenkat30-11-2019

subliem

Zalig genieten van de stilte, de rust, het eten en de drank... Wij begonnen onze namiddag met een drankje en de nodige uitleg over het fantastische concept van Nooz. Daarna werden we naar onze kamer gebracht waarna we doorgingen naar de Mystic water. Wat een zalige belevenis is dat.... zalig genieten in de regen van de hot tub, een prosecco en wat hapjes. Na enkele uren volgde de teppanyaki van vis en vlees. Die nuttigden we zalig in openlucht op de meest romantische plaats. Wanneer de sterren aan de hemel begonnen schijnen, terug naar onze kamer om te genieten van ons outdoor bad en een filmpje met chips en popcorn. 's Ochtends werden we wakker en belden voor ons ontbijt. Een ontbijt om u tegen te zeggen, er ontbrak werkelijk niets. Deze plaats is een echte aanrader voor al wie rust, stilte wil en even aan de dagelijkse drukte wil ontsnappen. Wij komen zeker nog eens terug maar dan boeken we er de massage bij.

Wim, eigenaar, 04-12-2019

Dank je wel voor deze overweldigende review! Het doet ons ontzettende veel plezier te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben van ons concept. Tot de volgende keer?

Gereisd met partner in november 2019

• 10Viv & Freya27-11-2019

FORMIDASTISCH :-)

Beste Noozers Ook onze hartelijke dank voor een perfect verblijf! We genoten van de prachtige natuur vanuit het floating bad. Écht subliem mooie locatie, en inderdaad zo rustgevend stil. Ook de faciliteiten waren top. Goede massage, lekker diner en superheerlijke brunch. We beginnen met sparen voor een volgende keer ! Onze oprechte dank voor heel het team! Groeten, Viviane & Freya.

Wim, eigenaar, 04-12-2019

Dank je wel voor deze heerlijke feedback, Viviane & Freya. Dit doet ons erg veel plezier.

Gereisd met partner in november 2019

24 tips over Hotel Nooz

• Sandra en Fred uit Dordrecht (Nederland), 29-05-2014 Rapporteren

De Forest Lodge is de meest exclusieve privé wellness overnachting.

• Anne, 04-06-2014 Rapporteren

Achteraf naar Bouwel rijden (ligt vlakbij) en het Nooz verblijf afsluiten met een wandeling ...

• Verbaere Yann, 02-02-2014 Rapporteren

De absolute topper in mij ogen is de mystic water ! En in alle weersomstandigheden ! Zelfs met 10 cm sneeuw !!!

0 vragen over Hotel Nooz

Hotel Nooz info