Hotel Nooz

354 reviews over Hotel Nooz in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Jeroen en kristien
4-11-2018

Wat hebben we genoten van ons moment bij nooz. We startten met een heerlijke massage gevolgd door een geweldige mystic-water-ervaring. Gehuld in onze badjas genoten we van een heerlijke teppanyaki. Na al dit ontspannen, was het tijd om in de imagine lounge verder te relaxen. Het meer dan luxueuze ontbijt maakte ons verwenovernachting compleet! We keerden volledig zen huiswaarts.

Wim, eigenaar, 6-11-2018

Wat een leuke review! Dank je wel voor de erg mooie woorden en jullie waardering voor onze aanpak.

Tot een volgende bezoek!

Zzalig

Stefaan Deman
30-10-2018

Topservice door een super team

Massages een absolute aanrader.

Prachtige locatie midden in de bossen.

Alle faciliteiten aanwezig met als topper een zalig waterbed.

Volledige rust en stilte in de midle of nowhere.

Dit Moet op een ieders To do List!

Eloisa Restauracao
26-10-2018

Man man man wat hebben wij genoten! In 1 woord Geweldig!

Wat een ervaring en wat een super en uniek concept. Meest vriendelijke en meedenkende service die je maar kunt bedenken. Er ontbreekt aan niets. Sluit geheel aan aan ons. Nooz jullie zijn 2 superfans rijker! Bedankt voor al Jullie goede zorgen en extra's, groet Eloisa & Nilson X

Wim, eigenaar, 30-10-2018

Dank voor deze waanzinnig toffe review, Eloisa en Nilson.

Deze komt alvast ook op onze lijst. :-)

Tot de volgende keer!

Intens genieten

Fred & Sandra
21-10-2018

Fantastische ervaring. Weer zijn onze verwachtingen ver overtroffen. En dat terwijl we elk jaar NOOZen. Dit was onze 3e keer in de Forest Lodge. Mystiek Water voorafgaande aan een heerlijk uitgebreide massage met 4 handen. Oh, wat aangenaam. Op en top genieten van professionals die alleen maar willen dat jij geniet. En vergeet niet om ook het diner er bij te boeken. Wat een genot om de presentatie van al dat lekkers te zien en te consumeren. Een ware weldaad van geur en smaakbeleving. Of te wel, intens genieten van de ontvangst tot en met het ' wederzien' afscheid. Lief NOOZ-Team, dank dat ik op deze manier mijn verjaardag heb kunnen starten. Tot ziens. We zouden niet weten wat niet goed was.

Wim, eigenaar, 23-10-2018

Dank je wel voor deze uitzonderlijk mooie review, Fred & Sandra.

Het doet ons zeer veel plezier te mogen lezen dat we jullie verwachtingen hebben kunnen inlossen en zelfs overtreffen.

Tot de volgende keer!

Top relax weekend

PATRICK
15-10-2018

zalig dagje genieten in de bossen. Vriendelijk onthaal en top massage gekregen. Zeer discreet en alles op eigen ritme. Doen dit minstens 2 keer per jaar, steeds ander concept. Zeker eens uitproberen. Doe zo verder

Wim, eigenaar, 18-10-2018

Dank je wel voor de zeer mooie review, Patrick.

We kijken al uit naar je volgende bezoek.

Fantantisch

Kim
26-8-2018

We beslisten om eens te genieten en te relaxen, we keken dan naar last minutes en kwamen zo bij Nooz terecht, na de omschrijving gelezen te hebben met wat we moesten verwachten waren we dan ook direct verkocht dus reserveerde we direct. Achteraf kregen we telefoon om de reservatie verder af te handelen en daar werden we al direct zeer vriendelijke verder geholpen wat voor ons zeer belangrijk is. Eens aangekomen bij Nooz werden we zo vriendelijk ontvangen dat wij direct gerustgesteld waren en op ons gemak waren. We kregen een drankje en een uitgebreide uitleg wat er ons te wachten stond. We hadden voor een duo massage gekozen , super vriendelijke vrouwen die ons super verwend hebben & ons op gemak stelde , na een uur heerlijke massage hebben wij een glaasje wijn gedronken die je erbij kreeg en daarna genoten van de heerlijke regen douche midden in het bos 😱! Dit was ons eerste keer maar allesinds niet onze laatste keer hier zien jullie ons nog zeker terug. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor jullie vriendelijkheid & service! Doe zo voort 👍🏼

Depoorter Leandros
5-8-2018

Wij hebben er enorm van genoten. Een dag en nacht weg van de wereld. Geen uurwerk, geen laptop of gsm. Niet wetende wat er buiten gebeurt. Gewoon genieten en niks doen alles wordt voor u gedaan. Na een vriendelijk onthaal en woordje uitleg, genoten van de duo massage. Vervolgens gaan aperetieven in de jacuzzi. Waarna we konden beginnen aan een lekkere tepanyakki. Na nog even te genieten van de binnen jacuzzi was het tijd om wat films te bekijken en te genieten van onze nachtrust. We kozen voor ons ontbijt (enorm veel ) buiten op te eten. Waarna we nog wat genoten van jacuzzi en een filmpje. Om daarna terug back to reality te gaan. Onze eerste nooz ervaring is genieten, rusten en vooral niks doen. Alles word naar uw wens geregeld. Ik drink geen alcohol dan werd er voor mij cola en water voorzien. Zeer vriendelijke mensen en medewerkers. Bedankt Nooz-team doe zo verder.

Wim, eigenaar, 10-8-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Leandros.

Fijn te horen dat jullie er zo van genoten hebben.

Paradijs verscholen in de Kempen

Els
2-8-2018

we hebben ontzettend genoten en genieten nog steeds na. Jullie doen jullie naam alle eer aan: supervriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en tot rust gekomen in een oase van rust! We komen zeker terug.

Wim, eigenaar, 3-8-2018

Dank voor deze fantastische review, Els!

Hopelijk zien we jullie snel weer.

Genieten

Karel Huysmans
22-7-2018

Na een leuk en uitgebreid intake gesprek, met een heerlijk drankje, gingen we naar onze “heaven lounge” om werkelijk naar de hogere sferen gemasseerd te worden door vier zalig tintelende handen. In de open natuur een verfrissende douche genomen en nadien genoten van bubbels en een geweldig diner met als afsluiter een lekker verfrissend dessert.

Op het hemelbed nog nagenietend van de prachtige achtergrondmuziek om met een tevreden en voldaan gevoel huiswaarts te keren.

Wij kunnen anderen deze avond ten zeerste aanraden om uit de stresserende maatschappelijke toestanden tenvolle van alle rust te kunnen genieten.

Wij komen zeker nog terug

Wim, eigenaar, 23-7-2018

Wat een mooie review, Karel!

Dank je wel voor deze zeer mooie woorden.

Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek.

Qaulity time

Frans & Lieve
16-7-2018

Het ideale cadeau aan onszelf voor onze veertigste huwelijksverjaardag.

De details kan je lezen in vorige recensies. We bevestigen dat het waar is !

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Dank je wel voor de mooie recensie, Lieve en Frans. Hopelijk hebben we er mee voor gezorgd dat jullie 40e huwelijksverjaardag voor altijd een mooie herinnering blijft.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nooz in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nooz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.