Bed and Breakfasts Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

A place to be

Yves & Sonja,
    13-6-2011

Het restaurant serveert " sterren gerechten " We werden door Marc en Saskia verwelkomd alsof we familie waren

Gereisd met partner in mei 2011

Pure verwennerij

Elke en Geert,
    12-6-2011

Dé plaats om te relaxen en genieten van: het eten(uitgebreid ontbijt,heerlijke maaltijden met dagverse ingrediënten);de service(S&M hebben oog vr detail,persoonlijke service);de kamers(Tiptop in orde!Zalig bed,lakens en handdoeken van hoge kwaliteit,ruimte,gevouwen handdoeken op bed (van romantische zwaan tot grappige olifant);en van de rust! Het was onze eerste,maar zeker niet laatste keer!

Gereisd met partner in januari 2011

ALL EXCLUSIVE

MARGOT,
    28-3-2011

Als je aan de Dominicaanse Republiek denkt, denk je : hotels zo groot dat je een plan nodig hebt om je kamer terug te vinden, 3 zwembaden met rijen ligbedden waarvan om 6 u ’s morgens al geen enkele meer vrij is, en 5 restaurants maar bijna geen die echt aan je verwachtingen voldoet! Vergeet dit, en boek één van de 3 kamers bij een Belgisch koppel Saskia en Marc in Casa Veintiuno Sosua. Zalig ! Je wordt in de watten gelegd van begin tot einde. Aan alles is gedacht voor optimaal comfort: Auping kingsize bedden, flatscreen, DVD’s, verse bloemen, I-pod connectie, Wifi, Wii, airco, fan. Elke morgen staat een fantastisch ontbijt voor je klaar met exotisch fruit,verse smooties, croissants, pistolets, beleg, confituur enz.Heb je heimwee naar je speculoos pasta of je brokkelkaas het is er ! Je kan luieren en genieten van stilte en rust aan het zwembad of het strand verkennen en je mengen tussen de plaatselijke bevolking en de echte caraibische sfeer opsnuiven met een coco loco en salsa muziek

Gereisd met partner in maart 2011

en genoten hebben we ....

Lieve Mertens,
    7-1-2011

Tijdens de maand november verbleven wij een weekje in het aards paradijs. Het was genieten van de zon, van de stilte, een oase van rust om te ontstressen, genieten van het lekkere eten van chef Marc en zijn team. De kamers waren eveneens top. De coctails waren top, kortom een vakantie met alles er op en er aan om te genieten. Het dorpje Sosua is heel gezellig, je kan er rustig kuieren en van lastig gevallen worden is zeker geen sprake. Het is er veilig. En gastvrouw Saskia loodst je door de talrijke excursies, zorgt voor de aanraders en boekingen met de beste prijs, er is dus ook heel wat te zien en te beleven voor wie van afwisseling houdt. Kortom, een weekje om ieder jaar naar uit te kijken, alles was TOP !! Bedankt casa veintiuno team !! Jullie zijn "the best" Lieve en Noëlla

Lieve en Noëlla.

Gereisd met vrienden in november 2010

Paradijs

Bruno Verdood,
    23-11-2010

Bed and breakfast Casaveintiuno in Sosua is een stukje paradijs. Enorm genoten van de gastvrijheid, de menselijke warmte waarmee Saskia en Marc en hun 'crew' de bezoekers verwennen. Mooi, gezellig, hartverwarmend. Wie er voor de eerste keer voet aan wal zet, keert onvermijdelijk terug. Je wordt ondergedompeld in een 'rustige' gezelligheid. Overdag pitten in de zon, overgoten met een fris biertje of opkikkerende coctail. 's Avonds heerlijke verwennerij aan tafel met exquise gerechtjes waarmee Marc verrast en verbaast. Hierkomen genieten, is een aanrader, een 'must'! De vlucht meer dan waard. Bruno & Carine, tot binnenkort

Gereisd met vrienden in oktober 2010