Argentinie

Reviews over accommodaties in Argentinie

Schitterend hotel

seldom,
    27-8-2015

Moderne,luxe kamers. Wij hadden een suite op de hoek met 180 graden uitzicht! Ruime kamer met mooie badkamer, fijn bad en heerlijk bed. Lobby is groot en heel gezellig en sfeervol ingericht. Prima ontbijt. Heerlijk hotel om naar terug te keren na een mooie dag met gletsjer en adembenemende uitzichten. Op loopafstand van diverse restaurants en winkels. Wij hebben geen kinderen dus niet op kind vriendelijkheid gelet. Geen idee of er uberhaupt een zwembad is, niet nodig ook in de Zuid Amerikaanse winter.

Gereisd met partner in april 2015

Schitterend hotel midden in de natuur

Leon ,
    12-7-2015

Schitterend hotel dat midden in de natuur ligt. Vlakbij de rivier ook. Daar wandel je in een paar minuten heen. Je kunt met een liftje of gewoon te voet bij het water komen. Zwemmen mag daar niet officieel. Is ook niet nodig, want hotel heeft een schitterend zwembad. Verder zitten op diverse niveau's hotels en bars. Kun je dus heerlijk genieten van het zicht op het zwembad of de jungle. Kamers liggen in een soort van bijgebouwen, die onderling met hangbruggen verbonden zijn. Prima plek om te verblijven, met vriendelijk personeel. Als je naar het dorp wilt, moet je wel even een taxi bestellen.

Gereisd alleenreizend in februari 2015

Een uitstekend hotel met uitstekende service

Martines,
    1-1-2015

Dit hotel op een heuvel van el calafate is uitstekend. Goede en mooie natuurlijke opgezette kamers, uitstekend sanitair en ziet er goed en modern uit. Ook goede service en uitstekend eten en ook het zwembad ziet er goed uit. Het enige nadeel de omgeving is niet erg net. Je zit op loop afstand van het centrum.

Gereisd met vrienden in Tue Oct 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Warm en gemoedelijk

Anits Schavemaker,
    7-4-2014

Gemoedelijke, huiselijke sfeer. Mooie, ruime kamers.

Gereisd met partner in maart 2014

UItstekend hotel!

fam_klaver,
    17-10-2012

Wat een geweldige plek. Het hotel ligt net buiten de dorp Cafayate in de prachtige omgeving. Kamers zijn ruim. Elke kamer heeft een patio met een lounge stoelen en prachtige uitzicht. Er heerst een relaxte sfeer. Avond eten in het hotel is een aanrader, goed verzoorgd en heerlijk. Er is ook een zwembad. Ik zal zeker terug komen in dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011