1.035

Reviews over accommodaties in Argentinie

Fantastisch en indrukwekkend

Aad Kant,
    18-4-2018

Ik ben in oktober 2017, via Buenos Aires, naar Ushuaia, Vuurland, Argentinië geweest. De zuidelijkste plaats op aarde, het einde van de wereld. 'Fin del Mundo' zoals het bekend staat. Iemand zei mij: "Ushuaia ? Maar daar is niks."

En dat klopt. Er is 'niks'. Geen pretpark, geen toren, geen kabelbaan. Wel zuivere en schone lucht. Het Beagle Canal, waarvan je de Atlantische- én de Grote Oceaan in een blik kunt zien. En een prachtige heldere zonsopkomst, richting Antarctica. En uiteraard, de voet van het machtige Andes gebergte. Ushuaia, 'El fin del Mundo', als je naar het einde van de wereld bent geweest, kun je alleen nog maar terug. Het hotel was Tierra del Fuego, een klein en schoon hotel, vlakbij de haven en het centrum van Ushuaia.

Hier voel je de kou van het zuiden niet

Aad Soeteman,
    9-9-2016

Op loopafstand van de winkelstraat en de haven biedt Aparthotel Tierra del Fuego*** je alle gelegenheid om bij te komen van de inspannende "bergweken" in Argentinië en Chili. Het hoofdgebouw en een groot bijgebouw omvatten ruime appartementen voor max. 4 personen. Het is er schoon, het personeel is zeer bereidwillig. Het ontbijt in de eetzaal is beperkt. Avondeten maak je zelf of je gaat naar een restaurant in het dorp.

De appartementen bestaan veelal uit twee bescheiden slaapkamers, een grote zitkamer en een keukentje waar alles aanwezig is, en bieden voldoende comfort. hebt. Het uitzicht is gevarieerd door de ligging tussen de bergen en de zee: besneeuwde bergen, de haven waar vrachtschepen, rondvaartboten (over het Beaglekanaal) en vissersboten naast elkaar liggen, de boulevard met het indrukwekkende herdenkingspaviljoen voor de oorlog over Las Malvinas (Falklandeilanden). In dit Aparthotel kom je echt tot rust.

Geweldig!

Esther&Maarten,
    16-2-2016

In augustus hebben wij in totaal 5 nachten overnacht in Casa Hernandez en het was in 1 woord geweldig! Alex en Rijkje hebben hart voor de zaak en zijn ontzettend gastvrij. Voor alle vragen kan je bij ze terecht. Ook de kamer was schoon, ruim en had een mooi uitzicht op de tuin. Ik zou geen nadeel kunnen opnoemen. Relaxen in de tuin aan het zwembad en binnen 15 minuten in de Salta. Ga zeker naar Casa Hernandez!

Schitterend hotel

seldom,
    27-8-2015

Moderne,luxe kamers. Wij hadden een suite op de hoek met 180 graden uitzicht! Ruime kamer met mooie badkamer, fijn bad en heerlijk bed. Lobby is groot en heel gezellig en sfeervol ingericht. Prima ontbijt. Heerlijk hotel om naar terug te keren na een mooie dag met gletsjer en adembenemende uitzichten. Op loopafstand van diverse restaurants en winkels. Wij hebben geen kinderen dus niet op kind vriendelijkheid gelet. Geen idee of er uberhaupt een zwembad is, niet nodig ook in de Zuid Amerikaanse winter.

Een uitstekend hotel met uitstekende service

Martines,
    1-1-2015

Dit hotel op een heuvel van el calafate is uitstekend. Goede en mooie natuurlijke opgezette kamers, uitstekend sanitair en ziet er goed en modern uit. Ook goede service en uitstekend eten en ook het zwembad ziet er goed uit. Het enige nadeel de omgeving is niet erg net. Je zit op loop afstand van het centrum.