• 9.351

Reviews over accommodaties in Spanje

Fantastisch!!

J Koelman,
    6-12-2018

Wij kunnen ons aansluiten bij eerdere beoordelingen over dit complex. Heel rustig gelegen, eigenlijk een beetje verstopt, een heel mooi kleinschalig complex bestaande uit 13 blokken van 4 appartementen. Een onder en bovenverdieping, wij hadden een bovenverdieping met aparte slaapkamer en een balkon. Prima schoonmaak op het complex en in de appartementen. Alles straalt vriendelijkheid uit, de schoonmaaksters, de dames van de receptie en bar bediening, je kunt er altijd terecht voor een vraag of gewoon voor een gezellig gesprekje. Vanuit het complex direct rechtsaf loop je direct naar het strand en de boulevard, vanuit daar kan je weer alle kanten op. Al met al, ondanks het iets mindere weer, een prima verblijf gehad. Een absolute aanrader!!

Appartement goed,horeca waaaaanzinnig slecht.

Van Bleijswijk,
    5-12-2018

Verblijf,ligging goed maar Horeca waanzinnig slecht ga er nooit eten super slecht ,duur en je word gewoon genegeerd als je er wat van zegt.

Voorbij, voortaan een ander hotel

Ellen Rotteveel,
    5-12-2018

Wij waren voor de derde keer in hotel Stella Maris, tot nu toe op de 11 de etage, nu echter op de 2 de. Wat een verschil met herrie. Het hotel staat op de boulevard en op deze etage hoor je alles en het is ook daar druk geworden, 's nachts racen de auto's alsof het een circuit is.

Wij gingen naar beneden en vroegen om de 11 de etage, was vol.

Wilden hier in april weer komen en de 11 de etage reserveren, maar Paco zei dat dat niet mogelijk was, dus nu op zoek naar ander hotel. Want Fuengirola is geweldig!

Aanrader! zou zo weer boeken!

Visser,
    4-12-2018

niet twijfelen, gewoon boeken! appartementen zijn niet nieuw maar degelijk en schoon! de slaapbank ligt niet comfortabel door de veren in het matras, maar een deken onder het laken leggen en het was prima te doen (en is langer dan de bedden). zwembaden zijn prima, grote bad is wel erg fris in november (zeewater is warmer) Kinderbad was wel prima. Ligging is perfect, alles op loopafstand. Receptie is oké, ze lossen de problemen snel op. Wat eten in de buurt betreft: bij Friends of Friends II is het eten perfect!

Aanrader: Een dagje naar het Siam Park (lekker met de taxi voor 7 euro) wat een geweldig park! en in november zijn de wachttijden te verwaarlozen (af en toe 15 minuten voorpret voor een glijbaan is prima te doen)

auto huren en naar de vulkaan

dolfijnen en walvissen spotten (op de freebird) pas wel op! erg veel mensen worden zeeziek... en verwacht niet teveel van het all-in concept (goedkoop drinken en basic maaltijdje)

Prima complex, appartementen worden gerenoveerd.

Rene M,
    2-12-2018

Prima appartementencomplex met veel extra's. Ondanks veel jonge kinderen rustig. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers gedateerd, maar worden op dit moment opgeknapt. Leuke en makkelijke wandeling naar strand/haven en centrum.