Sorteren

4.322

appartementen Spanje

Reviews over accommodaties in Spanje

Leuk hotel en.perfecte ligging!

Ans
    14-10-2018

Goed vertoeven en alles op loopafstand!

Vind wel dat de bedden extra aandacht verdienen ! Waren er 6 dagen geen schone lakens erop gehad . Ontbijt goed

Zeer fraai appartement en perfecte organisatie

Fam. de Jonge
    14-10-2018

Heel fijne vakantie gehad. Chantal en Guus ontvangen je buitengewoon goed en hebben alles perfect geregeld. We zaten in een prachtig appartement - Torrox Costa - Punta del Faro - in een prachtig complex aan het strand. Met drie grote slaapkamers, 2 prachtige badkamers, een grote keuken en 2 grote balkons een heel fraai onderkomen waarin je werkelijk niets te kort komt.

Ook hun andere accomodaties zien er erg goed en verzorgd uit.

Tip : boek een onvergetelijke trip door de bergen en achterland van Nerja met een Landrover. Dit is een Nederlandse gids, super enthousiast, heel bekend in dit gebied, echt fenomenaal.

Een aanrader met veel mogelijkheden in omgeving.

Chris en Els Eshuis
    14-10-2018

Dat je de fiets moet meenemen om zo de prachtige omgeving te verkennen.

Vriendelijke ontvangst op rustige camping in september. De diversiteit aan speelmogelijkheden voor de kinderen is geweldig.

De hemel op aarde.

J&J
    13-10-2018

Weer fantastische tijd doorgebracht bij Klaas en Jan!

Genoten van de rust en de gastvrijheid.

Volgend jaar weer terug,enorm gezellige tijd gehad!

Dank hiervoor Klaas en Jan!

Heerlijk

Evelien
    13-10-2018

Heerlijke plek, genoeg te beleven in de buurt maar ook een rustige uitvalsbasis om even lekker op adem te komen. Appartement is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt je werkelijk aan niets!