Sorteren

Reviews over accommodaties in Spanje

Geweldig

Daniëlle
    12-8-2018

Wij zaten op de 6e verdieping van dit hotel, nette kamers! Enige nadeel van deze kamers is dat je het bovenste balkon hebt en daardoor de hele dag de zon op je balkon staat. Tip voor hun: even een parasol neerzetten.

Wordt elke dag of om de 2 dagen goed schoongemaakt.

Er werkt vriendelijk personeel willen je overal mee helpen als je vragen hebt of als je een excursie wilt boeken.

Het hotel ziet er echt uit als op de plaatjes. Kortom wij komen graag terug!

Het is hier fantastisch.

Monique Sterling
    11-8-2018

Heerlijk appartement met een afsluitbaar balkon. Supermooi uitzicht over Benidorm en het appartement is van alle gemakken voorzien, zelfs een wasmachine.

Zeer mooie aangelegde tuin met een mooi schoon en ruim zwembad.

Echter wat ik hier wel mis zijn ligbedden bij het zwembad je mag er niet met een luchtbed in het zwembad en ze zijn erg streng voor kinderen, we hadden twee tieners bij ons en er is geen entertainment, dus op dat gebied een dooie boel.

Je hebt er weinig last van lawaai op straat dus je krijgt gewoon lekker je nachtrust.

Het appartementencomplex ligt pal naast het uitgaansgebied (het zg engelse gedeelte) maar ook het oude gedeelte van benidorm is goed te belopen. Naar het levantestrand is ongeveer 400 meter lopen dus ook goed te doen.

Relaxte vakantie

MLS
    11-8-2018

Eenvoudig appartementen complex, maar prima

Niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn, ongeveer 10 min naar het strand/boulevard maar de wegen zijn erg steil. Hygiëne bij Pez Azul top. Ontbijtbuffet voor ieder wat wils en vriendelijk personeel. Auto huren via hotel is zeker een aanrader. Goedkoop en veilig.

Wil volgend jaar weer

John van den Brink
    11-8-2018

Wij zijn er 12 dagen geweest, all in. Veel negatieve reacties gelezen vooraf, dus erg benieuwd. Is me erg meegevallen allemaal. Vriendelijk personeel, mooie locatie, hygiënische huisjes(om de 2 dagen beddengoed en handdoeken vervangen), prima zwembad en een lange boulevard(ca 15 min lopen) met genoeg variatie qua souvenirwinkels en restaurants. Eten was gevarieerd, vers en warm. Auto huren kost nauwelijks iets(50€ of, 7 personen), zo ook de taxi, zodat je het mooie eiland kan bezoeken. Het huisje van ons had wel achterstallig onderhoud, maar ach, was daar alleen om te slapen en vond het daarom niet erg. Kortom: zeer de moeite waard!

Prima locatie maar niet in hoogseizoen.

Meine Faas
    11-8-2018

Prima appartementen met een goede schoonmaak. Vriendelijke receptie met ook een Nederlands sprekende receptioniste. Ideaal voor gezinnen met schoolgaande kinderen waar veel entertainment voor was. Voor ons als 70 plussers was het wel erg luidruchtig vooral als je in de buurt van het zwembad zit. Een mooi zwembad maar het handdoekje leggen was erg irritant terwijl dit niet mocht!!

Grote supermarkt op loopafstand.

Spanje scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51943 reviews