Sorteren

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Prachtig

Anne
    23-9-2018

Gewoon ontzettend leuk, ik kan alles wel benoemen, maar je moet het eigenlijk zelf beleven.

De gastvrijheid van de familie Wallenburg, de natuur, de koeien die los lopen en die prachtige bergen om je heen.

Mooi kleinschalig park, twee weken geweest en geen moment verveeld.

Wij komen zeker terug

verdient een tien

Jan van der Laan
    22-9-2018

prachtige omgeving, geweldig appartement, en super huismeesters.

Geweldig huis met veel te doen in de omgeving

ApeldoornEnschede
    21-9-2018

Ook ons tweede bezoek aan de Flachauer gutshof was weer fantastisch.

We kwamen rond 09:00 aan en konden gelijk in het huis terecht, het huis was schoon, bedden en beddengoed ook heerlijk allemaal. Ook hebben wij een paar keer heerlijk gegeten bij de Musistadle.

Onze kinderen vermaakte zich prima op de speeltuin en de kinderboerderij, tevens maakte ze ook veel gebruik van de activiteiten zoals die werden aangeboden door touroperator.

Wij hebben tijdens ons verblijf de Salburgerlandcard voor 12 dagen aangeschaft, het is niet goedkoop enkel wij hadden de Card er na 4 dagen al ruimschoots weer uit.

Enkele van de door ons gemaakte trips : Geisterberg Wagrain - Grafenberg Wagrain - Flories Erlebnispfad Flachau- Untersbergbahn Salzburg - Salzburg Stadt- Red Bull Hangar 7 - Baddensee Eben.

oja de mensen van de Flachauer Gutshof zijn inderdaad zuinig op hun spullen

check bij aankomst even je inventaris en dan is er niets aan de hand.

Een stukje hemel op aarde!

S. Beenakkers
    19-9-2018

Geweldig genoten! Het is een geweldige plek. De eigenaren zijn heel aardig en het appartement is uitmuntend....zo mooi, netjes en hygiënisch. De accommodatie bestaat nu enkele jaren maar ziet eruit als nieuw. Overal is aandacht aan besteed, zelfs het afwasborsteltje met vaatdoekje lag keurig gestyleerd op het aanrecht. Nog nooit zo'n mooi uitzicht gehad (wij zaten in het Mandlwand-appartement). Als het kan gaan wij zeker nog eens een keertje terug. Toen ik thuiskwam dacht ik echt "wat doe ik hier". Dank jullie wel Maikel & Britt.

Laat je onderdompelen in alles in, om BauernLodge

Peter en Ellen Beckers
    18-9-2018

De BauernLodge heeft een heerlijke rustige ligging met prachtig zicht op de bergen. De cabine lift is op loopafstand en er kan boven in de bergen maar ook in de omgeving prachtig gewandeld worden. Ook de dalen en meren zijn het bezoeken waard. Het appartement is sfeervol ingericht met comfortabele meubels en van alle comfort en gemakken voorzien, luxe sanitair in een ruime badkamer, heerlijke handdoeken. De gastheer en gastvrouw geven tips voor activiteiten die in de buurt zijn en die bij de gasten passen en wijzen ook op Oostenrijkse tradities. Maar bewaken ook dat de lijst van dingen te doen voldoende tijd laat voor ontspanning en bijtanken zonder van alles te moeten. Helemaal TOP ! Hier moet je gewoon naar toe! Wij gaan in ieder geval volgend jaar weer . We zijn nu een paar dagen geweest, maar dat was echt veel te kort, dus volgend jaar gaan we zeker een week.