• 3.670
    2.170

1.128

appartementen Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch. Echt een aanrader.

Greetje Vervaat,
    7-12-2018

De ontvangst was heel hartelijk.

Met de Twentse gemoedelijkheid ontvangen met koffie en een

heerlijke plak door hun zelf gebakken krentewegge.

We werden naar ons appartement gebracht en kregen een hele goede en duidelijke rondleiding.

Je kan zien dat over de inrichting van de appartementen heel goed nagedacht is.

Tot in de kleinste details aan toe klopt het.

Alles tot in de puntjes goed verzorgd en erg schoon. En alles is van goede kwaliteit.

Die avond hadden ze hun jaarlijkse wildproeferij en daar hebben we aan mee gedaan.

Het was een avondvullend programma met heerlijke gevarieerde gerechten.

Echt een aanrader.

Het ontbijt werdt op de met ons afgesproken tijdstip bezorgd en was echt heel uitgebreid, vers en erg lekker.

We hebben de twee dagen die we daar waren alleen maar genoten.

We hadden het gevoel dat we langer weg geweest waren.

We gaan zeker weten terug.

Gewoon genieten

Derk,
    7-12-2018

Mooie accommodatie met vele mogelijkheden. Lekker ontbijt en prima diner.

Zeer gastvrij

Fam. Boer/ ten Cate,
    3-12-2018

We zijn zeer gastvrij ontvangen met een kop koffie en een plak heerlijke krentenwegge. e hebben eerst genoten van een geweldig diner. Het was wildavond, complimenten aan de kok. De kamers waren netjes en schoon en heerlijk van temperatuur. Een mooie rustige omgeving completeerde het geheel. Onze familiegroep is dan ook zeer tevreden en wij vonden het voor herhaling vatbaar. Volgend voorjaar de aspergeavond?

Prima verblijf

Nicoline Theodora Maria Brugman,
    3-12-2018

Aangenaam verblijf, vriendelijke ontvangst, mooie omgeving, goede (wat korte) bedden, mooi zitje, prachtige tafel voor 6 personen met 2 stoelen, goede badkamer met föhn, aanwezige handzeep, shampoo en body-wash, weinig opbergruimte voor kleding en jassen, erg schoon, vloerverwarming en een goed werkend straalkacheltje, keurig ontbijt (beetje aan de late kant voor ons als vroege vogels (9 uur werd het ontbijt gebracht), lekkere handdoeken, toprustpunt en je kan 's avonds ook terecht voor diner (wij hadden toevallig een Wildavond (erg goed, complimenten aan de kok, en zijn brigade) dat is elk najaar, in het voorjaar is een asperge-avond.

Guanita Barten,
    3-12-2018

Zeer mooi verblijf op een toplocatie.