• Type accommodatie

appartementen in Italië

Reviews over accommodaties in Italië

fantastisch

An, 17-2-2018
    We hebben geweldige weken gehad. We waren erg moe en kwamen helemaal tot rust. In een woord geweldig!

Fantastische week.

Jan V, 10-2-2018

Geweldige locactie met adembenemend uitzicht op verschillende hooggelegen kleine en leuke italiaanse dorpjes. Landelijk en rustig. Dichtbij prachtig natuurgebied rondom het meer Lago di Fiastra. Verbleven in appartement Falerio.

Eigen vervoer is noodzakelijk. Moeilijk te doen met openbaar vervoer. Vliegveld Pescara op 1u.15 min rijden. Zelfs in Oktober was het heerlijk weer en begonnen we dagelijks met een ontbijtje op het terrras. Het was een weekje genieten. Zeker een tweede bezoek waard.

Rust, luxe en genot!

Isabelle, 28-1-2018

Na een fantastische vakantie in mei 2015 zijn wij nogmaals terug gegaan. Deze keer in de zomer. Ook nu hebben wij alleen maar fijne herinneringen aan deze vakantie.

Inmiddels was er van het mooie kasteel een prachtige trouwlocatie en restaurant gemaakt. Je hebt ook hier prachtig uitzicht op de vallei.

De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt op het voetbalveld, het volleybalveld, bij de tafeltennis, de pooltafel, bij de boerderij en uiteraard bij het zwembad.

Wij volwassenen hebben genoten van de rust op deze mooie locatie. Prachtig huis, schoon en volledig ingericht. Uiteraard ook weer lekker gebarbecued en genoten van het eten in het restaurant.

Wij komen vast nog eens terug!

Bedankt Marco en Andrea voor de gastvrijheid!

Authentiek Italiaans verblijf, gastvrij!

Karin Van Elten, 21-1-2018

Rustige omgeving. Je gaat voor zon, zwemmen, goed eten en mooie stadjes. Geen uitgaansgebied.

Bij aankomst op zaterdag wordt er heerlijk voor je gekookt en verder kan dat op bestelling. Agriturismo beschikt over eigen wijnen en olijfolie. Bedden zijn opgemaakt en kast vol handdoeken. Ideaal! Ieder appartement heeft zijn eigen overdekt terras en ontmoeting vindt plaats aan het zwembad.

Fijne vakantie gehad!

ran slag, 21-1-2018

Fijne plek, eenvoudige appartementen, maar prima voor een week herfstvakantie. Het zwembad was wat fris, maar dat verwachtten we al. We hebben wel in zee gezwommen.

Let op: sommige restaurants in Palau zijn niet lekker en ongezellig qua sfeer. Mijdt de grote restaurants op het marktplein, zoek in kleinere straatjes naar wat meer authentiekere plekjes om te eten.

Italië scoort een 7,8 uit 10, op basis van 28505 reviews