• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

In één woord: Top!

Nicole,
    8-12-2018

Wederom (7e keer) een geweldige vakantie gehad. Alles klopt bij Borgo Casalvento, huis, tuin, zwembad en omgeving. Heb al verschillende agriturismo's bezocht tijdens de vakanties maar zoals bij Borgo Casalvento ben ik in Italie nog niet tegengekomen. En Barbara en Filippo zijn ontzettend lieve en behulpzame eigenaren. En niet vergeten Max voor zijn goede zorgen. Dus ook in 2019 gaan we uiteraard weer naar Borgo Casalvento.

DIt is pas vakantie vieren! Geweldig!

Femke,
    6-12-2018

In het echt is het nog mooier! Prachtige appartementen op een ideale locatie om Noord-Toscane te ontdekken. Gerund door een hele lieve familie die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Barbara is een geweldige gastvrouw die je met liefde allerlei tips voor leuke restaurants of bezienswaardigheden geeft. WIj waren in oktober er met twee jonge kids. Volop genoten van de omgeving en van de mooie tuin en de heerlijke jacuzzi! En het mooie is: badjassen en handdoeken liggen klaar in je appartement, samen met een heerlijke fles wijn en olijfolie. Als dat geen luxe is!

hemels

jovdv,
    6-12-2018

voor je hier heen gaat moet je 1 ding weten: je gaat NOOIT meer ergens anders heen! dit is letterlijk de hemel op aarde!

Toscane: een prachtige omgeving! vriendelijke mensen! lekker eten en nog betere wijn! gebrouwen door de huisbazin haar broer! heel lokaal dus en overheerlijk!

Borgo zelf: een schitterende plek! perfect onderhouden en proper! van de kleinste opmerking maken ze direct werk, maar ik had nog nooit 1 opmerking. mooie zwembaden (kinderbad verwarmd). meer dan genoeg ligstoelen. een groot voetbalveld. kinderspeelgoed, tafeltennis, ….

elke dag vers boord aan huis geleverd als je wil. 6 prachtige appartementen. nooit is het er te druk ofzo.

ligging: in de bergen op 5min rijden van Cantagrillo, alles kortbij en toch lekker afgelegen.

huisbazin: Barbara, een geweldig lieve vrouw die alles over heeft voor haar gasten! als je iets vraagt doet ze het direct!

we gaan reeds 3 jaar hier heen en ik vind niks dat hier aan kan voldoen!

genieten!!

Perfect verblijf

Liza,
    6-12-2018

We hebben opnieuw ontzettend genoten tijdens ons verblijf op Borgo Casalvento. Voor ons de vierde keer en 2019 staat al geboekt!

Houd je van luxe, rust, een verzorgde kleinschalige accommodatie met veel ruimte en gastvrijheid dan ben je hier aan het juiste adres.

Wij combineren een verblijf op Borgo Casalvento met een verblijf op een voor ons nieuw stekje en dat bevalt prima.

Gastvrijheid ten top!

Liza,
    6-12-2018

Opnieuw hebben we ontzettend genoten tijdens ons verblijf op Borgo Casalvento.

Voor ons was het de vierde keer. We combineren het verblijf op het voor ons inmiddels bekende stekje met een nieuwe omgeving in het mooie Italië en dat bevalt ons geweldig! Ook in 2019 staat Borgo Casalvento op het programma. We kijken uit naar de mooie omgeving, de luxe van het appartement, de perfecte verzorging van de accommodatie door o.a. Max en uiteraard de altijd gastvrije ontvangst van Barbara!