Appartementen Hongarije

Reviews over accommodaties in Hongarije

Ideale uitvalsbasis!

Peggy, Patrick en Ben,
    18-7-2017

We verbleven in het appartement "Theatre" welke schitterend gelegen is om Budapest te verkennen. Het ligt aan de opera, vlakbij de metro.

Het appartement is ook perfect in orde en prachtig ingericht.

Françoise en Guy zijn super toffe en behulpzame mensen die er werkelijk alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een echte aanrader :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekende ligging!

Colin,
    25-5-2016

Het appartement bevindt zich in het midden van de Gozsdu strip. Een lange straat met restaurants en cafés. Centraal gelegen met een heleboel leuke dingen op loopafstand. In het weekend is het wel erg druk en luidruchtig in de strip, maar dat vonden wij geen probleem. Het personeel is super behulpzaam. Vliegtickets uitprinten en taxi's regelen is geen enkel punt. De appartementen zelf zijn prima. De keuken en woonkamer zijn niet heel groot, maar die hadden wij ook niet nodig. Slaapkamers zijn goed. Wij hadden één ochtend koud water om te douchen. Dat was wel een minpuntje, maar een koude douche is gezond! Handdoeken worden dagelijks gewisseld en bedden dagelijks opgemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig mooie dagen in Boedapest

Van Otten-Janssen,
    5-8-2015

prachtige ligging midden in het centrum . Correcte eigenaar.Echt een aanrader.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastische ligging

Ton en Lia ,
    12-6-2015

2 persoons studio was ruim, netjes. De bedden waren prima. Personeel waren vriendelijk en erg behulpzaam. De ligging was fantastisch. Midden in het centrum. Supermarkt meteen bij hotel.

Gereisd met partner in juni 2015

mooie ligging in leuke stad

Tommy,
    23-4-2015

De All 4u appartementen zijn zeer goed gelegen in het centrum van de stad en vlakbij zijn zeer vele horecazaken om iets te eten en drinken. Tevoet kan je van hieruit de stad ook goed ontdekken. Appartementen zijn zeer proper en sommige hebben zelfs 2 badkamers, er zijn genoeg handdoeken en in de keuken is alles aanwezig. Ook handig is de receptie die 24/24 open en bereikbaar is. Vanuit de luchthaven naar hier is het ongeveer een half uurtje. Boedapest heeft aangenaam verrast!

Gereisd met vrienden in april 2015