Appartementen Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Geweldig

Fam klaver,
    29-12-2018

Een mooi appartement. 4 appartementen aan elkaar geschakeld onder 1 dak, maar daar merk je niets van. Netjes en schoon huisje met goede bedden en een sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. Wij hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel. Het hotel ligt dichtbij, wij moesten 5 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super!

Nadia,
    27-1-2017

Echt een heerlijk appartement. Balkon met uitzicht op de piste, open haard, eigen sauna, comfortabele bedden, schoon sanitair en een goed uitgeruste keuken. We kunnen over deze hele vakantie niks negatiefs bedenken!

Levi is een leuk stadje met goede restaurants en leuke winkeltjes. Supermarkten zijn prima en alles is op loopafstand.

Mooie wandelingen in de buurt gemaakt en leuke excursies gedaan. Ook de pistes zijn goed. Het is niet wintersporten zoals in Oostenrijk, maar er is zoveel meer te doen hier, en dat maakt alles goed.

Gereisd met partner in januari 2017

super appartementen!

Linda,
    23-2-2016

Wij verbleven in complex c. Deze heeft een erg centrale ligging tov de pistes, het kinderland en het centrum.

We hadden een ruim appartement met 2 verdiepingen, familie douche, uitgebreide en schone keukeninrichting en heel vriendelijk ontvangen. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Fantastisch.

Proclaimers,
    31-1-2016

Geweldige vakantie gehad. Accommodatie goed. Geen schoonmaak of vuil-ophaal en geen handdoek-wissel. Maar als je schone handdoeken wil, even naar de receptie gaan en je krijgt ze. Afval zelf in container gooien.

Verder geen aanmerkingen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prachtige plek en mooi Levi

Hans,
    29-3-2014

Wij hadden de log cabin Levikaira 1 in het straatje Eturakka 8 in Levi. Net voorbij hotel Hulluporo even buiten het dorp. De blokhut is een twee-onder-een-kap woning voor 6 personen. 1 Slaapkamer benenden en 2 boven als mezzanine, dus de kamers liggen op een soort vide en zijn afgescheiden door een kastenwand.

Het huisje is van alle gemakken voorzien met afwasmachine, oven, magnetron, open haard (met veel haardhout in de berging) en veel keukengerei.

Het huisje ligt in een bos met meer van dit type blokhutten. Het dorp is op loopafstand en de supermarkt 5 minuten lopen.

Levi is erg leuk en bedrijvig. De mensen zijn zeer gastvrij. Wij hebben via touroperator geboekt en de excursies rechtstreeks via de plaatselijke Tourist Office. Gewoon even mailtje sturen. Wij hebben husky safari, rendiertoch, snowmobile tocht en snowshoewandeling gedaan. Werkelijk prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014