Appartementen Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

appartementen Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Gastvrij en vriendelijk management en personeel

Hans Kobesen,
      10-5-2017

Dit is echt een hotel/appartement voor jonge stelletjes of jongere en oudere alleenstaanden. Voor mensen met kinderen is dit hotel niet zo geschikt. Dit omdat het altijd tot diep in de nacht feest is en het dus nogal geluidruchtig is.

Het nederlandse management en het dominicaanse personeel zijn allemaal geweldig. Ze helpen je overal bij, je kunt het niet zo gek bedenken of ze helpen je. Hotel Don Andres ligt in Sosua, een klein stadje/dorp in de buurt van Puerto Plata aan de noordkust van de Dominicaanse Republiek. Van het hotel naar het centrum en/of strand is nog geen 10 minuten lopen. En voor wie dit te ver is, je kunt zo achterop springen bij een van de vele motoconchos. (taxi per brommer). Een vakantie in Don Andres zul je nooit vergeten. Dit is een echte aanrader. Ik zou zeggen mensen pak die kans en verken Sosua en de Dominicaanse Republiek. Het zijn zulke aardige mensen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Huiselijk comfort en ongedwongen sfeer.

Nancy & Jakco,
      25-3-2017

Het twee kamer-appartement was heel netjes en comfortabel airco, fan, keuken zitkamer met tv,mooi terrasje. Schoonmaak is zeer goed lakens, handdoeken, toiletpapier, elke dag alles in orde. Koken of ontbijt maken is onnodig,de keuken zowel ontbijt, lunch, als diner, zijn meer dan perfect en voor een mooie prijs. Ligging is ook fijn dicht bij het centrum en strand waar je het echte dominicaanse leven ervaart. En wat de mensen ook zeggen, geen moment van onveiligheid ervaren op onze vakantie het is er leven en laten leven met een lach.

Kortom een aanrader! ook fijn dat je voor alle tips en vragen terecht kan bij Henri en zijn team.

Gereisd met partner in maart 2017

Super Hotel, erg leuke sfeer en zeer netjes

Harrie en Marja,
      15-10-2016

Hotel Don Andres is een leuk en net, kleinschalig hotel. Een uitstekende locatie om de 'echte' Dominicaanse republiek te ontdekken. Restaurant heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding en de keuken is keurig netjes!

Gereisd met partner in september 2016

Henk Bakhuis,
      18-9-2016

Goed hotel, nette kamers, lieve mensen.

Gereisd met partner in juli 2016

Goed en eenvoudig hotel, gastvrij.

Carla,
      11-10-2015

Welke periode je kiest, kan bepalend zijn, dit was een rustige periode, in geheel Sosua.Een drukkere periode, december, dat geniet mijn voorkeur. Informeer welke kamers er zijn ( je kunt mailen, bezoek hun site) verschil in grootte, balkon, geen balkon,straatkant. De meeste kamers zijn gerenoveerd,mooie badkamer,kingsize bed is weergaloos. Koelkast en gasfornuis zijn van prima kwaliteit. Alles is schoon, schoon!

Eten is prima en de porties zijn in alles royaal. Medewerkers zijn beleefd en keurig verzorgd. Niet rookvrij, overal dus, ook op de kamers mag gerookt worden.

Omdat het een particulier hotel is, zorg je voor je eigen amusement qua weggaan of blijven, voor een vrouw alleen kan dat wat beperkter zijn ivm overal alleen naar toegaan, het blijft een land van opletten, prostitutie kom je ook overal tegen, lands wijs, lands eer.

Hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd alleenreizend in oktober 2015