Sorteren

Reviews over accommodaties in Curaçao

Geweldig

Gert Berendsen
    14-10-2018

Wij waren hier voor de tweede keer doen we normaal nooit maar hét was ons zo goed bevallen in 2017 dat we dit jaar weer zijn gegaan . Het was weer top het personeel van hoog tot laag hulde het eten en drinken de kamers de zwembaden het schone resort echt geweldig wij kunnen alleen maar zeggentop top

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 16-10-2018

Beste heer Berendsen,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw vertrouwen in ons.

Heerlijk verblijf!!

Desiree
    12-10-2018

Voor de tweede keer verbleven bij Dana en Alex. Panaché is een mooi resort, rustige ligging. Heerlijk zwembad en groot appartement dat van alle gemakken voorzien is. Voldoende handdoeken, tussendoor schoonmaak, keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Hierbij de persoonlijke aandacht, tips, gezellige praatjes... ook deze keer weer genoten en helemaal tot rust gekomen. Ik ga absoluut terugkomen en kan Panaché van harte aambevelen. Dank voor het fijne verblijf en het goede contact en afhandeling van alles!

Perfect

Manuel en karen
    12-10-2018

Wat een toplocatie. Sjors en josephine geweldige lieve mensen . Appartementen ruim en zeer schoon. Gewoon de locatie to be .

Fantastische accomodaties!

Wilma / T&O Duiksport
    12-10-2018

Met een groep duikers via een vriend van ons hier terecht gekomen en het was TOP!

Josephine en Sjors zijn gastvrij, behulpzaam, runnen het bedrijf heel professioneel en geven goede adviezen. Het Surinaamse buffet was super leuk geregeld en de tafels romantisch aangekleed. ABC heeft een hele goede ligging, je bent zo in Willemstad en bij de vele mooie bounty stranden. De gehuurde auto stond al klaar voor gebruik! Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aan de bar en de vakantie begon direct al gezellig. De mooie nieuwe 2 persoonsbungalows zijn bijna klaar. Wil je op Curacao verblijven in ruime appartementen, met 2 of 1 slaapkamer, porch, grote keuken en met een zwembad, welke zeer betaalbaar en schoon zijn, dan moet je hier gewoon boeken!