Appartementen Curaçao

Reviews over accommodaties in Curaçao

Geweldig!

Simone,
    19-3-2019

Super verblijf! Nu voor de 2e keer bij ABC geweest! We verbleven dit jaar in de nieuwe 2 pers bungalows en het was weer fantastisch! Van alle gemaken voorzien! En het complex ligt ook erg centraal. Ga je naar curacao boek dan bij ABC!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig genoten bij ABC appartementen!

van Valkenhoef,
    19-3-2019

Wat een fantastische tijd hebben wij gehad bij ABC! We werden opgehaald door Sjors van het vliegveld, wat een gastvrij ontvangst. De vakantie kon meteen beginnen! Het huisje was gloednieuw en stijlvol ingericht. Er was een lekker zwembad voor de deur. Er was veel gezelligheid rondom de appartementen, we hadden leuk contact met andere gasten. Voor onze vragen konden we altijd bij de eigenaars terecht, zij hadden veel leuke tips voor activiteiten. Josephine had een geweldige dagtocht naar Klein Curaçao voor ons geregeld. We zouden deze appartementen aan iedereen aanraden. Wij komen in ieder geval zeker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Uit en toch thuis, zo voelt het!

Wim K.,
    18-3-2019

Voor ons was het familiebezoek, gecombineerd met vakantie. Voor de eerste keer Curacao, maar geen minuut spijt achteraf. Wat hebben we genoten daar!!

Gereisd met partner in februari 2019

Graag nog een keer!

Marissa de Vries,
    18-3-2019

Wat een geweldige vakantie! We waren samen met ons zoontje van 2,5. We hadden een bungalow met 2 slaapkamers. Echt een aanrader. Een prachtige grote veranda met een hangmat (super fijn) en een moderne en nette inrichting. Er was ook een smart tv voor de dode momentjes thuis. Het zwembad was om de hoek. Er was een super geschikt kinder zwembadje waar ons zoontje goed in kon staan. Er is bij het zwembad veel speelgoed ( ik vermoed achter gelaten door vorige vakantiegangers ) Het park is heel erg netjes en schoon. De airco bij mijn zoontje op de kamer deed het even niet goed en toen ik dit meldde was er binnen een half uur iemand om hier naar te kijken. super service. Deze locatie en uitvalsbasis is super geschikt voor een gezin. In de baai is een fijn strandje en je kunt er heerlijk eten bij Zest Beachclub ( is op tuinbanken ) ideaal dat je kindje lekker in het zand naast je kan spelen met andere kindjes. In één woord geweldig :)

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

De tijd vliegt voorbij ....

J. de Vries,
    16-3-2019

In één woord geweldig. Op moment van schrijven staan we op het punt om het resort te verlaten. Als je laat vertrekt is het in overleg mogelijk om de kamer bij te boeken tot ‘s middags vijf uur. Zeker voor de NL vluchten ideaal. Dan heb je eigenlijk nog een dag extra vakantie.

Mooi is dat er rekening wordt gehouden met je wensen. Bij een groot deel van de kamers is het mogelijk om je huurauto ( die heb je hier eigenlijk wel nodig) voor de deur kunt parkeren. Het park is zeer efficiënt ingericht. Schoonmaak en schone handdoeken voor de slidekamers is er iedere dag. Je zit ook overal vlak bij. Het buffetrestaurant is prima. Veel keus en iedere dag andere gerechten en live cooking. Ik begrijp niet waar sommige klachten wat het eten betreft op gebaseerd zijn. Onze complimenten voor de kok en de bediening. Ik kan eigenlijk geen dingen noemen die niet naar onze zin waren. Ja misschien toch één ding ...... de dagen vliegen hier voorbij.

Gereisd met partner in maart 2019