Appartementen Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Fabeltastisch

Sylvia van Drielen,
    18-4-2019

Het complex wordt gerund door 2 Nederlandse stellen. Ze zijn uiterst behulpzaam. Alle faciliteiten om duikspullen op te bergen zijn aanwezig. Tegenwoordig is het 16+. Heel rustig complex met zwembad. De appartementen zijn van alles voorzien en keurig schoon. Bij aankomst kan er geregeld worden dat er een "overlevingspakket" in de koelkast aanwezig is, zoals o.a. brood, kaas, boter voor het eerste ontbijtje. Koffie en thee is dan ook al aanwezig. Kortom zeer relaxed.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Fijn appartement

harry t,
    12-4-2019

Het appartement is top. Goede ligging en prima onderhouden.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Ella,
    8-4-2019

Warm welkom door Raymond en Cinderella. Lekker koud eerste drankje bij aankomst. Heel behulpzaam met reistips, evt. autohuur en duiken of duikcursussen. Parkeergelegenheid. Leuk, knus en klein complex met prachtige huisjes met complete inrichting en van alle gemakken voorzien. Eigen veranda met zicht op de tuin en het zwembad dat 's avonds zeer sfeervol is verlicht. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch. Zeker als het klaar is en dat is snel

Frans,
    7-4-2019

Het zijn uitstekend ingericht uitgerustte appartement(en). Nlet elke app heeft een kluis. Auto of scooter is een must. Alles is met moderne kwalitatief materiaal ingericht en badkamers op nivo 2019 naar Nederlandse eisen. Afwasmachine zelfs aanwezig met magnetron. Geen oventje om broodjes te bakken. Het is een appartement en geen hotel dus zelf een beetje de boel aan kant houden. Schone handdoeken en lakens was prima geregeld en dan werden ook de vuilnisbakjes geleegd en voorzien van een schone vuilniszak. Het zwembadbedrijf had het af laten weten maar was enige tijd later weer op orde. Het laatste stukje waar nog aan gewerkt wordt schiet al aardig op dus de oplevering daarvan zal niet zo lang meer duren. Prima boxsprings. Muggenspray heb je op het hele eiland nodig. Op het dakterras weinig last daarvan. Wifi was prima maar op de slaapkamer net wat minder verder top. Personeel en beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onderkomen super dekeuken grote twijfel

Robert Oevering,
    1-4-2019

Verblijf kamers en schoonmaak super. Bestellingen bij het strandpalvioen duurd lang ondanks de belofte snel te komen brengen. Na een eenvoudige snack plateau te hebben besteld die te koud werd geleverd , en klacht ingediend..... kregen we het zelfde weer terug die over ge frituurd was., weer de serveerster op aan gesproken dat het niet goed was.... Eigenlijk niet serieus genomen.... Als een kok nog geen frituur snack kan maken hoe is de rest dan.... Ik ga het niet uitproberen... Wil van de vakantie genieten en niet ziek worden van verkeerd bereid eten met een telage uit serveer temperatuur. Dus ik kan niet en wil niet eens de rest van de maaltijden beoordelen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)