Sorteren

Reviews over accommodaties in Bonaire

ocean front appartement, top

arend jan
    22-9-2018

perfect gelegen aan zee. zwembad voor het appartement. luchthaven service. schoon en vriendelijk personeel

Geweldig verblijf!

Renate
    21-9-2018

Super verblijf gehad! Perfecte locatie, leuke appartementen, schoon en van alle gemakken voorzien. Een goede duikshop op het terrein en prachtig kunnen duiken en snorkelen voor de deur.

Absoluut aan te raden!

Patrick Kuipers
    18-9-2018

Mooi complex met prachtige ruime appartementen. Er worden weliswaar nog appartementen bijgebouwd maar wij hebben van de bouwwerkzaamheden absoluut geen last gehad. De ligging is goed. Ons appartement had twee mooie ruime slaapkamers, en een hele ruime woonkamer/keuken. Het terras was zeer ruim. De appartementen zijn goed geoutilleerd.

Top vakantie op super locatie

Monique
    17-9-2018

Gastvrije eigenaren. Centraal gelegen, centrum en restaurants op loopafstand, meerdere supermarkten op korte (loop)afstand.

Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en schaduwplekken als je uit de zon wilt liggen.

Appartementen zijn praktisch opgezet met buitenkeuken. Airco en plafondventilator op de slaapkamer, plafondventilator op de veranda.

Voor duikers is er een grote locker beschikbaar waar je je duikspullen achter slot en grendel kunt ophangen.

Wij komen zeker terug!

Prima,groot , schoon appartement, maar geen sfeer.

oa aalbrecht
    10-9-2018

Prima gelegen appartementencomplex. Schoon, kleurrijk en groot. Wel er warm, binnen en op het terras omdat het complex niet in de wind staat.

Wel veel nederlandse regeltjes (jammer je bent in Bonaire)

We vonden de sfeer ook niet geweldig.