• Type accommodatie

appartementen in Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Prachtig

Marion, 18-2-2018
    Supermooie en schone accommodatie, huurauto is sowieso een must want het hele eiland is de moeite van het bekijken waard. Leuke tips en weetjes worden door de eigenaren meegegeven, snorkel spullen zijn er te leen. Eigen keuken is erg fijn, het ontbijtje voor de eerste ochtend was erg attent! Ook mbt terugvlucht was van alles te regelen. Alles is te overleggen, echt top! We hebben het super gehad en komen zeker nog een keer terug, wederom tijdens de Kerstdagen 😊.

Super tijd gehad!

Shanna en Britt, 17-2-2018

Super appartement, heel schoon en netjes. Heerlijk zwembad en mooie ligging met uitzicht.

Zeker een aanrader!!

Geweldige vakantie

Mart en Trudi, 13-2-2018
    Een warm en persoonlijk ontvangst. Ze geven je een gevoel of je thuis komt. Fantastische appartementen . Het ontbreekt aan niets. Het eten was iedere avond weer een feest. Twee weken heerlijke vakantie gevierd bij jullie. Theo en Wendy, jullie hebben er een paar ambassadeurs bij . Masha danki voor alles!!!

Mooie locatie met een mooi uitzicht

Marc, 10-2-2018

Vond alles goed.

nadelen waren er eigenlijk niet.

Gastheer en Gastvrouw waren zeer vriendelijk en konden veel vertellen over jet eiland. Bovenste verdieping was zeer groot en netjes. Door de balkondeur open te klappen heb je een perfect uitzicht van ca. 4 meter breed over klein Bonaire

Fantastische zonnige dagen op Bonaire.

Gert-Jan en Rianne, 6-2-2018

Fantastische dagen op Bonaire.

Mooi kleinschalig resort met zeer enthousiaste eigenaren Raymon en Cinderella.

Vele fasciliteiten op loop afstand, hiervan wordt je duidelijk over voorgelicht zoals ook van de bezienswaardigheden op het eiland. De mogelijkheid om een auto te huren kan voor je worden geregeld, ook dan weten Raymon en Cinderella je naar de mooiste plekken op Bonaire te sturen uitteraard met een kaart.

Wij verbleven in een studio met airco, groot genoeg voor ons tweeën, je verblijft toch alleen maar buiten. Bedden waren super, mooie stevige matrassen.

Kook fasciliteiten aanwezig, eenvoudig te bedienen oven. Zeer verrassend; de koelkast was gevuld voor ons 1e ontbijt. Daar genoten we op de veranda van met een mooi uitzicht.

Zowel de accomedatie als het zwembed schoon en hygiënisch.

Bonaire scoort een 8,7 uit 10, op basis van 846 reviews