Appartementen Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bonaire

Anja@Mario@Mariska,
    20-3-2019

Fantastische plek !! We hebben er genoten van jullie lekkere ontbijtjes iedere ochtend die we erbij geboekt hadden.Vooral ook genoten van jullie gastvrijheid en erg leuk om te zien hoe vader/dochter dit saampjes zo goed doen.Kamers mooi en schoon, ook een lieve schoonmaakster.Jan en Inge nogmaals bedankt we zijn weer thuis maar kijken terug op een topvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Prijs / kwaliteit een perfect hotel!

Lars Kluiwstra,
    12-3-2019

Wij hebben een super vakantie gehad bij Eden Beach in Bonaire! De mensen zijn vriendelijk en alle faciliteiten liggen op loopafstand. Kralendijk stad is wel een goed kwartier lopen, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Lekker eten en drinken bij de strandbar. Naast het hotel zit Coco beach, hier kun je ook lekker eten. Bij Wannadive hebben wij ook nog een duik gemaakt bij klein bonaire. Prachtig daar zeg! terwijl je voor het hotel al super kunt snorkelen(vanaf de steiger). Het is geen 5 vijfsterrenhotel, maar daar is de prijs ook niet naar. Prijs/kwaliteit vind ik het uitstekend! Wij zouden zeker terug gaan naar Eden Beach resort!

Gereisd met partner in juli 2018

Een oase met Thuisgevoel!!

Sandy kandau,
    3-3-2019

Wederom voor de 3e keer terug bij Bridanda.Hetzelfde huisje als vorig jaar dus je gaat gewoon weer verder met waar je vorig jaar gebleven was.

Raymond en Cinderella en alle geweldige honden en poezekinderen maken het helemaal compleet. Koelkastje bij aankomst weer gevuld, nieuwe bedden en matrassen( en dat was niet eens nodig) .Hun professionele en warme service maakt nieuwe vrienden!! Op loopafstand naar het nu nog mooiere Cocobeach en een heerlijke broodjeszaak en een DA Drogist op 3 min lopen,wat wil je nog meer,want in Nederland kom je die ook maar zelden tegen ...whahahah. Kortom wij hebben alweer geboekt!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Het was weer een geweldig verblijf.

Monique en Ad,
    2-3-2019

Voor de 2e keer terug en zal niet de laatste keer zijn. Het is daar gewoon geweldig, het is thuis komen. De service begint al met het ophalen bij het vliegveld door Cinderella of Raymond. Twee gastvrije en lieve mensen die voor je klaar staan en je het vakantiegevoel geven. De appartementen zijn volledig netjes ingericht. Het linnen -en beddengoed wordt vaak verschoond, hetzelfde geld voor de handdoeken. Voor de appartementen heb je een eigen terras en loop je daar vanaf, kan je heerlijk aan zwembad liggen. De tuin is prachtig ingericht met diverse planten, waaronder palmbomen, en bloemen. Het ligt vlakbij eetgelegenheden en het strand, naar het centrum is het een half uurtje lopen. Wil je een auto huren om toch iets meer van het eiland te zien, wat echt de moeite waard is, dan regelen Cinderella en Raymond dat ook. Hier heb je het echte vakantiegevoel.

Gereisd met partner in februari 2019

Arno,
    2-3-2019

Persoonlijke aandacht, oog voor details, klantvriendelijk, fijne goedwerkende faciliteiten. Kortom heel erg goed allemaal.

Mijn vrouw en ik reizen de wereld rond voor het werk. Veel resorts, hotels etc gezien Dus kunnen goed vergelijken.

Erg fijne plaats en ontzettend genoten van alles.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019