• Type accommodatie

appartementen in België

Reviews over accommodaties in België

zeer aangenaam

Martine en Eddie, 16-2-2018
    Zeer rustig appartementsblok. Mooi ingericht appartement. Alles naar wens. De eigen parking aan de achterkant van het gebouw is zeker een pluspunt!
    Appartement in westende, Eigenaar, 17-2-2018
    Bedankt Eddy & Martine om even de tijd te nemen om hier een review te plaatsen.

De Drie Koningen passen perfect in Brugge

Anne en Jelle van Buuren, 20-1-2018
    Heel Brugge ademt geschiedenis. Alles is lopend bereikbaar, zeeën van tijd om in die geschiedenis te duiken. Wat hebben we veel geleerd over deze voorloper van Brussel als het op de europese eenheid aankomt. Brugge bewaart talloze bewijzen dat de multiculturele samenleving bepaalt niet van de vorige eeuw is maar eeuwenoud. De Drie Koningen, van alle moderne gemakken voorzien, liggen midden in het centrum als een oase van rust. Wij hebben geen keuzeprobleem als we weer eens naar deze unieke stad willen : De Drie Koningen. Het is volslagen begrijpelijk dat boeking lang van tevoren nodig is.

Prima locatie, ruim opgezet.

Bob, 19-1-2018
    Mooi appartement op een goede locatie. Wordt niet meer beheerd door coco-mat maar door smart flats waardoor het een stuk onpersoonlijker is geworden. Alles werkt met codes en overal hangen camera's. In ons appartement zat een werkkast van de schoonmakers waardoor er 3 keer per dag vreemde mensen liepen in je appartement die geen frans of nederlands spreken. Vreemd was het dat bij thuiskomst we een foto kregen toegemaild van een schade van een magnetron die indien die er al was, niet door ons was veroorzaakt. Automatisch halen ze dan geld van je credit card. Op telefoontjes of mails wordt dan niet gereageerd. Er wordt niet vermeld dat ze aan de overkant een groot flatgebouw aan het slopen/ renoveren zijn. Je bent dus wel vroeg wakker door de bouwactiviteiten. Oordopjes liggen dan wel weer voor je klaar. We komen hier al 6 jaar maar gaan de volgende keer wel op zoek naar een andere locatie.

Geweldig

Vicky, 18-1-2018
    Wij verbleven reeds voor de tweede maal in het prachtige appartement/ studio van Lieve. Een echte aanrader, prachtig ingericht, alle comfort en uitermate netjes! Zeer goed gelegen en een sympathieke én correcte verhuurster. Wij kijken al uit naar ons volgende verblijf!

opnieuw super!

familie Ferré, 9-1-2018

Oostende in de winter (ons tweede bezoek): zeer leuk appartement, modern, praktische zeker met kinderen. grote plus: de kast met speelgoed! Zowel opa - oma als kleindochter (4.5 jr) hebben genoten. Locatie top: 5 min van het strand, 2 min van de winkels, 5 min van winterpret en lichtstraat.

Heel goede communicatie voor aankomst en alle nodige info in huur map. Een aanrader!

België scoort een 7,8 uit 10, op basis van 15930 reviews