Sorteren

Reviews over accommodaties in Aruba

Geweldig!

Lex & Gaby Rensen
    29-5-2018

Wat een geweldige gastvrouw en gastheer zijn Petrina & Eric. Niets is ze teveel. Wij waren op Aruba voor de bruiloft van onze zoon en schoondochter en hebben enorm genoten bij Sero Biento.

Grandioos

Debby Kruithof
    14-5-2018

Een heerlijk relaxt en luxe appartementencomplex met een prachtige oase / tuin met zwembad . De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar . Goede uitvalsbasis om alles te bezichtigen in Aruba

Het was super

Pichardo
    7-5-2018

Erg fijne dagen gehad. Heerlijk rustig park en goede ontbijtjes. Vriendelijk personeel en iedere dag een schoon huisje. Normaal verblijven we bij Familie maar nu voor de tweede keer in Blue Village. Het park is er erg op vooruit gegaan sinds 2004.

Het enige minpuntje is dat er gerookt mag worden op de veranda voor het huisje zodat je toch nog in de rook va je buren zit

Zalig rustgevend, mooi en netjes

Karolien
    7-5-2018

Zowel voor vertrek, tijdens ons verblijf als nadien was er een zeer vriendelijke stipte en correcte afhandeling in mails, vragen, problemen, ...

Het huis was ontzettend proper en we hadden een prachtige Arubaanse tuin met zwembad voor ons alleen. Comfortabele bedden, goed uitgerust qua keukenbenodigdheden, zelfs een bbq was aanwezig.

Geweldig resort, oase van natuur en rust, super

Fam. Scholler
    6-5-2018

Op loopafstand van het centrum van Oranjestad gelegen knus en rustig kleinschalig complex . Als je Camacuri resort binnen komt loop je eigenlijk een soort natuurpark in met palmbomen, veel struikjes en plantjes met bloemen . De leguanen lopen vrij rond , vlinders en zelfs kolibries vliegen er rond ! Heel bijzonder . Aan het een prima zwembad met waterval centraal gelegen kan je heerlijk verkoeling zoeken en een heerlijke verkoelende wind , ook in de avond gezellig verlicht , bij het zwembad gezeten en zo af en toe nog het water en . Het 4 persoons appartement biedt ruimte genoeg voor 2 personen , alle faciliteiten in het appartement aanwezig , prima bedden , goed werkende airco's . Zelfs sfeer verlichting aanwezig in het appartement welke van geel, groen, rood, blauw elke kleur in te stellen was. Het personeel was zeer behulpzaam personeel, elke dag schoonmaak . In de nacht loopt bewaking rond. Auto is wel een aanrader.

Aruba scoort een 8,2 uit 10, op basis van 570 reviews