Reviews over accommodaties in Aruba

Geweldig

Henk,
    17-11-2018

Mooi,kleinschalig opgezet appartementencomplex. Mooie tuin met zwembad en een geweldige beheerder die er voor zijn gasten is en trots is op wat hij heeft neergezet.

Ik zou zo hier terug willen wonen

Shan,
    12-11-2018

Een heel fijn jaar gehad in mijn woning! Als er een probleem was, werd dit meteen opgelost.

Topverblijf

Hanneke Ruiter,
    8-11-2018

Patiri is een hele fijn en gezellig wooncomplex. Ik heb erg bijna een jaar lang met veel plezier mogen wonen en heb me in die tijd erg veilig gevoeld dankzij deze mooie locatie. Cor, Angela en Luc zijn erg fijne huisbazen bij wie je altijd terecht kunt met vragen en/Of hulp.

Mooiste appartement van recidemce

Choi,
    21-10-2018

Super appartement op top lokatie vlakbij centrum ,strand en vliegveld ook huur auto via een website gehuurd top service en nieuwe auto top vakantie gehad Thnks Eric

Top appartementen!

Evs,
    3-10-2018

Met heel veel plezier gewoond. Nette appartementen met een heerlijk zwembad, vriendelijke eigenaren en een geweldige klusjes man die altijd klaarstaat om je te helpen! Wij kunnen het iedereen aanbevelen die van plan is om voor langere tijd op Aruba te verblijven.