Sorteren

Reviews over accommodaties in Aruba

Top appartementen!

Evs
    3-10-2018

Met heel veel plezier gewoond. Nette appartementen met een heerlijk zwembad, vriendelijke eigenaren en een geweldige klusjes man die altijd klaarstaat om je te helpen! Wij kunnen het iedereen aanbevelen die van plan is om voor langere tijd op Aruba te verblijven.

Prima plekje voor 2 personen en af en toe logees

Tobias & Maxine
    20-9-2018

Wij zijn hier verbleven van Februari 2017 tot Februari 2018. Wij hadden huisje 6z2, dit huisje was simpel ingericht maar voor ons comfortabel genoeg om een jaartje te vertoeven. Het had 1 ruime slaapkamer met aansluitende badkamer en een logeerkamer en extra badkamer. De slaapkamers zijn voorzien van kleding kasten maar er was voor onze garderobe te weinig kastruimte. Fijn huisje en makkelijk schoon te houden. De woonkamer is wel wat simpel ingericht en niet geschikt voor een avond bank hangen.. Daarentegen is het voorzien van een fijne ruime privé porch en een gezamenlijk zwembad.

Communicatie met de beheerders via de mail altijd duidelijk en snel. Park word netjes onderhouden en de lokale klusjesman staat altijd voor je klaar.

4ever dushi Aruba

Marcel Huting
    15-9-2018

Prima locatie, niet ver van het centrum van Oranjestad en op loopafstand van Surfside-Beach (700m). De mensen zijn lief en aardig. Ik heb hier meer dan 3 maanden vertoefd en gewerkt. Lekker poco-poco, op Camacuri Residence, vriendelijk personeel en gastvrij ontvangen. Mi duschi terra Aruba, forever.

Aanrader!

Manieke Versluis
    13-9-2018

White Beach appartementen, in de buurt van Palm Beach, is een fijne plek om je vakantie door te brengen. Zulema staat altijd voor je klaar. Het appartement biedt genoeg privacy met een leuk zitje waar je lekker kunt hangen (letterlijk in de hangmat) na een dagje op pad te zijn geweest. Tip: zorg voor goede muggenspray. Het zwembad in de leuk verlichte tuin, waar bijna alle zitjes aan grenzen, is een lekker zwembad om even in af te koelen. White Beach heeft 2 locaties, wij zaten op RS, waar zich 7 appartementen bevinden. Het zal er dus nooit druk aan voelen, heel prettig. Het appartement heeft een basis meubilair maar het is schoon en heeft genoeg om je vakantie prettig door te komen. Je hoeft geen handdoeken van thuis mee te nemen, wel strandhanddoeken. Er is een airco aanwezig en je hoeft geen extra geld hier voor te betalen. De Wifi is uitstekend, wat wij erg fijn vonden.

Prijzig maar mooi eiland, vriendelijke mensen

Brigitte
    10-9-2018

Heerlijk rustig en centraal. Het appartement was basic ingericht en mag wel opgeknapt worden. Bed lag goed als je van harde matrassen houd. Het complex heeft een drankautomaat, boekenkast en wasmachine verder niets. Op loopafstand van surfsidebeach, ik vind dit het leukste strand van aruba omdat het niet zo erg toeristisch is. Aan het strand liggen restaurantjes.