We hebben een aantal aanbieders voor Beatenberg voor je op een rij gezet:

vakanties Beatenberg

We hebben een aantal aanbieders voor Beatenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Beatenberg

Beatenberg fin de siecle sfeer

richard
    8-4-2012

Beatenberg als dorp is niet veel aan, paar winkels en verder een nogal doodse sfeer met leegstaande hotels (situatie zomer 2011). De vooral oudere (Duitse) toeristen laten het volgens de localo 's afweten. De camping (Wang) is top, daar ligt het niet aan. Verder niet veel te beleven, wij kwamen voor de camping, dus we hebben het vertier ook niet gemist.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

mooie locatie

Trudy
    9-8-2008

Beatenberg, 2 maal in de zomer geweest. Absoluut een topper als je op zoek bent naar rust, ruimte, mooi uitzicht, wandelen enz. Busverbinding goed geregeld. Genoeg te doen in de omgeving. Mooie uitzichten over de meren en grote bergen. Uitgaansleven vlakbij in Interlaken net als strand en winkels. Kortom voor ieder wat wils binnen hand bereik.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beatenberg kent een prachtige ligging, met uitzicht over

toos bik
    9-2-2008

Beatenberg kent een prachtige ligging, met uitzicht over Mönch, Eiger en Jungfrau. Het is niet zo sneeuwzeker, maar als er sneeuw ligt dan kun je er heerlijk skiën, Het is een klein en overzichtelijk skigebied waar kinderen zich snel thuis voelen. Er zijn voldoende hotels en eetgelegenheden maar verder is er niet veel te beleven. Interlaken is makkelijk te bereiken.

Gereisd Anders in Sat Feb 09 2008 12:56:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer langgerekt dorp,de,,kern"ontbreekt ,hetgeen de sfeer

a verspui
    2-1-2008

Zeer langgerekt dorp,de,,kern"ontbreekt ,hetgeen de sfeer niet bevordert,omgeven door de beroemde bergreuzen van het Berner Oberland. Uitgaansmogelijkheden (apres-ski) niet of nauwelijks aanwezig.De twee ski-gebieden (sleeplift de ene,de andere gondel en sleepliften) niet onderling bereikbaar. Voor beginners prima,voor gevorderden te beperkt. Als wandelgebied behoort Beatenberg en omgeving mijns inziens tot Europa's top!

Gereisd Met partner in december 2007

Beatenberg is prachtig gelegen op een hoogte van circa m.

Janny
    23-7-2007

Beatenberg is prachtig gelegen op een hoogte van circa 1100 m. In het dorpsmidden is aan de hoofdstraat (+/- 7 km) de .plaatselijke middenstand (incl. horeca) te vinden. Het dorp is gesitueerd op de zonnige zuidelijke helling van het Niederhorngebied en biedt het mooie uitzichtpunten op de Eiger, Mönch, Jungfrau en het overige alpengebied. Ook vanaf de Niederhorn (1950 m) is er een grandioos uitzicht over de bergen. Het niet omvangrijke skigebied is familie vriendelijk. Voor de jeugdigen is er een skischooltje. Het skigebied Hohwald niet altijd even sneeuwzeker. Uitwijk mogelijkheden zijn dan de skigebieden Niederhorn en Jungfrau .Langlaufen en winterwandelen behoort tot de mogelijkheden. In dit typische vakantie-bergdorp is aprés ski een zeldzaamheid. Voor het nachtelijk uitgaansleven kan uitgeweken worden naar het mondaine Interlaken. Bij minder goede sneeuwomstandigheden heeft het Berner Oberland genoeg ander vakantievertier te bieden.

Gereisd Familie in Mon Mar 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Beatenberg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 21 reviews