Hotel Eftalia Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Eftalia Resort
6,6

Omschrijving
Xeno Eftalia Resort Hotel ligt in Konakli. In 2018 is het hotel overgenomen door nieuwe eigenaren die gastvrij zijn. Ook het animatieteam is enthousiast en er is een fijn zwembad met glijbanen. De kamers zijn wat verouderd en het eten is niet altijd even gevarieerd, maar de prijs-kwaliteitverhouding is in orde. Op 20 minuten afstand van Alanya.

1263 reviews over Hotel Eftalia Resort in het Nederlands

Is zeer goed maar ik moet niet afhankelijk zijn

Jvdvelden,
2-11-2018

Het is super goed maar er is daar een nadeel wij hebben tweeventilaters op het balkon de een is van de buren en de andere van mijn kamer. Wij gebruiken helemaal geen ventilator.Ik kozen het regelen met de buren de buren gingen op een andere kamer slapen want ze wilden geen last voor ons zijn .Maar ik wil toch niet afhankelijk zijn daarvan .Dit kan feitelijk niet.

Bedwantsen! Gezien en enorm geprikt!!

Agatha,
2-11-2018

Bedwantsen!!! Enorm geprikt! Gemeld, werd niet serieus genomen, geen excuus. Wel andere kamer, deze was niet schoon en ook hier op het laken sporen van bedwantsen!! Niet naar toe gaan als je met een gaaf huidje en zonder beestjes in je bagage naar huis wilt!

Mikey moonen,
2-11-2018

Prachtig hotel, goed eten, vriendelijk personeel en het hotel licht perfect.

Traveltroef

Top, fantastisch en volgend jaar zeker weer!

Patrick,
31-10-2018

Fantastische vakantie gehad. In de herfstvakantie zijn wij met ons gezin bestaande uit 2 volwassenen en 3 kinderen (7,12 en 14 jr) voor 10 dagen in Xeno Eftalia Resort geweest. Wij hadden een mooie ruime familiekamer met 2 aparte slaapkamers en 2 slaapbanken in een ruime woonkamer met keuken en koelkast! Vooraf veel negativiteit gelezen maar dit is absoluut NIET waar. Obers zijn erg vriendelijk, heerlijk afwisselend eten, de hele dag door kan je drinken tot 23.00 uur. Zelfs bij de strandbar heerlijke snacks. Goed zwembad met voor de kids een aantal leuke glijbanen. Na alle negativiteit door de vorige eigenaar wil de directie en de managers er echt weer iets van maken, dus geef ze die kans. In de winter is men van plan om grootschalig zaken aan te pakken. Wij zijn erg benieuwd naar het resultaat en gaan volgend jaar zeker terug!

Team Xeno zet hem op en laat volgend jaar zien wat jullie in de winter allemaal hebben gedaan.

Gezellig

adakoeleman47@gmail.com,
28-10-2018

Schoon maar eenvoudig we hadden half pensioen

Het ontbijt was goed

Wel op tijd komen

10 min voor tijd al aan het ruimen

Het Diner befet vorm

Rauw kost uitgebreid

Veder was er elke dag wel iets wat we lusten De prijs was daar ook naar

Maar er was genoeg

Vertier en 2 min van het strand wel keien en kiezels maar heerlijke zee en terrassen aan het strand

Het zwembad was voor mij te koud voor mijn spieren . Maar we hebben het wel gezellig gehad veel ouderen die er 2x per jaar 1maand verblijven graag een praatje maakte .

Veel winkels half uur van het drukke Alanya . Een nadeel dat vraag en om wat te kopen of eten dat vinden we niet fijn.

Maar dat zal de cultuur wel zijn. In Nederland is dat zo anders. Genoeg.

Het was een gezellig Vakantie en niet te duur. Alida

Zoals er gewend waren

Joke Doornkamp,
11-10-2018

Waren op 2 oktober aangekomen hotel echt nog gewoon goed zoals we dit gewend waren van. Eten goed, kamers goed, bediening goed wat wil je nog meer. Eten koud klets verhaal gewoon lekker warm en iedere dag wel wat te vinden wat lekker is.

Ook de beachbar alles goed geregeld. Schijt aan alle reacties niets van waar.

Valt allemaal gelukkig reuze mee

Gerhard Heikamp,
3-10-2018

Op dit moment in het hotel aanwezig kamer 3023 en was geschrokken van de negatieve referenties van dit hotel. Allemaal overdreven geen handdoek om 09;00 uur bij het zwembad. Goed ontvangst en geen taal problemen met wie dan ook

Obers gewoon erg vriendelijk en gelukkig is het hotel veel beter dan de reacties dit laten zien. Voor ons nog 13 dagen te gaan en voorzien geen problemen.

Aanrader!

Nathasja,
2-10-2018

Ik ben hier samen met mijn moeder geweest van 6 september t/m 18 september, en wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Het personeel is hartstikke vriendelijk, alles zag er verzorgd uit en was netjes, elke dag was er ook wel wat in het hotel te doen, dus niks te klagen!

Het enige wat ons een beetje tegen viel was het eten, dit was helaas niet zo uitgebreid. Ook waren de mensen bij de receptie niet erg behulpzaam. Maar gelukkig heb je daar niet zo veel mee te maken.

Al met al hebben wij heel erg genoten en begrijpen al deze negatieve reacties dan ook echt niet. Maar goed, sommige mensen moeten denk ik altijd wat te klagen hebben. Jammer om te horen dat het steeds moeilijker word om voor dit hotel te boeken vanuit Nederland, maar wij vinden dit hotel zeker een aanrader!

Lekker dicht bij het strand en centrum.

Dit was de 3e keer dat wij in dit hotel verbleven.

Er zijn wel een aantal dingen veranderd bijvoorbeeld dat

je moet betalen voor de koelkast om iets te bewaren.

Het avondeten was dit jaar steeds hetzelfde, eenzijdig, jammer

Kamer schoon en elke dag schone handdoeken

Fantastisch, wij komen heel graag terug

Elisabeth,
17-9-2018

Een super vakantie gehad eind aug /sept,net als in mei van dit jaar. wij kunnen ons zeker niet bevinden in alle negatieve reviews en onwaarheden, voor de duidelijkheid al 12x in Eftalia resort geweest. De nieuwe Turkse eigenaar spreekt uitstekend Duits en of Engels evenals zijn managers . Animatieteam fantastisch alles wordt in meerdere talen uitgelegd.... YUSUF is super....je ziet zelfs verbeterpunten dan de jaren ervoor, na de entertainment gezellige muziek .Verder heel vriendelijk/ hardwerkend nieuwe personeel al het oude nu naar Eftalia Aqua, wij hadden geen last van handdoekje leggen of lange rijen bij het buffet. Al met al vinden wij het ontzettend jammer dat de nieuwe eigenaar geen kans krijgt om er wat van te maken je moet nooit gaan vergelijken maar vooruit kijken....Tegen alle touroperators zou ik willen zeggen dat jullie te voorbarig zijn geweest en zij dit zeker niet verdienen ...

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.