Hotel Eftalia Resort

Nooit meer

Fam. M
14-8-2018

Verschrikkelijk.

Spullen uit de kamer en op het resort gestolen.

Bij de receptie doen ze ineens alsof ze je niet begrijpen en moet je elke keer maar later terug komen. Dan nog word je niet geholpen.

Elke keer on schone handdoeken vragen. Ze haalde ze weg en dan kregen we niks meer terug. Geen nieuw wc. Ook vragen.

Kamers vies. Tandpasta zat nog in de bekers in de badkamer. Het zand lag nog op de grond terwijl we net aankwamen.

Eten was koud en niet te eten.

Het enige goede aan dit hotel waren de vele Nederlanders waar we dan nog een prima vakantie mee hebben gehad, maar ik zou noooit meer naar dit hotel gaan

Viel tegen

Nathalie
12-8-2018

Bij aankomst hotel kregen we niet direct onze familie kamer. Na anderhalf uur wachten gaf de receptie aan dat er geen familie kamers meer beschikbaar waren. Ze gaf aan dat we als gezin met jonge kinderen in 2 aparte kamers moesten. Daar gingen wij natuurlijk niet mee akkoord. Na overleg kregen we uiteindelijk wel 1 kamer. In eerste instantie met 1 bed te weinig maar die werd snel na geleverd.

In de badkamer lag nog haar van de vorige gasten. Het begin was dus niet zo goed.

Overdag is er weinig tot geen animatie voor de kinderen.

Mijn kinderen hebben zich desondanks heel goed vermaakt in het zwembad met de glijbanen.

Het personeel in het hotel is vriendelijk.

Elke dag schone handdoeken.

Rondom het hotel zijn er wat winkeltjes en iets verderop een bazaar. Daar kun je gezellig rond kijken. Op de woensdag een mooie grote markt.

Dichtbij het hotel is het strand. Jammer is dat het een kiezelstrand is.

Nooit meer !!!!!

Ton van duijn
10-8-2018

Nooit meer ,het is vies !!! Eten koud!!!!

Kamers echt smerig en het personeel is onbeschoft ,praten alleen leuk met de Russen!!! Zwembad te smerig voor woorden!!!! Ik kom hier nooit nooit meer !!!!!!

Preisdaler

nog nooit ergens zo veel spijt van gehad

Albert
8-8-2018

Nooit naartoe gaan, wat een smerig vies hotel. In en rond het hotel stinkt het overal naar een riool, als die rob geus daar alleen al naar binnen loopt, zou die dood neervallen. Daar hoeft ie niet eens wat te testen, overall schimmel op de kamers en vogelschijt eten vlees is ongeveer 20 graden en een “salade” ook denk ik🤮 veel mensen ziek ,en de lobby zit ook de hele dag vol met klagende mensen bij verschillende touroperators, zelfs de touroperators zeggen dat ze hopen dat ze volgend jaar niet meer naar dit “hotel” meer hoeven ,dus dat zegt al genoeg

Laatste keer

Daphne
6-8-2018

Bij aankomst bleek onze familiekamer overboekt en kregen we 2 kamers in plaats van de familie kamer die we geboekt hadden de man bij de balie zei als het bevalt mag je ze houden en anders morgen ochtend terug komen Volgende dag zijn we gelijk naar de balie gegaan om te zeggen dat we onze familiekamer wouden toen werd gezegd dat we om 12 uur terug moesten komen met onze koffers en dan onze kamer kregen dus om 12 uur weer terug en eindelijk kregen we onze kamer die moest nog wel schoon gemaakt worden dat zou binnen 15 minuten gebeuren uiteindelijk werd dat een uur later gedaan. Eten is slecht hebben alle dagen buikpijn gehad en aan de diarree geweest waarvan 1 dag zelfs echt ziek. Zijn zelf maar buiten de deur gaan eten na een aantal dagen en dingen gaan ondernemen. Hotel personeel is niet altijd even netjes. Kamers zijn niet heel schoon, schimmel in de badkamers. Animatie is slecht. Personeel loopt huilend rond. Te veel chloor in zwembad

Tip...Ga er niet heen!

Debby
4-8-2018

Er is werkelijk niets goed aan dit hotel. Wij zijn er op dit moment nog en kunnen niet wachten om naar huis te gaan. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Natuurlijk hebben we al een klachten formulier ingevuld. Eten heeeeel slecht er is geen variatie of keus. Elke dag koude spaghetti.. In heel het hotel geen airco. Lobby niet restaurant niet. Je zweet echt het restaurant uit. We kregen medelijden met de mensen die in die hitte moeten werken zonder airco.. Alleen op je eigen kamer heb je airco mits hij niet uitvalt. Ook al 3 x gebeurd en dat is met 40 graden geen pretje. De kamers niet schoon. De bedden op het strand oud en kapot. Je schaamt je eigenlijk om er te liggen. Heeel veeel russen. En op dit moment heeft dit hotel geen sterren. Dus ook geen 4 sterren waar reclame voor wordt gemaakt. Het is overgenomen door een rus en die vind het allemaal wel best zo... ik zou zeggen ga er niet naar toe je krijgt er spijt van... net als ons

Voor herhaling vatbaar!

Lianne
23-7-2018

Prima hotel! Ben net terug van een heerlijke vakantie met mijn kinderen van 8 en 9 jaar. Het is een fantastisch familie-hotel met prima glijbanen en geweldige animatie voor jong en oud.

Ja, er is niet altijd variatie in het eten en je moet op tijd zijn voor een bedje maar voor de prijs die je betaalt voor dit hotel hoef je dat ook niet te verwachten. Wil je een leuke gezellige vakantie boek dan vooral dit hotel!

Niet heengaan

Kelly
19-7-2018

Wij zijn hier geweest van 10 juli tot 18 juli ga er nooit meer heen eten was slecht behalve het brood badkamer vies dikke kit randen en een lekkend bad achter de receptie spreken ze gebrekkig Engels voor ons de eerste en laatste keer en vergeet niet smorgens in het handdoekje leggen om 6 uur anders heb je geen plek als je handen er niet af worden gegooit door de Russen!

Niet heengaan

Kelly
19-7-2018

Vreselijk hotel! Niet boeken!!

V Rijswijk gezin met jonge kinderen
18-7-2018

We kwamen midden in de nacht aan door vertraging v Onur air. Kregen twee kamers toegewezen, gingen hier niet mee akkoord omdat we een familiekamer hadden gereserveerd. Die werd toen onder veel gemopper bij de balie klaar gemaakt. Wat een vreselijke (invalide) familie kamer!! Vieze oude badkamer met poep nog in de toiletpot! Vies oud douchegordijn! Gore bedoening! 1 nacht geslapen (bedden wel schoon). Eten was ook niet lekker volgende dag. Met hostess besproken (hotel helemaal vol dus we konden niet naar een andere kamer!). Toen veel geld moeten bijbetalen om naar een ander hotel te kunnen! Slechte service reisorganisatie!! Vooral omdat we vantevoren al recensies hadden gelezen en om een ander hotel hebben gevraagd! Het zou wel meevallen! Echt niet!! Lobby zat vol met klagende mensen! Niet boeken dit hotel!! Hoort niet meer bij de Eftalia Groep! Reisorganisatie, haal m er uit!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Resort scoort een 7.55 uit 10 op basis van 1281 reviews.