Hotel Eftalia Resort

Anders

Zoals er gewend waren

Joke Doornkamp
11-10-2018

Waren op 2 oktober aangekomen hotel echt nog gewoon goed zoals we dit gewend waren van. Eten goed, kamers goed, bediening goed wat wil je nog meer. Eten koud klets verhaal gewoon lekker warm en iedere dag wel wat te vinden wat lekker is.

Ook de beachbar alles goed geregeld. Schijt aan alle reacties niets van waar.

Valt allemaal gelukkig reuze mee

Gerhard Heikamp
3-10-2018

Op dit moment in het hotel aanwezig kamer 3023 en was geschrokken van de negatieve referenties van dit hotel. Allemaal overdreven geen handdoek om 09;00 uur bij het zwembad. Goed ontvangst en geen taal problemen met wie dan ook

Obers gewoon erg vriendelijk en gelukkig is het hotel veel beter dan de reacties dit laten zien. Voor ons nog 13 dagen te gaan en voorzien geen problemen.

Aanrader!

Nathasja
2-10-2018

Ik ben hier samen met mijn moeder geweest van 6 september t/m 18 september, en wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Het personeel is hartstikke vriendelijk, alles zag er verzorgd uit en was netjes, elke dag was er ook wel wat in het hotel te doen, dus niks te klagen!

Het enige wat ons een beetje tegen viel was het eten, dit was helaas niet zo uitgebreid. Ook waren de mensen bij de receptie niet erg behulpzaam. Maar gelukkig heb je daar niet zo veel mee te maken.

Al met al hebben wij heel erg genoten en begrijpen al deze negatieve reacties dan ook echt niet. Maar goed, sommige mensen moeten denk ik altijd wat te klagen hebben. Jammer om te horen dat het steeds moeilijker word om voor dit hotel te boeken vanuit Nederland, maar wij vinden dit hotel zeker een aanrader!

Preisdaler

Lekker dicht bij het strand en centrum.

Dit was de 3e keer dat wij in dit hotel verbleven.

Er zijn wel een aantal dingen veranderd bijvoorbeeld dat

je moet betalen voor de koelkast om iets te bewaren.

Het avondeten was dit jaar steeds hetzelfde, eenzijdig, jammer

Kamer schoon en elke dag schone handdoeken

Fantastisch, wij komen heel graag terug

Elisabeth
17-9-2018

Een super vakantie gehad eind aug /sept,net als in mei van dit jaar. wij kunnen ons zeker niet bevinden in alle negatieve reviews en onwaarheden, voor de duidelijkheid al 12x in Eftalia resort geweest. De nieuwe Turkse eigenaar spreekt uitstekend Duits en of Engels evenals zijn managers . Animatieteam fantastisch alles wordt in meerdere talen uitgelegd.... YUSUF is super....je ziet zelfs verbeterpunten dan de jaren ervoor, na de entertainment gezellige muziek .Verder heel vriendelijk/ hardwerkend nieuwe personeel al het oude nu naar Eftalia Aqua, wij hadden geen last van handdoekje leggen of lange rijen bij het buffet. Al met al vinden wij het ontzettend jammer dat de nieuwe eigenaar geen kans krijgt om er wat van te maken je moet nooit gaan vergelijken maar vooruit kijken....Tegen alle touroperators zou ik willen zeggen dat jullie te voorbarig zijn geweest en zij dit zeker niet verdienen ...

Nooit meer!

Annelies
4-9-2018

Om een bedje bij het zwembad te bemachtigen moet je om 5 uur je wekker zetten. Om 7 uur is alles al bezet. Regels (geen handdoekje leggen) worden niet gehandhaaft. Bij de zwembaden zijn b.v. ook zwemluiers verplicht voor kleine kinderen, echter gebruiken veel ouders deze niet waardoor meerdere keren het zwembad volledig werd afgesloten voor een hele dag als er weer eens een klein kind had gepoept in het water.

Bij het buffet lange wachtrijen, en vaak koud eten.

Hygiene erg slecht rondom zwembad. Hotelkamers ook niet goed schoongemaakt, soms ook dagen overgeslagen..... Restaurant en barpersoneel spreekt gebrekkig tot geen Engels. Al 'het goede' personeel is overgebracht naar het nieuw gebouwde Hotel Ocean wat ernaast ligt.

Voor ons nooit meer!

Topvakantie

Anne
27-8-2018

Door de slechte recensies met lood in de schoenen op reis gegaan maar het is 100% meegevallen . Bij aankomst werden wij erop gewezen dat er nog een half uur de gelegenheid was om te eten en dat we dat eerst maar moesten doen voor het inchecken. Na het inchecken kregen we een rondleiding en werden we naar onze hotelkamers gebracht . Wel wat verouderd maar verder prima in orde. Heel vriendelijk en hardwerkend personeel . Mooi , schoon zwembad. Ook bij het strand was de bar prima . Wel wat verouderde strandbedjes maar lagen prima.

Eten was goed voor elk wat wils.

1x was iets koud maar verder prima . Sommige producten waren er elke dag maar daarnaast veel afwisseling.

Overdag was er eigenlijk constant wel wat te doen in en rond het zwembad. Kortom wij hebben een topvakantie gehad.

Was mooi maar nooit meer hier naar toe

Marianne Van beusekom
27-8-2018

We zijn hier voor de 2 de x omdat we in 2015 een top vakantie hebben gehad dik tevreden over dit hotel echt geweldig nu in 2018 vrienden zover gekregen om weer heen te gaan want wij waren enthousiast echter na 3 jaar toch een paar minpuntjes.

De hygiëne laat echt te wensen over de wc bij het zwembad wordt naar mijn idee te weinig schoongemaakt morgens is het netjes hoor maar s avonds moet je je voeten vegen als je naar buiten gaat

De kamer werd ronduit slecht schoongemaakt vieze kussens en smerig sprei. Het personeel spreekt slecht Engels en luisterde niet naar wat we bestelden, als je wodka besteld doen ze er Wiskey in

Andere drankjes moest je extra betalen niet veel hoor maar toch!!! Het eten is oke maar had wat warmer gemogen te kort bedden bij het zwembad en om 5 uur lagen de 1ste handdoeken al op de bedden hotel regels worden niet gehandhaafd al met al wel een leuke vakantie gehad maar prijs kwaliteit valt echt tegen

Geweldig

Conny en maurice Dijks
25-8-2018

Geweldig 5 sterren resort met extreem vriendelijk personeel en goede service.

Het eten was goed .

We zijn echt verwend 👍🏼❤

Zwembad was goed .

Enige nadeel was dat je al heel vroeg moest opstaan om een plekje te krijgen bij het zwembad.

Super leuk animatie team die echt heel veel ondernamen met de vakantie gangers.

Iedere avond een geweldige show

Nooit meer

Fam. M
14-8-2018

Verschrikkelijk.

Spullen uit de kamer en op het resort gestolen.

Bij de receptie doen ze ineens alsof ze je niet begrijpen en moet je elke keer maar later terug komen. Dan nog word je niet geholpen.

Elke keer on schone handdoeken vragen. Ze haalde ze weg en dan kregen we niks meer terug. Geen nieuw wc. Ook vragen.

Kamers vies. Tandpasta zat nog in de bekers in de badkamer. Het zand lag nog op de grond terwijl we net aankwamen.

Eten was koud en niet te eten.

Het enige goede aan dit hotel waren de vele Nederlanders waar we dan nog een prima vakantie mee hebben gehad, maar ik zou noooit meer naar dit hotel gaan

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.