Hotel Eftalia Resort

Hotel Eftalia Resort
7,7

1231 reviews over Hotel Eftalia Resort in het Nederlands

Zijn sterren niet meer waard. Zonde van dit hotel.

nooit meer

john
30-5-2018

ik vind het hotel heel slecht personeel was onvriendelijk . geen Engels. Koud eten maar brood was goed.

Nooit meer ! Slechtste vakantie ooit

Familie 8
27-5-2018

1× nooit meer ! Slechtste hotel in Turkije ( zeker 10keer geweest. Er wordt geen Engels gesproken aan de balie. De animatie mensen ook nauwelijks. Vooral Russen aanwezig en russische animatie ! Erg gehorige kamers. Muziek tot na 23uur nog kei hard ! Kinderen animatie erg laat ! Wordt nauwelijks schoon gemaakt. Kamer en bij het zwembad geen poets beurt gezien in een week. Sanitair erg vies. Ook 2 dagen verstopt geweest en buiten gebruik. Eten erg koud !! Slappe patat wat al zeker 30 minuten in bakken staat te wachten. Weinig variatie. Vechten voor eten Door de Russen. Je wordt met je kinderen letterlijk naar achteren geduwd zodat zij hun mond kunnen voeren ! Zon en zwembad heb je overal. Met kinderen niet aan te bevelen !! Zeker een afrader. Wilde binnen 1 dag al naar huis.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Resort voor je op een rij gezet:

Personeel was vriendelijk, maar sprak slecht Engels, vooral bij de receptie.

Eten vaak koud en weinig variatie.

Animatie Russisch gericht, harde muziek bij t zwembad.

Veel overlast van de Russen!

Soms een paar Engels talige plaatjes om de Nederlanders blij te maken.

Het bad op de kamer is een zitbad waarbij de knieën in je nek liggen, ik ben maar 1.68 dusss. Geen stop voor in het bad. Wel elke dag schone handdoeken! Konakli heeft een gevarieerd winkelcentrum op loopafstand. Bij Delpfin kun je heerlijk wat drinken en eten. De eigenaar spreek ook een aardig woordje Nederlands. Alanya goed te doen met de dolmus voor 4 lira pp. Theo`s place is een echte aanrader, lekker eten, op vrijdag live muziek voor weinig geld. Ook daar spreken ze aardig Nederlands. Voor ons was dit de 7e keer Alanya, maar de eerste en laatste keer Xeno resort [ voorheen Eftalia].

Nooit heen gaan!

Rian
25-5-2018

Ik heb veel hotels gezien maar dit! Sloeg echt alles

-Eten is zeer slecht, weinig keuze, koud

-Kamers zeer verouderd, wilde de minibar openen kwam tegen het bed aan kreeg er niks in en uit

-savonds op mijn balkon leek het wel alsof ik in een discotheek stond

De eerste dag ben ik voor een paar tientjes verhuisd naar een ander hotel> en wat een verschil! Voor dat geld ongelofelijk

Dus mijn tip ga hier niet heen zonde van je geld

Nooit meer

Jemi
24-5-2018

Dit was de derde keer dat we hier naar toe gingen. Wat we niet wisten is dat hotel net is overgenomen door een rus. Al het oude personeel is naar Efatlia aqua er de mensen die er nu werken zijn russen die onbeschoft zijn en geen woord engels kunnen. Ieedereen is al tegen de middag dronken en het eten is er nu afschuwelijk en koud. Er heersde ook nog een virus dus iedereen liep met buikkrampen rond. Wij gaan hier nooit meer terug, vreselijk.

voor een weekje weg een leuk complex

gezinus hagedoorn
24-5-2018

denk dat het per geval erg verschillend kan zijn wat men persoonlijk mee maakt. wij kwamen rond 02.00 uur aan in het hotel en werden die nacht in een familie kamer gedropt. de volgende dag lag er een papiertje waar ik niets van begreep. bleek dat we moesten verkassen naar het hoofdgebouw. alles weer in de koffer gepropt wat we al uit hadden gepakt. over het personeel aan de balie; 1 dame die goed duits spreekt. maar ja. als wij nederlanders alleen maar engels willen spreken schiet het ook niet op. heb veel obers als ZEER vriendelijk ervaren. over het eten; is maar net wat je gewend bent. wel zag ik dat er veel patat al ruim een kwartier klaar afgebakken stond terwijl er nog patat in de warmhoud bak lag. iedere dag werd er op de ochtend wel iets van ei produkt life gebakken. en ook pannekoekjes. brood is er in overvloed. koffie produkten uit de automaat. in de lounge en bij het zwembad is een bar voor fris en andere drankjes.

Nooit nooit nooit meer

Connie
23-5-2018

Het zwembad was wel goed. Verder niets.

* Aankomst ongeveer half 2 en we konden alleen wat snacks eten. Geen eten meer van lunch.

* Aan de balie onvriendelijk personeel en spreekt geen Engels of Duits.

* Ontzettend veel asociale Russen. Erg luidruchtig en om 11 uur al dronken.

* Avondeten bijna elke dag koud, weinig variatie en werd niet bijgevuld.

* Animatie was wel oké maar alles in het Russisch of Turks. Heel af en toe een woord Duits en Engels. Russisch gericht.

* De muziek is elke dag hetzelfde en ook hier weer heeeeeel veel Russisch.

* Kamers zijn wel verouderd maar als ze schoon zijn voldoen ze best. Helaas is het bad wat erbij vermeld staat erg klein (zitbad) en er zit geen stop in.

* Te weinig barpersoneel en onkundig.

*Geen zandstrand maar rotsstrand.

*WC`s beneden erg smerig.

*Hamam was geweldig en ook vriendelijk personeel.

* Kortom Nooit meer.. kan hier niet meer neerzetten.

Onze 1e x maar.....Nooit meer!

Ilona
21-5-2018

* bij aankomst slechte ontvangst, geen engels

* 1 airco kapot op kamer

* 3personen geboekt en maar 2 bedden opgemaakt, geen linnengoed voor 3e bed aanwezig.

*geen rondleiding / uitleg waar alles was

* eten koud

* frites werd al 1uur van tevoren gebakken en opgewarmd

* Tijdens ontbijt (tot 10 uur) om 9.15 al op, werd met n lang gezicht uiteindelijk na aandringen man bijgevuld.

* weinig variatie in eten, af en toe een gehaktbalachtig iets

* big boss vaak aanwezig en gaf personeel in t bijzijn van gasten n grote mond

* hotel dichtbij winkeltjes en dat maakte onze vakantie een beetje aangenaam

Wij waren om 13.30 uur gearriveerd en wilde sávonds al terug naar huis. contact gezocht met touroperator en zo weer contact met andere touroperator om onze tegenslagen te bespreken. Aangezien het weekend was kon er maandag met de reisleider wat te proberen te regelen, helaas niet mogelijk.

Nooit meer

Diana
20-5-2018

2 x eerder geweest nu de laatste keer voor ons geweest.

Nooit meer wat is het hotel slecht geworden.

Ten eerste die russen die geen manieren hebben en zeer luidruchtig wat een vies volk.

Eten was zeer matig en bijna koud.

Ligbedden moet je heel snel bij zijn.

Animatie team was zeer top.

Kamers mogen vernieuwt worden.

Dit resort bestaat bijna alleen maar uit russen.

Veel nederlanders komen niet meer terug.

Bij de balie spreken ze geen engels dan staan ze je aan te kijken of je van een ander planeet komt.

W.c s buiten en rond om het hotel zijn zeer smerig.

Voor ons nooit meer😝😝😝😝

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Resort scoort een 7.68 uit 10 op basis van 1264 reviews.