Hotel Xperia Grand Bali

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Xperia Grand Bali voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel Xperia Grand Bali

• 2017
    9Youp van den Brom01-07-2017

Fantastisch hotel

Verrassend gelegen toveren het strand en de leuke winkels. Vriendelijk personeel. En prima keuken en kamers

• Oude reviews

10Luciënne van der Burg05-12-2015

Super Compleet

Ben invalide door ongeval en wat niet mogelijk was zorgden ze er voor dat het allemaal kon. Vriendelijk, behulpzaam, beleefd en schoon. Eten is er voor ieder wat wils varieerend en goed van smaak. Kamer schoon de kamermeisjes waren erg lief schoon en begulpzaam. Dit hotel doet echt iedereen de moeite om het de gasten zo prettig mogelijk te maken. Ligging is zeer gunstig dicht bij strand en centrum. Met dank aan al het personeel en eigenaar.

• 9h_blom4730-12-2014

Prachtig Hotel met uitstekend personeel

Hotel Xperia Grand Bali is een prachtig Hotel met een uitstekende ligging in het centrum van Alanya aan een rustige gezellige straat met tal van winkeltjes waar de mooiste koopjes zijn te halen. Het Hotel heeft een heerlijke keuken met zeer afwisselende gerechten in buffet vorm. De kamers zijn wat klein maar goed gerenoveerd met een zeer mooie badkamer, ook voorzien van een kluisje en minibar die dagelijks wordt aangevuld ( gratis ) zelfs wifi is gratis, echter wel op all-inclusief basis. Drankjes worden zelfs aangeboden als je in de bar of TV ruimt gaat zitten.. Er zijn in Alanya 3 stuks Xperia Hotels waar je met je all.incl.bandje na 20.00 uur ook gratis kan drinken. Top top top.

• 2Ro01-03-2014

Slechte service

Persooneel is onvriendelijk, slechte service. we hadden 2 kamers geboekt als groep/ en kregen kamers op verschillende etages.. ondanks dat het hotel niet volgeboekt was. Airco werkte niet ondanks na veel klagen werd er niks gedaan. zogenaamde tv-kamer was het verlichting uit, zelf op verzoek werd gezegd dat het personeel niet wist waar het lichtknop was!. Turksh bad werd geld gevraagd, het was vies en stonk erg daar. Eten is eentonig, na 2 dagen heb je het wel gehad. Lokale dranken zijn gratis en smaken nergens naar, als je een cocktail bested betaal je ervoor en word met locale drank gemaakt. Zwembad was vies. en zou pas in mei (hoogseisoen) worden schoongemaakt . Kortom een duur hotel het is niet waard voor je geld.

Met vrienden

• 9heer Exelmans18-09-2013

zeer goed perfect ligging , alles top

enkel eten zou net iets gevarieerder mogen, warm eten toch. Maar kwaliteit is top

Met vrienden

• 9Joyce 31-08-2013

Super hotel!!

Het hotel ligt vlakbij het centrum, haven & het Kleopatra strand.. dus makkelijk te voet bereikbaar! De kamers zijn mooi, netjes en worden elke dag schoongemaakt. Ook word de (free)minibar steeds bijgevuld met standaard dingen (pepsi,fanta,sprite,water) zonder dat hier extra kosten aan worden verbonden. Flatscreen TV is aanwezig met Ned. zenders en voor wifi krijg je een code. Eten is erg lekker en elke dag is er wel weer wat anders. Borden worden netjes opgehaald zodra ze zien dat je klaar bent met eten, drankjes worden goed bediend. (ook op het terras) Personeel is heel erg vriendelijk, en je kan zeker goed met ze lachen! Dit is een top hotel, volgend jaar ben ik hier weer te vinden! Dit was een vakantie om nooit te vergeten! :D

• 9Ron Sampimon10-08-2013

Dit moet je meemaken!

Ik ben al 5 keer in Xperia kandelor geweest, daar had ik al een geweldig verblijf maar dit hotel slaat alles, je zit vlakbij het strand, middenin het centrum, het personeel is uitermate beleefd, je hebt meer dan genoeg faciliteiten in het hotel zitten (bijv. schoonheidsspecialist, hamam enz.) en prijstechnisch was het top! ik zie er naar uit om vaker dit hotel te bezoeken.

• 9J.J.Fechner28-10-2012

Het is een uitstekend hotel

Hotel XPERIA Grand Bali in Alanya is heel gunstig gelegen voor strand en centrum. De kamers zijn heel goed het eten is uitstekend en de bediening is heel vriendelijk.

• 9Tommie & Nadia22-10-2012

Top accommodatie!

We zijn net terug van een heerlijk weekje in het Experia Grand Bali hotel. Het hotel is erg centraal gelegen met de haven, winkelstraten, het strand en andere bezienswaardigheden op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf voor de gasten te veraangenamen. Ook chefkok Dirk en zijn team weten elke dag weer heerlijke gerechten te bereiden. We hebben met veel plezier in dit hotel vakantie gevierd en we willen zeker nog een keer terug.

• 10J. de Ronde-Troost22-10-2012

Xperia Grand Bali de ideale vakantiebestemming

Ligging is optimaal. Dicht bij het strand, in het centrum, bushalte om de hoek en alles is op loopafstand. Kortom: voor ons het ideale vakantieadres. Het hotel ziet er keurig uit en heeft een fantastische keuken!

1 tip over Hotel Xperia Grand Bali

• Ron Sampimon, 10-08-2013

bezoek dit hotel en maak gebruik van de keuken, ze hebben 72 gerechten elke dag en er komen per dag ongeveer 60 tot 70 personen van buiten het hotel om mee te genieten van de gerechten.

1 vraag over Hotel Xperia Grand Bali

• theo_mdollekens, 24-06-2013

Binnenzwembad

Beste mensen

Wij zoeken een hotel met een binnenzwembad in Alanya en dus niet buiten Alanya. Wie kan ons tips geven? Dit omdat wij een keer in maart op vakantie willen gaan en de buitenbaden te koud zijn

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats