Hotel Ergun

411 reviews over Hotel Ergun

• 2019
    10Lia Wolthuis14-09-2019

Geweldig!!

Geweldig hotel. Goede service. Kamers schoon en netjes. Dit jaar nieuwe bedden. Kom hier al een aantal jaren. Vorig jaar nieuwe vloeren gelegd( laminaat in de kamers) De manager Nihat is inmiddels een goede vriend geworden. Die er alles aan doet om je verblijf hier zo fijn mogelijk te maken. Een correcte en beleefde man. De schoonmaak dames altijd even vriendelijk en houden je kamer schoon en netjes( je moet er zelf natuurlijk geen bende van maken want ze zijn er niet voor op jouw viezigheid en rotzooi op te ruimen) Al met al een uitstekend hotel op loopafstand van alle winkels. Hartelijk dank Nihat en alle personeel voor wederom een geweldige vakantie. Op naar vlgd jaar!! 👍👍👍👍🤗

Alleen gereisd in augustus 2019

• 5Prisje01-08-2019

Nooit meer

Geen Vriendelijk personeel. er worden veel fouten gemaakt met het drinken wat je besteld. De bon klopte nooit en er werd altijd meer op de rekening gebracht dan dat ik daadwerkelijk besteld had.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Diana13-07-2019

Top ligging , echt binnen 3 minuten midden in het centrum en aan de haven. Kamers zijn groot, heerlijke grote douche, altijd heet water. Wat voor ons alleen minder was was het eten maar voor de prijs die je betaald, zou je het daarom niet hoeven te laten.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7N.C. vink16-06-2019

Prima Hotel

Mei 2019 : Het was net of we weer terug waren in een warm bad. Al jaren komen we hier. Weer Prima en aardig personeel , wat ons al jaren bedient en de kok is ook goed. Ontbijt en dineer is prima .Je moet geen vier of vijf stèren verwachten. Daar betaal je ook voor. Strand is tien minuten lopen. Gezellig door de winkelstraten daar naar toe lopen. Heeft een mooie afleiding. Het geluid s"'avonds van de disco aan de overkant ,is dit jaar iets minder geworden. Kan van ons nog iets minder hard. Zal wel door onze leeftijd komen, dat het wat minder kan???

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Marion Beckers13-06-2019

Heerlijke week.

Mijn vriendin en ik beide 57 jaar,vonden het een gewoon leuk hotel,eten Smorgens was weinig keus,avonds wel redelijk,maar daarom ook niet duur. Verhouding met prijs wel oke. Je hoort wel de muziek van buiten ,dus mocht je daar niet v houden,zijn oordopjes een uitkomst. Alanya is super mooi,mensen zijn lief,maar bij de winkels erg opdringerig. Alles bij alles hebben wij een heerlijke week gehad met Hamham,en de jeeptocht.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Vera Meessen18-11-2018

Top vakantie!

Al vaker in het prachtige alanya geweest! Dit jaar gekozen van Ergun hotel.Goede prijs kwaliteit verhouding. De ligging is perfect je bent binnen 5 minuten bij barstreet. Ook leuke winkeltjes en restaurants op loop afstand. Strand is wel iets verder ongeveer 10minuten lopen wat ik zelf geen probleem vond. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam! Volgend jaar zeker weten weer hotel Ergun !

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Annalies13-11-2018

super vakantie ,mede door hotel Ergun!

Ideale ligging. Op loopafstand centrum en strand. Vriendelijk personeel. Eten was goed, iedere dag iets anders. Ontbijt was iedere dag hetzelfde. Mocht wel iets meer variatie in zitten. Iedere dag gekookt ei, kon ook wel eens omelet of spiegelei zijn. Of bijv. een keer pannekoeken. Voor de rest heel tevreden.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Marsha01-08-2018

Geweldig hotel!

Wat een geweldig hotel is dit! Wij hebben erg genoten. Midden in het centrum van Alanya. je loopt zo het centrum in. Er zit wel een café tegenover met behoorlijk harde muziek. Wij hebben ons daar persoonlijk niet aan gestoord. Personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan je om een onbezorgde vakantie te bieden. Kamers zijn ruim, netjes en worden goed schoongemaakt iedere dag. Eten is super zowel het ontbijt als het diner. Deze kan je nuttigen op het dakterras met een geweldig uitzicht. Tevens is hier ook het (wat kleine) zwembad met ligbedjes, parasols en een bar waar je lunch/drankjes kan bestellen. Wij hebben alleen maar goede woorden voor dit hotel en komen zeker in de toekomst terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Peter02-10-2017

Goed geamuseerd!

Net terug, leuke week gehad in dit hotel, vriendelijk personeel, manager is zeer correct en behulpzaam. Eten was prima. Overal kortbij, kamer van alle gemakken voorzien. Als je uit wil gaan is dit een prima hotel. Havana club, robin hood club, dean martin club panderosa ligt tegenover het hotel, in een woord geweldig. Volgend jaar zeker weer. Enigste nadelen vind ik de verkopers in de grote bazaar direct aan de overkant, zij zien je als melkkoe en iedere verkoper probeert je aan te klampen en qua prijs te naaien. Tip begin met de helft te bieden van de vraagprijs. Tevens vond ik het betalingssysteem voor de drankjes in het hotel erg primitief, bonnetjes schrijven en zo, in turkije zijn ze nog niet zo ver qua informatietechnologie dit geld ook voor de wifi in het hotel. Dankzij 2 prachtige dames uit engeland die ik heb ontmoet daar, en mee op sleeptouw heb genomen , een prima vakantie gehad. Love you Rozell and Natalie, see you next year.......

Alleen gereisd in september 2017

• 8A Segers07-09-2017

Geweldig

Mooi maar eenvoudig Hotel vriendelijk personeel eten was goed en variabel in Alanya was het gezellig en is in de loop der jaren prachtig geworden de nieuwe cabine lift is een geweldige aanwinst aan de haven is het prachtig en er waren dit jaar meer toeristen alleen nog steeds jammer dat de winkeliers het niet kunnen laten om je eens rustig te laten wandelen door de mooie winkelstraten bij het gemeente zwembad is het heerlijk vertoeven

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel Ergun info