Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°9°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pineta Park (de Luxe) voor je op een rij gezet:

633 reviews over Hotel Pineta Park (de Luxe) in het Nederlands

Never again! Don't do it!

Esmiralda,
14-8-2018

Wat een vies hotel. Alles was onhygiënisch: de kamers vol met viezigheid van de vorige mensen. Eten was niet te doen, elke keer uit eten gegaan. In het restaurant krijg je vuile glazen met lippenstift en al erop! Bij de poolbar doet de barman met zijn blote handen ijsklontjes in je drinken, en als je dan zegt dat je dat vies vind en andere wil, is die beledigd! Je word heel onbeschoft te woord gestaan als je een vraag of klacht hebt.

Ookal verwachte ik niet al te veel voor de prijs, dit was nog slechter dan mijn voorstelling!

Alles is oud en aan vervanging toe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nog niet 1 ster waard

Marc,
21-10-2017

zelfs lokale mensen zeggen dat dit het slechtste hotel van Marmaris is. Buitenkant en lobby zijn nog oke maar daar is alles mee gezegt. Eten is zeer slecht en alles is kapot en vies. Dit hotel dient niet eens aangeboden te worden. Te erg voor woorden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

nooit meer.

Truus,
15-10-2017

dit hotel verdient geen 4 sterren het eten was niet goed op temperatuur,daarom zijn wij onze dochter en schoonzoon, een paar dagen ziek geweest.1 half uur voor het restaurant dicht ging werden de schalen uit gezet koffie en thee uit plastic bekers. koffie automaat werd niet schoon gemaakt. personeel was niet vriendelijk wij zijn daarom niet meer in dit hotel gaan eten..werd ook heel slecht gepoets op de kamers.balkon is de hele week niet gepoets strepen op het glaswerk.wij zijn al in heel veel hotels geweest in Marmaris, maar deze was echt slecht, ik raad de mensen dan ook aan, a u b boek dit hotel niet.

Gereisd met partner in oktober 2017

D-reizen

Groot hotel, ruime en schone kamers

nienke stegeman
30-5-2014

Prima hotel, wel druk en vaak te weinig ligbedden bij er zwembad.

Prima eten, maar ook erg druk.

Kamers zijn groot en schoon en heerlijke bedden.

Gereisd met partner in augustus 2005

dit nooit meer

LOUISVANGOETHEM
28-5-2012

all. incl. niet boeken er zijn zo weinig ligplaatsen aan het zwembad dat je toch weggaat . kamers niet schoon onvriendelijk personeel en het eten is te vies voor woorden een verschrikkelijke vakantie.reisorganisatie schaam je als je dit hotel in je programma hebt

Gereisd met partner in januari 2012

Mooi hotel

J.P M
5-10-2011

Mooi hotel. Eten is gewoon goed, maar niet heel bijzonder. Weinig variatie. Wel veel Engelsen in het hotel en nagenoeg geen Nederlanders. Wij hebben ons prima vermaakt en de kamer was mooi en werd goed schoon gemaakt. Service is goed maar laat soms wat te wensen over. Niet alles wordt altijd even goed bijgevuld. De animatie is slecht. Elke avond bingo (10 TL) en daarna een korte tegenvallende show.

Gereisd met partner in september 2011

geweldig

mieke
27-8-2011

mooi hotel,geweldige service, vriendelijk personeel, naar centum via een gezellige boulevard of via dolmus busje

Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

Pineta Hel

Debbie
15-8-2011

Wat een verschrikkelijk hotel.

Alles is smerig, eten is niet gaar en er staat zo ontzettend weinig.

Kamers worden slecht of niet schoongemaakt..

Receptie en management spreken geen engels en helpen niet wanneer er klachten zijn.

Ik heb er geen goed woord voor over.

Gereisd met partner in augustus 2011

vacantie in marmaris

peter de roos
20-7-2011

hotel Pineta de lux is voor mij een heerlijk hotel,alleen het ontbijt mag voor mij wat beter verzorgt kunnen worden(bij voorbeeld meer brood soorten)sneller bij vullen van lege schalen.voor de bediening valt veel te veranderen (vooral de kleding)

de kamers worden goed schoon gemaakt,maar als je 15 dagen goed weer heb,dan zit je weinig in het hotel ondanks het allin gebeuren.tot een volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel pineta park deluxe

a. kie
4-7-2011

het hotel is maar 300 m van het strand en 3 km van het centrum. Kamers zijn ruim en heel schoon. Wat zeker lekker is kjes bij vitamine bar :) Voor het prijs dat je daar terecht kan voor een leuke vakantie is het een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pineta Park (de Luxe) in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pineta Park (de Luxe) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.