Hotel Pineta Club

• Onvoldoende: 1 - 5

"Fantastisch"

Cor Krielaart
19-6-2013

Wij komen er al jaren naar Hotel Pineta Club. De tuin is de topper, ook de zwembaden en het overdekt zwembad is een topper. Er is een nieuwe kok,super goed is het eten.Het personeel van Pineta Club zijn vriendelijk en behulpzaam. De veranderingen zijn in hun voordeel.

Super

astrid
17-6-2013

Komen al jaren in dit hotel dit jaar nieuwe kok in het hotel , het eten is er helemaal super. Over 3mnd weer kijk er naar uit

Geweldig

Astrid
15-6-2013

Net terug van een super vakantie , nieuwe kok het eten is er super goed.Wij komen er al jaren veranderingen zijn echt in hun voordeel. Op naar ons volgende verblijf over 3mnd

Overboekt

Nico
23-9-2012

Prima gelegen hotel aan het eind van de boulevard, Kamers netjes schoon met mooi uitzicht. Jammer genoeg waren er ongeveer 80 kamers overboekt en moesten zelfs vreemde mensen bij elkaar op de kamer. 1 groot drama.

Om deze slechte organisatie is de service een 1

echt nooit meer

noordergraaf
27-8-2011

Hotel Pineta is geen duur hotel, maar wij hadden een vies zolderkamertje zonder balkon. Een douche waar het water niet weg liep. Baas van het hotel zag je 's avonds vertrekken met russische vrouwen in zijn dure auto met privéchauffeur. Wij vonden dat geen reklame voor zijn hotel, zelfs heel erg ordinair. Eten was redelijk, maar de tafels bleven heel lang onopgeruimd.Als je zelf een plaatsje wilde bemachtigen, schoof je alles maar een beetje aan de kant. Hardwerkend personeel, maar te weinig om alles onder controle te houden

nooit meer!

Lotte
11-8-2011

Eindelijk aangekomen in het hotel word je naar je kamer gebracht en stinkt het er een uur in de wind! Gelijk balkon deuren opgezet. Kamer even bekeken de hele badkamer vol met schimmel. De bedden waren vies. Het tapijt liet los van de grond. Al met al een vieze kamer. Gelukkig heeft onze reisleiding gelijk actie ondernomen en zijn wij naar een ander hotel gebracht. Wij wouden er geen uur langer blijven! Wat een vies hotel! Echt nooit meer!

jaren naar dit hotel geweest

Ilona
19-7-2011

ben zeker een aantal jaar in dit hotel geweest, 2 a 3 keer per jaar!

Ik ging altijd samen met mijn vader en moeder, waar we heel veel vrienden hebben leren kennen. Dti hotel voelde voor mij als een 2de thuis. Maar door familieomstandingenheden is dat veranderd.De ligging van het hotel is prima, strand en centrum is loopbaar!Het hotel is in al die jaren wel achteruit gegaan, vorig jaar hebben ze de hotelkamers gerenoveerd. Qua prijs komt de prijs overheen met je wat je krijgt.Het is een groot hotel met een mooie tuin en 2 buitenzwembaden. Je hebt genoeg ligruimte voor in de zon!! De tuin is echt prachtig.Het eten is middelmatig, er is wel atijd iets wat je lekker vindt. Alleen vaak eentoning. maar dan ga je toch gewoon een keer uiteten!

Ertan(manager) is altijd heel vriendelijk en hulpvaardig! Yusuf de juwelier is ook heel vriendelijk. Yusuf heeft al jaren zijn winkel in het hotel is betrouwbaar. Je moet zelf wat van je vakantie maken!!

wie gaat er met kinderen hierheen

roy
3-7-2011

hallo ik roy van 10 jaar en ga op 26 juli naar dit hotel

gaan er nog meer kids van mijn leeftijd naar dit hotel

ik hou van voetbal en zwemmen hoop jullie daar te ontmoeten

gr.roy

Fantastish

Nadine & Patrick
        9-6-2011

Wij komen al 10 jaar naar Pineta Club 2 à 3 maal per jaar . Voor ons is dit hotel super .De prachtige tuin is de topper van dit hotel .Het personeel van de bar en de eetzaal zijn vriendelijk en behulpzaam . Ze doen hun best om het naar je zin te maken , ook al werken ze 12 à 16 per dag .Een warm welkom aan de receptie van Ertan .Voor ons is het elke keer weer als thuis komen .

geweldige tuin voor kinderen veel ruimte

Ine en Faroek
        5-6-2011

Het zwembad gebied bestaat uit 3 tuinen waar je kan liggen als je geen zin hebt om langs het zwembad te liggen. De ruimte is er groot. Voor mijn zoon van 2,5 kon zich de hele dag vermaken met rond rennen en er zijn 2 speeltuintjes waar hij uren speelplezier in heeft beleefd. Iedereen in het hotel kenden hem en als er wat was brachten ze hem naar mij toe, als ik zelf al niet aan het zoeken was ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Pineta Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pineta Club in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pineta Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pineta Club scoort een 6.52 uit 10 op basis van 1160 reviews.