Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°23°
Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

750 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

Heerlijk, op naar de volgende keer!

G. Schouwerwou
10-9-2018

Super hotel! 18+ vonden wij heerlijk, modern hotel, service en vriendelijk personeel, enthousiast animatie team dat voor iedereen wel iets organiseerde zonder opdringerig te zijn,iedere avond live muziek.ontbijt buffet zeer uitgebreid en heerlijk, diner ook in buffetvorm, vonden wij iets minder maar smaken verschillen gelukkig. voldoende bedjes en parasolletjes bij het zwembad, natuurlijk ook hier 's morgen mensen in de rij voor het beste bedje, maar ja waar niet.prima standaard kamer gehad(3e verdieping zwembadzijde)mee nemen van waterkokertje aan te bevelen. iedere dag schoonmaak van de kamer, maar verwacht hier niet teveel van, het is netjes maar dat is het, vonden wij geen probleem.hotel ligt op loop afstand van strand met alle leuke winkeltjes en restaurantjes.aanbeveling:restaurant Mayte, aan zee met ruime kaart en heerlijk eten! Kortom...een hotel om iedereen aan te bevelen!

Zeer tevreden!

Wezinkhof
6-9-2018

Alle verhalen kloppen! Leuke animatie, schoon hotel, gevarieerd en veel eten en zeer vriendelijk personeel totaan de schoonmaaksters. Het personeel is erg servicegericht maar niet opdringerig. Naast dat hebben we de hele week geen insecten gezien.

Veel engelsen aanwezig maar geen asociale types. In een vakantietempo ben je met een 10 minuten zowel in het centrum van los cristianos als playa de las americas of aan het zandstrand.

Voor wat betreft het bubbelbad bij tigotan is de tip; geen dure sieraden of dure zwemkleding aan!

Vanmorgen was het bubbelbad afgezet en na een paar testjes ging deze open. Echter met als resultaat dat de sieraden die normaal geen problemen geven in chloor zijn gaan vlekken en de dure witte badkleding direct geel en paars uitsloeg. Waarschijnlijk was er een hoge concentratie aan bacteriedoder toegevoegd maar wel erg vervelend voor de rest van de vakantie.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Nooit meer/kakkerlakken op kamer

Marc Schalley
25-7-2018

Eten en personeel in restaurant zijn fantastisch. Mustapha van de loungebar is een topkerel.

Maar...

Nederlandstalige receptioniste was zeer arrogant en zeer klantonvriendelijk. Ijskast werkte niet, er werd geen gehoor aan gegeven.

Dresscode in restaurant is een ramp. Alles kan en mag.

Badkamer zeer primitief.

En als kers op de taart kakkerlakken van 5 cm op de kamer. Bah...

Ze staan zogezegd open voor alle aan- en opmerkingen, maar er komt nooit een oplossing.

En dankjewel Sjoerd om over ons te roddelen terwijl we het konden horen!

Met vriendelijke groeten

Beste Marc Schalley,

Allereerst willen we u bedanken dat u uw waardevolle tijd hebt besteed aan het publiceren van uw indrukken over Tigotan op Zoover.

Het is een genoegen om te weten dat u ons restaurant heeft gewaardeerd. Elke avond zorgen de combinaties van onze heerlijke gerechten en de hoffelijkheid van onze obers voor de perfecte culinaire ervaring. Het maakt ons erg blij om te lezen dat ons brede gastronomische aanbod naar uw smaak is geweest.

Aan de andere kant vinden wij het buiten gewoon jammer dat ons hotel niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen ons verontschuldigen als u het gevoel had dat ons welkom niet warm genoeg was.

Verder is het jammer dat uw kamer niet voldoet aan uw behoeften. Zoals u was geïnformeerd, zijn de koelkasten alleen maar om de drankjes koel te houden, maar in ieder geval heeft ons receptieteam hun best gedaan om u een meer adequate te bieden. Wat betreft de houding van ons personeel, het spijt ons zeer te moeten lezen dat de ontvangen behandeling niet tot uw tevredenheid was, zoals u zei, onze gekwalificeerde medewerkers spreken meerdere talen (waaronder Nederlands) om een goede communicatie met de meeste van onze gasten te hebben en meestal moeten ze de informatie over onze klanten doorsturen naar hun teams (met name de receptie en het team van Guest Experience), zodat ze een complete opvolging van elke situatie doen. Desalniettemin bieden we onze excuses aan voor het geval u enige overlast ondervindt met onze klantenservice en we zullen er goede notitie van nemen om te voorkomen dat we het opnieuw doen.

We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor het niet volledig kunnen voldoen aan uw verwachtingen en bedankt voor uw nuttige opmerkingen.

Tenslotte, en toch belangrijk, hopen we dat u ons een tweede kans zal geven en u een foutloze vakantie in Tigotan zult bezorgen.

Beste wensen

Super relaxt hotel

AvdAa
20-7-2018

Wat een geweldig hotel is Tigotan. Ondanks dat het best groot is hangt er toch overal een hele relaxte sfeer. Schoonmaak prima in orde en eten van hoge kwaliteit en erg uitgebreid. Het entertainment team is top en organiseren hele mooie shows o.a. overdag bij het zwembad en leuke activiteiten. Bijna elke avond live muziek. Wij gaan niet snel voor de 2e keer naar hetzelfde hotel maar als we nog een keet naar Tenerife gaan dan zeker weer dit hotel.

Geachte AvdAa,

Van het hele team van Tigotan willen we u bedanken voor het delen van uw geweldige ervaring op Zoover.

Het is een eer dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. We zijn heel blij dat u van onze structuur hebt genoten, vooral de aangename en ontspannen sfeer. Ons hotel is onlangs gerenoveerd en ons nieuwe, moderne en elegante ontwerp helpt om de omgeving licht en uitnodigend te maken.

Bedankt voor het opmerken van de toewijding van onze schoonmaakmedewerkers die ervoor zorgen dat alles in perfecte staat achterblijft voor onze gasten. Het maakt ons ook erg blij om te weten dat u in ons mooie restaurant kunt genieten van uitstekende gerechten. De verscheidenheid van ons aanbod en de kwaliteit van ons eten vormen de perfecte combinatie voor een ongekende eetervaring.

Wat amusement betreft, zoals u al zei, het is zeker een van de hoogtepunten van ons hotel. Ons animatieteam doet zijn best om onze klanten te verbazen en te betrekken.

Aan het einde zijn we meer dan blij om te horen dat u graag terug wilt komen naar Tigotan. We kijken er naar uit om u weer te zien en u een fantastische ervaring te bieden.

Beste wensen

Een aanrader voor de bestemming Tenerife

Dick Oldenburg
9-7-2018

Met plezier kijk ik terug op ons verblijf in dit hotel. Erg vriendelijk personeel. Een uitstekende kamer, welke goed werd schoongemaakt. Het restaurant was buitengewoon goed. Zowel het ontbijt als het diner. Alles van een hoge kwaliteit. Het is helaas nog steeds zo, dat gasten teveel halen en dit laten staan. Advies, neem kleinere hoeveelheden en ga nog een keer. Het is zonde van het restvoedsel wat is de container verdwijnt. De dresscode bij het diner ontbreekt, hetwelk ik vreemd vind in zo'n hotel. Ook de animatie was geweldig. Wij hadden exclusive geboekt met gebruikmaking van de lounge. Dit laatste is aan te bevelen. Handdoek leggen voor 9.00 uur is verboden, deze worden voor die tijd verwijderd. Klasse.

Beste Dick Oldenburg,

Voor alles willen we u bedanken voor het kiezen van ons Tigotan-hotel om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw uitstekende ervaringen met ons en onze community op Zoover te delen.

Het is een genoegen dat u de hoffelijkheid en professionaliteit van al onze medewerkers waardeerde. Het belangrijkste doel van ons hotel is om onvergetelijke ervaringen en kwaliteitsverblijven te bieden. We zijn erg blij om te weten dat het ons is gelukt.

Het is geweldig dat u uw de kamer schoon en comfortabel vond. Onze prioriteit is om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en dat te beginnen met hun accommodatie.

We zijn erg blij te horen dat ons restaurant aan uw smaak voldoet. Onze chef-koks proberen altijd een ruime keuze aan voedingsmiddelen aan te bieden zonder ooit de kwaliteit te verwaarlozen.

Tot slot, bedankt voor uw opmerkingen en suggesties. Graag willen we u nogmaals bij Tigotan verwelkomen en de meest memorabele vakanties blijven aanbieden. We hopen u snel weer te verwelkomen!

Beste wensen!

Schitterend complex!

smink
5-7-2018

als mensen van de zon willen genieten op hun balkon of terras, dan moeten zij een kamer reserveren met even nummer aan de lange zijde van het complex!

Wij zijn nu 3x in dit geweest en wij zijn er nog steeds niet op uit gekeken!

Beste smink,

Voor alles willen we u bedanken, voor uw loyaliteit en vertrouwen en voor het opnieuw hebben gekozen van Tigotan om uw vakantie door te brengen. Het is altijd een plezier voor ons om trouwe gasten te hebben die hun ervaring op Zoover delen, heel erg bedankt!

Zoals u al zei, ons hotel heeft verschillende ruimtes en soorten kamers, wat betekent dat, afhankelijk van de gekozen kamer, u verschillende uitzichten zult hebben over het zwembad, over de bergen, etc. Om deze reden hebben onze klanten tijdens het reserveren de mogelijkheid om degene die zij het liefste hebben te kiezen op basis van hun wensen, hoewel er altijd de mogelijkheid is om het type kamer te veranderen met ons behulpzame receptieteam.

We hopen dat u vele malen naar Tigotan zult terugkeren en dat we u snel weer kunnen verwelkomen!

Vriendelijke groeten

Heel goed en vriendelijk hotel

Jannah
22-6-2018

Voor de eerste keer op zonvakantie, normaal doen we altijd sport/wandel vakanties of citytrips. Hierdoor hadden we na een aantal dagen zin om te gaan wandelen, het personeel aan de receptie was Nederlands en hielp ons heel goed. Ze zohten naar leuke dingen om te doen en we hebben een mooie wandeling kunnen maken langs een waterval, ook deden we aantal excursies die door het hotel zelf heel goed worden georganiseerd. Het eten is super lekker en heel veel keuze. Alles is super proper! We hadden een kamer met zwembadzicht, de kamer was niet speciaal, een gewone kamer, wel leuk met een balkon en de zee is ook zichtbaar.

Beste Jannah,

Hartelijk dank voor uw open en vriendelijke woorden over Tigotan. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw uitstekende ervaringen met ons en onze community op Zoover te delen.

Het gehele personeel van ons geweldige hotel is zeer behulpzaam en attent, altijd tevreden om aan de behoeften van onze klanten te voldoen, vooral de internationale receptie, die de eerste en de laatste indruk maakt. Ze zijn altijd blij om aanbevelingen te doen over activiteiten of rondleidingen die kunnen worden gedaan in de omgeving of op het eiland.

In onze restaurants biedt het keukenpersoneel een groot aantal culinaire gerechten, waaronder regionale en internationale schotels. Bovendien bereiden de chefs een aantal thematische avonden voor om de verscheidenheid aan maaltijden nog meer te vergroten.

Ons schoonmaakpersoneel hecht veel waarde aan de hoge normen van hygiëne, dat is de reden waarom onze ruime kamers en onze gemeenschappelijke ruimtes altijd vlekkeloos worden gehouden.

Het is geweldig om te weten dat alles aan uw vakantie perfect was, dus we kijken er naar uit om u in de nabije toekomst een warm welkom te bieden, voor nog een droomvakantie bij ons hotel Tigotan!

Vriendelijke groet !

Kees en Gerda Brouwer
4-6-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Quality Department, Calidad, 25-6-2018

Beste Kees en GerdaBrouwer,

Wij waarderen uw prachtige opmerking over ons hotel Tigotan op Zoover. Wij zijn erg blij om te horen dat alle inspanningen van onze hardwerkende mederwerkers de moeite waard waren om u tevreden te stellen in ons hotel.

Het hele team is altijd vriendelijk en zeer attent om aan de wensen van onze gasten te voldoen.

Tot slot kijken wij er erg naar uit om u binnenkort terug te zien bij ons hotel Tigotan, om u nog een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Vriendelijke groet

Geweldig hotel!

Tamara
5-5-2018

Hier al eerder geweest een aantal jaren terug toen het nog Noëlia Sur heette. Toen was het geen goed hotel. Maar nu. Nu is het echt een goed hotel. Adults only geworden. Heerlijk! Fijn zwembad en heerlijke bubbelbaden! Eten prima van kwaliteit en warm. Schoonmaak top en de locatie is ideaal!

Quality Department, Calidad, 19-6-2018

Beste Tamara,

Namens het hele team van Tigotan willen wij u bedanken voor het bezoeken van ons hotel met het nieuwe concept. Ook bedankt voor het publiceren van uw fantastische ervaring op Zoover. We zijn nu georiënteerd op alleen volwassen gasten, wat betekent dat het buffet en de zwembaden zijn ontworpen voor een volwassen publiek.

Bovendien bevindt Tigotan zich in de regio Playa de las Américas, wat betekent dat u binnen een paar minuten lopen op het strand, de boulevard en de winkelboulevards bent.

Tot slot hopen wij dat we u snel terug zullen zien in ons hotel Tigotan, zodat we u weer een onvergetelijk vakantie kunnen bieden.

Vriendelijke groeten,

fantastisch!!

Gerrit
29-4-2018

Voor de 4e keer geweest, Vriendelijk personeel, waarvan sommigen Nederlands spreken. Schone kamers. Genoeg keuze bij de buffetten. Boulevard en strand op loopafstand. Gezellige bar in hal met elke avond een leuk programma. Geen minpunten. Wij komen hier zeker terug!

Quality Department, Calidad, 19-6-2018

Beste Gerrit,

Hartelijke dank dat u ons hotel Tigotan heeft gekozen om uw vakantie door te brengen, maar ook omdat u de tijd heeft genomen om een recentie op Zoover te schrijven over uw positieve ervaring met ons.

Wij zijn erg blij om te weten dat u ons hotel tevreden verliet aan het einde van u verblijf en dat u genoten heeft tijdens uw verblijf. Zoals u al zei, ons hotel ligt zeer dicht bij de boulevard en bij het centrum van Las Americas. Het is vrij eenvoudig om te genieten van alle restaurants, cafés, bars en clubs in de omgeving.

Het is super om te weten dat u terug wilt komen. Wij kunnen niet wachten om u snel weer te mogen verwekomen bij ons hotel Tigotan!

Vriendelijke groeten,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.