Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°18°
Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas
8,8

Omschrijving
Tigotan Lovers & Friends Playa de Las Americas is een adult-only hotel. Relaxen in het zwembad of bubbelbad op het dak met uitzicht. Ontbijt of diner, het eten is goed en heel gevarieerd. ’s Avonds is er live-muziek. Al staat het animatieteam de hele dag paraat. Binnen een paar minuten sta je op het strand, aan de boulevard of in het uitgaansdeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

Traveltroef

755 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

Vriendelijk hotel

Marianne,
11-11-2018

2 Weken in dit hotel verbleven, voor de 4e keer (vh. Noelia). Eten is nog steeds fantastisch. Veel live-cooking. Ontbijt zeer uitgebreid met veel vers fruit. Personeel is erg vriendelijk en attent. Standaardkamer echter vertoont nu duidelijk gebruikssporen; beschadigde tegels, lekkende douchedeur, waardoor dagelijks waterballet in doucheruimte, water onderin de koelkast en tot 2x toe een kakkerlak op de kamer. De kamers zijn gehorig. Soms overlast van luidruchtige groepen Engelsen. Het zwembadgedeelte is fraai gerenoveerd en de verplaatsing van de poolbar een goede zet. Er is nu meer plaats voor ligbedden. Desondanks is het elke morgen rennen voor de beste bedden. Soms staan mensen al 3 kwartier van tevoren in de startblokken. Wij keken hier met opperste verbazing naar. Tenerife heeft gelukkig zoveel meer te bieden dan alleen het zwembad van het hotel.

Desire van Boxtel,
31-10-2018

Mooie accommodatie,schoon,lekker eten ,vriendelijk personeel,

Super! Voor herhaling vatbaar

S.,
26-10-2018

Wij zijn al vele malen op Tenerife (zuid) geweest en hebben het ook nu weer heerlijk gehad. Tigotan is een gewéldig adult only hotel met een hele goede service en gastvrijheid. Ook het buffet van zowel het ontbijt als diner is super! Naast een bezoekje aan één van de vele stranden, kun je hier ook prima een fiets huren. Hoewel er niet echt fietspaden zijn (je fietst gewoon over de boulevards), geeft het je de gelegenheid eens ergens anders een terrasje te pikken of strandje te bezoeken. Ook het huren van een elektrische fiets is tegenwoordig mogelijk.

Wij komen zeker terug en hoewel wij graag steeds een andere accommodatie kiezen, hebben we nu al besloten de volgende keer wederom naar Hotel Tigotan te gaan.

Lekker hotelletje

Anja,
16-10-2018

Prima hotel, fijne bedden op de ietwat verouderde kamers, prima zwembad en goed gevarieerd buffet bij ontbijt en avondeten. Goede ligging. Loopafstand naar het strand en de vele bars. Buiten bij het zwembad genoeg bedden. Minpuntjes: het “handdoekje leggen” in de ochtend zodra het 9:00 uur is. Vreselijk. De airco op de kamer had maar 1 stand en deed bijna niks. En voor mij persoonlijk had het volle entertainment programma niet gehoeven. Verder heerlijk genoten met mijn moeder.

Geweldig!

Jansen,
12-10-2018

Hotel ligt zeer centraal je loopt zo naar verschillende stranden en het uitgaans gebied in. Mooi zwembad en 2 bubbel baden op het dak zit ook nog een zwembad, met een gezellige bar met

Mooi uitzicht.

Van ontvangst tot vertrek zijn wij zeer tevreden personeel doet er alles voor om het je naar je zin te maken.

Kamer word elke dag schoon gemaakt, leuke animatie maar niet opdringerig.

Ontbijt en avond eten was super!

Kortom: schoon,mooi gezellig hotel!

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk, op naar de volgende keer!

G. Schouwerwou,
10-9-2018

Super hotel! 18+ vonden wij heerlijk, modern hotel, service en vriendelijk personeel, enthousiast animatie team dat voor iedereen wel iets organiseerde zonder opdringerig te zijn,iedere avond live muziek.ontbijt buffet zeer uitgebreid en heerlijk, diner ook in buffetvorm, vonden wij iets minder maar smaken verschillen gelukkig. voldoende bedjes en parasolletjes bij het zwembad, natuurlijk ook hier 's morgen mensen in de rij voor het beste bedje, maar ja waar niet.prima standaard kamer gehad(3e verdieping zwembadzijde)mee nemen van waterkokertje aan te bevelen. iedere dag schoonmaak van de kamer, maar verwacht hier niet teveel van, het is netjes maar dat is het, vonden wij geen probleem.hotel ligt op loop afstand van strand met alle leuke winkeltjes en restaurantjes.aanbeveling:restaurant Mayte, aan zee met ruime kaart en heerlijk eten! Kortom...een hotel om iedereen aan te bevelen!

Zeer tevreden!

Wezinkhof,
6-9-2018

Alle verhalen kloppen! Leuke animatie, schoon hotel, gevarieerd en veel eten en zeer vriendelijk personeel totaan de schoonmaaksters. Het personeel is erg servicegericht maar niet opdringerig. Naast dat hebben we de hele week geen insecten gezien.

Veel engelsen aanwezig maar geen asociale types. In een vakantietempo ben je met een 10 minuten zowel in het centrum van los cristianos als playa de las americas of aan het zandstrand.

Voor wat betreft het bubbelbad bij tigotan is de tip; geen dure sieraden of dure zwemkleding aan!

Vanmorgen was het bubbelbad afgezet en na een paar testjes ging deze open. Echter met als resultaat dat de sieraden die normaal geen problemen geven in chloor zijn gaan vlekken en de dure witte badkleding direct geel en paars uitsloeg. Waarschijnlijk was er een hoge concentratie aan bacteriedoder toegevoegd maar wel erg vervelend voor de rest van de vakantie.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Nooit meer/kakkerlakken op kamer

Marc Schalley,
25-7-2018

Eten en personeel in restaurant zijn fantastisch. Mustapha van de loungebar is een topkerel.

Maar...

Nederlandstalige receptioniste was zeer arrogant en zeer klantonvriendelijk. Ijskast werkte niet, er werd geen gehoor aan gegeven.

Dresscode in restaurant is een ramp. Alles kan en mag.

Badkamer zeer primitief.

En als kers op de taart kakkerlakken van 5 cm op de kamer. Bah...

Ze staan zogezegd open voor alle aan- en opmerkingen, maar er komt nooit een oplossing.

En dankjewel Sjoerd om over ons te roddelen terwijl we het konden horen!

Met vriendelijke groeten

Beste Marc Schalley,

Allereerst willen we u bedanken dat u uw waardevolle tijd hebt besteed aan het publiceren van uw indrukken over Tigotan op Zoover.

Het is een genoegen om te weten dat u ons restaurant heeft gewaardeerd. Elke avond zorgen de combinaties van onze heerlijke gerechten en de hoffelijkheid van onze obers voor de perfecte culinaire ervaring. Het maakt ons erg blij om te lezen dat ons brede gastronomische aanbod naar uw smaak is geweest.

Aan de andere kant vinden wij het buiten gewoon jammer dat ons hotel niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen ons verontschuldigen als u het gevoel had dat ons welkom niet warm genoeg was.

Verder is het jammer dat uw kamer niet voldoet aan uw behoeften. Zoals u was geïnformeerd, zijn de koelkasten alleen maar om de drankjes koel te houden, maar in ieder geval heeft ons receptieteam hun best gedaan om u een meer adequate te bieden. Wat betreft de houding van ons personeel, het spijt ons zeer te moeten lezen dat de ontvangen behandeling niet tot uw tevredenheid was, zoals u zei, onze gekwalificeerde medewerkers spreken meerdere talen (waaronder Nederlands) om een goede communicatie met de meeste van onze gasten te hebben en meestal moeten ze de informatie over onze klanten doorsturen naar hun teams (met name de receptie en het team van Guest Experience), zodat ze een complete opvolging van elke situatie doen. Desalniettemin bieden we onze excuses aan voor het geval u enige overlast ondervindt met onze klantenservice en we zullen er goede notitie van nemen om te voorkomen dat we het opnieuw doen.

We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor het niet volledig kunnen voldoen aan uw verwachtingen en bedankt voor uw nuttige opmerkingen.

Tenslotte, en toch belangrijk, hopen we dat u ons een tweede kans zal geven en u een foutloze vakantie in Tigotan zult bezorgen.

Beste wensen

Super relaxt hotel

AvdAa,
20-7-2018

Wat een geweldig hotel is Tigotan. Ondanks dat het best groot is hangt er toch overal een hele relaxte sfeer. Schoonmaak prima in orde en eten van hoge kwaliteit en erg uitgebreid. Het entertainment team is top en organiseren hele mooie shows o.a. overdag bij het zwembad en leuke activiteiten. Bijna elke avond live muziek. Wij gaan niet snel voor de 2e keer naar hetzelfde hotel maar als we nog een keet naar Tenerife gaan dan zeker weer dit hotel.

Geachte AvdAa,

Van het hele team van Tigotan willen we u bedanken voor het delen van uw geweldige ervaring op Zoover.

Het is een eer dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. We zijn heel blij dat u van onze structuur hebt genoten, vooral de aangename en ontspannen sfeer. Ons hotel is onlangs gerenoveerd en ons nieuwe, moderne en elegante ontwerp helpt om de omgeving licht en uitnodigend te maken.

Bedankt voor het opmerken van de toewijding van onze schoonmaakmedewerkers die ervoor zorgen dat alles in perfecte staat achterblijft voor onze gasten. Het maakt ons ook erg blij om te weten dat u in ons mooie restaurant kunt genieten van uitstekende gerechten. De verscheidenheid van ons aanbod en de kwaliteit van ons eten vormen de perfecte combinatie voor een ongekende eetervaring.

Wat amusement betreft, zoals u al zei, het is zeker een van de hoogtepunten van ons hotel. Ons animatieteam doet zijn best om onze klanten te verbazen en te betrekken.

Aan het einde zijn we meer dan blij om te horen dat u graag terug wilt komen naar Tigotan. We kijken er naar uit om u weer te zien en u een fantastische ervaring te bieden.

Beste wensen

Een aanrader voor de bestemming Tenerife

Dick Oldenburg,
9-7-2018

Met plezier kijk ik terug op ons verblijf in dit hotel. Erg vriendelijk personeel. Een uitstekende kamer, welke goed werd schoongemaakt. Het restaurant was buitengewoon goed. Zowel het ontbijt als het diner. Alles van een hoge kwaliteit. Het is helaas nog steeds zo, dat gasten teveel halen en dit laten staan. Advies, neem kleinere hoeveelheden en ga nog een keer. Het is zonde van het restvoedsel wat is de container verdwijnt. De dresscode bij het diner ontbreekt, hetwelk ik vreemd vind in zo'n hotel. Ook de animatie was geweldig. Wij hadden exclusive geboekt met gebruikmaking van de lounge. Dit laatste is aan te bevelen. Handdoek leggen voor 9.00 uur is verboden, deze worden voor die tijd verwijderd. Klasse.

Beste Dick Oldenburg,

Voor alles willen we u bedanken voor het kiezen van ons Tigotan-hotel om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw uitstekende ervaringen met ons en onze community op Zoover te delen.

Het is een genoegen dat u de hoffelijkheid en professionaliteit van al onze medewerkers waardeerde. Het belangrijkste doel van ons hotel is om onvergetelijke ervaringen en kwaliteitsverblijven te bieden. We zijn erg blij om te weten dat het ons is gelukt.

Het is geweldig dat u uw de kamer schoon en comfortabel vond. Onze prioriteit is om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en dat te beginnen met hun accommodatie.

We zijn erg blij te horen dat ons restaurant aan uw smaak voldoet. Onze chef-koks proberen altijd een ruime keuze aan voedingsmiddelen aan te bieden zonder ooit de kwaliteit te verwaarlozen.

Tot slot, bedankt voor uw opmerkingen en suggesties. Graag willen we u nogmaals bij Tigotan verwelkomen en de meest memorabele vakanties blijven aanbieden. We hopen u snel weer te verwelkomen!

Beste wensen!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.