Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°16°
Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

739 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

Geweldig hotel, adult only!

Kuupke, 19-4-2018

Geweldig hotel, adult only. Wij gaan dit hotel zeker aanraden aan vrienden/familie. Ligging is meer dan prima, dicht bij de boulevard en dicht bij Siam Park (hier zijn dan wel weer veel kinderen, wel zeker een aanrader) op loopafstand. Eten is fantastisch, vriendelijke koks (er werkt een Belgische kok, hele leuke man, doe hem de groetjes!). Iedere dag andere gerechten op het buffet, zeer uitgebreid ieder wat wils en ook met streekgerechten. Ontbijt is ook heel goed! Kamers zijn gewoon standaard, kan beter, maar niks mis mee, wel heel schoon. Wij gaan niet snel terug naar eenzelfde hotel, maar hiervoor maken wij zeker een uitzondering. Top!

Fantastisch!!

Geneva, 6-3-2018

Het is echt een heerlijk hotel! Vooral samen met je partner.. mooi, goed verzorgd. Wij hadden half pensioen, het eten was elke dag top! Als je samen met je partner naar tenerife wilt.. of natuurlijk met iemand anders.. ga naar Tigotan!

Als je een dagje bij het zwembad wilt liggen dan is er altijd wel wat te doen.. iets in het water, schuimparty, spelletjes. Tis altijd een feestje! Onder het relaxen door.

In één woord: Fantastisch

Marc & Marlies, 6-3-2018

Wij hebben genoten van ons 7 daags verblijf in dit superhotel, werkelijk alles klopte: van de ontvangst met glaasje bubbels, de accomodatie, het ontbijt en diner, het personeel, de animatie (vooral de weddingparty, schitterend), en niet te vergeten de attentie ter gelegenheid van mijn verjaardag, geweldig! wij willen zeker nog een keertje terugkomen om weer lekker te genieten van alle faciliteiten. Het was Genieten met de hoofdletter G!
Quality department, Calidad, 17-3-2018

Beste wKDEAXYy,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review over onze Tigotan op Zoover. Wij zijn gevleid te horen dat u zo heeft kunnen genieten van uw vakantie op Tenerife in ons adults opnly hotel met alle faciliteiten die zij te bieden heeft. Wij hopen u dan ook zeker nog een keer terug te zien om uw vakantie samen met u weer compleet te maken!

Team Tigotan

Heel goed ,maar wees op uw hoede !

fam de graaf, 28-2-2018

Een fijn hotel ,waar we al meerdere jaren komen. Prachtig uitzicht vanaf het dakterras met heerlijk warmwater pool .Een smart room is aanrader, vanwege zwembadzicht en steeds kunnen beschikken over kleine hapjes en koffie en drankjes. Wifi prima bereik. Maar pas op voor de portemonnee, die van ons is leeggehaald uit het nachtkastje. Tijdens het diner vergeten in de kluis te doen. Dure misser, en vanuit hotel lauwe reactie na het melden van deze diefstal. Toch zullen we hier terugkomen vanwege de vele pluspunten.
Quality department, Calidad, 17-3-2018

Beste familie de graaf,

Alleseerst hartelijk bedankt voor het delen van uw mening door het schrijven van deze review op Zoover. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons Tigotan en dat het u heeft genoten van het Prachtige uitzicht over Playa las Americas en bij goed zicht op La Gomera vanaf ons dakterras. Wij schrikken van het feit dat uw geld verdwenen is uit uw kamer en gaan hier dan ook zeker nader onderzoek naar doen. Toch heel er fijn om te horen dat u terug blijft komen naar ons adults only hotel om uw verlverdiende vakantie op het prachtige eiland Tenerife te vieren.

geen 4 sterren kamer

jl, 18-2-2018

Het zwemgedeelte zowel beneden als boven op het dak zijn prima . Eten gemiddeld,

ontbijt wel uitgebreid . Vriendelijk personeel .

Tegengevallen is de kamer , ik snap niet dat die zo hoog scooren , denk dat die allemaal een luxe kamer gehad hebben want onze kamer had een kleine badkamer waar je gewoon in het bad moest douchen , echt niet handig .Voor ons zeker niet meer dan 3 sterren .En dan hadden we al een uppgrade gehad . Zeker een kamer met zwembadzicht nemen aan de zonzijde . Als wij ooit nog terug gaan, maar ik denk het niet , zal het in een luxe kamer zijn .

Geweldige vakantie gehad in Tigotan

Anne, 5-1-2018

Een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. De kamers waren prima. Netjes en schoon.

Personeel zeer vriendelijk. Entertainment is vaak best leuk. Elke dag staat er op een bord wat er die dagen georganiseerd wordt. Ik raad zeker aan om eens naar bijv een avondshow te gaan.

De ligging van het hotel is ook prima. Je bent in de buurt van de stranden en allerlei leuke winkeltjes. Het is allemaal goed aan te lopen.

Voor het eerst was ik in een 18+ hotel en dit vond ik eigenlijk wel heerlijk. Geen drukte bij het zwembad etc. Zwembad is niet heel groot maar dat maakte ons niet uit. Prima om even een duik te nemen en de zee is bovendien ook vlakbij.

Het ontbijt en dinner was heerlijk. Erg uitgebreid en alles werd vers gemaakt, van de toetjes tot de ontbijt sapjes. Keuze genoeg, voor iedereen!

Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Quality Department, Calidad, 8-2-2018

Beste anne,

Allereerst hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, en uw mening met ons en andere gebruikers van Zoover te delen.

Het was voor ons personeel erg fijn om te horen dat u zo positief over ze bent. Ze werken elke dag erg hard om alle gasten de beste service te verlenen en iedereen met een goed gevoel terug te laten kijken op hun vakantie.

Ook zijn we erg blij dat ons buffet uw verwachtingen heeft kunnen treffen. U kunt van ons aannemen dat onze koks uitsluitend werken met de beste en meest verse ingredienten, om onze gasten de smaak te laten proeven van vele spaanse, italiaanse, chineese etc. gerechten.

Wij bedanken u nogmaals en hopen dat we u nog eens mogen voorzien in uw wensen in onze Tigotan!

Met vriendelijke groet

Prima hotel met een goed restaurant en vriendelijke bediening.

De kamers waren ook schoon en kregen elke dag een beurt., Het hotel zag er ook aantrekkelijk uit met een mooi zwembad.

Als we een minpuntje mogen noemen: op de vertrekdag waren we 50 jaar getrouwd en hadden de manager gevraagd , omdat we om half acht vertrokken, of het mogelijk was koffie met een broodje nog te krijgen. En dat was maar erg mager.Onvoldoende koffie en een droog cakeje. Dat was jammer, maar volor de rest prima!!

Beste Theo,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review over ons hotel Tigotan op Zoover. Ons personeel zal heel blij zijn om te mogen horen dat het restaurant en de bediening u erg goed was bevallen. Net als uw kamer die dagelijks werd schoongemaakt door ons hardwerkende schoonmaak team. We willen echter onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak die u heeft ervaren op uw vertrekdag. We zullen er een notitie van maken. Nogmaals willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen, voor het schrijven van deze geweldige review. We hopen u nogmaals in Tigotan te mogen ontvangen.

Geweldig hotel. Aanrader!

Marijke, 29-12-2017

Fantastisch hotel, heerlijk eten, fijne kamer, vriendelijk personeel en alles op loopafstand. Volgend jaar weer!

Beste Marijke,

Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van deze mooie review over Tigotan op Zoover. Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw welverdiende vakantie. Het was ons een genoegen om u van dienst te mogen zijn. Graag doen wij dit volgend jaar weer voor u!

Team Tigotan.

geweldig

charly, 23-12-2017

hotel ontvangt je met een glaasje cava vriendelijke dame aan de receptie met een beetje kennis van het nederlands.Het hotel is zeer proper met ruime kamers goed ontbijt en superieur diner keuze.Het personeel is zeer vriendelijk en help u met alle mogelijke vragen.Minder punt is de animatie s avonds vroeger was het beter ,het gaat ook door achteraan door aan het zwembad en dit komt niet ten goede.

Beste charly,

Namens het hele team van Tigotan, willen we u danken voor het schrijven van een review op Zoover. Het is fijn om te horen dat u een uitstekend welkom heeft gehad met een heerlijk glas cava. Verder zijn wij ook erg blij dat u de kamers ruim vond en het ontbijt superieur. Ons personeel zal uw vriendelijke woorden over hun erg waarderen. Dit zal hun ook zeker motiveren om hun harde werk door te zetten. Onze welgemeende excuses voor de animatie. Het is erg moeilijk voor het team om iets te verzinnen wat in de smaak zou vallen voor jong en oud. Hopelijk heeft dit niet uw vakantie stemming bedorven. We verzekeren u dat we ons best gaan doen om dit te verbeteren. Nogmaals danken wij u voor uw mening en hopen we u snel nog een keer te mogen ontvangen in Tigotan.

Team Tigotan

voor de 22 ste keer, geweldig !

Suzan en Jos Holland, 16-12-2017

400 mtr van zee, verder alles 100 %
Quality Department, Calidad, 8-2-2018

Beste Suzan,

Bedankt dat u ons en andere mensen laat zien dat u tevreden bent over ons hotel. Wij vinden het jammer dat u het minder fijn vond dat het wat verder lopen was naar het strand. Wij hopen dat u hier zo min mogelijk last van heeft gehad en heeft kunnen genieten van uw wel-verdiende vakantie op het prachtige eiland Tenerife, en wij hopen u graag nog een keer terug te zien in onze Tigotan.

Met vriendelijke groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas scoort een 8.41 uit 10 op basis van 752 reviews.