Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

747 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super relaxt hotel

AvdAa
20-7-2018

Wat een geweldig hotel is Tigotan. Ondanks dat het best groot is hangt er toch overal een hele relaxte sfeer. Schoonmaak prima in orde en eten van hoge kwaliteit en erg uitgebreid. Het entertainment team is top en organiseren hele mooie shows o.a. overdag bij het zwembad en leuke activiteiten. Bijna elke avond live muziek. Wij gaan niet snel voor de 2e keer naar hetzelfde hotel maar als we nog een keet naar Tenerife gaan dan zeker weer dit hotel.

Een aanrader voor de bestemming Tenerife

Dick Oldenburg
9-7-2018

Met plezier kijk ik terug op ons verblijf in dit hotel. Erg vriendelijk personeel. Een uitstekende kamer, welke goed werd schoongemaakt. Het restaurant was buitengewoon goed. Zowel het ontbijt als het diner. Alles van een hoge kwaliteit. Het is helaas nog steeds zo, dat gasten teveel halen en dit laten staan. Advies, neem kleinere hoeveelheden en ga nog een keer. Het is zonde van het restvoedsel wat is de container verdwijnt. De dresscode bij het diner ontbreekt, hetwelk ik vreemd vind in zo'n hotel. Ook de animatie was geweldig. Wij hadden exclusive geboekt met gebruikmaking van de lounge. Dit laatste is aan te bevelen. Handdoek leggen voor 9.00 uur is verboden, deze worden voor die tijd verwijderd. Klasse.

Schitterend complex!

smink
5-7-2018

als mensen van de zon willen genieten op hun balkon of terras, dan moeten zij een kamer reserveren met even nummer aan de lange zijde van het complex!

Wij zijn nu 3x in dit geweest en wij zijn er nog steeds niet op uit gekeken!

Heel goed en vriendelijk hotel

Jannah
22-6-2018

Voor de eerste keer op zonvakantie, normaal doen we altijd sport/wandel vakanties of citytrips. Hierdoor hadden we na een aantal dagen zin om te gaan wandelen, het personeel aan de receptie was Nederlands en hielp ons heel goed. Ze zohten naar leuke dingen om te doen en we hebben een mooie wandeling kunnen maken langs een waterval, ook deden we aantal excursies die door het hotel zelf heel goed worden georganiseerd. Het eten is super lekker en heel veel keuze. Alles is super proper! We hadden een kamer met zwembadzicht, de kamer was niet speciaal, een gewone kamer, wel leuk met een balkon en de zee is ook zichtbaar.

Kees en Gerda Brouwer
4-6-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Quality Department, Calidad, 25-6-2018

Beste Kees en GerdaBrouwer,

Wij waarderen uw prachtige opmerking over ons hotel Tigotan op Zoover. Wij zijn erg blij om te horen dat alle inspanningen van onze hardwerkende mederwerkers de moeite waard waren om u tevreden te stellen in ons hotel.

Het hele team is altijd vriendelijk en zeer attent om aan de wensen van onze gasten te voldoen.

Tot slot kijken wij er erg naar uit om u binnenkort terug te zien bij ons hotel Tigotan, om u nog een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Vriendelijke groet

Geweldig hotel!

Tamara
5-5-2018

Hier al eerder geweest een aantal jaren terug toen het nog Noëlia Sur heette. Toen was het geen goed hotel. Maar nu. Nu is het echt een goed hotel. Adults only geworden. Heerlijk! Fijn zwembad en heerlijke bubbelbaden! Eten prima van kwaliteit en warm. Schoonmaak top en de locatie is ideaal!

Beste Tamara,

Namens het hele team van Tigotan willen wij u bedanken voor het bezoeken van ons hotel met het nieuwe concept. Ook bedankt voor het publiceren van uw fantastische ervaring op Zoover. We zijn nu georiënteerd op alleen volwassen gasten, wat betekent dat het buffet en de zwembaden zijn ontworpen voor een volwassen publiek.

Bovendien bevindt Tigotan zich in de regio Playa de las Américas, wat betekent dat u binnen een paar minuten lopen op het strand, de boulevard en de winkelboulevards bent.

Tot slot hopen wij dat we u snel terug zullen zien in ons hotel Tigotan, zodat we u weer een onvergetelijk vakantie kunnen bieden.

Vriendelijke groeten,

fantastisch!!

Gerrit
29-4-2018

Voor de 4e keer geweest, Vriendelijk personeel, waarvan sommigen Nederlands spreken. Schone kamers. Genoeg keuze bij de buffetten. Boulevard en strand op loopafstand. Gezellige bar in hal met elke avond een leuk programma. Geen minpunten. Wij komen hier zeker terug!

Beste Gerrit,

Hartelijke dank dat u ons hotel Tigotan heeft gekozen om uw vakantie door te brengen, maar ook omdat u de tijd heeft genomen om een recentie op Zoover te schrijven over uw positieve ervaring met ons.

Wij zijn erg blij om te weten dat u ons hotel tevreden verliet aan het einde van u verblijf en dat u genoten heeft tijdens uw verblijf. Zoals u al zei, ons hotel ligt zeer dicht bij de boulevard en bij het centrum van Las Americas. Het is vrij eenvoudig om te genieten van alle restaurants, cafés, bars en clubs in de omgeving.

Het is super om te weten dat u terug wilt komen. Wij kunnen niet wachten om u snel weer te mogen verwekomen bij ons hotel Tigotan!

Vriendelijke groeten,

fantastisch

José de la Piedra
28-4-2018

Een kwalitatief goed 4 sterren hotel. Personeel is servicegericht wat vooral via de centrale balie goed uitpakt voor de gasten.

De maaltijden worden tot kwalitatief grote hoogte gebracht door de koks die ter plekke vis en vleesgerechten braden. Verder is er veel variatie in de menu's.

De kamermeisjes, als laatste, zijn vriendelijk en werken schoon.

Beste José de la Piedra,

Als eerst willen wij u bedanken dat u ons hotel Tigotan heeft gekozen als vakantie verblijf op het eiland Tenerife en ook voor het schrijven van deze prachtige beoordeling op Zoover over uw verblijf bij ons.

Wij zijn overweldigd door het lezen van uw prachtige recensie. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad in ons hotel en dat alles naar uw zin was, inclusief het eten, dat zorgvuldig is voorbereid door onze professionals.

Het zou een eer zijn als u besluit terug te komen naar ons hotel Tigotan om nog een vakantie door te brengen. We verwelkomen u graag terug om u nog een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Vriendelijke groeten

Geweldig hotel, adult only!

Kuupke
19-4-2018

Geweldig hotel, adult only. Wij gaan dit hotel zeker aanraden aan vrienden/familie. Ligging is meer dan prima, dicht bij de boulevard en dicht bij Siam Park (hier zijn dan wel weer veel kinderen, wel zeker een aanrader) op loopafstand. Eten is fantastisch, vriendelijke koks (er werkt een Belgische kok, hele leuke man, doe hem de groetjes!). Iedere dag andere gerechten op het buffet, zeer uitgebreid ieder wat wils en ook met streekgerechten. Ontbijt is ook heel goed! Kamers zijn gewoon standaard, kan beter, maar niks mis mee, wel heel schoon. Wij gaan niet snel terug naar eenzelfde hotel, maar hiervoor maken wij zeker een uitzondering. Top!

Quality Department, Calidad, 8-6-2018

Beste Kuupke,

Het is een eer om te lezen dat ons hotel Tigotan aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dank u wel voor het delen van uw enthousiaste mening met ons op Zoover.

We zullen uw mooie opmerkingen doorgeven aan ons personeel. Vooral zullen we dit leuke bericht aan onze koks laten zien, die elke dag veel warme en koude gerechten bereiden voor onze gasten.

Zoals u al zei, bevindt hotel Tigotan zich op een bevoorrechte locatie in Las Americas, zodat u gemakellijk kunt genieten van een wandeling naar het strand of naar het Siam Park.

Tenslotte is het ontzettend leuk om te horen dat u ons hotel Tigotan aanbeveelt en ook nog eens terug zult komen. Het zou een eer zijn voor ons om u terug te zien tijdens u volgende reis naar Tenerife.

Met vriendelijke groeten

Fantastisch!!

Geneva
6-3-2018

Het is echt een heerlijk hotel! Vooral samen met je partner.. mooi, goed verzorgd. Wij hadden half pensioen, het eten was elke dag top! Als je samen met je partner naar tenerife wilt.. of natuurlijk met iemand anders.. ga naar Tigotan!

Als je een dagje bij het zwembad wilt liggen dan is er altijd wel wat te doen.. iets in het water, schuimparty, spelletjes. Tis altijd een feestje! Onder het relaxen door.

Quality Department, Calidad, 8-6-2018

Beste Geneva,

We willen u namens het gehele Tigotan team bedanken voor het delen van u geweldige ervaring op Zoover.

Het is erg leuk om te horen dat u een paar geweldige dagen samen met uw partner heeft doorgebracht in ons hotel en genoten heeft van de dagelijkse service in het restaurant. Ons keuken personeel serveert alleen producten met de beste kwaliteiten, gepresenteerd als warme of koude gerechten of het wordt recht tegenover de gasten bereid in de live show cooking.

Bovendien als u plezier en actie wilt kunt u eenvoudig bij ons animatieteam aansluiten, dat overdag altijd creatief en vermakelijk is met veel activiteiten rond het zwembad maar ook s´avonds met verschillende shows.

Met andere woorden, ontzettend bedankt voor uw reactie over uw recente verblijf bij ons hotel Tigotan. Wij kijken er naar uit om u binnenkort weer te mogen ontvangen in ons hotel Tigotan!

Met vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas scoort een 8.43 uit 10 op basis van 760 reviews.