Hotel aan zee, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°16°
8,8

Omschrijving
Tigotan Lovers & Friends Playa de Las Americas is een adult-only hotel. Relaxen in het zwembad of bubbelbad op het dak met uitzicht. Ontbijt of diner, het eten is goed en heel gevarieerd. ’s Avonds is er live-muziek. Al staat het animatieteam de hele dag paraat. Binnen een paar minuten sta je op het strand, aan de boulevard of in het uitgaansdeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

761 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

Teleurstelling bij aankomst

Familie van der Linden,
8-2-2019

Teleurstelling bij aankomst in hotel .

Wij zijn net terug van drie weken Tigotan komen er al 11 jaar via touroperator.

Al geboekt maart 2018 met voorkeur voor bepaalde kamers.

Bij aankomst in hotel werd geen rekening gehouden met onze voorkeur.

Jaren was dit geen probleem.

Nu echter werd 220 euro gevraagd voor drie weken aan de zonzijde van het hotel.

Jammer dat we niet van te voren door touroperator zijn geïnformeerd als trouwe klant na 11 jaar in dit hotel.

Personeel is zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Quality Department, Calidad, 27-2-2019

Geachte Familie van der Linden,

Namens het hele Tigotan team, heel erg bedankt voor het vertrouwen in ons hotel jaar na jaar om ons te kiezen als uw vakantiebestemming. Het is een genot om uw recensie te lezen op Zoover over uw laatste verblijf bij ons.

Het is een eer voor ons om te lezen dat u ons personeel, opnieuw, heel erg klantvriendelijk en servicegericht was. Zoals u misschien weet, ons team geeft altijd dat extra stapje om onze gasten te voorzien van een persoonlijke en attente service zodat zij het beste kunnen maken van hun vakantietijd.

Niettemin, we willen ons graag verontschuldigen voor de eerste indruk die u gekregen heeft tijdens het check in proces. In Tigotan hebben we verschillende types kamers zodat de behoeftes en voorkeuren van al onze gasten gehoord en vervuld kunnen worden. En natuurlijk proberen wij altijd zoveel mogelijk aanvragen te vervullen als het mogelijk is. Wat betreft de informatie die u gemist heeft, we zullen dit aspect in toekomstige boekingen zeker verbeteren.

Al bij al hopen we dat de rest van uw verblijf net zo aangenaam was als de afgelopen keren. Het zou een echt plezier zijn voor het hele Tigotan team om u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een complete tevreden vakantie bij ons.

Niet goed geïnformeerd,jammer

Plony Farenhout,
6-2-2019

Net terug van 3weken vakantie,waren er voor de 10ekeer .

Altijd tevreden over dit hotel,heel fijn personeel.

Vele keren kamers aan de buitenzijde,nu met boeking April weer opgegeven.

Bij het inchecken werd mede gedeeld dat daar een toeslag van 10€p dag word geheven.

Waarom word daar van te voren geen informatie over gegeven.

We vinden dit wel een minpunt,vele klachten van gasten daar over gehoord.

Quality Department, Calidad, 27-2-2019

Geachte Plony Farenhout,

Allereerst, we willen u graag bedanken voor het tonen van uw loyaliteit voor ons hotel en dat u al voor de 10e keer terug bent gekomen. We voelen ons gevleid om terugkomende gasten zoals u te mogen ontvangen die hun ervaringen delen op Zoover.

Aan de andere kant, laat ons u bedanken voor het uitlichten van een aantal positieve kanten van uw verblijft. We zijn erg blij om te weten dat alle service die u geboden is door ons attente personeel voldaan heeft aan uw verwachtingen en dat, over het algemeen, u erg tevreden bent met het hotel.

Aan de andere kant willen we ons graag verontschuldigen voor enig misverstand veroorzaakt door de kamerkeuze en de locatie. Als een terugkomende gast, weet u misschien wel dat wij verschillende kamertypes hebben en dat daar verschillende uitzichten bij horen, niettemin, we zullen uw opmerking in overweging nemen over het verstrekken van deze informatie voordat u incheckt.

Al bij al, ondanks de kleine situatie aan het begin van de vakantie, we hopen heel erg dat we de kans krijgen om u terug te mogen verwelkomen in ons Tigotan hotel voor een andere adembenemende vakantie zoals u gewend bent van ons.

Met vriendelijke groet.

Fijn Hotel, met uitgebreide verse groenten .

m. Cramer,
5-2-2019

Tigotan is een fijn hotel met veel verse producten. fruit "s morgens vers geschild. Animatie uitstekend geschikt voor volwassenen. Kaartspelletjes, Sangria maken enz. Geen overlast ondervonden van anderen. Kamer: Gemiddelde grootte. Ruim balkon.mindervalide zone, waar alleen de iets oudere badmeester handhaaft. De jonge man zegt niets Voldoende bedden. - punt. Geen ventilatie in badkamer. Boven het toilet geen licht. Volgende regel geldt voor alle hotels die we hebben bezocht. Overal briefjes voor handdoeken sparen. Ophangen betekent geen nieuwe. Helaas doen de kamermeisjes daar niets mee. Elke dag een nieuw pakket . Als de hotels werkelijk willen besparen. Dan om de dag handdoeken en een zeepdispenser die bijgevuld wordt.

Quality Department, Calidad, 19-2-2019

Geachte m. Cramer,

Van het hele team van Tigotan, we zijn erg blij om te weten dat u zo´n geweldige tijd heeft ervaren in ons hotel. Bovendien, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons op Zoover.

We willen graag uitspreken hoe erg we het waarderen voor het benoemen van, hoe tevreden u was met ons goed aantal gevarieerde verse producten, vooral fruit en groenten. We zijn ook blij dat u het programma van ons animatie team uitstekend was. Wij beschouwen entertainment dan ook als een fundamenteel onderdeel van de vakantie van onze gasten.

Aan de andere kant, wij nemen uw opmerkingen van verbetering in overweging over de badkamer van onze kamers. We waarderen uw opmerking over het wisselen van de handdoeken. Zoals onze klanten, wij zijn een voorstander van verantwoord consumeren en we willen er alles aan doen om er voor te zorgen dat hier voor gezorgd wordt terwijl wij denken aan de wensen van onze gasten.

Ons doel is dat onze gasten een geweldige vakantie met ons hebben, daarvoor, uw positieve mening is erg belangrijk voor ons allemaal. We kijken er naar uit u terug te zien zodat wij u weer kunnen voorzien van een andere fantastische ervaring in Tigotan.

Tjingo

Een weekje in dit hotel verbleven. Het was de 4e keer dat wij hier waren. Prima hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Animatie was er ook en niet opdringerig indien men weigerde om mee te doen.

De kamer was mooi en groot en werd dagelijks gekuist. Het enige puntje kritiek is dat er geen scheerspiegel in de badkamer is en de verlichting boven de lavabo was min is.

Wat mij wel opviel was dat er nu meer engelse vakantiegangers waren dan voorheen. Deze zijn nogal luidruchtig

Hier komen wij nog wel eens terug.

Quality Department, Calidad, 19-2-2019

Geachte Leon,

Namens het hele team van Tigotan, willen wij u graag bedanken dat u alweer ons hotel heeft gekozen om uw vakantie door te brengen in Tenerife en voor het delen van uw ervaringen met ons op Zoover.

Uw opmerkingen over ons personeel maakt ons erg gelukkig, omdat zij elke dag erg hun best doen om te zorgen dat onze gasten zonder wensen vertekken. We zijn ook blij dat u onze kamers schoon aan heeft gevonden, ons personeel van de schoonmaak doet er alles aan om de kamers schoon en goed onderhouden te houden.

We hebben notities gemaakt van uw opmerkingen wat betreft ook de scheer spiegel en de belichting hiervan, uw suggesties helpen ons met het maken van correcties zodat wij onze service weer kunnen verbeteren, op deze manier zullen we altijd een betere service kunnen bieden voor onze gasten.

Alles bij alles, wij kijken heel erg uit naar uw volgende verblijf bij ons in Tigotan!

heel goed

monique bode,
13-1-2019

Net terug van 10 dagen Tigotan. We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Vriendelijk personeel, prachtig hotel, eten is prima. Over kamer omruilen werd niet moeilijk gedaan en op verzoek kregen wij ook twee badjassen tot onze beschikking. Het enige wat we jammer vonden is dat we onze badhandoeken waar we 40 euro borg voor hadden betaald niet konden inleveren omdat we ons kaartje kwijt waren. Dat gaf toch een wat vervelende nasmaak. We hebben in dit hotel veel geld uitgegeven aan drankjes, eten en excursies. We hebben veelvuldig onze complimenten gegeven over de prima service en dan blijft het toch een beetje een vervelend gevoel dat ons 40 euro door de neus is geboord. Naar onze mening is ons verteld tijdens de uitgave van de handdoeken dat het retourneren hiervan voldoende was om de borg terug te krijgen. Dit kan een miscommunicatie zijn geweest maar dan nog handdoek terug borg terug. Dit was ons enige minpunt.

Quality Department, Calidad, 21-1-2019

Geachte monique bode,

Het hele team van Tigotan wil u graag bedanken voor het kiezen van ons hotel als de plaats om uw vakantie door te brengen in tenerife. Wij willen u ook graag bedanken voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven over ons op Zoover.

Het is een genot om te weten dat u een geweldige tijd bij ons heeft doorgebracht. Heel erg bedankt voor zulke aardige woorden met betrekking tot ons hardwerkende personeel en de perfecte service die wij bieden aan onze gasten. Verder zijn we ook erg blij om te lezen dat u genoten heeft van de selectie van het eten in ons Areca buffet, we doen ons best om te zorgen dat we zoveel mogelijk gevarieerd eten en drinken serveren zodat niemand de kamer hongerig verlaat.

Het is ons opgevallen dat u een probleem had met de handdoeken service, omdat u het bonnetje niet heeft kunnen vinden. Het is vervelend om de borg niet terug te krijgen, maar zoals u misschien kunt begrijpen moeten we bepaalde procedures volgen in zulke situaties.

Om mee af te sluiten, nogmaals bedankt voor het doorbrengen van uw tijd in Playa de las Américas in Tigotan. We hopen u in de nabije toekomst snle weer te mogen verwelkomen voor een tweede, wonderschone tijd in ons hotel!

Kees Brouwer,
19-12-2018

Wij zijn hier nu 3x geweest, het blijft een SUPER hotel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2018

Vriendelijk hotel

Marianne,
11-11-2018

2 Weken in dit hotel verbleven, voor de 4e keer (vh. Noelia). Eten is nog steeds fantastisch. Veel live-cooking. Ontbijt zeer uitgebreid met veel vers fruit. Personeel is erg vriendelijk en attent. Standaardkamer echter vertoont nu duidelijk gebruikssporen; beschadigde tegels, lekkende douchedeur, waardoor dagelijks waterballet in doucheruimte, water onderin de koelkast en tot 2x toe een kakkerlak op de kamer. De kamers zijn gehorig. Soms overlast van luidruchtige groepen Engelsen. Het zwembadgedeelte is fraai gerenoveerd en de verplaatsing van de poolbar een goede zet. Er is nu meer plaats voor ligbedden. Desondanks is het elke morgen rennen voor de beste bedden. Soms staan mensen al 3 kwartier van tevoren in de startblokken. Wij keken hier met opperste verbazing naar. Tenerife heeft gelukkig zoveel meer te bieden dan alleen het zwembad van het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geachte Marianne,

Wij zijn enorm blij dat u Tigotan heeft vertrouwd voor de 4e keer als een platas om uw vakantie door te brengen in Playa de las Américas. Om mee te beginnen is het altijd een genot om recensies zoals die van u te krijgen, het is heel belangrijk voor ons om te uw mening te weten.

We willen graag het kwaliteit eten uitlichten in het Areca Restaurant, ook de verschillende gevarieerde types inclusief, waarbij u simpelweg gekozen heeft welke het beste bij uw wensen aansluit.

Verder, we zijn blij om te lezen dat ons gerenoveerde zwembad gebied naar uw wens is. Bovendien is het fijn dat u genoten heeft van onze zwembad bar, waar de tijd voorbij vliegt op een andere manier en je zin hebt in het doen van verschillende dingen.

Het is tot onze kennis gekomen dat er sommige aspecten zijn die u ongemakken heeft laten ervaren tijdens uw verblijf met ons. We willen ons graag verontschuldigen voor deze ongemakken, en we zullen u verzekeren dat deze niet meer gaan gebeuren. Het probleem

Met het reserveren van de zonne bedjes is iets waar we al mee bezig zijn, we kijken uit naar een oplossing die aansluit bij iedereen. Ondanks het onderhoud van de standaard kamers, hebben we een notitie gemaakt en we zullen deze problemen onmiddelijk verhelpen.

Als laatste willen we u graag bedanken voor het opnieuw kiezen van hotel Tigotan om uw vakantie door te brengen: het was een genot! We zouden het heel leuk vinden als we u weer mogen verwelkomen voor alweer uw vijfde keer in de nabije toekomst.

Desire van Boxtel,
31-10-2018

Mooie accommodatie,schoon,lekker eten ,vriendelijk personeel,

Gereisd met partner in mei 2018
Quality Department, Calidad, 22-12-2018

Dear Desire van Boxtel,

Thank you for spending your holidays in Tigotan. It is a pleasure to receive comments like yours from our hotel at Zoover, so thank you as well for posting this review.

We are pleased to know that our spotless, spacious rooms caused a great impression to you while you stayed with us. Furthermore, we want to thank you again for highlighting the professionalism of our staff and our delicious varied food offer at the Areca Restaurant.

Finally, we hope to see you back at Tigotan soon to spend another wonderful, relaxing, exclusive time with us.

Best regards.

Super! Voor herhaling vatbaar

S.,
26-10-2018

Wij zijn al vele malen op Tenerife (zuid) geweest en hebben het ook nu weer heerlijk gehad. Tigotan is een gewéldig adult only hotel met een hele goede service en gastvrijheid. Ook het buffet van zowel het ontbijt als diner is super! Naast een bezoekje aan één van de vele stranden, kun je hier ook prima een fiets huren. Hoewel er niet echt fietspaden zijn (je fietst gewoon over de boulevards), geeft het je de gelegenheid eens ergens anders een terrasje te pikken of strandje te bezoeken. Ook het huren van een elektrische fiets is tegenwoordig mogelijk.

Wij komen zeker terug en hoewel wij graag steeds een andere accommodatie kiezen, hebben we nu al besloten de volgende keer wederom naar Hotel Tigotan te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geachte Desire van Boxtel,

Heel erg bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in hotel Tigotan. Het is altijd fijn om te recensies als die van u te lezen over ons hotel op Zoover, dus bedankt voor het plaatsen van deze review.

We zijn blij om te weten dat onze schone, ruime kamers een goede idruk achtergelaten hebben tijdens uw verblijf bij ons. Verder willen wij u graag opnieuw bedanken voor het uitlichten van ons professionele team van werknemers en ons heerlijke uitgebreide aanbod aan eten in het Areca Restaurant.

Allerlaatst hopen wij u snel terug te zien in Tigotan zodat u opnieuw een geweldige, relaxende en exclusieve tijd bij ons heeft.

Lekker hotelletje

Anja,
16-10-2018

Prima hotel, fijne bedden op de ietwat verouderde kamers, prima zwembad en goed gevarieerd buffet bij ontbijt en avondeten. Goede ligging. Loopafstand naar het strand en de vele bars. Buiten bij het zwembad genoeg bedden. Minpuntjes: het “handdoekje leggen” in de ochtend zodra het 9:00 uur is. Vreselijk. De airco op de kamer had maar 1 stand en deed bijna niks. En voor mij persoonlijk had het volle entertainment programma niet gehoeven. Verder heerlijk genoten met mijn moeder.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geachte Anja,

We willen u graag bedanken voor het kiezen van Tigotan als hotel om uw vakantie door te brengen in Tenerife. Verder willen wij u ook graag bedanken voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven over ons hotel op Zoover.

Het is fijn om te lezen dat u ons Areca restaurant gevonden heeft en deelgenomen heeft aan zowel ontbijt en lunch, ze zijn opgeleid om iedereen te voorzien van de behoeftes die ze hebben.

Verder is het een fijn dat u heeft kunnen genieten van een relaxte wandeling vanuit ons hotel naar het dichtst bij zijnde strand, onze perfecte locatie biedt onze gasten alles om de omgeving te verkennen, de omgeving is vol met entertainment, perfect om een geweldige vakantie te hebben.

Het is tot onze aandacht gekomen dat u een aantal dingen als ongemakken ervaren heeft, verwijzend naar onze ´handdoek liggende´ situatie wat u heeft genoemd. We willen ons graag excuseren als dat enige problemen heeft veroorzaakt aan u of aan uw medereiziger, en we willen u graag verzekeren dat we aan het proberen zijn om een oplossing te zoeken voor dit probleem. Het is vervelend dat ons entertainment aanbod niet bij u paste, we zullen uw mening zeker in overweging nemen om ons programma in de toekomst.

Allerlaatst, het hele team van Tigotan wil u graag bedanken voor het doorbrengen van uw tijd in Playa de las Américas bij ons. Het zou fijn zijn als wij u hier voor een tweede keer weer mogen ontvangen in de toekomst, wij hopen u terug te zien!

Beste wensen.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.