Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag27°21°

Wat vakantiegangers zeggen

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

We hebben een aantal aanbieders voor Spring Arona Gran Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

418 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa in het Nederlands

Geweldig hotel wij komen zeker terug

Ida
3-7-2019

Het is echt een geweldig Hotel ,Ik kan niks negatiefs zeggen alles is goed de kamer het eten het zwembad en alles heel erg schoon. Echt super

Gereisd Met partner in juni 2019

Perfect hotel met de juiste formule

Henny Marks
17-5-2019

Het Arona Gran Hotel is het perfecte hotel speciaal voor echtparen zonder kinderen. Het mooiste is de UP boeking. Hier gaan alle complimenten naar Nerissa , zij is de perfecte hostess voor de UP formule. Klantvriendelijk altijd klaar staan en ze spreekt ook alle talen De verzorging op de 7e etage is perfect De zonnebedjes, de hapjes , de drankjes, Het gehele personeel van het hotel is vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Beste Henny Marks,

Bedankt voor het prijzen van ons UP! terras en heel erg bedankt voor het mooie commentaar qua service en verzorging. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. Met zonnige groet vanuit Los Cristianos.

Geweldig!

Ben Neppelenbroek
28-4-2019

Super rolstoelvriendelijk hotel, super service!

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste Ben Neppelenbroek,

Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij dat u van een rolstoelvriendelijke vakantie heeft genoten en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen. Bedankt voor het gebruik van Zoover. Met zonnige groet vanuit Tenerife,

Uitstekend en aanbevolen

Hans
24-4-2019

Prima hotel aan de boulevard. Gerenoveerde schone, maar wat gehorige, kamers. op dit niveau zou een gratis koelkastje en kluis inclusief moeten zijn. Vriendelijke efficiente medewerkers, zeer uitgebreide buffetten. Alleen de ontbijt koffievoorziening kan veel beter, trage machines met oploskoffie; helaas geen bonen. Verse jus d'orange.

Gereisd Met partner in april 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 20-5-2019

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u van onze zeer uitgebreide buffetten heeft genoten en vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden voor ons personeel. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. Met zonnige groet,

We gaan zeker nog eens

MONIQUE DEBEFFE
24-4-2019

Kies een kamer met uitzicht op zee.

Beste Monique Debeffe,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u ons een 8, een mooie voldoende heeft gegeven voor uw verblijf in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We hopen u gauw weer te mogen begroeten.

prima hotel met één groot minpunt!

peter de decker
9-1-2019

Alles lijkt hier te kloppen: vrij rustige ligging aan het eind van de promenade, mooi uitzicht, uitstekende kamer, prima fitnessruimte, heerlijke buffetten, mooie zwembadzone... maar in die zwembadzone gaat het grondig fout. Elke dag weer van 's morgens vroeg handdoekenleggers die strandstoelen reserveren op de zonnigste plekjes (en soms pas tegen de middag komen opdagen). Doodergerlijk! Ook ergerlijk het feit dat het hotelmanagement daar niks aan doet. Men meldt wel dat handdoeken na een halfuur zullen verwijderd worden, maar in de praktijk gebeurt dat nooit, wellicht uit schrik mogelijke terugkomers af te schrikken. Wel, net om die reden zullen wij in elk geval niet terugkeren naar dit voor de rest prima hotel.

Gereisd Met partner in januari 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-1-2019

Beste Peter de Decker, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hierop Zoover. We vinden het jammer te lezen dat vanwege het reserveren van ligbedjes u ons Spring Arona Gran en Spa hotel niet meer wilt bezoeken ondanks alle mooie en positive punten die u opnoemt. Met zonnige groet,

Op alle fronten het beste wat een gast kan krijgen

Bart
7-1-2019

Dit is een super hotel. Alles klopt!

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-1-2019

Beste Bart, Heel erg bedankt voor uw geweldige commentaar hier op Zoover. We zijn blij te lezen dat u alles als top heeft ervaren en hopen u daarom ook snel weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

Jacqueline
3-12-2018

Perfect hotel! Niet geschikt voor jonge mensen, de gemiddelde leeftijd is hoog! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon. Eten is top! Heel veel variatie! Vis en vlees wordt gegrild waar je bij staat. Mooi zwembad, mooie spa!

Geboekt bijneckermann.nl
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-12-2018

Beste Jacqueline, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring met derden hier op Zoover. Bedankt voor uw compliment voor ons personeel, eten en zwembad. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We wensen u fijne feestdagen.

Heel mooi, voor herhaling vatbaar.

Ton Waal
29-11-2018

Arona Gran Hotel is een fantastisch mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. We zijn er nu voor de 5e keer geweest en hopen volgend jaar er weer heen te gaan.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, Mon Dec 17 2018 12:25:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Ton Waal, We zijn blij te mogen lezen dat u van een fantastische vakantie heeft genoten in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We hopen u volgend jaar voor een 6e keer te mogen verwelkomen. We wensen u alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

Super

Jaxa
25-11-2018

Prima hotel, zeer vriendelijk personeeel, zeer goede keuken en 's avonds zeer veel mogelijkheden. Vooral pianist/komiek Jeremy maakte ons verlof uitzonderlijk goed, nog nooit een betere animatie gehad in de nu bijna 44jaar dat ik op verlof ga.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-12-2018

Beste Java, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover en het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te mogen lezen dat u zich heeft vermaakt in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en we hopen u dan nogmaals te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.