Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,8

Wat vakantiegangers zeggen

Tussen de tropische palmbomen van Jardin Tropical Tenerife geniet je van een luxe zonvakantie. De dag begin je goed met een uitgebreid ontbijt en een verkoelende duik in het zwembad. Veel reviewers schrijven dat ze volgend jaar zeker weer terugkeren naar dit hotel. Benieuwd waarom? Lees dan mee en ontdek of Jardin Tropical de bestemming is voor jou.

Bij Jardin Tropical Tenerife overnacht je in een schone, moderne kamer. Volgens jullie voel je je bij binnenkomst meteen welkom. Elise schrijft: ‘De binnenkomst met champagne was al gelijk een pluspunt en dat je koffers gelijk naar boven werd gebracht; top!! Onze kamer was mooi versierd en leuke kaart met bonbons en champagne stond klaar voor ons 15 jaar huwelijk.’ Wel schrijven jullie dat een kamer met zeezicht aan te raden is, omdat de andere kamers geen mooi uitzicht hebben en vaak uitkijken op muren. Voor wat meer luxe boek je een kamer met Club Services. Zo kun je VIP genieten van een prachtig uitzicht bij de sunset bar en heb je toegang tot andere extra ruimtes zoals de stille leesruimte.

Over het personeel van Jardin Tropical zijn jullie zeer enthousiast. Service staat hier hoog in het vaandel en dat komt volgens reviewer Elise zeker terug: ‘Een pluim voor de hardwerkend bediening mag ook gezegd worden, die zeer netjes en goed opgeleid waren om het je zo goed mogelijk naar je zin te krijgen, geweldig!! Kom je ‘s morgens aan, gelijk een heerlijke koffie en thee op je schone tafeltje. Ook de kamers waren top schoon!’ Aan de receptie kun je ook in het Nederlands terecht met al je vragen.

Ontspannen doe je aan een van de zwembaden van Jardin Tropical Tenerife. Wel schrijven jullie dat je er vroeg bij moet zijn voor een goed ligbedje aangezien andere vakantiegangers allemaal al hun handdoek neerleggen. Reviewer Koppel schrijft hierover: ‘Als je zeker wilt zijn van een plekje moet je om 09:30 uur bij de ingang staan van het terras (mensen gaan rennend naar de bedjes).’ Of strijk neer in het wellnesscentrum van Jardin Tropical en laat je verwennen met een massage.

Ligging

Met een ligging direct aan de gezellige boulevard van Costa Adeje sta je zo tussen de gezellige winkels en restaurantjes. Of loop door naar Playa de las Américas waar je neerstrijkt op een terrasje. Voor waterpret loop je naar het zandstrand op 700 meter van het hotel of bezoek het allergrootste waterpark: Siam Park. Waterpret gegarandeerd voor alle leeftijden met een enorme keuze aan glijbanen, zwembaden en stroomversnellingen.

Op zoek naar een leuk uitje? Ga dan zeker naar National Park El Teide waar je de vulkaan bezoekt. Onderweg stop je een aantal keer om te genieten van het uitzicht over de azuurblauwe zee. Een hapje eten doe je volgens reviewer Jeroen het best bij MIICHI (sushi) en Eten bij Carlos vlakbij het hotel.

226 reviews over Hotel Jardin Tropical in het Nederlands

Aanrader!

Melanie
19-7-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Schitterend

Iris Woud Niedenzu
18-7-2019

Als je de hoofdpersoon in een sprookje wil zijn moet je hier absoluut naar toe !! Wonderschone omgeving, prachtig hotel met uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel .Absolute aanrader.

Jardin Tropical, prachtig hotel met verbeterpunten

H. Kamran
16-7-2019

Het is een fantastische hotel met alles erop en eraan. The club is geweldig, echter betaal je wel 80 euro per dag extra. Het uitzicht is inspirerend. Kamers goed schoon. Wij hadden met ontbijt. Niks op aan te merken. Borden worden netjes opgeruimd en er is voor ieders wat wils. Minpunten: Als je auto huurt en je wilt gebruik maken van de parkeerplekken bij Jardin Tropical betaal je 15 euro per dag! Hou er rekening mee. Je kan ook gratis parkeren, alleen moet je wel verder op. Vaak zijn alle parkeerplekken vol. S'avond wordt vergeleken met andere hotels amper wat gedaan met animatie. Er komt alleen van 19:00 tot 21:00 live muziek (alleen 1 iemand komt dan nummers live zingen).
De Poolparty was ZWAAR waardeloos. Was amper publiek en animo voor. Tip: Animatie team mag en kan ZEKER beter Waterval ging 16:00 ook uit. Snapte ik ook niet? Terwijl zwembad tot 19:00 open was.

Het personeel doet ze werk uitstekend. Niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Relaxed

Jane
12-7-2019

Heerlijk hotel! Bij aankomst waren ze helaas nog bezig met de schoonmaak van de kamer. Hierdoor troffen wij 2 dagen later in de minikoelkast nog beschimmelde kaas aan (ivm snelheid vergeten ?) bij het zout water zwembad lig je heerlijk relaxed en zijn bedjes goed verdeelt. Niet zoals bij het verwarmde zwembad je naast je buurmand ligt. Het buffet werd ons aangeboden met korting. Achteraf was dit helaas niet verrekend. De italiaan in het hotel is wel echt een aanrader! De ramblas is goed te bewandelen vanaf het hotel. Ook leuke restaurantjes in de buurt. Wij zijn net voor het hoogseizoen gegaan. Toen waren er nog geen activiteiten zoals watergym etc. Het ontbijt is heel uitgebreid

Gereisd Met partner in juli 2019

Niet iedere aanpassing is een verbetering

Koppel
28-3-2019

Voor de 3e keer hebben we voor dit hotel gekozen. Dit is deze keer wel wat tegengevallen. De zonnebedjes en parasols, welke in de eerdere reviews als versleten waren aangemerkt, zijn inmiddels vervangen. Alleen door het ontbreken van een matrasje erg oncomfortabel. Als je zeker wilt zijn van een plekje moet je om 09:30 uur bij de ingang staan van het terras (mensen gaan rennend naar de bedjes). Door de introductie van VIP-kamers met bijbehorende priviliges vond ik het jammer om te zien dat het sunset terras niet meer voor normale gasten bereikbaar was. Bij een standaard kamer krijg je nu uitzicht op vuilcontainers en een weg. Via receptie kregen we wel een kamer die hoger gelegen was maar met hetzelfde uitzicht. Uitzicht op tuin/zwembad kan tegen meerprijs. Vroeger kregen we wel tuinzicht. Ondanks ruim van te voren aangeven dat je de kamer wilt verlengen ivm late vlucht kon dit niet. We konden wel een uur opfrissen in courtesy room.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

Elise
10-12-2018

Wij waren vorig jaar in hotel guyarmina prinses geweest die dit jaar in verbouwing was en zochten een soortgelijke hotel en kwam na enige zoektocht terecht bij hotel jardin tropical. De binnenkomst met champagne was al gelijk een pluspunt en dat je koffers gelijk naar boven werd gebracht top!! Onze kamer was mooi versierd en leuke kaart met bonbons en champagne stond klaar voor ons 15 jaar huwelijk. Ik vond de kamer wat klein en keken deels op een halve muur maar dat werd snel opgelost en kregen een kamer ernaast toegewezen met wel volledig zeezicht. Het zwembad was prachtig en het ontbijtbuffet overheerlijk teveel om op te noemen en dan een pluim voor de hardwerkend bediening mag ook gezegd worden die zeer netjes en goed opgeleid waren om het je zo goed mogelijk naar je zin te krijgen geweldig!! Kom je smorgens aan gelijk een heerlijke koffie en thee op je schone tafeltje.ook de kamers waren top schoon!! Ligging vonden wij iets minder

Gereisd Met partner in november 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

In de eerste plaats willen wij u bedanken voor het kiezen van Jardin Tropical voor uw vakantie en in de tweede plaats voor het nemen van wat tijd om deze recentie te schrijven.

Wij zijn blij te zien dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u in een volgend verblijf te mogen beroeten.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

We komen terug......

Arnoldus
1-12-2018

Heerlijke accommodatie vlak bij de boulevard. Goed eten en aaardige bediening.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Quality Manager, COMERCIAL, Mon Dec 17 2018 09:45:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij bedanken u voor uw commentaar op Zoover. Wij zijn blij te zien dat u het naar uw zin gehad heeft en hopen u een volgende keer te mogen bregroeten. Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Een super vakantie gehad met mijn vriendin!!

Maurice Uijl
26-11-2018

Echt een super mooi en rustig gelegen 5 sterren hotel. Van alle luxe voorzien. Lekker eten, lekkere cocktails. En gelegen aan zee. 5 minuten lopen van een gezellig strandje. Aardig personeel. Verder is er zowel een chloor zwembad als een zout water zwembad waar iedere ochtend vroeg zuiver water uit de zeebodem naartoe gepompt werd. Heerlijk verfrissend in het zout water zwembad en daarna relaxen op een bali bedje! Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Fantastisch mooi hotel

Monic Taal
13-10-2018

Stop met twijfelen, en boek je vakantie bij dit hotel! Je weet niet wat je meemaakt Fantastisch. Zodra je binnenkomt voel je de perfecte sfeer al. Je komt helemaal tot rust hier. Je kamer is mooi, het eten is perfect (de keuze is reuze) zwembaden zijn mooi. Wij hadden zelfs een live "concert" bij het zwembad, een jonge vrouw die viool speelde (maar dan moderne nummers van deze tijd) . Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 31-10-2018

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven. We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We zouden u graag weer verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Home away from home

Philippe Servais
6-9-2018

Jardin Tropical ..daar kom je helemaal thuis. Wat een vriendelijke mensen Wat een prachtige ligging Wat een schitterend ontbijt Wat een uitnodigende wellness Wat een service What do you want more to feel at home.

Schitterend.

Gereisd Met partner in juli 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 31-10-2018

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 12 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nouvelle Cuisine, Oosters, Regionaal, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardin Tropical in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardin Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.