Géén boekingskosten

Sandaya Cypsela Resort

SpanjeCosta BravaPlatja de Pals / Playa de Pals

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 628 reviews

• Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Cypsela Resort is een leuke bestemming voor liefhebbers van de Costa Brava. De camping heeft een eigen bowlingbaan en meerdere zwembaden met apart peuterbad. Je zit vlakbij een pretpark, golfbaan en met de auto ben je binnen een paar minuten bij het strand. Het historische Girona ligt slechts op 40 km.

628 Reviews over Sandaya Cypsela Resort

• 8Fam. Wijks12-09-2022

super camping en wellicht ooit weer

Voor de 1ste keer deze camping ( en Spanje ) met 2 jongens 10 en 12 jaar super accomodatie ( Key West ) met redelijke bedden en voldoende ruimte met 2 badkamers en 2 toiletten.

Camping schoon en ondanks de grootte geen herrie / overlast en vanaf 23.00 uur nagenoeg stil. zwembad voldoende maar ook niet meer dan dat, mede door de erg strenge regels en het "gebrek"aan toffe glijbanen waren de kids minder enthousiast. Wat was een plus - supermarkt en de prijzen - bowling / game center bij de bar - klimbos naast de camping ( niet goedkoop wel erg tof ) - bus naar strand Pals , meer dan voldoende te doen daar , zeker als je wat verder loopt - op 25min rijden nagenoeg alle baaitjes etc te vinden ( Tammarieu / Llafranca / Begur) - 45 min van Griona

kortom een camping de we zo weer zouden boeken als het zwembad net wat groter was en meer te doen daar, zeker omdat we in de laatste weken waren en niet weet hoe hoogzomer zou zijn qua drukte

• 9Eetgelegenheden
  • 7Haver04-09-2022

Leuk!

Wij zijn 2 weken in augustus op deze camping geweest. Het is een zeer grote camping en daar schrok ik in eerste instantie van, maar we hadden een plek iets verder weg (vignes premium) en dit was heerlijk rustig. Wel stukje lopen (zo’n 800 meter) om bij het zwembad en winkel te komen. Toen wij er waren was er een mix van Nederlandsers, Engelsen en Fransen. Tweede week veel Spanjaarden. Onze kinderen hadden meteen aansluiten en hebben het echt fantastisch gehad. De bewaking deed ook niet moeilijk als ze met een groep samen zaten na 23:00. De handdoekleggers zijn volop aanwezig bij het zwembad en helaas vooral onze eigen landgenoten😉. Het enige wat wij zelf echt storend vonden, was dat er echt niks mocht in het zwembad. Geen balletjes overgooien, geen duikbril gebruiken en zelf geen koprol onder water maken (zoon werd 1 uur het zwembad uit gestuurd hiervoor). Strand is prachtig en omgeving ook. Dus ik zou de camping aanraden!

• 8Sharon26-08-2022

Heerlijk verblijf

Wij hebben een heerlijk verblijf op Cypsela en begrijpen werkelijk niet waar de negatieve reviews vandaan komen. De zwembaden zijn prachtig en voor ieder wat wils. We hebben nog nooit zoveel badmeesters gezien dus ook dat is erg prettig. Als we dan een minder puntje moeten noemen is het aantal ligbedden, dit zouden er meer mogen zijn. We zitten in een premium huisje vooraan het park dus kunnen niet oordelen over de sanitaire ruimtes al heb ik tweemaal de was gedaan en rook het daar wel erg fris. Entertainment doet erg zijn best en er zijn zoveel leuke dingen te doen; bowlen, speeltuintjes, midgetgolf, lekkere restaurants. Kortom een aanrader wat ons betreft!!

Als je op zoek bent naar een camping zonder Nederlanders moet je hier niet zijn.:)

• 2Huisman23-08-2022

Nooit weer en zeker niet Spanje waardig

Bij aankomst blijken de plekken 2 schelpen geen 80m2 maar 40m2 te zijn dus caravan past niet. Veel plekken met in het midden een boom dus je kan er niks op kwijt tenzij je een klein tentje hebt. De paden zijn vreselijk stoffig en de gemiddelde auto rijdt daar te hard en je kan gaan stof happen. De schoonmakers werken erg hard om alles schoon te houden en dat is erg positief alleen stukkende sanitair wordt niet gerepareerd met gevolg kapotte bankjes in de douche, kraanhendels die eraf liggen, wc brillen die 3 weken naast een pot tegen de muur staan, douche koppen die volledig verkalkt zijn en hierdoor alles mag maken behalve diegene die nat wil worden. Het zwembad is prima alleen rondom de baden is het erg glad en heb menig mens zien uitglijden en zelfs 1 man met zijn hoofd hard op de grond. De afbeelding van de plekken 2 schelpen is in werkelijkheid een plek van 4 schelpen. Ik heb de manager hiermee geconfronteerd en zou Leugenaar zijn.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Sander16-08-2022

Super fijne camping

Wij waren hier inmiddels voor de vijfde keer en hebben weer genoten. Vorig jaar was het op de een of andere manier minder. Zie ook een review hieronder.

Maar dat was dit jaar echt weer anders. De bewaking was erg streng. Ja er liepen zeker groepen kinderen over de camping, maar daar hadden wij geen last van. Klachten worden serieus opgepakt. Zwembad is vooral in augustus druk, maar nog wel goed te doen. Wij pakte vaak de gratis bus naar het strand. Echt ideaal. Personeel in de bar en restaurant maken er echt een feestje van. Tuurlijk loopt er best een keer een personeelslid tussen die het niet helemaal snapt. Maar dat is nu eenmaal Spanje. Soms gewoon even je tijd nemen en afwachten. Daar hebben wij Nederlanders nog wel een moeite mee. Onze kinderen zijn 17 en 20. Aansluiting met andere kinderen is geen probleem. Wel merken we dat ze nu liever vertier willen buiten een camping.

Al met al voor ons al jaren een top camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Sandra07-08-2022

☀️☀️☀️

Bij aankomst op Cypsela bleek onze plaats te klein te zijn voor caravan en voortent. Wij hadden een 2 schelpen plaats gereserveerd, deze zou minimaal 80m2 zijn. De plaats bleek maar 40m2 te zijn en er stond een boom in het midden. Wij konden onze combinatie niet kwijt. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie en kregen een grotere plaats. Toiletgebouwen zijn verouderd. Ze proberen het goed schoon te houden. Wij merkten wel toen de camping helemaal vol zat dat het sanitair minder schoon was. Zwembad was erg leuk voor de kinderen. Wel strenge regels voor de duikplank en de glijbaan. Er zijn helaas wel veel 'handdoekenleggers' Eten in het restaurant was lekker. Fijne camping winkel. Bus naar het strand is goed geregeld. Wij hebben er een leuke vakantie gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Daan05-08-2022

Geweldige camping

Het is een hele mooie camping. De stacaravan was vrij nieuw en superschoon. Prima restaurant, supermarkt met groot assortiment voor redelijke prijzen. De bakker heeft de hele dag vers brood. Bij het zwembad is het wel erg druk. Te weinig schaduwplekken. Daardoor veel handdoekenleggers. Maar waar is dat niet. De badmeesters zijn streng. Kinderen mogen niet veel in het water. Geen balletje gooien, niet springen van de kant enz. De WiFi is alleen rondom het zwembad redelijk. Verder erg traag. Het 4G bereik is prima als je op het juiste netwerk zit. Al met al een heerlijke vakantie gehad en wil zeker terugkomen.

• 5RP04-08-2022

Best leuk maar erg slecht onderhouden

Op de website lijkt het een luxe resort. Ze zitten qua prijs ook aan de duurdere kant maar helaas blijkt het ter plaatse vooral vergane glorie. Op het personeel niets aan te merken want die zijn erg vriendelijk. De faciliteiten zijn echter slecht onderhouden en dat is echt jammer. De douchekoppen in het sanitair gebouw zitten onder de kalk en doen het daardoor erg slecht. De zittingen waar je je spullen op kwijt moet zijn allemaal doorgezakt waardoor je toilettas en kleren er vanaf glijden en je er dus eigenlijk niets op kwijt kan. De temperatuur goed krijgen is een sport en ik had zelfs op een avond ineens de kraan in mijn handen toen ik de douche aan wilde zetten. Een hoop toiletbrillen zitten los en de sloten van de toiletdeuren zitten in de helft van de gevallen ondersteboven gemonteerd waardoor ze vanzelf open vallen als men verderop met deuren smijt. Klacht gemaild maar helaas na een week en een herinnering geen enkele reactie.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Fam Jannssen25-07-2022

Nooit meer

Pfoe.. 5 sterren is het zeker niet... De huisjes zijn perfect onderhouden, mooie plekken, ruimte, schoon, prima.. De eetgelegenheden zijn ronduit slecht, hun inzet is echter lovenswaardig. Zwembad o-v-e-r-v-o-l, en dat is een understatement. Daarenboven de handdoekleggers uit alle lagen van de bevolking... Strand in Pals prefect, geweldige eettentjes, echt vakantie, maar voor wie niet van drukte houdt, zoek even verder, wij zijn 2 dagen eerder vertrokken.. 😉.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Nancy06-05-2022

Prima camping!

Wij hebben in de mei vakantie (23 april t/m 5 mei) Cypsela bezocht. De 1ste week heerlijk weer, 2e week minder (bewolking, prima temp om dingen te gaan bekijken). Er waren weinig mensen (veel rust dus). De caravan (6/7 persoons > 4 schelpjes) was schoon en modern (wel te klein voor daadwerkelijk 6 personen wat mij betreft). Heel de camping was goed bijgehouden, mooie sportvelden ook, vriendelijk personeel. Prima supermarkt op de camping, betaalbaar bakkertje erbij en een klein stukje verderop richting Pals (langs de doorgaande weg) een supermarkt met goede slager en bakker erbij. Pals is zeker de moeite van het bezoeken waard (verwacht niet teveel van de markt: die heeft 3 kraampjes, terras van Grava is tof) en er zijn geweldig mooie baaitjes in de buurt om te bezoeken (o.a. camino de ronda!). Paar dagen Barcelona eraan geplakt (Hostel Lami is een aanrader). Voor de caravan zijn er mooie ruime staanplekken met veel schaduw. Top dus.

• 7Staat v/h sanitair

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar