Géén boekingskosten

Camping Sandaya Cypsela Resort

SpanjeCosta BravaPlatja de Pals / Playa de Pals

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 623 reviews

• Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Cypsela Resort is een leuke bestemming voor liefhebbers van de Costa Brava. De camping heeft een eigen bowlingbaan en meerdere zwembaden met apart peuterbad. Je zit vlakbij een pretpark, golfbaan en met de auto ben je binnen een paar minuten bij het strand. Het historische Girona ligt slechts op 40 km.

Contact

627 Reviews over Sandaya Cypsela Resort

• 7Sandra07-08-2022

☀️☀️☀️

Bij aankomst op Cypsela bleek onze plaats te klein te zijn voor caravan en voortent. Wij hadden een 2 schelpen plaats gereserveerd, deze zou minimaal 80m2 zijn. De plaats bleek maar 40m2 te zijn en er stond een boom in het midden. Wij konden onze combinatie niet kwijt. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie en kregen een grotere plaats. Toiletgebouwen zijn verouderd. Ze proberen het goed schoon te houden. Wij merkten wel toen de camping helemaal vol zat dat het sanitair minder schoon was. Zwembad was erg leuk voor de kinderen. Wel strenge regels voor de duikplank en de glijbaan. Er zijn helaas wel veel 'handdoekenleggers' Eten in het restaurant was lekker. Fijne camping winkel. Bus naar het strand is goed geregeld. Wij hebben er een leuke vakantie gehad!

• 9Daan05-08-2022

Geweldige camping

Het is een hele mooie camping. De stacaravan was vrij nieuw en superschoon. Prima restaurant, supermarkt met groot assortiment voor redelijke prijzen. De bakker heeft de hele dag vers brood. Bij het zwembad is het wel erg druk. Te weinig schaduwplekken. Daardoor veel handdoekenleggers. Maar waar is dat niet. De badmeesters zijn streng. Kinderen mogen niet veel in het water. Geen balletje gooien, niet springen van de kant enz. De WiFi is alleen rondom het zwembad redelijk. Verder erg traag. Het 4G bereik is prima als je op het juiste netwerk zit. Al met al een heerlijke vakantie gehad en wil zeker terugkomen.

• 5RP04-08-2022

Best leuk maar erg slecht onderhouden

Op de website lijkt het een luxe resort. Ze zitten qua prijs ook aan de duurdere kant maar helaas blijkt het ter plaatse vooral vergane glorie. Op het personeel niets aan te merken want die zijn erg vriendelijk. De faciliteiten zijn echter slecht onderhouden en dat is echt jammer. De douchekoppen in het sanitair gebouw zitten onder de kalk en doen het daardoor erg slecht. De zittingen waar je je spullen op kwijt moet zijn allemaal doorgezakt waardoor je toilettas en kleren er vanaf glijden en je er dus eigenlijk niets op kwijt kan. De temperatuur goed krijgen is een sport en ik had zelfs op een avond ineens de kraan in mijn handen toen ik de douche aan wilde zetten. Een hoop toiletbrillen zitten los en de sloten van de toiletdeuren zitten in de helft van de gevallen ondersteboven gemonteerd waardoor ze vanzelf open vallen als men verderop met deuren smijt. Klacht gemaild maar helaas na een week en een herinnering geen enkele reactie.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Fam Jannssen25-07-2022

Nooit meer

Pfoe.. 5 sterren is het zeker niet... De huisjes zijn perfect onderhouden, mooie plekken, ruimte, schoon, prima.. De eetgelegenheden zijn ronduit slecht, hun inzet is echter lovenswaardig. Zwembad o-v-e-r-v-o-l, en dat is een understatement. Daarenboven de handdoekleggers uit alle lagen van de bevolking... Strand in Pals prefect, geweldige eettentjes, echt vakantie, maar voor wie niet van drukte houdt, zoek even verder, wij zijn 2 dagen eerder vertrokken.. 😉.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Nancy06-05-2022

Prima camping!

Wij hebben in de mei vakantie (23 april t/m 5 mei) Cypsela bezocht. De 1ste week heerlijk weer, 2e week minder (bewolking, prima temp om dingen te gaan bekijken). Er waren weinig mensen (veel rust dus). De caravan (6/7 persoons > 4 schelpjes) was schoon en modern (wel te klein voor daadwerkelijk 6 personen wat mij betreft). Heel de camping was goed bijgehouden, mooie sportvelden ook, vriendelijk personeel. Prima supermarkt op de camping, betaalbaar bakkertje erbij en een klein stukje verderop richting Pals (langs de doorgaande weg) een supermarkt met goede slager en bakker erbij. Pals is zeker de moeite van het bezoeken waard (verwacht niet teveel van de markt: die heeft 3 kraampjes, terras van Grava is tof) en er zijn geweldig mooie baaitjes in de buurt om te bezoeken (o.a. camino de ronda!). Paar dagen Barcelona eraan geplakt (Hostel Lami is een aanrader). Voor de caravan zijn er mooie ruime staanplekken met veel schaduw. Top dus.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Anoniem23-03-2022

Geweldig

Wij zijn hier in augustus 2021 met 3 gezinnen geweest. Kinderen variërend van leeftijd 5 t/m 15 jaar. Mooie camping, mooie accomodatie (vignes chalet), hele mooie omgeving met veel mooie baaien. Kinderen hebben zich super vermaakt. Dit jaar weer geboekt maar dan de keywest chalets. Zwembad is iets aan de kleine kant wanneer de camping vol is maar wij zijn liefhebbers van het strand en zijn haast iedere dag naar een ander strand/baai gegaan. Winkel op de camping is groot en de prijzen zijn goed. Iedere ochtend heerlijke broodjes gekocht bij de bakker op de camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 1Robert Eemsing04-10-2021

Never again!

Hardly maintained, broken shower (cracks and door fell out when closing) windows(could not be locked) door (bathroom, main entrance did not close or needed to use a lot of forse) humid floor, sewage smell, NO internet. Even director and local Dutch employee confirmed our complaints but they could not do much about it. Complaining at the main office did not help at all. Yes they gave us 2 days free in the off season. Which obviously does not hurt them at all.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Remco22-09-2021

Kwam hier voor het zesde jaar en nog steeds met veel plezier. Mooie camping en heerlijk rustig, waar wij staan. Sanitair mag wel verbeterd worden, maar is wel schoon. Zwembad iets te klein voor de grote van de camping. Volgend jaar weer!

• 10Eetgelegenheden
  • 3Fam Geervliet&Mudde10-09-2021

Verzorgde camping maar té druk

De accommodatie was prima! Wel stonden wij naast een mooie speelplek. Echter vanwege de huidige Corona maatregelen was deze gesloten. Wat tot gevolg was dat de kinderen er wél gingen spelen door een ander hek te openen. Helaas werd elke keer door medewerkers deze hekken weer gesloten, kortom het was een kat & muis spel tussen de medewerkers en spelende kinderen die er zo nu en dan abrupt werd uitgeroepen door de medewerkers! Tevens is van belang om te weten dat het zwembad enorm vol was met veel mensen waar je dus geen Corona maatregelen kan terug zien. Ook zijn er andere buiten speel toestellen wél geopend! Ook de bis naar het strand toe zat overvol met verschillende mensen zónder de 1,5 m maatregel te handhaven. Dit was zichtbaar een krom beleid. Helaas stond de camping niet open voor gesprek of verandering. Vanaf half 12 avondstilte goed, maar muziek en het weggooien van glas gebeurde zeer vaak!

• 2Eetgelegenheden
  • 8Mirjam26-08-2021

Fijne vakantie plek!

Top camping! Wij hebben hier afgelopen vakantie genoten met onze kinderen van 9 en 12 jaar. Mooie zwembaden, al zou er bijv wel een lange dichte glijbaan bij mogen voor de grotere kinderen. Animatie heel enthousiast zelfs bij het zwembad krijgen ze velen in beweging. Mooie camping plaatsen met schaduw. Sanitair gedateerd maar absoluut schoon. Goede maatregelen wbt covid. Wij zijn eind juli aangekomen, vanaf begin augustus soms wel druk in het zwembad maar werd meteen met tijdvakken van 3 uur gewerkt En dat liep prima. Wilde je er daarna toch nog graag in en er was plaats mocht dat ook. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de badmeesters, wel zijn er uiteraard regels. Leuke plaatsjes (kleine baaien) in de buurt om oa te snorkelen. Wij komen hier vast nog wel eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar