Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cala Gogo voor je op een rij gezet:

687 Reviews over Cala Gogo

• 5J. v.d. Velde24-10-2022

Wat gaat deze camping achteruit

Komen hier al 10 jaar. In 2022, op gereserveerde plaats, eerst 240 Euro aan reserveringskosten betalen zegt de dame. Na dreigen dat we in dat geval rechtsomkeert zouden maken, werd dat bedrag ons direct kwijtgescholden. De plek zelf: Een berg aan dennennaalden, een haag aan weerszijden sinds een half jaar totaal niet gesnoeid, kraantje met afwasbakje op de plek te vies om aan te raken. Bestelauto’s voor het restaurant houden zich totaal niet aan de max snelheid. Racen over de camping vooral over de drempels in de paden. Iedere keer giga herrie, je schrikt je iedere keer dood. Zij (+ scooters van de receptie) rijden ook vaak in tegengestelde richting, veilig is anders. Rond San Juan overstelpt door luidruchtige Spanjaarden, WC’s zien er dan niet meer uit. Vanaf 12 uur gaan de BBQ's aan. Zéér veel vuurwerk rond San Juan, wordt overigens gewoon op camping verkocht, Het WiFi is er al jaren slecht, gele treintje rijdt alleen in de weekenden

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 25-11-2022

Jammer dat u dit jaar niet zo heeft kunnen genieten als andere jaren. Bedankt voor de beoordeling.

• 5jeroen26-08-2022

Geen 5 sterren waardig hooguit 3

Plus: ligging prima , weinig wespen. Leuk zee en zwembad voor kinderen.

Min: rijden mega hard op camping. Spelen levensgevaarlijk. Camping doet er niks aan ook na meerdere meldingen niet. Schandalig. Sanitair vies en word nauwelijks schoongehouden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 25-11-2022

Goed dat u het nogmaals aangeeft! Bedankt voor de beoordeling.

• 8Fam. M.22-08-2022

In hoogseizoen nooit weer!

Wij waren hier in hoogseizoen, het was erg massaal en bijna alleen maar Nederlanders. In het zwembad was het overvol op welk tijdstip dan ook en er werd niks gedaan tegen het handdoekje leggen. Dus kans op een bedje was niet groot. Overal op de camping stonden auto’s langs de weg geparkeerd. Wij vonden het te groot, net een dorp. Zelfs de muziek bij de disco is aangepast aan het Nederlands publiek. Op deze camping weinig Spaanse sfeer. Het klinkt misschien negatief, ondanks alles hebben we wel genoten vd prachtige baai en mooie omgeving. Voor ons was deze camping eenmalig maar als je van drukte houdt dan gewoon doen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 25-11-2022

Bedankt voor de tips en uw positieve beoordeling!

• 3Anoniem16-08-2022

Nooit weer

Wat een trieste camping. Slecht onderhouden, alles is dor en veel onkruid, onvriendelijk personeel en het eten op de camping is een lachertje. Wandelen is onmogelijk of je moet een top sporter zijn. Wegen zijn slecht onderhouden en je ligt als walrussen op het strand. Geen lichtbedden en of parasols te vinden op het strand, nou ja strand een kleine baai met uitzicht op het water, mensen of rotsen. WiFi moet je voor betalen en is zeer traag. En als je van een ruim bed houd dan heb je pech, als je niet langer dan 1.75 bent kun je net met je voeten binnenboord slapen. We hadden een luxe huisje geboekt maar het huisje is van hetzelfde materiaal ( plastic) dan ons konijnenhok. Erg gehorig en als het om 2 uur rustig is op de camping heb je geluk. Het centrum is gezellig met veel winkels, maar door het hoogteverschil op de camping is het bijna onmogelijk om 5 km heen en 5 km terug te lopen.

Conclusie..1 keer maar nooit weer!!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Eigenaar, 25-11-2022

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Bedankt voor de beoordeling.

• 8Marianne en Erico van den Engel11-07-2022

Niet voor niets al 11 keer

De camping is gelegen aan de Costa Brava met enorm veel mooie strandjes en gezellige dorpjes

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 25-11-2022

Wat fantastisch om te lezen dat u al 11x bij ons te gast bent geweest. Wij zien u graag in 2023 weer terug!

• 10Quinn01-06-2022

Wij komen terug

Leuke camping met animatie, bars, restaurants en een privé baai van de camping met directe toegang. Ook is er zeer vriendelijk personeel!

Eigenaar, 25-11-2022

Leuk om te horen dat jullie weer terug willen komen! Bedankt voor de 10!

• 10Mirella05-05-2022

Naar me zin gehad

heel vriendelijk personeel, mooi uitzicht, schone accommodatie, lekker eten en leuke dorpjes om te bezoeken.

Eigenaar, 25-11-2022

Bedankt voor de 10! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad!

• 10Chantal04-05-2022

I loved the pool

Perfect camping the swimmingpool is nice and the staff is very friendly

Thank you very much!

• 9Sophie05-10-2021

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad!

We zijn nu enkele dagen thuis van camping Cala Gogo. Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest hebben wij extra genoten tijdens deze vakantie. Wij verbleven tijdens onze vakantie in een stacaravan van Roan. De accommodatie was van alle faciliteiten voorzien. Een schone ruime en luxe accommodatie.

Op de camping was er veel vertier voor onze kinderen. Met vijf zwembaden en vele glijbanen. De animatie doet erg hun best om de kinderen het naar hun zin te maken. De omgeving bij Playa d’Aro is ook prachtig. Hier zijn veel leuke winkels en restaurants.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad met ons gezin en komen hier zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Joyce01-10-2021

In één woord geweldig!

Wat hebben wij hier genoten! Het uitzicht, de ligging bij het strand, het gezellige Playa d'Aro en de prachtige stacaravan alles was in 1 woord geweldig!

• 9Staat v/h sanitair

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (3)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (3)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (6)
  • AquaparkBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar