Camping Las Palmeras - Costa Brava

Camping Las Palmeras - Costa Brava
8,8

Omschrijving
Vier vakantie op de groene camping Las Palmeras aan de Costa Brava. Dankzij de ruime staanplaatsen, schone faciliteiten en rustige avonden een aanrader voor rustzoekers. De 3 zwembaden zijn omringd door groen en ook het zandstrand vind je op acht minuten lopen. Op zoek naar iets actiefs? In de omgeving kun je karten, kiten, surfen en nog veel meer.

243 reviews over Camping Las Palmeras - Costa Brava in het Nederlands

Las Palmeras moet je ondergaan, voelen en proeven!

Jaap van der Est,
1-12-2018

Eigenlijk hoef je niets te weten. Je moet de sfeer van Las Palmeras ondergaan, voelen en proeven. Las Palmeras staat voor een relaxte sfeer, een zonnig klimaat, super sanitair, een uiterst gemoedelijk en goed restaurant en een uitnodigend zwembad. Waar vind je dat op 350 meter van het strand?

Gereisd met partner in mei 2018

Dit was ons eerste jaar op de camping op verzoek van onze dochters (14+17 jr) Veel Nederlanders. Een mooie goed verzorgde camping 250 meter van het (vlakke) strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2x per dag wordt het sanitair schoongemaakt. We zijn goed geholpen toen we een garage zochten nadat onze auto kapot was gegaan en we langer op de camping moesten verblijven. Restaurant met grote kaart, ook hier fijn personeel. In de avond is het vanaf 23.00 uur stil op de camping, er fietst/loopt beveiligingsbeambten op de camping. Enig minpuntje; de kampeerplekken langs de weg, hier werden we nog wel eens midden in de nacht wakker van luide jongeren die terugkomen van het uitgaan/strand. Maar verder was dit een fijne plek om te staan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ruime plaatsen en schoon sanitair. Campingwinkeltje klein maar goed assortiment.

Genoeg schaduwplaatsen. Helaas ligt de camping niet direct aan zee maar moet je een stukje lopen. Zwembad heerlijk warm en schoon.

Ook jammer dat de hond niet mee kan op het buitenterras als je wat wilt gaan drinken.

Gereisd met partner in september 2018

Ruim & schoon!

Will & Ren,
10-10-2018

Wat een heerlijke camping! Groen, keurig verzorgd en brandschoon. We waren hier eind sept / begin okt. Veel andere campings in deze regio gezien maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Voor ons allereerst door het schone en sfeervolle sanitair. Niet de standaard kunstof wandjes maar Spaanse tegeltjes met houten deurtjes. Zo ook het sfeervolle zwembad. Geen hysterisch kinderfestijn maar 3 bescheiden baden omringd door groen. Dan de heerlijke, grote plekken waar je met gemak je hele hebben en houden kwijt kan en je het gesprek van de buren niet hoeft te volgen.

Het personeel is er uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij misten een verlengsnoer en konden die gemakkelijk lenen bij de receptie. Tot slot een fijn campingwinkeltje met ruime keuze aan verse broden en andere lekkernij.

Enige minpuntje vonden wij het sfeerloze strand waar de camping aan grenst. Maar gelukkig ben je in no-time bij gezellige baaitjes (net boven Roses)!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top camping direct aan het strand.

Jos Leeuwenstijn,
18-9-2018

Fantastische camping met uitstekend personeel. Voorzieningen allemaal in nieuw staat ,mede door uitvoering van zorgvuldig dagelijks onderhoud. Restaurant met goede kaart en aanvullend een wisselend aanbod van dag gerechten op borden aan de wand. Bediening van mensen die nog echt plezier hebben in hun werk,kortom geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig

Fam Kessels,
15-8-2018

Zoals altijd weer een mooie vacantie gehad op de camping.

De laatste paar dagen heeft onze zoon in het ziekenhuis gelegen.

De medewerking van Jeroen en het hele receptiepersoneel was geweldig nogmaals hartelijk dank hiervoor en tot volgend jaar.

mvg Fam Kessels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Veilige, schone camping maar wel prijzig.

Hoppenbrouwer,
12-8-2018

Het is een super camping. Erg schoon en veilig. Ook is het relatief stil in de nacht. Er kan nog wel veel verbetering komen op gebied van animatie voor kinderen van 3 tot 8, dan maken ze wat sneller contact met elkaar. Voor kinderen van puber leeftijd is dit helemaal een geweldige camping.

Ook is het in mijn ogen wel een prijzige camping, en kan het ook wel vriendelijker bij de receptie. Wij komen ten slot van rekening op vakantie bij jullie!

Maar wij komen zeker nog wel een keer terug👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Toplokatie met een subcultuur.....jammer!

Linda Hummel,
6-8-2018

Goede camping, goed sanitair, fijne schaduwplekken, vriendelijk personeel, maar onder de Hollanders heerst een subcultuur die het vakantieplezier bederft voor de rest. Tot diep in de nacht elkaar opzoeken, dominant gedrag, kabaal.Hoewel de camping prachtig is, komen wij niet weer terug. Tip voor de eigenaar: laat de beveiligers pro-actief zijn en harder optreden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk maar niet rustig

La cuenta,
6-8-2018

Elektrische steps zouden verboden moeten zijn, onveilig.

Niet streng genoeg i.v.m. douches. Zodra de Nederlanders op de camping gearriveerd zijn en kinderen (niet alleen kinderen maar ook tieners van verdorie 14-16 jaar!!!) zonder opvoeding gaan douchen is er een grote kans op een sproeier op je hoofd (in je hok: wat heel gevaarlijk kan zijn als mensen hun haar drogen), een trekker onder je hok of een shampoofles tegen je kop! Wij hebben dit zelf verschillende keren meegemaakt en het is absoluut niet aangenaam als je kleren, zak, handdoek helemaal nat zijn door acties van kinderen die gewoon spelen in de douche. Wees hier alsjeblieft strenger op.

Vanaf 20 juli: begint bovenstaande en kan de parking de hoeveelheid auto's niet aan (veel te klein!!!) Ook wordt het zwembad te klein voor de hoeveelheid mensen.

Positief: Heel vriendelijk personeel!! Lekker eten in het restaurant, heel proper sanitair, mooie camping.

Prima camping

JR,
28-7-2018

Een zeer mooie spaanse camping, met grote plekken. Het sanitair was super. Grote douches met een super straal. Toiletten altijd schoon. Het winkeltje is klein maar ze hebben echt alles. Brood is heerlijk. Ligging van tov strand is perfect. Dorpje stel niet veel voor, maar prima. Leuk marktje. Het was voor ons de 1e keer op deze camping. Wij hadden het gevoel dat iedereen elkaar al kent. Het blijkt ook dat de meeste al jaren komen op deze camping. Wij vonden dit de sfeer niet ten goede komen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Maar op de camping zelf is echt niets aan te merken.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Palmeras - Costa Brava in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Palmeras - Costa Brava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.