Camping & Resort Sangulí Salou

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°20°
Camping & Resort Sangulí Salou
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

416 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super

brigalai01
15-9-2018

Is gewoon weg het beste resort van Spanje, als je van een groot houd.

Prachtige locatie, 5 zwembaden , sanitaire blokken die dag in dag uit gepoetst worden.Brood op wandel afstand , wij hebben fietsen mee, en dan kan je alles .. in een mum van tijd bereiken , strand stad winkels , en anders brengt een resort treintje u naar het strand boodschappen kunnen geleverd worden , een zwembad en speel ruimte voor honden , met bad haardroger schampoo voor de hond ....voor ons het paradijs, waar we elke jaar met veel plezier naar toe komen.En werkt samen met een caravanstalling, car visa waar je caravan kunt stallen , en die word perfect geleverd en opgehaald en betaalt , dit kan ook allemaal aan de balie op de dinsdag ochtend geregeld worden ,

Marketing Manager, Marketing Manager, 19-9-2018

Beste brigalai01,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en andere reizigers.

We zijn verheugd te lezen dat onze meest ervaren klanten een tweede huis vinden in Sangulí. En ook dat ze weten hoe ze kunnen genieten van alle faciliteiten en dienstverleningen die de Camping biedt evenals alle mogelijkheden voor recreatie en cultuur in de omgeving.

We kunnen u alleen maar bedanken voor uw prachtige woorden en hopen dat u ons binnenkort weer komt bezoeken.

Ellen thoen
9-9-2018

Ik was er met mijn dochter schoonzoon en kleinzoon van bijna 4 jaar. En het was super. Prachtige bungalow alles was top.en nu thuis bah wel heimwee hoor.

Beste Ellen,

Heel erg bedankt voor deze leuke reactie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo genoten heeft van de ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met uw familie. De beste manier om die nostalgie te genezen, is ons opnieuw te bezoeken!

We hopen u snel weer te ontvangen!

Met vriendelijke groet 😊

Glamping zoals glamping bedoeld is!

Jessie
8-9-2018

Grote mooie schone camping & resort! Wij zaten in het Africa deel gehuurd via Touroperator het is echt helemaal af , de kleinste details kloppen gewoon.

Super zwemparadijs 5 zwembaden allemaal met glijbanen waardoor je met kleine kinderen eigenlijk niet meer naar een waterpark hoeft te gaan.

Afhaal eten top, 3 supermarktjes op de camping geen overdreven prijzen, net buiten camping grote supermarkt en aan de kant van het Resort een grote Lidl en een Esclat, waar je ook gelijk kan tanken ;)

Strand voor de deur, maar voor een mooier stukje moet je iets meer richting centrum Salou, Sanguli ligt echt aan de rand dus met kleine kinderen is het centrum net iets te ver lopen, huur een fiets dit kan op de camping.

Enige minpuntje is de kinderdisco/animatie deze is in het Spaans en soms een beetje Engels, dit was blijkbaar in juli niet zo.

Wij hebben voor volgend jaar dezelfde periode geboekt maar nu via de camping zelf!

Tot volgend jaar!

Beste Jessie,

We zijn blij te horen dat u in Sangulí alle faciliteiten heeft gevonden om een fantastische vakantie door te brengen. Inderdaad, we bevinden ons tussen de gemeenten Salou en Cambrils, op slechts 200 meter van het strand en in een optimale omgeving om beide locaties per fiets te verkennen. Het is een geweldige tip voor de andere reizigers om fietsen te huren!

We hopen u volgend jaar weer te zien!

Mooie camping

Rudipac
3-9-2018

Wij hebben hier in de laatste week van augustus een mobile home gehuurd.

Het complex is opgedeeld in een camping gedeelte en een resort gedeelte. Wij zaten in het laatste gedeelte wat duidelijk het mooiste gedeelte van de camping is. De vele

zwembaden met glijbanen waren prima voor de kids. Tevens was er een gedeelte met sport en amusementfaciliteiten. Het aantal Nederlanders was helaas beperkt, Spanjaarden en Engelse waren ruim in de meerderheid.

Het strand ligt op loopafstand, echter was het strand in Salou centrum mooier, dat ligt echter 2 km verder. Het is een prima uitvalsbasis om Tarragona en omgeving te verkennen.

De prijs van een huisje is wel relatief hoog in vergelijking met andere camping. Hier krijg je dan wel weer een schone camping met veel (zwem)faciliteiten voor terug.

Beste Rudipac,

Bedankt voor het mededelen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou.

We vinden het prettig te horen dat u en uw gezin van uw verblijf bij ons hebben genoten. Zoals u zelf ook zegt is Sangulí een ideale startplaats om de omgeving te verkennen: Salou, Cambrils, Tarragona, Barcelona en vele andere toeristische en culturele bezienswaardigheden.

In Sangulí ontvangen we families van veel verschillende nationaliteiten. We vinden het zeer prettig te zien hoe hier interculturele en transoceanische vriendschappen tot stand worden gebracht en die een leven lang duren. Elk seizoen zijn we getuige van deze verhalen en we vinden dit echt geweldig. We denken dat dit een goede gelegenheid is om landgenoten en andere vrienden uit Europa en de wereld te ontmoeten.

We hopen u snel weer te zien!

Voor ons geen 4e keer Sanguli meer

Verhoeven
23-8-2018

Dit jaar voor de derde keer naar Sanguli geweest. Wijzelf hebben op de camping gestaan, vrienden hadden wederom een huisje in het Caraibisch deel gehuurd.

Ondanks de ligging, de boulevard, de mooie zwembaden is het toch niet zo onze camping. Camping is erg groot, erg rommelig en er wordt nog steeds veel toegestaan. In ons straatje was elke dag een half uur karaoke te horen op zeer luid volume door een medekampeerder. Sanitair wordt over het algemeen netjes bijgehouden, maar is hier en daar wel verouderd. Het huisjes deel daarentegen vond ik erg ruim opgezet en straalde rust uit. Een enorm contrast.

Camping heeft wel maatregelen genomen om de overlast van electrische voertuigen zoals vorig jaar te beperken. Goed dat men naar de klant luistert.

Voor ons geen 4e keer Sanguli meer.

Marketing Manager, Marketing Manager, 6-9-2018

Geachte Verhoeven,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het prettig te horen dat u ons gedurende drie opeenvolgende jaren als vakantiebestemming heeft uitgekozen, echter spijt het ons te horen dat u bij deze gelegenheid teleurgesteld bent geweest.

Het respecteren van de rust van al onze gasten is erg belangrijk voor ons, daarom beschikken we ook over een 24-uurs surveillance team. Als een klant onverantwoord gedrag van een andere klant vaststeld, en wij hebben dit niet gezien, dan kunt u altijd naar de receptie gaan om aanwezigheid van de bewaking te vragen.

In Sangulí luisteren we altijd naar de opmerkingen van onze klanten en doen we er alles aan dat zij naar huis gaan met het tevreden gevoel dat ze ons hebben gekozen als vakantiebestemming. Om deze reden stellen we uw woorden zeer op prijs daar ze ons motiveren om te blijven verbeteren.

We zouden u graag opnieuw willen verwelkomen en de mogelijkheid hebben uw perceptie te veranderen.

Geweldig!!!

Wendy
14-8-2018

Geweldige camping. We wilden graag in de zomervakantie weer terug, maar er was geen plaats meer helaas. Nu al geboekt voor volgende zomer. Uit eigen ervaring: eenmaal hier geweest, wil je niet anders meer!

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor deze fantastische opmerking!

We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Onvergetelijk

Matthijs
12-8-2018

De camping is super groot en voor ieder wat wils!

Camping plekken zijn groot alleen jammer dat er geen waterkraantje in de buurt staat. Voor de rest niet twijfelen gewoon gaan alles is aanwezig en het is schoon🤙🏼 Tip: huur een fiets op de camping! Ben je overal super snel lopend is alles echt te ver weg!

Beste Matthijs,

Hartelijk dank om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen. We vinden het fijn te horen dat u Sangulí een mooie camping vindt en dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet 😊

Wellicht volgend jaar weer.

Familie
12-8-2018

Tweede jaar op deze camping. Sta caravan was weer heerlijk schoon. Handdoeken worden om de drie dagen verschoond. Camping heeft poging gedaan om het reserveren van ligbedjes tegen te gaan. Dit werpt redelijk zijn vruchten af. Voor 11.30 was er dit jaar nog wel een bedje te krijgen. Parasol niet dus deze zou je beter zelf mee kunnen nemen. Strengheid in zwembad mag van mij zo blijven, duidelijk voor iedereen. Vanaf 00.00 was het in onze zone zo goed als stil. Op andere delen weet ik dat niet.

Winkelprijzen zijn goed te doen, je hoeft niet perse de camping af voor brood en drinken. Eten in restaurant Africa is een aanrader. Mooie locatie en snelle bediening.

Beste Familie.

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen en hartelijk dank voor het boeken van ons gedurende al twee opvolgende jaren!

We zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, vooral van het Restaurant Victoria in de zone Àfrica. Dit restaurant is ook echt spectaculair!

Zoals u zelf al aangeeft, Sangulí is een familiecamping waar de nachtrust van de gasten wordt gerespecteerd, dit zodra de entertainmentshows afgelopen zijn.

Nogmaals hartelijk dank voor het boeken van ons!

We hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Geweldig,een echte aanrader!

Tineke van Keeken
11-8-2018

Het is een grote camping met heel veel zwembaden en een mooi strand.

Heel erg schoon en goed onderhouden. Goede restaurants.

savonds leuk entertainment voor kinderen en ouderen.

Marketing Manager, Marketing Manager, 13-8-2018

Beste Tineke van Keeken,

Hartelijk dank voor dit fantastiche commentaar! We vinden het erg prettig te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op Camping & Resort Sangulí Salou en ook van al onze faciliteiten en dienstverleningen. Er bestaat geen beter compliment dan het bevestigd krijgen dat alle inspanningen om excellent te zijn de moeite waard zijn!

We hopen u op korte termijn weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet 😊

Super fijne camling. Komen hier al voor de 4e keer terug. De reden: super vriendelijk personeel, mooie camping, alles klopt. Alleen helaas was het sanitair dir jaar minder. Andere jaren was het echt top! Dit jaar merk je dat er of bezuinigd is op personeel of dat ze het niet meer aan kunnen. (Toiletgebouw bij 3e zwembad) vieze wc’s/douches en toilet tafels en constant mis grijpen naar toiletpapier was nu veel te vaak, terwijl dat de jaren ervoor nooit zo was. Ook vond ik het jammer dat er veel jeugd tijdens het douche harde muziek door elkaar draaiden. Als iedereen het doet, word het een groot gekkenhuis. Verder is het echt een top camping en hoop ik dat ze qua sanitair het snel weer oppakken als voorheen

Marketing Manager, Marketing Manager, 13-8-2018

Beste Hedy,

Hartelijk dank voor het beschrijven van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou en hartelijk dank voor het voor de vierde keer boeken van ons als uw vakantiebestemming!

We vinden het fijn te horen dat de vriendelijkheid van onze medewerkers en de kwaliteit van onze faciliteiten en dienstverleningen de belangrijkste redenen zijn die u motiveren om ons opnieuw te bezoeken.

Een van de dingen die we het meest op prijs stellen dankzij de opmerkingen van onze klanten, is dat we op deze wijze zien welke aspecten verbeterd kunnen worden. We stellen uw opmerkingen op prijs en maken er nota van zodat het nagekeken kan worden.

We hopen u op korte termijn weer te mogen begroeten.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Resort Sangulí Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Resort Sangulí Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.