Camping & Resort Sangulí Salou

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°11°
Camping & Resort Sangulí Salou

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

383 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou in het Nederlands

super

koen van den broeck, 10-3-2018

wij gaan hier nu al reeds 3 jaar naartoe en vinden het hier nog altijd reuze.

mooi resort en prachtige zwembaden ,zeer vriendelijk personeel en zeer goed onderhouden.

vlakbij de zee en vlakbij centrum salou.

wij gaan zeker terug.

vanaf 12 uur snachts algemene stilte.

echt een aanrader

Marketing manager, Marketing Manager, 28-3-2018

Geachte Mr. van den Broeck,

Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben met plezier gelezen dat u ons als drie jaar als vakantiebestemming heeft gekozen en dat u telkens weer geniet van uw verblijf.

We stellen uw vermelding van de vriendelijkheid van ons personeel, het onderhoud van de faciliteiten en ons respect voor de nachtrust erg op prijs. We doen ons uiterste best om Sangulí een aangename en vertrouwde sfeer te geven. We hopen u op korte termijn weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten 😊

Super

Leonie, 3-2-2018

We zaten in de huisjes van Afrika! Alles was schoon & nieuw.
dep. qualitat, Marketing Manager, 7-2-2018
Beste Leonie, hartelijk dank voor het plaatsen van uw vakantie ervaring op Camping & Resort Sangulí Sanguli. Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We blijven keer op keer ons uiterste best doen om het topniveau, waarom we zo bekend staan, in stand te houden en waarderen het zeer dat onze klanten dit erkennen. Wij hopen u in een nabije toekomst weer te mogen verwelkomen op de Camping & Resort. Met vriendelijke groeten.

Wat was het weer vertrouwd om hier weer te zijn, na een aantal jaren niet te zijn geweest. Wij kiezen zelf voor een camping waar veel bedrijvigheid is. Het is een dorp op zich. Maar omdat alles opgedeeld is in zone’s merk je daar niet veel van. Ideale ligging aan de rand van Salou, op loopafstand van het strand.

Sanitair wordt prima onderhouden, al maken de mensen er vooral in het hoogseizoen wel eens een zooitje van.(doe je dat thuis ook?!)

Zwembaden zijn top(ja water is niet echt warm, maar als t 30 graden is geeft dat niet)

Tuinen worden netjes onderhouden. Zelfs de vuilniszakhouders die om de 50 meter langs de wegen staan worden nog met een sopje afgenomen.

Een minpunt waar ik me zelf vreselijk aan kan storen is dat de mensen bedjes reserveren door handdoeken te leggen. Er is na 10 uur smorgens al bijna geen bedje meer te krijgen. Hopelijk gaat de directie hier een oplossing voor bedenken.

Topcamping!! Tot in aug 2018!

dept. Qualitat, Marketing Manager, 26-1-2018

Geachte gast. Graag willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw beoordeling betreffende uw verblijf bij ons waar u met plezier op terugkijkt, op Zoover.

Dankzij de opinies en de informatie van onze gasten kunnen we verbeteringen voor het komende jaar plannen. Uw felicitaties betreffende het onderhoud van de verschillende faciliteiten zullen we zeker doorgeven aan het personeel van de camping & resort. Het altijd fijn te horen als mensen een aangenaam verblijf bij ons hebben gehad en dat ze al uitkijken naar het volgende bezoek aan ons.

Wat de ligbedden betreft willen we u mededelen dat het een tijdelijke situatie is en om deze reden gaan we dan ook een campagne van goede samenleving starten waarin we onze gasten eraan herinneren dat een goed gebruik van de ligbedden ons allen ten goede komt. We hebben vertrouwen in deze campagne.

Wij wensen u nog een hele fijne dag. Tot augustus 2018!

Van vulpen, 10-1-2018

Alles goed geregeld, dichtbij het centrum, bij a aan het strand. Vele fiets mogelijkheden.

Veel water plezier voor de kinderen

dept. Qualitat, Marketing Manager, 26-1-2018

Geachte gast, harteljik dank voor uw review hier op Zoover. Fijn om te horendat uw vakantie aangenaam is verlopen. Dit is niet alleen belangrijk voor ons, maar ook voor andere toekomstige klanten.

Nogmaals hartelijk dank en we hopen u in een nabije toekomst weer te mogen ontvangen op Camping & Resort Sangulí Salou.

Het is een mooie camping die aan zee ligt.

We hebben 2 dochters van 14 en 16 jaar en nog 2 zonen van 11 en 6 jaar.

Hier heb je voor alle leeftijden wat te doen.

We hebben fietsen gehuurd op de camping.

Dit gaf ons meer vrijheid om ergens heen te gaan.

We vlogen via Eindhoven naar Reus.

Met een taxi waren we binnen 10 minuten op de camping.

We hadden stacaravan op het nieuwe gedeelte van Afrika.

We zaten naast de supermarkt dat was ideaal!

Er zijn veel zwembaden en we gingen vaak op de fiets naar Salou of Cambrils en we zijn nog met de trein naar Barcelona gegaan.

We willen zeker nog eens terug gaan omdat we dit als een heerlijke vakantie hebben ervaren! Dan willen we wel wat langer gaan in de zomervakantie.

En dan gaan we met onze auto. Zo'n camping hebben we nog niet eerder gezien.

Schoon, netjes, gezellig en een perfecte ligging.

Net iets buiten het centrum waardoor het niet te druk rondom de camping.

En je kunt lopend naar de zee.

Tot de volgende keer op camping Sanguli!

dept. Qualitat, Marketing Manager, 26-1-2018
Geachte Roos. Hartelijk dank voor het publiceren van uw vakantie ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou op Zoover en ons op deze wijze aan te bevelen aan toekomstige klanten. We vinden het fijn te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en dat u genoten heeft van de omgeving. Wij hopen van harte dat we u in een nabije toekomst weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

Fantastisch!

Anja, 12-11-2017

Voor het 4e jaar naar Sanguli geweest ondanks dat wij geen kinderen hebben en reeds weer geboekt voor 2018. Van de negatieve opmerkingen dat ik hier al gelezen heb kan ik sommige dingen maar moeilijk geloven. Ok, het water van het zwembad kan wat warmer maar dat is verwaarloosbaar. Strenge badmeesters? ... super zelfs! Omdat wij geen kinderen hebben letten wij denk ik nog meer op de kleine details en mochten die mensen niet streng zijn dan zouden kleine kinderen gewoon verpletterd worden op de waterglijbanen. Rust vanaf 00.00 ... zaaalig gewoon! Wanneer ik in het feestgedruis wil zitten ga ik wel naar Salou. Verder niets slechts over de restaurants en de netheid van het resort. Ik denk dat er velen hier een voorbeeld kunnen aan nemen. Shop ... meer dan keuze genoeg en indien u daar niets vind of te duur vind dan kan u altijd op wandelafstand een andere supermarkt vinden. Kortom ... wij kijken uit naar 2018 en nu met nog een paar mensen meer! Tot September 2018!
departamento de calidad, Marketing Manager, 16-11-2017
Beste Anja. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw opinie betreffende uw verblijf op Camping & Resort Sangulí Salou. Het is altijd heel prettig te horen dat onze gasten het keer op keer zo goed naar hun zin hebben bij ons. Fijn te horen dat u de strenge contrôle van de badmeesters als veiligheid ziet. Hun optreden heeft enkel en alleen te maken met de veiligheid van onze gasten en hun kinderen. We doen ons uiterste best om de vakantie van onze gasten zo optimaal en aangenaam te laten verlopen en enkele van deze voorwaarden zijn het respecteren van de nachtrust na 24.00 uur, het met grote zorg schoonhouden van alle faciliteiten van de camping & resort en een groot aanbod van gerechten in de verschillende restaurants. Wij wensen u nog een hele fijne dag en we zijn blij te horen dat we elkaar weer zien in september 2018. Met vriendelijke groeten.

Het voelt altijd als ons tweede huis!😊

Chris Bosvelt, 28-10-2017

Het is een goede camping met ruime plaatsen!

Eigenlijk niks!

Departamento de Calidad, Marketing Manager, 31-10-2017
Geachte Mr. Bosvelt. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw opinie betreffende uw verblijf op Camping & Resort Sangulí Salou op Zoover. Het is voor ons een grote eer te horen dat het ook voor u een tweede thuis is. We horen vaak als de klanten aan de receptie "we zijn weer thuis!" en dat is iets wat me zeer waarderen. Het is heel fijn te horen dat mensen zich hierb zo thuis voelen. We wensen u nog een hele fijne dag en hopen u in het komende seizoen weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten.

Van ons een dikke 10 geweldige camping

P. Janssens, 22-10-2017

Ik vond het een prachtig verzorgde camping, het was er ook schoon. Wij zaten in een Bali huisje en we kregen regelmatig schone handdoeken en beddengoed ook de hoezen van de bank worden bij elk nieuwe aankomst gewassen. Bedden liggen ook prima.

Veel verschillende zwembaden dus kan steeds afwisselen.

De zwembaden waren heerlijk qua temperatuur en ook heel mooi.

Er zaten genoeg badmeesters om alles goed in de gaten te houden soms wel een beetje streng maar fijn qua veiligheid.

De restaurants zijn ook heel netjes en je kan er heerlijk gevarieerd eten.

De shows zijn ook leuk en leuke kinderanimatie.

Cambriles is een leuk stadje naast Salou je heb er een haven gezellige restaurantjes en je kan er leuk winkelen.

Wij hebben echt een top vakantie gehad.

Quality Department, Marketing Manager, 23-10-2017

Hartelijk dank voor het tijd nemen om uw mening betreffende Camping & Resort

Sangulí Salou te publicern op Zoover en ons aan te bevelen aan toekomstige klanten. We vinden het erg fijn te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in een nabije toekomst weer te mogen verwelkomen op de Camping & Resort. Wij wensen u nog een hele fijne dag. Met vriendelijke groeten.

volgend jaar weer? Bijna zeker!

Michel, 11-10-2017

Goed: geweldig mooie zwembaden met ligstoelen, winkels, uitstraling, vriendelijk personeel, mooi en schoon sanitair, goede ligging met betrekking tot winkels, restaurants, boulevard, strand en stadjes, mooi theater voor animatie en voorstellingen, handdoekje leggen? NIETS van gemerkt in september.

Redelijk: de staplaatsen, strenge badmeesters maar wel om te lachen,

Minder: luidruchtige Spanjaarden met tv's en radio's die altijd aanstaan, weinig watertappunten, lage watertemperatuur van ALLE zwembaden, wc papier niet in de toiletten maar er buiten, blaffende en loslopende honden, toeterende trein,

departamento de calidad, Marketing Manager, 19-10-2017
Geachte Mr/Mevr. M_vanheuven. Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het publiceren van uw opinie betreffende uw verblijf op Camping & Resort Sangulí Salou gedurende deze septembermaand. Met betrekking tot de standplaatsen willen wij graag informeren dat de camping elk jaar opnieuw van meerdere organisaties inspecties ontvangt. De Anwb alsook Adac komen elk jaar opnieuw de faciliteiten en de standplaatsen inspecteren en het eindresultaat van deze inspectie is altijd erg hoog. Deze informatie kunt u ook op de website van de Anwb vinden. Uw opinie betreffende de badmeesters is begrijpbaar echter hebben de badmeesters als taak de veiligheid van alle gasten in het zwembadwater te bewaken. Op het moment dat er vele gasten in het water aanwezig zijn zal hun controle iets strenger zijn daar ze de veiligheid van alle gasten moeten kunnen blijven garanderen. Camping & Resort Sangulí Salou beschikt over 149 staanplaatsen met wateraan- en afvoer en verschillende watertappunten in elke zone van de camping. Dankzij het fijne klimaat van deze omgeving en de grote hoeveelheid zonneuren worden alle zwembaden van Camping & Resort Sangulí op natuurlijke wijze verwarmd. Sinds 2017 heeft Camping Sangulí een PetFriendly beleid en beschikt het over een DogPool en een uitlaatzone speciaal voor de honden van onze klanten. Alle honden die met hun eigenaars mee op vakantie komen worden geregistreerd en ook wordt alle informatie betreffende de hond gecontroleerd bij aankomst op de camping. Alle hondeneigenaars krijgen bij aankomst de informatie betreffende de samenlevingsregels. Helaas zijn er natuurlijk altijd mensen die zich hier niet aanhouden. Bij deze willen we u dan ook informeren dat de controle hierop het volgende seizoen strikter zal worden. We hopen van harte dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en dat we u in een nabije toekomst weer welkom mogen heten. We wensen u nog een hele fijne dag. Met vriendelijke groeten.

Massaal maar goed

Hollander, 7-10-2017

Campingplaatsen van klein en op elkaar tot ruim en rustig.Sanitair zeer schoon. Mooie zwembaden maar te koud. Restaurants voldoende maar in de omgeving buiten de camping is het beter en goedkoper. Inchecken op de receptie voor de camping gaat erg traag en er staan dan ook vaak lange rijen.
departamento de calidad, Marketing Manager, 9-10-2017
Geachte Mr./Mevr. Hollander. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw opinie betreffende uw vakantie op Camping & Resort Sangulí Salou. Graag willen wij u informeren dat we over standplaatsen van 75m2 tot 145m2 beschikken. De temperatuur van het water wordt bepaald door het aantal zonuren, soms is de temperatuur wat koeler daar er een grote hoeveelheid zwembadwater ververst is. Het spijt ons te horen dat u vertraging heeft gehad op het moment van de checkin. Sinds de winter van 2016 hebben het voormalige systeem verandert, uit ervaring weten we nu dat de verandering geen succes is geweest en daarom is er wederom voor een nieuw systeem aan de receptie gekozen. U zult zien dat het volgende jaar veel en veel vlugger gaat, we hebben er vertrouwen in. We wensen u nog een hele fijne dag en hopen u in 2018 weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Resort Sangulí Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Resort Sangulí Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Resort Sangulí Salou scoort een 8.02 uit 10 op basis van 407 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: