Camping & Resort Sangulí Saloustersterstersterster

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

8.2Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Resort Sangulí Salou biedt voor elk wat wils. Hier kun je terecht voor gezellig kamperen, of juist voor een kleurrijk huisje of glampingaccommodatie. Het kleurrijke zwemparadijs met meerdere waterglijbanen zorgt voor dolle pret, net als het strand voor de deur. Het centrum van Salou ligt op loopafstand van Camping en Resort Sangulí Salou.

Contact

472 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou

• 2019
    6Smeets Gerwin25-09-2019

Nooit meer

Te grote camping gevuld met Engelsen, Nederlanders en in het weekend luidruchtige Spanjaarden. Met een camper geraakt je op de meeste plaatsen niet neer door de bomen. Onvriendelijk aan de receptie. Zijn geld niet waard. Hanteren ook verschillende prijzen. De Spanjaarden moeten hier veel minder betalen. Dag en nacht razen er toeterende treinen langs de camping

• 7Staat v/h sanitair

Marketing Manager, Marketing Manager, 02-10-2019

Beste Smeets Gerwin, Het spijt ons te horen dat uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou niet aan uw verwachting voldaan heeft ondanks dat we ons uiterste best doen om dienstverleningen en faciliteiten van hoge kwaliteit aan te bieden. Op Camping & Resort Sangulí Salou werken we om de uitmuntendheid te eren die de awards en de cijfers van onze klanten ons geven. We zijn ons er van bewust dat er altijd aspecten zijn die verbeterd kunnen worden en om deze reden luisteren we actief naar de constructieve recensie van onze klanten. Desalniettemin moeten we ontkennen dat er een onderscheid gemaakt wordt in de tarieven gelang de nationaliteit van de klant. Al onze klanten zijn onderworpen aan dezelfde tarieven voor de accommodatie en de dienstverleningen. We verwelkomen we u graag opnieuw om uw perceptie te verbeteren. Met vriendelijke groet

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joran24-09-2019

Vandaag de laatste dag van onze 3 weken hier op sanguli. Dit jaar in een huisje van de touroperator gezeten en prima bevallen. We hebben alvast voor volgend jaar geboekt, maar dan een masai lodge. Dit puur omdat dat prijs technisch volgend jaar voordeliger uitvalt. Huisjes van de touroperator zijn juist ruimer dan de masai lodges. Handoeken leggers totaal geen last van in september. Het maakt niet uit hoe laat en naar welk zwembad je gaat, er is altijd ruimte. Alles wordt perfect schoongehouden op de camping. Overal zijn badmeesters aanwezig die echt goed controle houden. Supermarkten op de camping zijn niet duur. Wij kunnen niet wachten tot het weer september volgend jaar is.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Marketing Manager, Marketing Manager, 02-10-2019

Beste Joran, Hartelijk dank om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí met de Zoover Community te delen. We vinden het erg prettig te vernemen dat u genoten heeft van uw drie weekse verblijf bij ons en dat uw mening is dat we een Camping & Resort zijn met fantastische faciliteiten en dat alles perfect schoongehouden wordt. We doen ons uiterste best om de hoge normen van kwaliteit te handhaven en ons personeel werkt 24 uur per dag om ervoor te zorgen dat dit het geval is. De tevredenheid van onze gasten is erg belangrijk voor ons! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10cindy iglesias23-09-2019

uitstekend!

Super mooie camping voor mij in juli en augustus veel te druk maar in september een paradijs op aarde .Alles tot in de perfectie geregeld .Salou is voor mij te toeristisch er zijn vele mooiere plekken in de omgeving waar je de echte spaanse cultuur kunt zien en proeven.

• 10Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing Manager, 30-09-2019

Beste Cindy, Hartelijk dank om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí met de Zoover Community te delen. We vinden het erg prettig te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons een geweldige Camping & Resort vindt met uitmuntende faciliteiten. Doen we ons uiterste best om de hoge normen van kwaliteit te handhaven en ons personeel werkt 24 uur per dag om ervoor te zorgen dat dit het geval is. De tevredenheid van onze gasten erg belangrijk voor ons is! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

Gereisd met partner in september 2019

• 3Gerwin Smeets23-09-2019

Een keer maar nooit meer.

Enorme bombastische camping met alle faciliteiten vol met Engelsen en arrogante Hollanders, aangevuld met luidruchtige Spanjaarden in het weekend. Alles op elkaar gepropt. 80% kan zelfs zijn wagen niet op de plek zetten. Met de camper weg blijven want je rijdt je camper kapot tegen de takken van de bomen en dan lachen die Hollanders je uit. Blijf hier weg, het is waardeloos.

Marketing Manager, Marketing Manager, 02-10-2019

Beste Gerwin Smeets, Het spijt ons te horen dat uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou niet aan uw verwachting voldaan heeft Op Camping & Resort Sangulí Salou werken we om de uitmuntendheid te eren die de awards en de cijfers van onze klanten ons geven. Om deze reden, maken we notitie van uw opmerkingen om te kunnen blijven verbeteren. We hopen dat u ons weder bezoekt zodat we de kans krijgen uw ervaring te kunnen verbeteren.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Florus17-09-2019

Gewoon een erg mooi Park

Veel faciliteiten, schoon, divers aanbod van eetgelegenheden. Zowel buiten als binnen kids club (erg handig bij een regenachtige dag).Treintje rond het park en dus ook naar het strand erg leuk en praktisch voor de kids. Masai lodge minimale ruimte binnen. Groot minpunt zijn de koude zwembaden. Reisperiode september 2019.

Onze voorkeur gaat volgend jaar uit naar Cambrils Park Resort (dezelfde eigenaar) omdat wij kinderen tussen de 2 en 3 hebben. Zijn je kinderen al wat ouder dan zou ik voor Sanguli gaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Marketing Manager, Marketing Manager, 23-09-2019

Beste Florus, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd en de moeite om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons te delen. We vinden het prettig te vernemen dat u en uw failie genoten hebben van alle faciliteiten alsook van het uitgebreide scala van eetgelegenheden binnen het Resort. Zoals u aangeeft is Cambrils Park Family Resort inderdaag het jongere broertje van Sangulí Salou en is erg in trek bij gezinnen met jonge kinderen daar de totaal oppervlakte kleiner is en de omgeving rustiger is. Sangulí daarentegen heeft een grotere dynamiek en een grotere totaal oppervlakte. Het positieve van beiden is dat elk gezin de ambiance kan kiezen die zij het aangenaamste vinden.We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen in Sangulí Salou of in Cambrils Park. Met vriendelijke groet 😊

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9BePi17-09-2019

In September een prima plek

Grote camping met heel veel voorzieningen. Mooie schone sanitair gebouwen. Goed onderhoud terrein, weinig zwerfvuil. Schitterende zwembaden.

Ik had een plek op het L veld gereserveerd , op zich niets mis mee (wel veel bomen) maar ik ben slecht ter been en moest daar erg ver lopen naar de uitgang en het is geen vlak terrein. Om naar het schitterend sanitair gebouw te gaan moest ik twee trappen op. Kreeg na twee dagen een enquête via de mail en ingevuld dat het voor mij geen geschikte camping was. Binnen twee uur stond Richard voor de caravan, hij vond het heel vervelend voor me en heeft een andere plek voor ons gezocht 👍🏻 We mochten op het A veld gaan staan, daar is het veel vlakker en dicht bij de uitgang en geen trappen naar het sanitairgebouw. Wat een geweldige service 👍🏻 Ik was er heel erg blij mee en heb het er prima naar mijn zin gehad.

Marketing Manager, Marketing Manager, 23-09-2019

Beste BePi, Wij vinden het erg plezierig te horen dat ons team van de Customer Care de gelegenheid heeft gehad uw verblijf te verbeteren, dit dankzij het beantwoorden van de enquête na uw tweede dag. En zo ziet u maar hoet belangrijk het is om deze in te vullen! Op Camping & Resort Sangulí Salou doen we onze uiterste best om goede faciliteiten en dienstverleningen van kwaliteit dienstverleningen aan te bieden. Het welzijn van onze klanten is erg belangrijk voor ons! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

Gereisd met partner in september 2019

• 7Fam van Santen05-09-2019

Voor ons is niet meer

Nette camping, grote plaatsen (A) en keurig sanitair maar niets bijzonders. Winkels prima, animatie OK maar niets bijzonders. We hadden een uitgebreider sportprogramma verwacht. Wij misten een gezellig bandje op het terras in de avond. Zwembaden leuk maar te weinig ligbedden door de handdoeken leggers. Salou is een leuke plaats en lekker dichtbij. Het strand ook heerlijk dichtbij, ligbedjes huren op het strand voor een prima prijs. Helaas voor ons ééns maar nooit weer op deze camping door de vele Nederlanders waarvan een heel groot deel zich niet weet te gedragen. Echt vreselijk! (Tokkies) Het zijn allemaal "kliekjes" geworden door de jaren heen en geven nieuwkomers het gevoel dat je een indringer bent. Heel jammer.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Marketing Manager, Marketing Manager, 23-09-2019

Beste Fam van Santen, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het tijd genomen hebben om uw opinie met ons en andere vakantiegangers te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op de Camping & Resort zijn samenlevingsvoorwaarden opgesteld waaraan onze klanten zich dienen te houden en waarop ons personeel 24 uur per dag nauwkeurig oplet of deze samenlevingsvoorwaarden ook nageleefd worden. Dit aspect is heel belangrijk voor ons daar we een familie camping zijn met grote ervaring en dat is ook één van de redenen waarom de klanten hun vakantie elk jaar opnieuw bij ons doorbrengen. We begrijpen dat er altijd verbeterpunten zijn. Om deze reden luistert Sangulí naar de opbouwende kritiek van onze klanten en houden we hiermee rekening voor toekomstige verbeteringsplannen. Wanneer u wenst, zouden we het fijn vinden u nogmaals te mogen verwerlkomen om uw ervaring te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Jan24-08-2019

Nooit meer

Geen controle op boven normaal lawaai bij de accomodaties en geen controle op rookbeleid bij het zwembad. De te huren huisjes van touroperator staan veel te dicht op elkaar, hierdoor heel weinig privacy. Veel camping sanitair verouderd voor 5 sterren camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Beste Jan,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de touroperator. We willen u graag herinneren dat we op Sangulí over 12 verschillende soorten accommodaties. Voor meer informatie verzoeken wij u vriendelijk onze webstie te bezoeken.

We hebben een bewakings- en beveiligingsteam dat 24 uur per dag werkt om de samenleving in onze faciliteiten te garanderen, dit vooral tijdens rusturen. Klanten kunnen op elk moment naar de receptie gaan en ons informeren over de eventuele klacht, zodat we deze kunnen oplossen als ons team dit nog niet eerder had opgemerkt.

Een van de dingen die we het meest op prijs stellen dankzij de opmerkingen van onze klanten, is dat we op deze wijze zien welke aspecten verbeterd kunnen worden. We stellen uw opmerkingen op prijs en maken er nota van zodat het nagekeken kan worden.

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijk groet,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marco23-08-2019

Geweldig!!

Ja gewoon een geweldige camping en een perfecte ligging.We waren hier voor de 1e keer en hebben weer geboekt voor volgend jaar.Je hoeft de camping opzich niet af alles is aanwezig.Schoon sanitair waar de hele dag wordt gepoetst door de dames.Grote levendige camping en daar houden wij van.Tot een uur of 0.00 muziek daarna muisstil wij stonden wel achterop de camping.Jammer dat sommige gasten geen manieren hebben en er toch een zooitje van maken in het sanitair-gebouw.Maar zeker voor ons de ideale camping 👍

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Beste Marco,

We vinden het erg prettig te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons een geweldige Camping & Resort vindt met uitmuntende faciliteiten en een perfecte ligging.

Zoals u zelf al aangeeft, doen we ons uiterste best om de hoge normen van netheid en kwaliteit te handhaven en ons personeel werkt 24 uur per dag om ervoor te zorgen dat dit het geval is.

Dank voor de speciale vermelding hiervan, dit daar de tevredenheid van onze gasten erg belangrijk voor ons is. Hartelijk dank voor het feit dat u ons gekozen heeft als vakantiebestemming!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Vader23-08-2019

We hebben genoten, Fantastisch ! Volgend jaar weer

Voor de 3e keer in het Afrika gedeelte in een Masai Lodge, alles was weer goed geregeld. Alleen het in en uitladen van de auto is niet handig, zou misschien op de dag van aankomst/vertrek even toe gestaan moeten worden. Verder fietsen gehuurd bij Amigo24(niet je fiets op het gras bij centraal zetten !) Bij het Afrika zwembad altijd wel een bedje kunnen krijgen, handdoek leggen valt mee. Personeel zoals altijd vriendelijk en behulpzaam. Supermarkten op de camping (jumbo Produkten ) en erbuiten ( Lidl en Escalat)goed . Siurana (stuwmeer) leuk voor een ochtendje en waterval erg leuk (van de rotsen springen )Cambrils ( met fiets langs het strand of auto), Tarragona (15min) en Barcelona (60min) Valancia (2,5 uur) met de auto. Wij komen volgend jaar zeker voor de 4e keer terug !!!

• 9Eetgelegenheden

Beste Vader,

We vinden het erg prettig te horen dat u genoten heeft van uw verblijf derde bij ons. Er is niets prettiger te horen dan dat onze klanten tevreden naar huis gaan. Hartelijk dank voor het feit dat u ons gekozen heeft als vakantiebestemming!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

18 tips over Camping & Resort Sangulí Salou

• Miguel, 22-04-2012

Bezoek zeker Cambrils (leuk winkelstraatje en dito restaurantjes), niet duur. Tarragona vond ik niet de moeite. Port Aventura (pretpark) zeer leuk, wel 200,00 euro voor 2 dagen (2 volw en 1 kind). Om ten volle te genieten zou je kind min. 1m05 moeten zijn. Citytrip naar Barcelona (1u15 rijden) zeker aan te bevelen.

• remycox, 13-07-2012

Prima Camping, MAAR BOEK ABSOLUUT NIET MET TourOperator !!! OUDE MAAR VOORAL SMERIGE CARAVANS !!! Bezoek het nederlandse snackbarretje om de hoek eens. Ook goed. 400 meter verderop ligt The Pig Whistle. Ook prima. Centrum Salaou is op een half uurtje lopen.

• dvw18, 04-07-2013

Port Aventura. Zeker doen !

114 vragen over Camping & Resort Sangulí Salou

• BWM zanten, 10-10-2019

disco

Is er voor jeugd vanaf 15 jaar in de avond ook disco? Zoja hoelaat gaat deze open?

• Diana Hofman, 26-07-2019

Mag je bezoek van buiten de camping ontvangen?

Hallo allemaal,ik heb een vraag over bezoek van buiten de camping? Is dat toegestaan? Mijn zoon en zijn gezin gaan naar Salou en willen op visite komen als wij op de Camping verblijven.

Johan, 24-08-2019

Mijn dochter en schoonzoon hebben een weekend bij ons in de thahiti- suite geslapen. Wel even melden ivm veiligheidsvoorschriften, geen extra kosten.

• Belinda, 29-06-2019

Handdoeken en lakens in masai lodge

Volgens de beschrijving beschikken masai lodges over een handdoekenservice en worden lakens verschoond. Iemand daar ervaring mee? Hoeveel handdoeken krijg je dan? En zijn dat alleen lakens over het matras of compleet beddengoed inclusief hoezen voor hoofdkussens? Ik hoor het heel graag, hartelijk bedankt alvast!!

Jolanda , 31-08-2019

Je krijgt 1 kleine en 1 grote handdoek per persoon. Een onderlaken een laken en een kussensloop

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Afstand tot strand100 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette