Camping & Resort Sangulí Salou

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°3°
Camping & Resort Sangulí Salou
8,2

Omschrijving
Camping Resort Sangulí Salou biedt voor elk wat wils. Hier kun je terecht voor gezellig kamperen, of juist voor een kleurrijk huisje of glampingaccommodatie. Het kleurrijke zwemparadijs met meerdere waterglijbanen zorgt voor dolle pret, net als het strand voor de deur. Het centrum van Salou ligt op loopafstand van Camping en Resort Sangulí Salou.

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

420 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou in het Nederlands

Top camping voor jong en oud

jan,
29-1-2019

heerlijk lekker bij het strand en volop zwembaden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Marketing Manager, Marketing Manager, 7-2-2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het tijd gemaakt hebben om uw review met Camping & Resort Sangulí Salou te delen!

We hopen u dit jaar weer te mogen verwelkomen!

Waanzinnige camping vol zwembaden

Stefan,
2-12-2018

Waanzinnige (grote) camping, enorm veel zwembaden. Africa gedeelte waanzinnig. Waanzinnig goede en snelle service vanuit de camping. Leuk entertainment. Enige minpuntje zou zijn dat de ligbedden bij de zwembaden( behalve bij de 2 nieuwste zwembaden) zijn vaak wat vies en versleten en zouden wel mogen worden vervangen. Lidl en buurtsuper op 1,5 km lopen afstand. Vrijwel direct aan de zee. leuk campingtreintje. Aanrader! Volgend jaar misschien wel weer terug.

Beste Stefan,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en andere reizigers.

Voor ons is het een grote satisfactie te lezen dat uw verblijf op Sangulí naar tevredenheid is verlopen en dat onze dienstenverleningen aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het África gedeelte is inderdaad heel stijlvol! Bedankt voor het benadrukken van deze zone.

We hebben notitie gemaakt van uw opmerking betreffende de ligbedden.Elk jaar plaatsen we honderden nieuwe ligbedden en krijgen bovendien onderhoud. Het spijt ons te horen dat u er enkele gezien heeft die naar uw mening vervangen zou moeten worden.

We verwelkomen u graag opnieuw!

Heerlijk

Patricia,
1-12-2018

Sanguli is een heerlijke camping, wel heel massaal maar daar houden we van. Het toiletgebouw van de B zone mag wel gerenoveerd worden en in vind als je door wilt voor Glamping je de WiFi voor het aantal gasten per plek, gratis moet aanbieden.

Verder bevalt het ons elk jaar weer prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

Beste Patricia,

Het is een eer te lezen dat u ons een prachtige gelegenheid vindt om met uw gezin te kamperen. Sangulí heeft inderdaad een grote arreaal. Dankzij de grote hiervan kunnen we een breed scala aan faciliteiten, dienstverleningen en prachtige buitentuinen aanbieden. Onze finaliteit is dat al onze gasten ruimtes en activiteiten aantreffen die ze het leukst vinden.

Vanzelfsprekend nemen we nota van uw suggesties, omdat het ons doel is om dag na dag te verbeteren.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

D-reizen

Geweldig , heerlijk, fijne sfeer op camping

Truus Peeters,
1-12-2018

Wij gaan al 4 jr in september naar resort Sanguli , dit omdat de camping in sept.nog volledig bezet is en er heerst nog een goede sfeer , personeel is vriendelijk en de camping ziet er nog top uit. Ook buiten de camping is t nog volop vakantiesfeer. We hebben dus voor 2019 weer voor 4 weken geboekt in september

Beste Peeters,

En heel erg bedankt voor het boeken van ons en dit al gedurende 4 jaar, als uw vakantiebestemming! We vinden het fijn te horen dat uw verblijf in de maand september aangenaam was en naar tevredenheid is verlopen. Het is inderdaad een uitstekende maand om vakantie te vieren op Sangulí, de temperatuur is nog uitstekend en in Salou is het iets rustiger, maar nog wel even mooi na de maand augustus.

We verwachten u opnieuw in september!

Anneke,
27-11-2018

Wij waren hier eind juli begin augustus met familie, heel mooi resort en voor elk wat wils.

Mooie zwembaden en de zee op loopafstand.

Genoeg eet en drinkgelegenheden.

Toiletten altijd netjes.

Wij hadden een heerlijke schaduwrijke plek onder de bomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Marketing Manager, Marketing Manager, 18-12-2018

Beste Anneke,

We vinden het fijn te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf bij ons, van de zwembaden en de accommodatie.

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.

Geen genoeg ervan!

Chris Bosvelt,
19-11-2018

Grote plaatsen, heel vriendelijk personeel. 4 A 5 keer per dag worden de toiletten schoon gemaakt. Hard werkende en vriendelijke dames!! Elke dag vers gebakken broodjes. Internationale vrienden gemaakt! Vermaak voor jong en oud ! Heeft u nog een half uurtje??

Marketing Manager, Marketing Manager, 29-11-2018

Beste Chris,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische opmerking!

Uw enthousiasme is heel duidelijk overgekomen. Het allerbelangrijkste is dat het ons eraan heeft herinnerd dat al onze inspanningen de moeite waard zijn geweest als onze gasten thuiskomen met mooie herinneringen aan hun verblijf en met nieuwe internationale vrienden.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op Camping & Resort Sangulí Salou.

Gaaf!

Michel van H.,
29-10-2018

Top camping! Voor het 2 de jaar 4 weken op deze prachtige camping gestaan. Heel vriendelijk personeel, overal! Wij waren er in september en begin oktober. Wat wij vonden tegenvallen en met ons meer meerdere kampeerders was, dat er meerdere zwembaden al op 23 september en een week later gesloten waren. Waarom niet even wachten tot laat zeggen 7 oktober! Je kan natuurlijk wel een aantal ligbedden vast weghalen, maar laat de baden een week langer open! Okee, voor volgend jaar wel weer geboekt met de hoop dat de baden langer open blijven! Tot september 2019!

Marketing Manager, Marketing Manager, 16-11-2018

Beste Michl Van H,

We vinden het fijn te horen dat uw verblijf bij ons naar tevredenheid is verlopen en dat u van plan bent om in 2019 ons weer te bezoeken!

Het openen en sluiten van de zwembaden gebeurd op basis van de occupatie en energie-efficiëntie.

Aan het einde van het seizoen is het mogelijk dat sommige zwembaden gesloten zijn maar er altijd een zwembad open tot de sluiting van de camping.

In Sangulí luisteren we altijd naar de opmerkingen van onze klanten en doen we er alles aan dat zij naar huis gaan met het tevreden gevoel dat ze ons hebben gekozen als vakantiebestemming. Om deze reden stellen we uw woorden zeer op prijs daar ze ons motiveren om te blijven verbeteren.

We hopen u opnieuw te mogen begroeten en uw beleving kunnen verbeteren.

Dubbel gevoel

Michel,
28-9-2018

Het resort ligt perfect ten opzichte van Salou en Cambrills maar is groot, zeer groot en ook erg druk, zelfs nog eind september. Alles is er voorzien en het personeel doet uitermate zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Sanitair wordt permanent onderhouden, tot 's avonds laat nog, douches zijn heerlijk met mengkraan. Brood, supermarkt, souvenirwinkel, verschillende zwembaden... alles is aanwezig. De staanplaatsen zijn mooi en groot maar wij hadden met de mobilhome toch moeite om in- en uit te rijden, was allemaal nogal nipt. Door de drukte is er veel verkeer met motor- en elektrische voertuigen, zelfs nog 's avonds laat en 's nachts. In de weekends komen de Spaanse weekendtoeristen en vaste gasten en dan is er nog meer leven en lawaai tot laat in de avond, kinderen die tot na middernacht nog buiten spelen, mensen die samen staan of zitten en luid praten. Het verwondert ons ook dat er hier niemand gewag maakt van de trein die ongeveer om de 30 minuten luid toeterend langs de camping passeert, en dit tussen 7u tot 23 u. Dat stoorde ons niet zo zeer maar is een aspect dat je erbij moet nemen. Het is een keuze die je moet maken natuurlijk maar voor ons was het hier iets te druk

Marketing Manager, Marketing Manager, 8-10-2018

Beste Michel,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het plezierig te horen dat u alles wat u nodig had heeft kunnen vinden binnen onze faciliteiten en dat ons team ten allen tijde uw verwachtingen heeft waargemaakt.

Inderdaad, Sangulí is een grote Camping & Resort en het is precies zijn grootte die ervoor zorgt dat al onze gasten de ideale plekken en momenten kunnen vinden om te genieten en uit te rusten.

We hebben een bewakings- en beveiligingsteam dat 24 uur per dag werkt om de samenleving in onze faciliteiten te garanderen, dit vooral tijdens rusturen. Klanten kunnen op elk moment naar de receptie gaan en ons informeren over de eventuele klacht, zodat we deze kunnen oplossen als ons team dit nog niet eerder had opgemerkt.

We hopen u weer te mogen verwelkomen en dat we de mogelijkheid krijgen om uw ervaring te verbeteren.

Super

brigalai01,
15-9-2018

Is gewoon weg het beste resort van Spanje, als je van een groot houd.

Prachtige locatie, 5 zwembaden , sanitaire blokken die dag in dag uit gepoetst worden.Brood op wandel afstand , wij hebben fietsen mee, en dan kan je alles .. in een mum van tijd bereiken , strand stad winkels , en anders brengt een resort treintje u naar het strand boodschappen kunnen geleverd worden , een zwembad en speel ruimte voor honden , met bad haardroger schampoo voor de hond ....voor ons het paradijs, waar we elke jaar met veel plezier naar toe komen.En werkt samen met een caravanstalling, car visa waar je caravan kunt stallen , en die word perfect geleverd en opgehaald en betaalt , dit kan ook allemaal aan de balie op de dinsdag ochtend geregeld worden ,

Marketing Manager, Marketing Manager, 19-9-2018

Beste brigalai01,

We zijn verheugd te lezen dat onze meest ervaren klanten een tweede huis vinden in Sangulí. En ook dat ze weten hoe ze kunnen genieten van alle faciliteiten en dienstverleningen die de Camping biedt evenals alle mogelijkheden voor recreatie en cultuur in de omgeving.

We kunnen u alleen maar bedanken voor uw prachtige woorden en hopen dat u ons binnenkort weer komt bezoeken.

Ellen thoen,
9-9-2018

Ik was er met mijn dochter schoonzoon en kleinzoon van bijna 4 jaar. En het was super. Prachtige bungalow alles was top.en nu thuis bah wel heimwee hoor.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Marketing Manager, Marketing Manager, 18-9-2018

Beste Ellen,

Heel erg bedankt voor deze leuke reactie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo genoten heeft van de ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met uw familie. De beste manier om die nostalgie te genezen, is ons opnieuw te bezoeken!

We hopen u snel weer te ontvangen!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Resort Sangulí Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Resort Sangulí Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.