Camping & Resort Sangulí Salou

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°22°
Camping & Resort Sangulí Salou

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

397 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Moooi resort maaar........

Patricia
19-7-2018

Fantastisch mooi camping resort, maar let wel op het is een bizarre gewaarwording vam handoekje leggen bij het zwembad . Ik ben 6 maanden zwanger en zit op de grond terwijl deze “ anti- sociale mensen” nergens te vinden zijn. Daarnaast laat iedereen Zijn afval slingeren rondom het zwembad en sanitair. Sanguli wat een mooi resort!!! maar doe iets aan dit gedrag.

Ongelofelijke rot vakantie !!!!

Jolanda
18-7-2018

Wat een ongelofelijke rot camping. Het personeel was vreselijk onaardig, een voorbeeld: je mag geen plezier maken in het zwembad en na 00:00 moet je stil zijn en op bed liggen. Even serieus, hoe oud zijn we? Het is veel te massaal en voor mijn gevoel is alles zo ontzettend smerig. Het sanitair was verouderd en vies , verder nog vieze plekken op het bestek etc. En dan te bedenken dat al die honderden mensen met die vieze zweetlichamen afkoelen in een groot bad vol bacteriën, gadverdamme! Ik raad het iedereen af tenzij je graag honderden euro’s waar je hard voor hebt gewerkt wil besteden aan een smerige camping zonder enige sfeer. Nee dit was echt een rot vakantie.

Geweldig verblijf in Sanguli!

Anke
17-7-2018

We zijn net terug van ons 4e jaar Sanguli en daarom even onze ervaring delen. De eerste 2 jaren verbleven we in de bungalows villa paradise, vorig jaar in een safari tent en dit jaar in een samburu lodge. We zijn elk jaar erg tevreden met ons verblijf, ook de schoonmaak was altijd prima in orde. Als je opmerkingen hebt kan je dit best onmiddellijk gaan melden aan de receptie en ze doen het nodige om alles zo snel mogelijk op te lossen (onze airco was bvb stuk en die werd snel hersteld). Het nieuw Afrika-gedeelte is prachtig afgewerkt! Onze kindjes (dit jaar 5j en 3j) hebben zich ook geweldig geamuseerd in de mooie zwembaden en bij de miniclub/minidisco. Dit jaar hebben wij ook geen Nederlandstalige animator/trice gevonden, wat wel jammer was voor onze kindjes. Vorig jaar was er wel iemand die Nederlands sprak. Wij zijn met het vliegtuig gegaan en de taxi genomen van de luchthaven in Reus (slechts 10min). Ter plekke hebben we fietsen gehuurd, zeker een aanrader als je geen auto hebt. Mooi fietstochtje naar Cambrils/Salou. Salou zelf is voor ons ook iets te druk 's avonds.

Het is een erg grote camping/resort maar rondom onze lodge was het toch erg rustig. Voor ons een ideale vakantieplaats!

Goeie camping komen hier al jaren, alleen schoonmaak wordt duidelijk minder. Het nieuwe vak W loopt te schuin voor caravans, zou afgevlakt moeten worden.

Beste John,

Hartelijk dank voor uw toelichting. We zijn blij te horen dat u ons al vele jaren als uw vakantiebestemming kiest, bedankt voor uw vertrouwen!

Echter zijn we zeer verrast door uw opmerking betreffende de schoonmaak, dit daar we dagelijks we elke dag positieve opmerkingen en felicitaties ontvangen betreffende onze schoonmaaknormen. We zullen uw waarneming controleren en we nemen notitie van uw suggestie over het W-gebied

We hopen u op snel weer te mogen ontvangen.

Kinderparadijs

Nathalie
9-7-2018

Hou je van grote campings met veel animatie, dan hou je van Sangulí.

Zeer prettig: Schaduwrijke staanplaats (zone L), dichtbij supermarkt en Guli Pool. Gemeenschappelijke zones erg schoon, mooie nieuwe douchegebouwen en elke 2 uur wordt er geschrobt. Alles erg netjes. Veel toezicht van redders bij zwembaden, wat ik persoonlijk prima vind. Ook 's nachts bewakers die rondgaan. Weinig lawaai. Enorme camping maar je merkt er niets van omdat elk deel zijn eigen supermarkt, bakker, etc. heeft. Zwembaden gewoonweg PRACHTIG!

Minder goed: Animators mini-disco spreken overwegend spaans en wat gebrekkig Engels. Voor een camping met overwegend Engelsen, Nederlanders en Belgen vind ik dat maar zwak. Amfiteater avondanimatie erg ongezellig met stenen banken en tafels, allemaal op een rijtje. Andere campings gezien waar er tafels en stoelen staan om gezellig te kunnen praten, drinken, eten. Geen bediening in het amfiteater, allemaal self service.

Beste Nathalie,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí.

Wij vinden het aangenaam te horen dat u erg genoten heeft van het entertainment en van alle faciliteiten en dienstverleningen zoals o.a. de zwembaden, de bakkerij en onze supermarkten die u kunt vinden op Sangulí. Ons doel is dat de klant alles wat hij nodig heeft, kan vinden zodat zijn enigste zorg tijdens zijn verblijf bij ons het genieten is van de vakantie.

We stellen het bijzonder op prijs dat u onze schoonmaak- en veiligheidsnormen benoemd, daar dit twee zeer belangrijke aspecten voor ons zijn.

We willen echter graag verduidelijken dat er een tafelservice is in het Amphitheater, het is jammer dat u deze service niet heeft opgemerkt, omdat deze toch erg praktisch is.

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.

Super

Natascha
8-7-2018

Super camping

Moeilijk om naar uw kampeerplaats te rijden

Marketing Manager, Marketing Manager, 16-7-2018

Heel erg bedankt voor uw commentaar en beoordeling.

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.

Geen topper

Tin
7-7-2018

Grote camping/resort.Met veel mooie zwembaden die in het hoogseizoen wel klein zijn voor de massa.Met handdoekje-leg als gevolg.Veel lawaai tot na 1u 's nachts. Overspoeld door Engelsen met veel lawaai. 1 keer en nooit meer.

Beste Tin,

Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig te horen dat uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou niet aan uw verwachtingen heft voldaan. We willen echter graag verduidelijken dat we een gezinsvakantiebestemming zijn, waar rust en coëxistentie tussen de gasten erg belangrijk voor ons is. Om deze reden is er 24 uur per dag bewaking aanwezig. Indien er in het geval van het detecteren van hinderlijk gedrag, kunt u altijd naar de receptie gaan om dit te melden zodat onze medewerkers In het geval van het detecteren van hinderlijk gedrag, kunt u altijd naar de receptie gaan om dit te melden zodat onze medewerkers het hiervoor bestaande protocol kunnen activeren.

We hopen u opnieuw te mogen begroeten en uw beleving kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Alleen maar genieten!

Frederike
7-7-2018

2e keer hier. Alleen maar genoten. Het twee weken lang super mooie weer (30 graden) was hierin hele grote factor. We hadden luxe safaritent (tent 10)met 2 kleine kindjes (2 en 5). Lag goed in de schaduw met veel ruimte rondom de tent. De zitjes die de safari tenten hebben en het buiten leven maakt het helemaal af. De zwembaden zijn super mooi en door het warme weer zeer aangenaam van temperatuur. (met paar graden minder zijn ze al snel echt te koud) Elk zwembad heeft zijn eigen sfeer waardoor je kan kiezen of voor het mooie strand. De animatie is leuk voor de kindjes, met name de disco. Wij geven zelf niks om de animatie maar hadden er ook niet veel last van. Het gaat wel door tot 24.00 dus dit hoor je wel bij de tent ook bij afloop geschreeuw over resort. De restaurants zijn super. Paar opmerkingen: schoonmaak tent mag beter, handdoekje leggen moet echt verboden worden, in hoogseizoen te druk bij zwembaden, in hoogseizoen heel duur.

Beste Frederike,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

Wij vinden het fijn te horen dat u genoten heeft van een leuke vakantie bij ons en dat de Safari Tent uw verwachtingen heeft overtroffen. Ze zijn ook echt geweldig!

Eveneens zijn we verheugd te horen dat de zwembaden, de restaurants en het strand naar uw wens waren en dat de mediterrane zon niet gefaald heeft.

We hopen u op korte termijn weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet.

Volgende x Beter!

Tiffany van den Berg
6-7-2018

Een mooie camping, goeie ligging maar weinig te doen met hele kleine kinderen, natuurlijk heb je de zwembaden, die zijn super! Het zwembadpersoneel mag wat vriendelijker, regels zijn regels uiteraard maar ik ben op vakantie, niet op een strafkamp en zo wordt je wel behandeld als je in hun ogen iets fout doet! Hop paardje hop in het water ging al te ver voor ze... De minidisco is pas om 21.00uur, met een kleintje van 2 niet te doen, die is om 20.00uur uitgeblust, jammer!! Verder wel goed eten, dichtbij strand, heerlijk vers brood.. Leuk voor een x maar ik zou hier niet nog eens terugkomen!

Beste Tiffany,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en met andere reizigers. Wij vinden het fijn te horen dat u gedurende uw verblijf bij ons heeft genoten van het lekkere eten, onze fantastische bakkerij en de nabijheid van het strand.

Sangulí is een camping en Resort voor families en geschikt voor alle leeftijden daar er parken, zwembaden en activiteiten voor alle leeftijdsgroepen en gedurende de gehele dag zijn. Maar we begrijpen dat het moeilijk is om iedereen tevreden te stellen.

Onze regels in de zwembaden zijn erg streng omdat het waarborgen van de veiligheid van al onze gasten essentieel is voor ons, vooral wanneer er kinderen van alle leeftijden bij betrokken zijn. Ons team van badmeesters zijn gecertificeerde professionals en ze hebben in dit opzicht een grote verantwoordelijkheid. Om deze reden zijn zij de hoogste autoriteit op het gebied van zwembadveiligheid.

We hopen u opnieuw te mogen begroeten en uw beleving kunnen verbeteren.

Geweldig

Chantal van der Bij
4-7-2018

Geweldig fijne camping voor jong en oud die blijft vernieuwen.

Wij komen er al jaren met een vriendengroep van ouders, jongeren en kinderen. Elk jaar weer een top vakantie!

Beste Chantal.

Heel hartelijk dank voor deze fantastische recensie! We vinden het heel prettig te horen dat u sinds vele jaren de familievakantie bij ons doorbrengt en dat Camping & Resort Sangulí Salou een omgeving is dat door alle leeftijden gewaardeerd wordt.

We hopen dat we nog vele jaren uw vakantiebestemming zullen zijn!

Met vriendelijke groet 😊

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Resort Sangulí Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Resort Sangulí Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Resort Sangulí Salou scoort een 7.99 uit 10 op basis van 420 reviews.