Camping & Resort Sangulí Salou

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Camping & Resort Sangulí Salou
8,2

Camping Resort Sangulí Salou biedt voor elk wat wils. Hier kun je terecht voor gezellig kamperen, of juist voor een kleurrijk huisje of glampingaccommodatie. Het kleurrijke zwemparadijs met meerdere waterglijbanen zorgt voor dolle pret, net als het strand voor de deur. Het centrum van Salou ligt op loopafstand van Camping en Resort Sangulí Salou.

We hebben een aantal aanbieders voor & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

420 reviews over Camping & Resort Sangulí Salou in het Nederlands

Geen genoeg ervan!

Chris Bosvelt
19-11-2018

Grote plaatsen, heel vriendelijk personeel. 4 A 5 keer per dag worden de toiletten schoon gemaakt. Hard werkende en vriendelijke dames!! Elke dag vers gebakken broodjes. Internationale vrienden gemaakt! Vermaak voor jong en oud ! Heeft u nog een half uurtje??

Gaaf!

Michel van H.
29-10-2018

Top camping! Voor het 2 de jaar 4 weken op deze prachtige camping gestaan. Heel vriendelijk personeel, overal! Wij waren er in september en begin oktober. Wat wij vonden tegenvallen en met ons meer meerdere kampeerders was, dat er meerdere zwembaden al op 23 september en een week later gesloten waren. Waarom niet even wachten tot laat zeggen 7 oktober! Je kan natuurlijk wel een aantal ligbedden vast weghalen, maar laat de baden een week langer open! Okee, voor volgend jaar wel weer geboekt met de hoop dat de baden langer open blijven! Tot september 2019!

Marketing Manager, Marketing Manager, 16-11-2018

Beste Michl Van H,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en andere reizigers.

We vinden het fijn te horen dat uw verblijf bij ons naar tevredenheid is verlopen en dat u van plan bent om in 2019 ons weer te bezoeken!

Het openen en sluiten van de zwembaden gebeurd op basis van de occupatie en energie-efficiëntie.

Aan het einde van het seizoen is het mogelijk dat sommige zwembaden gesloten zijn maar er altijd een zwembad open tot de sluiting van de camping.

In Sangulí luisteren we altijd naar de opmerkingen van onze klanten en doen we er alles aan dat zij naar huis gaan met het tevreden gevoel dat ze ons hebben gekozen als vakantiebestemming. Om deze reden stellen we uw woorden zeer op prijs daar ze ons motiveren om te blijven verbeteren.

We hopen u opnieuw te mogen begroeten en uw beleving kunnen verbeteren.

Dubbel gevoel

Michel
28-9-2018

Het resort ligt perfect ten opzichte van Salou en Cambrills maar is groot, zeer groot en ook erg druk, zelfs nog eind september. Alles is er voorzien en het personeel doet uitermate zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Sanitair wordt permanent onderhouden, tot 's avonds laat nog, douches zijn heerlijk met mengkraan. Brood, supermarkt, souvenirwinkel, verschillende zwembaden... alles is aanwezig. De staanplaatsen zijn mooi en groot maar wij hadden met de mobilhome toch moeite om in- en uit te rijden, was allemaal nogal nipt. Door de drukte is er veel verkeer met motor- en elektrische voertuigen, zelfs nog 's avonds laat en 's nachts. In de weekends komen de Spaanse weekendtoeristen en vaste gasten en dan is er nog meer leven en lawaai tot laat in de avond, kinderen die tot na middernacht nog buiten spelen, mensen die samen staan of zitten en luid praten. Het verwondert ons ook dat er hier niemand gewag maakt van de trein die ongeveer om de 30 minuten luid toeterend langs de camping passeert, en dit tussen 7u tot 23 u. Dat stoorde ons niet zo zeer maar is een aspect dat je erbij moet nemen. Het is een keuze die je moet maken natuurlijk maar voor ons was het hier iets te druk

Marketing Manager, Marketing Manager, 8-10-2018

Beste Michel,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het plezierig te horen dat u alles wat u nodig had heeft kunnen vinden binnen onze faciliteiten en dat ons team ten allen tijde uw verwachtingen heeft waargemaakt.

Inderdaad, Sangulí is een grote Camping & Resort en het is precies zijn grootte die ervoor zorgt dat al onze gasten de ideale plekken en momenten kunnen vinden om te genieten en uit te rusten.

We hebben een bewakings- en beveiligingsteam dat 24 uur per dag werkt om de samenleving in onze faciliteiten te garanderen, dit vooral tijdens rusturen. Klanten kunnen op elk moment naar de receptie gaan en ons informeren over de eventuele klacht, zodat we deze kunnen oplossen als ons team dit nog niet eerder had opgemerkt.

We hopen u weer te mogen verwelkomen en dat we de mogelijkheid krijgen om uw ervaring te verbeteren.

Super

brigalai01
15-9-2018

Is gewoon weg het beste resort van Spanje, als je van een groot houd.

Prachtige locatie, 5 zwembaden , sanitaire blokken die dag in dag uit gepoetst worden.Brood op wandel afstand , wij hebben fietsen mee, en dan kan je alles .. in een mum van tijd bereiken , strand stad winkels , en anders brengt een resort treintje u naar het strand boodschappen kunnen geleverd worden , een zwembad en speel ruimte voor honden , met bad haardroger schampoo voor de hond ....voor ons het paradijs, waar we elke jaar met veel plezier naar toe komen.En werkt samen met een caravanstalling, car visa waar je caravan kunt stallen , en die word perfect geleverd en opgehaald en betaalt , dit kan ook allemaal aan de balie op de dinsdag ochtend geregeld worden ,

Marketing Manager, Marketing Manager, 19-9-2018

Beste brigalai01,

We zijn verheugd te lezen dat onze meest ervaren klanten een tweede huis vinden in Sangulí. En ook dat ze weten hoe ze kunnen genieten van alle faciliteiten en dienstverleningen die de Camping biedt evenals alle mogelijkheden voor recreatie en cultuur in de omgeving.

We kunnen u alleen maar bedanken voor uw prachtige woorden en hopen dat u ons binnenkort weer komt bezoeken.

Ellen thoen
9-9-2018

Ik was er met mijn dochter schoonzoon en kleinzoon van bijna 4 jaar. En het was super. Prachtige bungalow alles was top.en nu thuis bah wel heimwee hoor.

Beste Ellen,

Heel erg bedankt voor deze leuke reactie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo genoten heeft van de ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met uw familie. De beste manier om die nostalgie te genezen, is ons opnieuw te bezoeken!

We hopen u snel weer te ontvangen!

Met vriendelijke groet 😊

Glamping zoals glamping bedoeld is!

Jessie
8-9-2018

Grote mooie schone camping & resort! Wij zaten in het Africa deel gehuurd via Touroperator het is echt helemaal af , de kleinste details kloppen gewoon.

Super zwemparadijs 5 zwembaden allemaal met glijbanen waardoor je met kleine kinderen eigenlijk niet meer naar een waterpark hoeft te gaan.

Afhaal eten top, 3 supermarktjes op de camping geen overdreven prijzen, net buiten camping grote supermarkt en aan de kant van het Resort een grote Lidl en een Esclat, waar je ook gelijk kan tanken ;)

Strand voor de deur, maar voor een mooier stukje moet je iets meer richting centrum Salou, Sanguli ligt echt aan de rand dus met kleine kinderen is het centrum net iets te ver lopen, huur een fiets dit kan op de camping.

Enige minpuntje is de kinderdisco/animatie deze is in het Spaans en soms een beetje Engels, dit was blijkbaar in juli niet zo.

Wij hebben voor volgend jaar dezelfde periode geboekt maar nu via de camping zelf!

Tot volgend jaar!

Beste Jessie,

We zijn blij te horen dat u in Sangulí alle faciliteiten heeft gevonden om een fantastische vakantie door te brengen. Inderdaad, we bevinden ons tussen de gemeenten Salou en Cambrils, op slechts 200 meter van het strand en in een optimale omgeving om beide locaties per fiets te verkennen. Het is een geweldige tip voor de andere reizigers om fietsen te huren!

We hopen u volgend jaar weer te zien!

Mooie camping

Rudipac
3-9-2018

Wij hebben hier in de laatste week van augustus een mobile home gehuurd.

Het complex is opgedeeld in een camping gedeelte en een resort gedeelte. Wij zaten in het laatste gedeelte wat duidelijk het mooiste gedeelte van de camping is. De vele

zwembaden met glijbanen waren prima voor de kids. Tevens was er een gedeelte met sport en amusementfaciliteiten. Het aantal Nederlanders was helaas beperkt, Spanjaarden en Engelse waren ruim in de meerderheid.

Het strand ligt op loopafstand, echter was het strand in Salou centrum mooier, dat ligt echter 2 km verder. Het is een prima uitvalsbasis om Tarragona en omgeving te verkennen.

De prijs van een huisje is wel relatief hoog in vergelijking met andere camping. Hier krijg je dan wel weer een schone camping met veel (zwem)faciliteiten voor terug.

Beste Rudipac,

Bedankt voor het mededelen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou.

We vinden het prettig te horen dat u en uw gezin van uw verblijf bij ons hebben genoten. Zoals u zelf ook zegt is Sangulí een ideale startplaats om de omgeving te verkennen: Salou, Cambrils, Tarragona, Barcelona en vele andere toeristische en culturele bezienswaardigheden.

In Sangulí ontvangen we families van veel verschillende nationaliteiten. We vinden het zeer prettig te zien hoe hier interculturele en transoceanische vriendschappen tot stand worden gebracht en die een leven lang duren. Elk seizoen zijn we getuige van deze verhalen en we vinden dit echt geweldig. We denken dat dit een goede gelegenheid is om landgenoten en andere vrienden uit Europa en de wereld te ontmoeten.

We hopen u snel weer te zien!

Voor ons geen 4e keer Sanguli meer

Verhoeven
23-8-2018

Dit jaar voor de derde keer naar Sanguli geweest. Wijzelf hebben op de camping gestaan, vrienden hadden wederom een huisje in het Caraibisch deel gehuurd.

Ondanks de ligging, de boulevard, de mooie zwembaden is het toch niet zo onze camping. Camping is erg groot, erg rommelig en er wordt nog steeds veel toegestaan. In ons straatje was elke dag een half uur karaoke te horen op zeer luid volume door een medekampeerder. Sanitair wordt over het algemeen netjes bijgehouden, maar is hier en daar wel verouderd. Het huisjes deel daarentegen vond ik erg ruim opgezet en straalde rust uit. Een enorm contrast.

Camping heeft wel maatregelen genomen om de overlast van electrische voertuigen zoals vorig jaar te beperken. Goed dat men naar de klant luistert.

Voor ons geen 4e keer Sanguli meer.

Marketing Manager, Marketing Manager, 6-9-2018

Geachte Verhoeven,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het prettig te horen dat u ons gedurende drie opeenvolgende jaren als vakantiebestemming heeft uitgekozen, echter spijt het ons te horen dat u bij deze gelegenheid teleurgesteld bent geweest.

Het respecteren van de rust van al onze gasten is erg belangrijk voor ons, daarom beschikken we ook over een 24-uurs surveillance team. Als een klant onverantwoord gedrag van een andere klant vaststeld, en wij hebben dit niet gezien, dan kunt u altijd naar de receptie gaan om aanwezigheid van de bewaking te vragen.

We zouden u graag opnieuw willen verwelkomen en de mogelijkheid hebben uw perceptie te veranderen.

Mooie camping

Picolo
19-8-2018

Super mooie maar wel grote camping

Zwembaden mooi maar wel echt jacuzzi warm water je koelde echt niet af

Eten bij Africa lekker

Geweldig!!!

Wendy
14-8-2018

Geweldige camping. We wilden graag in de zomervakantie weer terug, maar er was geen plaats meer helaas. Nu al geboekt voor volgende zomer. Uit eigen ervaring: eenmaal hier geweest, wil je niet anders meer!

Marketing Manager, Marketing Manager, 22-8-2018

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor deze fantastische opmerking!

We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

LUX-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Resort Sangulí Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Resort Sangulí Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.