Camping Valldaro

Met jonge kinderen

waardeloos

piet
20-9-2018

verschrikkelijke camping, verschrikkelijke directeur als je zin hebt in een strafkamp moet je hier lekker naar toe gaan zonde van je tijd en geld.

misselijkmakende directeur met zijn beleid deze man heeft thuis niks te vertellen en reageerd dit af op zijn campinggasten. hele nare man

Perfect gelegen camping!

C. H.
6-9-2018

Mooie gezellige camping, we waren er dit jaar voor de 4e keer.

Eens en Nooit meer!

Linda
29-8-2018

Eens maar nooit weer!

Op deze camping zijn de Spanjaarden de baas! Hier heerst de Spaanse dictatuur.

In het zwembad worden bij de Spaanse kinderen de handen boven het hoofd gehouden, de Nederlandse kinderen worden meteen afgestraft en zelf gedreigd met verlaten van de camping.

Ook op het voetbalveld heb je het als Nederlands kind zwaar. De Spaanse jeugd is agressief, asociaal en dreigend. Als je er iets van zegt moet je bij de directie komen met als gevolg dat je van de camping gestuurd wordt. Serieus gebeurt! Er zijn al een aantal nederlandse gezinnen door toedoen van het animatie team van de camping gestuurd.

De Spaanse jeugd is tot na middernacht rumoerig en baldadig. Plassen zelfs in de drinkwater plaatsen.

Deze camping is een ramp om als Nederlander op te staan en wij komen hier dan ook nooit meer!

Wees gewaarschuwd.

Beste gast,

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om een commentaar te plaatsen op de site van Zoover.

Het spijt ons dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

We zullen uw opmerkingen aan de betrokken afdeling doorgeven en proberen altijd onze service en dienstverlening te verbeteren.

NOOIT MEER

Marco
28-8-2018

Ga hier niet heen!!

Als je als nederlander op deze camping staat heb je hier niets te zeggen en je mag niets!

Spaanse kinderen mogen hier alles en worden als prinsen en prinsesjes behandeld.

Veel nederlandse kinderen mochten niet meer mee doen aan de annimatie van hun ouders, dit doordat ze agressief behandeld werden.

Kortom: voor ons en nog vele andere camping gasten met ons: NOOIT MEER!

Super!

Imka Jonker-Bloemendal
26-8-2018

Via een touroperator hadden wij een lodge tent gehuurd voor ons gezin(2 kids van 14 en 11 jaar). Gastvrij werden wij welkom geheten door Angela en Andre, zij doen er alles aan om je verblijf goed te laten zijn. Wij zijn al 2 x eerder op deze camping geweest (2013 en 2015). Wat een heerlijke camping, sanitair is super, nieuw aangelegd en wordt heel vaak schoongemaakt. 3 Zwembaden zijn er op de camping en net buiten de camping is een grote klimtoren en een midgetgolf. De camping ligt niet aan het strand maar zowel te voet als met de fiets if auto zijn er vele mooie stranden dichtbij. De camping heeft 2 restaurants, de Orangerie kunnen we aanbevelen, en 2 afhaalrestaurants. Daarnaast zijn er 2 supermarktjes voor o.a. vers brood. De beveiliging is goed geregeld. Kortom, een fantastische camping

Beste gast,

Namen de staf van Valldaro willen we u bedanken voor uw bezoek aan de camping en uw commentaar op Zoover. We zijn ervan overtuigd dat het nuttig is voor andere gasten die onze camping willen bezoeken.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze faciliteiten en het naar uw zin heeft gehad. We hopen dat we in de gelegenheid zijn om u in de nabije toekomst weer welkom te heten.

Dank u wel en vriendelijke groeten

Wij waren voor het eerst op deze camping.

topvakantie gehad.

Sanitair is super schoon.

Animatie is leuk.

Grote supermarkten om de hoek.

Kids hebben zich goed vermaakt.

Zwembad was een keer idd vuil maar werd gelijk op gereageerd en schoon water in gedaan.

Drankjes en eten in de orangerie niet duur.

cafetaria wel prijzig en onkundig personeel.

Medewerkers receptie en bar top.

plaatsen prima.

strand platja loopt snel diep af en kiezels.

5 minuten in de auto naar het strand in sagaro top voor de kinderen en zand(parkeren 3.40 voor 4 uur).

Tot volgend jaar.

Beste gast,

Dank u voor uw bezoek en uw commentaar op de site van Zoover.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf op onze camping.

We blijven aan de slag om onze faciliteiten en dienstverlening te verbeteren.

We hopen u in de nabije toekomst weer te kunnen verwelkomen, dank u wel.

Verschrikkelijk wanbeleid

Jelle
18-8-2018

Waardeloze directie vooral de directeur met zijn wanbeleid, zwembaden kunnen de hoeveelheid mensen niet aan met als gevolg een groen vies zwembad wat leeggepompt moest worden.

spanjaarden worden voorgetrokken met alles, als de spaanse kroonprinsjes een bommetje maken niks aan de hand en een nederlands kind het doet staat die directeur te dreigen dat als het nog een keer gebeurd je de camping afmoet ( tegen kinderen van 6 jaar, de held )

Na 2 keer niet meer helaas

Berkhuijsen
13-8-2018

Wij waren er voor de 2e keer.

Het zwembad was door de warmte en drukte van veel Spanjaarden niet koel en schoon te houden, met als gevolg 2 met een oorontsteking. De badmeesters zijn voornamelijk in het weekend als de Spanjaarden er zijn partijdig. Bommetjes en duiken mag niet door de jeugdige Nederlanders maar wel door de Spanjaarden. Hollandse avond 2 keer per week was erg gezellig. Platja daro erg leuk voor onszelf maar ook voor de oudere jeugd natuurlijk, al zouden ze een verbinding moeten maken om de campingjeugd veilig op de camping te laten komen. Nieuw sanitair heel mooi maar ventilatie was niet aan gedacht helaas.

Verder geen last ervaren van overlast. Het is een echte familiecamping die wel wat onderhoud nodig heeft, voornamelijk met het goed afmaken van het sanitair.

De poetsvrouwen verdienen een 10+ die zijn dag en nacht aan het poetsen.

Eenmalig

Tamara
13-8-2018

Helaas viel de camping erg tegen, dit kwam voornamelijk door de vele Nederlanders die erg veel dronken en ruzie maakten .

Hollandse avonden 2 keer per week in het café ernaast maakte het ook niet veel beter.

Zwembaden zijn op zich mooi maar niet schoon.

Spaanse schoonmaaksters doen erg hun best.

Plaatsje playa daro erg leuk , strand ook.

Voor ons volgende keer iets zonder zoveel Nederlandse mensen.

Niet meer

Danny
12-8-2018

Na 2 jaar op deze camping niet meer hoe erg kun je achteruit gaan op 1 seizoen,water groen bij het zwembad van de orangerie,eten vrij duur voor wat je krijgt,het eten bij het grote zwembad zijn we met honger van tafel gegaan.

Spijtig van de personen die van smorgens al aan de drank zitten en dan laten zien dat ze niet tegen de alcohol kunnen.

spijtig van de vele Nederlandse jongeren die de zwembad meesters,en de poetsvrouwen staan uitschelden en geen respect hebben.

Vorig jaar werd er strenger opgetreden en was het stil om 0u nu heel de nacht lawaai.de poetsvrouwen doen veel moeite maar zij krijgen niet de steun die nodig is.de directie is laks geworden,en kijkt nergens meer naar.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valldaro in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valldaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.