Camping Valldaro

7.3Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

7.3Goed

• 5.6Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

Gezellig druk is het op Camping Valldaro bij Platja d’Aro, want vooral in het weekend komen er ook veel Spanjaarden naar de camping. Naast de zwembaden op de camping ligt er een klimtoren en midgetgolf vlakbij en ook het strand is op 5 minuten rijden met de auto. De verschillende baaien in de omgeving zijn de trekpleister van deze camping.

Contact

383 reviews over Camping Valldaro

• 8Ligtenberg05-01-2020

Mooie camping, ligging tov Platja d’Aro is top.

Grote nette kampeerplaatsen. Sanitair in t bos wel gedateerd. Temperatuur van het douchewater niet erg constant. Mooie camping met een mooi zwembad. Geen jacht op ligbedjes. Gras om het zwembad is fijn. Glijbaan bij het zwembad zou niet misstaan. Minpunt is echt de kwaliteit, snelheid en service van het terras/restaurant. Verder zou het avondprogramma qua animatie wat wel beter kunnen.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    7Roy_Nicole22-11-2019

Toch weer geboekt voor 2020

Voor het vierde jaar geweest. In totaliteit wel weer bevallen. Minpunt was dat we de pech hadden dat er twee Franse families tegenover ons stonden die in totaal geen rekening hielden met andere camping gasten. Ieder mag vakantie vieren op zijn eigen manier echter dit was van buitencategorie!! Meerdere malen door manager aangesproken doch zonder daadkrachtig te zijn. Jammer! Hopelijk wordt voor komend jaar de sanitairblok (in het bos) gerenoveerd. Is wel schoon maar zeker aan vervanging toe. Verder blijft de camping prima. Men doet zijn best in de Orangerie maar het is het net niet. We gaan in 2020 weer! Blijft toch thuiskomen op de camping en in een mooie regio.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Rob01-09-2019

Toiletgeb. Top, bar restaurant verschrikkelijk

Camping gaat echt achteruit qua hygiene in zwembad, volgens huisarts (doorverwezen door receptie) dit jaar enorm veel klachten qua oog- en oorontstekingen. Personeel bar/ restaurant ver onder de maat, bar bij minigolf niet meer wat het geweest was, waarom moest Paul weg? Geen dag meer vol alleen maar spanjaarden die s 'avonds minigolf komen spelen, een aanfluiting. Als deze organisatie hier niets aan doet blijven straks de 'buitenlanders' weg, want immers Spanjaarden kunnen en mogen hier wel alles.

• 9Staat v/h sanitair

Directie Camping Valldaro, directrice, 23-09-2019

Beste familie, dank u voor uw commentaar op de pagina van Zoover. We zullen uw opmerkingen meenemen als verbeterpunten voor het komende jaar. Met vriendelijke groet

• 9Angela31-08-2019

Super vakantie gehad op valldaro

Super schone rustige camping. Wij hebben 2 weken een tent van touroperator gehuurd, compleet ingericht. Echtpaar van touroperator hele aardige mensen, zijn altijd bereikbaar. Ligging, zwembaden (badmeesters) en vooral sanitair top. Eetgelegenheden kunnen wel beter. Campingwinkel zeer compleet en normale prijzen. Wij komen zeker terug volgend jaar. Een glijbaan voor de oudere kinderen zou een aanwinst zijn voor de camping. Voor de glutenvrije eters onder ons is dit gebied geweldig in de supermarkten maar ook in de restaurants eromheen. Een groot pluspunt is de airfryer, dolce gusto en electrische bakplaat kunnen gebruiken zonder dat de stroom uitvalt, echt heel fijn aangezien ik elke dag glutenvrij brood af moest bakken voor mijn man. Valldaro tot volgend jaar.

• 6Eetgelegenheden

Directie Camping Valldaro, directrice, 23-09-2019

Beste familie, allereerst bedankt dat u de tijd genomen heeft om een commentaar te plaatsen op de sie van Zoover. We zijn blij dat u van de camping genoten heeft. We zullen u feedback over het restaurant en de glijbanen meenemen. We zien u graag op onze camping Valldaro terug! Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Claudia22-08-2019

Camping Valldaro al jaren onze thuishaven voor de vakantie. Ieder jaar weer met veel Plezier op laantje 6100. Onze meiden zijn 19 en 26 en komen ook nog graag op de camping net als al hun vrienden. Alleen dit jaar toch een paar dingen dat ik denk mmm valldaro ga daar eens achteraan. De eetgelegenheden bij het zwembad en midgetgolfbaan waren drama dit jaar. Het grote gemis van Paul en Cindy was duidelijk te merken, denk dat Valldaro hier heel hard over moet gaan nadenken. Voor de rest weer een heerlijke , schone vakantie gehad.

• 1Eetgelegenheden

Directie Camping Valldaro, directrice, 23-09-2019

Beste familie, dank u voor het feedback op de pagina van Zoover. We zullen uw opmerking over de restaurants meenemen en zullen daar veranderingen aanbrengen om de service te verbeteren. Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marco12-08-2019

Geweldig in 2020 zijn we hier zeker weer.

Super geweldige camping, enige minpunt zijn de Fransen die in augustus komen, dat merk je aan het sanitair.

• 8Eetgelegenheden

Beste familie,

dank u voor uw commentaar. We zien jullie volgend jaar graag weer terug! Met vriendelijke groet

• 8Nieke11-08-2019

Top camping

Fijne camping. Zeer zuiver sanitair, dit wordt de hele dag door bij gehouden. Mooie ruime plekken (Nederlandse gedeelte). Op loopafstand van platja d’aro en de supermarkt. Wij hadden vouwfietsen meegenomen, ideaal voor naar het strand. De ligging van deze camping is echt top! Restaurantje op de camping is alleen niet top georganiseerd, chaotisch. Er waren veel mensen met blaffende honden, deze waren ook niet altijd aan de lijn, hier werd niks van gezegd, jammer.

• 7Eetgelegenheden

Beste familie,

dank u voor het commentaar dat u geplaats heeft op de site van Zoover. We zijn blij dat u het fijn heeft gehad op onze camping. We zullen uw opmerkingen over het restaurant en de losse honden meenenem en komend jaar hier verbetering in proberen aan te brengen, Met vriendelijke groet,

• 4Mien10-08-2019

Waarschijnlijk niet meer😏

Jammer maar camping is niet meer zoals eerder. Bediening orangerie is drama !!!! uitgezonderd Andre en vrouwelijke collega die er vorig jaar ook was. Rest is meer bezig met niks doen dan opletten of er iemand wat wil bestellen. Kortom niet meer de camping was het is geweest en wat betreft het Hollands cafeetje. Ook jammer dat dit er niet meer is. Dus niet meer voor ons

• 4Staat v/h sanitair

Directie Camping Valldaro, directrice, 23-09-2019

Beste familie, Dank u dat u de tijd heeft genomen om een commentaar te plaasten op de site van Zoover. We vinden het jammer dat de camping u dit jaar niet goed is bevallen. We nemen alle commentaar serieus en zullen volgend jaar zeker een verandering aanbrengen in het restaurant op de camping. met vriendelijke groet

• 7Suzanne Vermeer02-08-2019

Leuke camping

Ruime, schone camping.aan de ene kant staan de vaste Spanjaarden en waan je je in een compleet andere wereld. Elk weekend komen de Spanjaarden en ze overheersen daar in het zwembad. Aan de andere kant staande toercaravans. Ruime plaatsen met veel schaduw. Sanitair is zeer schoon wel elke avond wachtrijen bij de douche. Tot 24 uur is er herrie en auto’s op de camping. Jammer dat je in de zwembaden niets mag spelen, geen balletje, luchtbed of iets. Zelfs springen van de kant is verboden. De badmeesters hebben meer oog voor het vrouwelijk schoon dan de spelende kinderen. Animatie is wel leuk maar niet bijzonder. Stranden zijn fantastisch!! Hele mooie baaitjes en platja d’aro Is heel gezellig! Al met al een leuke camping maar niet voor nog een keer. Er zijn vele mooiere in Spanje.

Beste familie,

dank u voor uw commentaar op de pagina van Zoover. We zullen uw opmerkingen meenemen en we zijn altijd bezig te camping en faciliteiten de verbeteren. Met vriendelijke groet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Patricia29-07-2019

Wat een geweldige camping in een fantastisch land! Het plaatsje Platja d’aro Is ook super gezellig! De camping is zeer goed onderhouden en het sanitair wordt erg vaak schoongemaakt! Fijn ook dat er gewoon toiletpapier aanwezig is en zeep bij de wasbakken om je handen te wassen. De camping is ruim opgezet en de ontvangst door de mensen van de touroperator was ook heel fijn! Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug ! Onze kinderen van 13 en 15 willen ook graag weer terug naar deze camping !

• 7Eetgelegenheden

Directie Camping Valldaro, directrice, 23-09-2019

Beste familie, dank u voor de tijd die u genomen heeft om een review te schrijven op de pagina van Zoover. Fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping. We hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Valldaro info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen