Camping Valldaro

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Jazeker. Niet in hoogseizoen.

Kim
19-6-2018

Hier gebleven in juni met 2 kleine kids. Mooie camping. Helaas 5 dagen echt slecht weer gehad en de rest mooi. Weinig indoor activiteiten. Animatie slecht; alleen in het weekend en niet actief, alles achter een hek en ze roepen niets om. Onze dochter vond kinderdisco top. Helaas maar 1x per week 45 minuten. Huisje was prima (de blauwe zijn het nieuwste en dicht bij zwembad) alles was schoon en nieuw. In de weekenden invasie van Spanjaarden; overlast!! Hutje mutje aan zwembad en ij avond / nacht tot 01u schreeuwen, fietsende en gillende kids langs je caravan en dronken gesprekken van Spaanse families. Peuter bad mooi maar wordt slecht (niet??) schoongemaakt. 2x rode wormpjes in gevonden (levende)

Ik zou deze camping zeker aanbevelen maar niet in het hoogseizoen. Geen plaats aan zwembad, geen bedje en in avond overlast van buren.

super Camping

de Vlam
16-6-2018

super camping al 4x geweest sanitair wordt goed schoongehouden zwembaden zijn zeer goed........ Lidl op loopafstand .

playa de aro op loopafstand .Genoeg te doen voor de kids , goede beveiliging.

Alleen op zondag erg druk dan komen de Spanjaarden zwemmen.

Nooit meer. Stacaravan onhygiënisch

Cassandra Agterhuis
23-4-2018

Toen we aankwamen vertelde onze 'Buurman' dat de vorige mensen er na 2u al uit zijn gegaan vanwege de hygiene. schimmels enz.Daarna kwamen wij er in en er was heel erg schoongemaakt, leek wel met 10 middelen tegelijk.Ogen en keel begon te irriteren en ben gelijk naar buiten gegaan met mijn dochter. We vroegen om een ander huisje.Dit ging heel moeizaam terwijl er op dat stuk nog 3 leeg stonden.Er kwam een man kijken.heel naar persoon,niet vriendelijk en niet serieus genomen en weigerden een ander huis. wij weigerden om erin te blijven zeker met die schimmel en onze dochter.Mijn vriend meegelopen naar de receptie waar het er nogal klantonvriendelijk aan toe ging.Moesten heel boos worden en dreigen met vertrek en toen was het mogelijk. Kregen het huisje tegenover ons.Snachts regen en smorgens was werkelijk alles klam, dekbed en kleding in de kast zelfs.We hebben n klacht ingediend en zyn vertrokken na 24u. Dit is voor ons geen vakantie.

Geweldig

Vera Bernardt
6-2-2018

Grote camping alles is er. Kan daar geweldig fietsen en een heerlijk strand.

Prima camping waar zeer veel te beleven valt voor iedereen, alleen absoluut niet bij touroperator! Dit is een zeer slechte organisatie die alleen maar bezig is met geld verdienen en de gasten zijn bijzaak! De beheerders zijn absoluut geen vriendelijke mensen. Zeer slechte ervaring mee gehad en raad deze organisatie absoluut af!!!!!!!!

Chayenne
13-1-2018

De camping ligt prima gelegen en de hygiëne is super.

Ook het personeel is super vriendelijk

Heerlijke camping met prachtige omgeving

Jolanda en Dirk Oudshoorn
12-1-2018

Een camping met voor elk wat wils, mooie zwembaden, gezellige restaurants en genoeg animatie voor wie daar belangstelling voor heeft.

Er zijn genoeg leuke dorpjes en stadjes in de omgeving. Neem een fiets mee of huur er eentje, lekker een windje door je haren en fietsen maar

Fantastisch!

Gerrits
12-1-2018

Goed sanitair, schone camping, alle faciliteiten aanwezig!

De prijs was wat aan de hoge kant.

Geweldige camping. Erg schoon

Ouschan
12-1-2018

Erg schone camping gezellig mooi zwembad

Komen er al 10 jaar met heel veel plezier

Mooie camping

W.H. Jansen
12-1-2018

Prima plaatsen en ruim opgezet. Vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid. Mooi plaatsje met shoppingcentre. Drink in idee geval een lekker biertje bij Bona.

We hebben een aantal aanbieders voor Valldaro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valldaro in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valldaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valldaro scoort een 7.77 uit 10 op basis van 388 reviews.