Camping Valldaro

Camping Valldaro
7,1

Gezellig druk is het op Camping Valldaro bij Platja d’Aro, want vooral in het weekend komen er ook veel Spanjaarden naar de camping. Naast de zwembaden op de camping ligt er een klimtoren en midgetgolf vlakbij en ook het strand is op 5 minuten rijden met de auto. De verschillende baaien in de omgeving zijn de trekpleister van deze camping.

397 reviews over Camping Valldaro in het Nederlands

Geweldig in 2020 zijn we hier zeker weer.

Marco
12-8-2019

Super geweldige camping, enige minpunt zijn de Fransen die in augustus komen, dat merk je aan het sanitair.

Top camping

Nieke
11-8-2019

Fijne camping. Zeer zuiver sanitair, dit wordt de hele dag door bij gehouden. Mooie ruime plekken (Nederlandse gedeelte). Op loopafstand van platja d’aro en de supermarkt. Wij hadden vouwfietsen meegenomen, ideaal voor naar het strand. De ligging van deze camping is echt top! Restaurantje op de camping is alleen niet top georganiseerd, chaotisch. Er waren veel mensen met blaffende honden, deze waren ook niet altijd aan de lijn, hier werd niks van gezegd, jammer.

Waarschijnlijk niet meer😏

Mien
10-8-2019

Jammer maar camping is niet meer zoals eerder. Bediening orangerie is drama !!!! uitgezonderd Andre en vrouwelijke collega die er vorig jaar ook was. Rest is meer bezig met niks doen dan opletten of er iemand wat wil bestellen. Kortom niet meer de camping was het is geweest en wat betreft het Hollands cafeetje. Ook jammer dat dit er niet meer is. Dus niet meer voor ons

Leuke camping

Suzanne Vermeer
2-8-2019

Ruime, schone camping.aan de ene kant staan de vaste Spanjaarden en waan je je in een compleet andere wereld. Elk weekend komen de Spanjaarden en ze overheersen daar in het zwembad. Aan de andere kant staande toercaravans. Ruime plaatsen met veel schaduw. Sanitair is zeer schoon wel elke avond wachtrijen bij de douche. Tot 24 uur is er herrie en auto’s op de camping. Jammer dat je in de zwembaden niets mag spelen, geen balletje, luchtbed of iets. Zelfs springen van de kant is verboden. De badmeesters hebben meer oog voor het vrouwelijk schoon dan de spelende kinderen. Animatie is wel leuk maar niet bijzonder. Stranden zijn fantastisch!! Hele mooie baaitjes en platja d’aro Is heel gezellig! Al met al een leuke camping maar niet voor nog een keer. Er zijn vele mooiere in Spanje.

Patricia
29-7-2019

Wat een geweldige camping in een fantastisch land! Het plaatsje Platja d’aro Is ook super gezellig! De camping is zeer goed onderhouden en het sanitair wordt erg vaak schoongemaakt! Fijn ook dat er gewoon toiletpapier aanwezig is en zeep bij de wasbakken om je handen te wassen. De camping is ruim opgezet en de ontvangst door de mensen van de touroperator was ook heel fijn! Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug ! Onze kinderen van 13 en 15 willen ook graag weer terug naar deze camping !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prachtig sanitair

Pieter Vandoninck
21-7-2019

Niet meer hetzelfde... . Alhoewel het personeel erg lief en behulpzaam is, het sanitair PRACHTIG is geworden. We missen Alba in de animatie, we missen Paul en Cindy in de Orangerie en de minigolf bar. Wat ons dit jaar mateloos heeft gestoord... de honden. Waar komen al die honden dit jaar vandaan?? Alhoewel de animatie zich vooral richt op -12 jarigen, is de muziek hard en luid tot 24u. Spanjaarden zetten hun muziek kei luid, doet een Belg dat (gezien!) wordt die aangemaand. De dames van het sanitair poetsen het toilet wanneer je nog maar net je kont gelicht hebt, dus hygiëne is top. Maar die honden :(

Tot slot: blij dat er niemand verdronk! De redders hebben dit jaar precies prut in de ogen. Vorig jaar wisten we zeker: "volgend jaar willen we terug! " Dit jaar.. zijn we niet zo zeker meer... .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Goeie gezellige camping

Iris Dijkhuizen
19-7-2019

Super camping.. sanitair is ook super. Wij zitten in een tent van touroperator al een paar jaar en dat bevalt goed.. op de camping zijn Leuke activiteiten voor jong en oud. Wij hebben kinderen in de leeftijd van 2 t/m 13 jaar iedereen vermaakt zich hier prima! Mooie omgeving en alles op loopafstand te doen. Wij missen alleen het restaurant van paultje!! Heel jammer dat deze er niet meer is. Het was daar goed eten en super gezellig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kees Schaap
9-7-2019

Een van de betere campings aan de Costa Brava.Heel mooi sanitair vriendelijk personeel jammer dat Paul weg is. Missen wij wel het nederlandse restaurantje waar het altijd gezellig was. Nadeel met kleine kinderen is de snelheid van auto's komend vanaf het bruggetje veel te hoog een drempel voor de kruissing lost alles op. Camping is zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

Britt Bogers
2-7-2019

Je hebt alles in de buurt, stadje, strand en ook een zwembad. De mensen zijn vriendelijk en je kunt je er prima vermaken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Dhr Gabriel
27-6-2019

Goede camping heel goed begeleid bij het voeren van gesprek met ziekenhuis had nml mijn pols gebroken in platje d aro. Receptie was heel snel met het helpen van verlenging van de dagen zodat we konden wachten op mijn zwager die onze camper terug kon rijden SUPER . Komen hier zeker teru

Gereisd Met partner in juni 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valldaro in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valldaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.