Camping Sandaya Cypsela Resort

Camping Sandaya Cypsela Resort
7,9

• Activiteiten8,2
  • Sfeer in stad8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

363 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig zwembad!

Ginger
12-5-2018

Wij hebben vorig jaar deze camping bezocht. Wij hebben een leuke tijd gehad. Het zwembad is werkelijk waar prachtig. Voor iedereen is er wel iets zoals; een piratenschip, glijbaan, duikplank. Er zijn diepe - en ondiepe baden. Er zijn voldoende ligbedden en anders kun je gebruik maken van de ligweide. Je hebt via de camping de mogelijkheid om excursies te boeken. Het sanitair op de camping is schoon. Er wordt veel gepoetst. Alleen het sanitair bij het zwembad is niet altijd even schoon. Het strand van (bijvoorbeeld) Estartit ligt in de buurt. Is goed met de auto te doen. De bakker en supermarkt zijn super! Qua aanbod en prijzen. Als ik dan toch een minpunt moet benoemen … de receptie! De medewerkers werken langzaam en zijn niet erg klantvriendelijk. Althans dat is onze ervaring. Mogelijk bezoeken wij deze camping in de toekomst nog eens.

Schoon en mooie camping

Kim
20-4-2018

Het is een hele schone en mooie camping. Zwembad is helaas maar 1 glijbaan voor de wat grotere kids dus zijn vaak naar het strand gegaan als afwisseling en een Waterpark bezocht.

Fijne vakantie gehad, maar niet perfect

Paolo
18-4-2018

Prima camping, met een waanzinnig mooi zwembad voor jonge kinderen (Piratenschip) en wat oudere kinderen (duikplank, gijbaan en groot diep bad). Het restaurant, de bar, de bakker en de supermarkt zijn prima en ok prijzen.

Het sanitair was niet van het niveau dat je van een Spaanse sterrencamping mag verwachten. Daarnaast zijn de paden naar de plaatsen onverhard, dus met na het douchen is dat niet heel fijn, maar valt allemaal wel mee te leven.

Handig zijn de grote(re) supermarkt op 5 min. rijden en de shuttelbus naar het strand.

Geweldig voor meerdere keren

Rob Moes
4-3-2018

Super campeerplaatsen met genoeg keuze en voor huur ook vele mogelijkheden

Sanitair top

Accomodaties zwembad winkels eten top

En nog veel meer

Super

Hans J
22-2-2018

Prachtige camping met een heel mooi zwembad complex en uitstekende voorzieningen

Kinderen vonden het fantastisch

Petra
4-2-2018

Personeel Restaurant niet altijd vriendelijk en eten onder de maat. Toiletten en douches regelmatig kapot, ogen vervallen en vaak te vies.

Animatieteam erg leuk. Zwembad top, overzichtelijk en altijd plek vanwege grasligweide.

Voor herhaling vatbaar

Bijsteren
16-1-2018

Super mooie en leuke camping.

Alleen strand is te ver.

Wel een pendelbus.

Mooie camping maar...

Dirk
2-10-2017

Mooie camping maar...

Pro:

- veel te doen, je vervelen is onmogelijk

- goede locatie en dichtbij alles, groene omgeving

- goed onderhouden camping behalve de uitrit...

- lekker restaurant maar kan veel beter, is aan de lopende band

- leuk zwembad zowel voor groot als klein, wel wat te ondiep

- mooie onderhouden camping, respect voor de onderhoudscrew

- uitstekende bakker en supermarkt

Contra:

- heel onprofessioneel personeel en heel onbeleefd

- matrassen als beton

- ​geen service en niet klantvriendelijk

- veel overlast van mieren over heel de camping en huisjes

- de uitrit van de camping is schrijnend, offroad voor caravan en mobilhomes

- Sandaya klantendienst is een ramp

- in deze camping ben je niet meer dan een nummer

- schandalig dure WiFi met nog schandaliger bereik

- animatie trekt op niets en mini-disco is elke dag hetzelfde

- heel heel heel druk in het seizoen

- receptie niet behulpzaam, geen talenkennis en lui

1x was genoeg, voor ons nooit meer

+ ruime plaats

+ goede schaduwplaats

+ buiten netjes onderhouden

+ animatiebegeleiding zijn enthousiaste jongeren

- de nachten zijn echt verschrikkelijk lawaaierig, heel vaak met receptie en bewaking over gesproken maar ze krijgen het niet onder controle

- sanitair gebouw A is echt oud en niet goed onderhouden

- handdoek leggen op zwembad bedjes verschrikkelijk!

- lifeguards bij het kinderbad continue met telefoon en elkaar bezig en weinig met toezicht houden.

We komen hier al jaren maar sinds de stacaravans de overhand nemen gaat het vakantiegevoel en de mentaliteit van de mensen echt achteruit! Er wordt weinig tot geen rekening gehouden met de mede kampeerders die in een tent slapen. Kleine kinderen, volwassenen, van alles loopt er de hele nacht door over de camping te spoken en schreeuwen waardoor je nog vermoeider terug van vakantie komt dan toen je ging. Dit is echt een vieze nasmaak aan een mooie vakantie.

Mooi camping, leuke omgeving, nooit via TO!

Margreet
3-9-2017

Mooie, nette, grote camping. Schoon, vuilnis wordt regelmatig opgehaald en de hele dag wordt er geharkt en gesnoeid. Mooi zwembad, wel druk maar dat was te verwachten. Streng toezicht door badmeesters. Fijne supermarkt met groot assortiment en nette prijzen. Afhaal/snack was goed maar duur. Waren leuke eetgelegenheden op de camping. Zag er gezellig uit, maar daar zijn we niet geweest. was veel te doen in omgeving zie tips. Touroperator accomodaties zijn oud en vies. Liggen helemaal achterop veld G van de camping. Is 800 meter lopen (dus broodjes halen is 1,6 km!!) Hutje mutje gesitueerd. Advies om hier zeker niet te boeken!! Aanrader zijn de "color" mobile homes. Mooi aangelegd en zeer verzorgd.

Mooie uitval basis voor Girona, Barcelona en vele leuke stranden. Prachtig weer gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Cypsela Resort scoort een 7.9 uit 10 op basis van 549 reviews.