Camping Sandaya Cypsela Resortstersterstersterster

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 8.4Sfeer in stad
  • 8.2Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Sandaya Cypsela Resort is een leuke bestemming voor liefhebbers van de Costa Brava. De camping heeft een eigen bowlingbaan en meerdere zwembaden met apart peuterbad. Je zit vlakbij een pretpark, golfbaan en met de auto ben je binnen een paar minuten bij het strand. Het historische Girona ligt slechts op 40 km.

605 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort

• 9jacqueline16-01-2020

Hele fijne camping met veel faciliteiten

Grote camping met veel faciliteiten. Supermarkt/bakker, excursies, shuttle bus naar strand. Groot zwembad complex. Plaatsen met schaduw, maar kunnen wel bomen op je plaats staan. Verder schoon sanitair en gescheiden van dames en heren. Veel leuke plekjes in de buurt. Net buiten de camping kan je segway rijden. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Eind augustus merk je dat het rustiger werd. Op een gegeven moment stonden wij met zijn 2en in het laantje. Niet echt iets negatiefs meegemaakt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2019
    8Jacqueline09-09-2019

Heerlijke vakantie gehad.

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Bij aankomst kregen wij een onmogelijke plek (4 schelpen) voor de caravan en aangezien we met 2 gezinnen waren andere plaatsen (4 schelpen) gekregen. Eerst nr. 006, daarna 076. Die plek was prima. Op iedere plek staan bomen, de een wat beter dan de ander, maar wel lekker schaduw. En ja, de minie mieren kwam ook bij ons langs. Mierenpoeder is daar echt een aanrader. Bakker is even in de rij, maar dat is wel vaker op de camping. Restaurant is prima eten, maar geen camping prijs. Vond het wat aan de hoge kant. Er rijd inderdaad een pendelbus naar het strand. Hou de tijd in de gaten, want buschauffeur heeft siesta in de middag. Sanitair bij onze plekken was prima. Werk goed schoongemaakt en hele ruime douches. Snap alleen niet waarom enkele gasten er zo'n rommel van maken. Vond het een hele prima camping met van alles te doen. Het afhaal eten was trouwens ook prima.

• 8Eetgelegenheden

• 8Fam. Voeten05-09-2019

Prima!!!

Hele mooie, grote, ruim opgezette, goed schoongehouden camping, met goede faciliteiten en voldoende schaduwplekken. Een campingwinkel die goed geoutilleerd is met hele normale, redelijke prijzen. Vriendelijk en cooperatief personeel, of je nu bij de receptie bent, de bewaker spreekt of de man die de kliko's leegt. Een hele zwakke plek van de camping is de hinderlijke aanwezigheid van het verkeer. Iedereen mag namelijk zijn of haar auto meenemen naar zijn verblijfplaats. Met onze kleinzoon van 18 maanden die alle kanten oploopt is alertheid geboden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Fam. Z.31-08-2019

Lijkt okay, maar...

Via de camping een stacaravan gehuurd. Ondanks dat er op de site niet vermeld staat, waar ze betreffende accommodaties staan, leek het niet ver. Nou ja, 15min heen en terug naar het zwembad in licht geaccidenteerd terrein tot onze caravan was niet altijd fijn. De caravan had wat issues. Ramen die niet open konden, een deur die niet open kon en een airco met schimmel, mieren in de douche en wespennest op het dak... Zelf even aan de schoonmaak en een melding bij de receptie. Als je dan denkt dat ze snel komen? Helaas. Bij ons vertrek na 14 dagen waren alleen de wespen aangepakt. De beloofde teens- en juniorclub (site én brochure!) is er NIET! Alleen een miniclub tot 12 jaar. Kinderen waren diep teleurgesteld. Vaak is zo'n club een ontmoetingsplek en contacten zijn dan zo gelegd. We zijn 3x bij de receptie geweest om dit aan te geven en hebben na 11 dgn een officiele klacht ingediend. Helaas nooit meer wat gehoord... Voor ons niet weer.

• 9Ed31-08-2019

Fantatisch veblijf

We waren aangenaam verrast, schitterende grote plaats met toch wat schaduw, leuke picknick tafel. Enigste nadeel waren de micro miertjes maar een bus poeder doet wonderen. Zwembad okay zeker niet te druk. Pendelbus naar strand ook top, maar je kan ook voor €3 vijf uur parkeren in de buurt van het strand. Eetgelegenheid op camping soms hectisch, in bar aanschuiven voor een drankje?? Wij hadden privé sanitair dat gewoon elke dag werd schoongemaakt (zelfs snachts werd er schoongemaakt) conclusie wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Linda Bos30-08-2019

Wij komen zeker weer!

Heerlijke vakantie gehad. Omdat we voor t eerst waren even wennen aan alles, maar na een dag of 2 helemaal om!

Jammer dat de gasten de regels maar vervelend vinden en hier over lopen te klagen. Regels zijn er voor de continuiteit en veiligheid, wij hebben er geen moeite mee gehad.

Alles keurig netjes schoon, toiletten, gebouwen. Je kunt je afvragen (zoals in recensies) of personeel niet goed schoonmaakt, of dat de vakantieganger gewoon niet even achterom kijkt naar wat hij of zij achterlaat.

Wij zaten in wijk Colors, prima caravan, prima hoek, keurig schoongemaakt en luxe van 2wekelijks handdoeken en 1x per week schoon beddengoed

Ja, druk bij bakker, maar kom op je hebt vakantie, wat maakt beetje wachten uit? Prijzen supermarkt helemaal goed, assortiment ook, helemaal vergeleken met Frankrijk !!

Inchecken was druk, maar ook hier, het is wisseldag, iedereen wil snel, relax je hebt vakantie!

Wij gaan zeker terug!

• 7Beekum28-08-2019

Leuke vakantie gehad op naar volgend jaar

Leuke camping. Wij zijn hier 3 weken geweest. Stonden dicht bij sanitair en vonden dit gewoon netjes. Heel de dag door stonden ze te poetsen. Zwembad ook leuk. Badmeester streng met salto's maar in het grote bad mocht gewoon met een balletje gespeeld worden als dat gewoon normaal werd gedaan. Zag de badmeester ook handdoeken weghalen van bedjes de niet gebruikt werden. Bij de bakker stonden inderdaad lange rijen maar als je alleen stokbrood, croissantjes of chocolade broodjes wilde was dat er ook in de winkel. Wilde je speciaal brood of iets als een donut/muffin moest je in de rij. Onze kinderen zaten in de avond in de Pub en gingen ook nog wel eens bowlen. Ze hebben zich prima vermaakt en wat wij eigenlijk nog nooit hebben gedaan, hebben we nu wel gedaan. De boeking voor volgend jaar staat al vast. Ook de in de omgeving is veel te doen en zijn daar nog niet uitgekeken. Dus volgend jaar weer Cypsela!

• 8Moon27-08-2019

Geweldige vakantie!

Wat een supergrote mooie camping, met heel veel in de omgeving. Het zwembad was groot en schoon, het handoekje leggen gebeurde zeker. Maar als je op tijd bent heb je echt wel wat. In het zwembad met chloor water werd er elke dag baantjes getrokken van 9 tot 10 uur. Daarna kon je gewoon lekker zwemmen in dit bad. Maar in het zoute water kon je gewoon met een balletje spelen. De badleiding was streng maar wel consequent. Salto achteruit of achteruit duiken van de duikplank mag niet, maar bommetje maken salto voorover of duiken wel. Sanitair was “schoon”, maar veel wc deuren waren dicht. Of gasten dit zelf deden weet ik niet. Douche ja er waren een paar kapot, maar als je even zoekt heb je wat. Medewerkers zijn heel verschillend wbt vriendelijkheid de 1 aardiger dan de ander. Eten op de camping was goed Staanplaats 115 is fantastisch! Prijzen supermarkt echt heel netjes. Broodjes halen idd lange rij maar wij gingen op tijd.

• 8Eetgelegenheden

• 9famlie vd sluijs22-08-2019

Schitterende camping op een geweldige plek.

Wat hebben we genoten op deze prachtige camping. Een plek (niet afgebakend) aan het sportveld, waardoor het gezellig druk was voor de tent. Om 11 uur s avonds gaat de verlichting uit en zorgt de bewaking ervoor dat het rustig wordt. Bij ons was een wat ouder sanitairgebouw in de buurt. Dit was echter altijd keurig schoon en druk was het er nooit. Vriendelijk personeel, zowel de schoonmakers als de mensen van de groenvoorziening en het animatieteam. Omgeving waar veel te doen is en ook de busverbinding van de camping naar het strand is geweldig. Jammer dat het bij de bakker op de camping s morgens wel heel erg druk is. Verder is de supermarkt op de camping geweldig, met gunstige prijzen. Wat een verschil met Frankrijk! Nadeel vonden wij de lange wachttijd voor het inchecken. Na een lange reis wil iedereen vlug naar de campingplaats en dat was door de lange wachtrij niet mogelijk. Zwembad prachtig, maar wel erg druk. Al met al genoten!!

• 7Anoniem20-08-2019

Leuk met verbeterpunten

Een leuke camping en omgeving met verschillende aandachtspunten ter verbetering. Onze stacaravan stond in een autovrije zone. Erg prettig maar bij aankomst en vertrek bleek dat je zelfs met laden en lossen niet even naar je caravan mocht rijden. Dat betekende dus, na 14 uur in de auto gezeten te hebben, dat alle spullen uit de auto 150 meter naar de caravan gesjouwd moesten worden. Loopafstand naar centrale deel 15 minuten. Voor tieners was er helaas weinig te doen s avonds op de camping. Het animatieteam was aanwezig maar vooral gericht op kleine kinderen. Bij de bakker was het s ochtends erg druk met lange wachttijden. Dat is niet erg, alleen had het personeel zelf s ochtends ook pauze en kwamen dan met een grote groep naar de bakker om wat te eten te kopen en werden direct geholpen voor alle klanten die stonden te wachten. Dit is niet een keer gebeurd maar dagelijks.

21 tips over Camping Sandaya Cypsela Resort

• Angelique Hermsen, 08-08-2019

Dagje Barcelona: auto parkeren bij voetbalstadion camp Nou (gratis als er geen wedstrijd is), op loopafstand is er een metro...voor 8,50 pp heb je een hele dag onbeperkt metro reizen door Barcelona. Mooi om Barcelona te ontdekken. Estartit: zandstrand, markt, boot+snorkelen en NL friettent Gratis pendelbus van camping naar strand (wel kiezelstrand, te doen zonder waterschoenen)

• ilovesintmaarten, 17-09-2013

Pals, als historisch plaatsje is ontzettend de moeite waard om te bezoeken.

• bianca, 18-09-2013

dagje naar platja de aro,empuria brava,rosas,palomas

103 vragen over Camping Sandaya Cypsela Resort

• MvdA, 02-07-2019

Zwemshorts/zwembad/bbq

• Zijn gewone zwemshorts toegestaan? De kleine lettertjes op het boekingsformulier lijken iets anders te zeggen.
    • Verder las ik iets over kinderen onder de 10 jaar mogen niet zonder ouder het zwembad in? Mijn zoon is 9 en heeft 4 zwemdiploma's! Natuurlijk moeten we hem in de gaten houden, maar moet je perse mee het water in?
    • Houtskool-bbq toegestaan?

Lin, 04-07-2019

Zwemshorts zijn gewoon toegestaan. Ik heb niet meegemaakt dat je als ouder mee moet in het zwembad.

• MvdA, 01-07-2019

Zwemshorts toegestaan?

Zijn gewone zwemshorts toegestaan op Cypsela? En moeten kids onder 10 jaar verplicht met een volwassene het zwembad in? Mijn kind heeft 4 zwemdiploma's! Natuurlijk moet je je kind in de gaten houden, maar perse verplicht het bad mee in..?

• Karin, 23-01-2019

Zone 4 schelpen.

Wij hebben voor komende zomer een staplaats met vier schelpen geboekt. Kan iemand mij vertellen waar deze zich bevinden? Ook staat er als je boekt dat je een plaats aan kan geven, ik zie alleen nergens een plattegrond met nummers erop van de plaatsen. Weet iemand of er een dergelijke plattegrond bestaat? Alvast bedankt.

Camping Sandaya Cypsela Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster