Camping Sandaya Cypsela Resort

7,7

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Camping Sandaya Cypsela Resort is een leuke bestemming voor liefhebbers van de Costa Brava. De camping heeft een eigen bowlingbaan en meerdere zwembaden met apart peuterbad. Je zit vlakbij een pretpark, golfbaan en met de auto ben je binnen een paar minuten bij het strand. Het historische Girona ligt slechts op 40 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

386 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad met onze pubers!!

Janneke,
9-12-2018

Top vakantie gehad!! Wij hadden, na jarenlang vouwwagen, een gloednieuwe Keywest lodge gehuurd. Wat een prachtig luxe huisje, om de paar dagen schone handdoeken en beddengoed. We hadden wat kleine gebreken, dit werd gelijk verholpen . Het zwembad was heerlijk, alleen die handdoekleggers😡 Weinig schaduwplekken bij zwembad. Zwembad tot 22.00 open heerlijk na een dagje weg nog ff een duikje nemen! Ik lees het overlast van de jongelui. Ik snap dat je met jonge kinderen het niet altijd leuk vind, maar wij met onze pubers (16 en 14) zoeken juist iets wat ook voor hun leuk is. Ze hebben op cypsela een top tijd gehad Tot 23.00 op sportveld en daarna naar de pub. Overdag konden ze zelf met vrienden met de shuttlebus naar strand en weer terug naar camping. Gaf ze veel gevoel vrijheid. Strand Pals heerlijk rustig, drukte zoek je op bij overige stranden. Barcelona😍. Echt een aanrader!!

Genoten

Emmy Bink,
1-12-2018

Grote en leuke camping met leuke faciliteiten en activiteiten voor jong en oud. Ruime plekken en genoeg schaduw

het was fantastisch

thomas kraaienstal,
27-11-2018

het is een fantastische camping waar je zelfs een bowlingbaan en paintball twee zwembaden, mooie huisjes, goede servise en een mooie omgeving. vijf speeltuinen en goed tuinonderhoudt. wil je een keer naar spanje en in de buurt van het strand ga dan naar cypsela resort. het is maar tien minuten rijden naar het strand en het is er lekker warm. het ligt digt bij pals en je hebt er veel restaurants.

Direct boeken

Super fijne vakantie gehad!

Hoekstra,
11-11-2018

Wat hebben wij genoten met zn allen! Super netjes park..

Vriendelijk personeel...

Ook een mooi zwembad met goed toezicht van live gards... jammer dat de kinderen geen zwembanden o.i.d mee mogen nemen.

Supermakt tegen goede prijzen en het restaurant heeft genoeg keus (soms beetje lang wachten maar ach je hebt tenslotte vakantie toch 😉)

Shuttle bus goed geregeld naar het strand met de auto is dit ook goed te doen.

Receptie goed 👍. Top animatie team! Van alles te doen voor alle leeftijden.

Plaatselijk een "dokter" aanwezig.

Wij hebben in ieder geval een top vakantie gehad, wel een groot park maar veilig en netjes schoonmaaksters dag en nacht aan het poeten. Wij komen zeker nog een keer terug!

In één woord fantastisch!

A.Boonen,
19-9-2018

Deze camping hebben we al meerdere malen bezocht. In het verleden met onze kinderen en eigen caravan. Dit jaar, nu de kinderen het huis hebben verlaten, besloten om eens een color premium stacaravan te huren tijdens de eerste 2 weken van september. En wat hebben we genoten van deze accomodatie, de plek en de rust. Alleen de eerste week was het nog redelijk druk, maar de 2e week was het heerlijk rustig. Geen wachtrijen voor de bakker, voldoende ruimte in het zwembad etc. En dan betaal je ook nog eens beduidend minder dan in het hoogseizoen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en nam alle tijd voor onze vragen. Wij weten wat we de komende jaren dus gaan doen.

Heerlijke vakantie gehad

Arjan,
13-9-2018

Het was een heerlijke vakantie op een prachtige camping! onze safaritent was schoon, luxe en prettig gelegen! het zwembad was tof, wel jammer dat de duikplanken waren afgesloten...! Uit eten op de camping kan prima en de supermarkt is ronduit goedkoop! het strand van Pals vonden we niet zo leuk, de stranden van L'Escala en L'estatit daarentegen wel! Er zijn leuke dorpjes in de omgeving zoals Bergur en Pals en met Girona in buurt hoef je echt niet naar Barcelona :)

Uitstekend

Familie,
31-8-2018

Caravan gehuurd via sandaya. Van alle luxe voorzien. Alles wordt prima schoongehouden. Prima entertainment in de avond. Nu 24.00 is het stil op de camping. Je weet van te voren dat dit een grote camping is en dus ook wat drukker. Was voor ons geen enkel probleem. Supermarkt was prima. Niet duurder dan andere supermarkt in de buurt. Strand bij Pals is iets minder, strand bij estartit is uitstekend. Uitstekende vakantie gehad. Mag soms wel iet meer toegelaten worden in het zwembad. Kleine balletjes of iets dergelijks. Internet niet geweldig.

Nooit meer!

Neserhof,
25-8-2018

Dit was echt de laatste keer! Sinds sandaya het heeft overgenomen is het over en uit met de camping. Het is de hele nacht onrustig op de camping! Jeugd wat de hele nacht herrie maakt en de toename van tokkies ( lees mensen die voetbalvlaggen aan hun caravan hangen) vroeger had de camping klasse en waren de bewakers resoluut en medogeloos tegen herrieschoppers. Nu is alles toegestaan. 75% van het personeel spreekt geen Engels en is ronduit onvriendelijk. 5 sterren camping!!! Denk je dat ze bij het uitvhecken vragen hoe het verblijf was bevallen en een goede reis wensen? Dacht het niet! Je sticker wordt ban je autoruit gehaald en je krijgt nog net geen middelvinger. Dag Cypsela! In de afgelopen 15 jaar 6x bezocht maar dit was echt de laatste keer!

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Fam. op het Veld,
24-8-2018

Pluspunten:

- mooi onderhouden camping met veel voorzieningen

- mooi groot zwembad dat de kinderen geweldig vonden

- goeie campingwinkel (je hoeft bijna niet naar een andere supermarkt)

- bus naar het strand is praktisch (al zijn er wat ons betreft betere en mooiere stukken strand om naartoe te gaan)

Minpunten:

- wij verbleven in een safaritent met sanitair, maar vonden deze ver onder de maat. We hebben eerder in dergelijke tenten gezeten, maar deze was het minst (maar wel de duurste...). Niet schoon, douche ging van warm naar koud, weinig privacy (je kon binnen zo door de kieren naar het toilet kijken), incomplete keuken etc.

- voor onze ervaring een te grote camping en te druk (ook in de omgeving)

- hele slechte internetverbinding en wifi

- verwacht niet teveel van de lifeguards in het zwembad (gezien het voorval met een kindje van 3 dat bijna verdronken is)

Kortom: best ok, kinderen vermaakten zich,maar niet voor herhaling vatbaar

fantastisch

Familie Van Houwelingen,
21-8-2018

Via een touroperator een mooie 5 persoons Lodge Luxe tent gehuurd met ons gezin (ouders en 3 kinderen). een prachtige ruime accommodatie met luxe douche mooi beschermd tegen de zon door de bomen. De tent is van alle gemakken voorzien behalve een kluisje. (wel mogelijkheid om te huren bij de receptie). Ook de service vanuit Glamping4all was top. Ondanks dat Cypsela een grote camping is was alles netjes verzorgd. Mooi groot zwembad (open 's avonds tot 22:00uur), prima restaurant en een gezellige bar met 5 bowlingbanen. Het personeel van de camping is dagelijks druk bezig alles schoon te houden. De supermarkt heeft alle benodigde spullen en dagelijks wordt vers brood gebakken en verse jus d'orange geperst. Rond 10:00uur is het even wachten op je beurt. Voor de altijd haast en mopperende Nederlander is het goed zichzelf af te vragen waarom hierover commentaar wordt geleverd. De Costa Brava is overweldigd.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.