Camping Sandaya Cypsela Resort

Camping Sandaya Cypsela Resort
7,7

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Camping Sandaya Cypsela Resort is een leuke bestemming voor liefhebbers van de Costa Brava. De camping heeft een eigen bowlingbaan en meerdere zwembaden met apart peuterbad. Je zit vlakbij een pretpark, golfbaan en met de auto ben je binnen een paar minuten bij het strand. Het historische Girona ligt slechts op 40 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

Contact

389 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

Geweldig

Lisa,
31-3-2019

Leuke camping, s'avonds ook leuk voor de wat oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

leuke camping, omgeving, restaurant etc. MAAR...

H.C.P. Schilder,
4-3-2019

Voor de 2e keer geweest. Personeel receptie: ligt eraan wie je treft. Restaurant is niet duur en eten is goed. Heel aardig personeel, je moet er zelf ook wat aan doen natuurlijk! Huisjes via de camping is super. Girona is een prachtstad. Maar waarom ik deze review schrijf? 1. Internet is nog steeds heeeel slecht (!!). Zelfs al heb je er extra voor betaald. Als je de camping afrijdt of loopt, is het ineens beter. 2. Waarom loopt er niet 1 persoon die de handdoeken weghaalt die er soms vanaf vroeg in de ochtend liggen en in de middag komt 'dat gezin met die piepeltjes van kinderen' die schijnbaar allemaal een bed moeten hebben...... Gewoon weghalen en in de mand als er b.v. een uur niemand in de buurt is geweest!! stickertje op het bed met de tijd en contrôle... Kom op Directie/manager(s)... is dat nou zo moeilijk??! Echt IEDEREEN ergert zich eraan behalve aso's die de hele dag bedden bezet houden en laat in de middag aan komen zakken..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

lisa,
30-12-2018

het was heerlijk we hadden een prachtig huisje de mensen waren aardig. het eten vonden wij heel lekker , we hadden het heel leuk de zee was prachtig !!! het zwembad was geweldig . wij hadden geen minpunten . ik zou zeggen ga zeker een keer naar deze camping .

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Traveltroef

Fantastische vakantie gehad met onze pubers!!

Janneke,
9-12-2018

Top vakantie gehad!! Wij hadden, na jarenlang vouwwagen, een gloednieuwe Keywest lodge gehuurd. Wat een prachtig luxe huisje, om de paar dagen schone handdoeken en beddengoed. We hadden wat kleine gebreken, dit werd gelijk verholpen . Het zwembad was heerlijk, alleen die handdoekleggers😡 Weinig schaduwplekken bij zwembad. Zwembad tot 22.00 open heerlijk na een dagje weg nog ff een duikje nemen! Ik lees het overlast van de jongelui. Ik snap dat je met jonge kinderen het niet altijd leuk vind, maar wij met onze pubers (16 en 14) zoeken juist iets wat ook voor hun leuk is. Ze hebben op cypsela een top tijd gehad Tot 23.00 op sportveld en daarna naar de pub. Overdag konden ze zelf met vrienden met de shuttlebus naar strand en weer terug naar camping. Gaf ze veel gevoel vrijheid. Strand Pals heerlijk rustig, drukte zoek je op bij overige stranden. Barcelona😍. Echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten

Emmy Bink,
1-12-2018

Grote en leuke camping met leuke faciliteiten en activiteiten voor jong en oud. Ruime plekken en genoeg schaduw

het was fantastisch

thomas kraaienstal,
27-11-2018

het is een fantastische camping waar je zelfs een bowlingbaan en paintball twee zwembaden, mooie huisjes, goede servise en een mooie omgeving. vijf speeltuinen en goed tuinonderhoudt. wil je een keer naar spanje en in de buurt van het strand ga dan naar cypsela resort. het is maar tien minuten rijden naar het strand en het is er lekker warm. het ligt digt bij pals en je hebt er veel restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fijne vakantie gehad!

Hoekstra,
11-11-2018

Wat hebben wij genoten met zn allen! Super netjes park.. Vriendelijk personeel... Ook een mooi zwembad met goed toezicht van live gards... jammer dat de kinderen geen zwembanden o.i.d mee mogen nemen. Supermakt tegen goede prijzen en het restaurant heeft genoeg keus (soms beetje lang wachten maar ach je hebt tenslotte vakantie toch 😉) Shuttle bus goed geregeld naar het strand met de auto is dit ook goed te doen. Receptie goed 👍. Top animatie team! Van alles te doen voor alle leeftijden. Plaatselijk een "dokter" aanwezig. Wij hebben in ieder geval een top vakantie gehad, wel een groot park maar veilig en netjes schoonmaaksters dag en nacht aan het poeten. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

In één woord fantastisch!

A.Boonen,
19-9-2018

Deze camping hebben we al meerdere malen bezocht. In het verleden met onze kinderen en eigen caravan. Dit jaar, nu de kinderen het huis hebben verlaten, besloten om eens een color premium stacaravan te huren tijdens de eerste 2 weken van september. En wat hebben we genoten van deze accomodatie, de plek en de rust. Alleen de eerste week was het nog redelijk druk, maar de 2e week was het heerlijk rustig. Geen wachtrijen voor de bakker, voldoende ruimte in het zwembad etc. En dan betaal je ook nog eens beduidend minder dan in het hoogseizoen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en nam alle tijd voor onze vragen. Wij weten wat we de komende jaren dus gaan doen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad

Arjan,
13-9-2018

Het was een heerlijke vakantie op een prachtige camping! onze safaritent was schoon, luxe en prettig gelegen! het zwembad was tof, wel jammer dat de duikplanken waren afgesloten...! Uit eten op de camping kan prima en de supermarkt is ronduit goedkoop! het strand van Pals vonden we niet zo leuk, de stranden van L'Escala en L'estatit daarentegen wel! Er zijn leuke dorpjes in de omgeving zoals Bergur en Pals en met Girona in buurt hoef je echt niet naar Barcelona :)

Uitstekend

Familie,
31-8-2018

Caravan gehuurd via sandaya. Van alle luxe voorzien. Alles wordt prima schoongehouden. Prima entertainment in de avond. Nu 24.00 is het stil op de camping. Je weet van te voren dat dit een grote camping is en dus ook wat drukker. Was voor ons geen enkel probleem. Supermarkt was prima. Niet duurder dan andere supermarkt in de buurt. Strand bij Pals is iets minder, strand bij estartit is uitstekend. Uitstekende vakantie gehad. Mag soms wel iet meer toegelaten worden in het zwembad. Kleine balletjes of iets dergelijks. Internet niet geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.