Camping Sandaya Cypsela Resort

Camping Sandaya Cypsela Resort
7,9

• Activiteiten8,2
  • Sfeer in stad8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Cypsela Resort voor je op een rij gezet:

382 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

Anders

In één woord fantastisch!

A.Boonen
19-9-2018

Deze camping hebben we al meerdere malen bezocht. In het verleden met onze kinderen en eigen caravan. Dit jaar, nu de kinderen het huis hebben verlaten, besloten om eens een color premium stacaravan te huren tijdens de eerste 2 weken van september. En wat hebben we genoten van deze accomodatie, de plek en de rust. Alleen de eerste week was het nog redelijk druk, maar de 2e week was het heerlijk rustig. Geen wachtrijen voor de bakker, voldoende ruimte in het zwembad etc. En dan betaal je ook nog eens beduidend minder dan in het hoogseizoen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en nam alle tijd voor onze vragen. Wij weten wat we de komende jaren dus gaan doen.

Heerlijke vakantie gehad

Arjan
13-9-2018

Het was een heerlijke vakantie op een prachtige camping! onze safaritent was schoon, luxe en prettig gelegen! het zwembad was tof, wel jammer dat de duikplanken waren afgesloten...! Uit eten op de camping kan prima en de supermarkt is ronduit goedkoop! het strand van Pals vonden we niet zo leuk, de stranden van L'Escala en L'estatit daarentegen wel! Er zijn leuke dorpjes in de omgeving zoals Bergur en Pals en met Girona in buurt hoef je echt niet naar Barcelona :)

Uitstekend

Familie
31-8-2018

Caravan gehuurd via sandaya. Van alle luxe voorzien. Alles wordt prima schoongehouden. Prima entertainment in de avond. Nu 24.00 is het stil op de camping. Je weet van te voren dat dit een grote camping is en dus ook wat drukker. Was voor ons geen enkel probleem. Supermarkt was prima. Niet duurder dan andere supermarkt in de buurt. Strand bij Pals is iets minder, strand bij estartit is uitstekend. Uitstekende vakantie gehad. Mag soms wel iet meer toegelaten worden in het zwembad. Kleine balletjes of iets dergelijks. Internet niet geweldig.

Nooit meer!

Neserhof
25-8-2018

Dit was echt de laatste keer! Sinds sandaya het heeft overgenomen is het over en uit met de camping. Het is de hele nacht onrustig op de camping! Jeugd wat de hele nacht herrie maakt en de toename van tokkies ( lees mensen die voetbalvlaggen aan hun caravan hangen) vroeger had de camping klasse en waren de bewakers resoluut en medogeloos tegen herrieschoppers. Nu is alles toegestaan. 75% van het personeel spreekt geen Engels en is ronduit onvriendelijk. 5 sterren camping!!! Denk je dat ze bij het uitvhecken vragen hoe het verblijf was bevallen en een goede reis wensen? Dacht het niet! Je sticker wordt ban je autoruit gehaald en je krijgt nog net geen middelvinger. Dag Cypsela! In de afgelopen 15 jaar 6x bezocht maar dit was echt de laatste keer!

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Fam. op het Veld
24-8-2018

Pluspunten:

- mooi onderhouden camping met veel voorzieningen

- mooi groot zwembad dat de kinderen geweldig vonden

- goeie campingwinkel (je hoeft bijna niet naar een andere supermarkt)

- bus naar het strand is praktisch (al zijn er wat ons betreft betere en mooiere stukken strand om naartoe te gaan)

Minpunten:

- wij verbleven in een safaritent met sanitair, maar vonden deze ver onder de maat. We hebben eerder in dergelijke tenten gezeten, maar deze was het minst (maar wel de duurste...). Niet schoon, douche ging van warm naar koud, weinig privacy (je kon binnen zo door de kieren naar het toilet kijken), incomplete keuken etc.

- voor onze ervaring een te grote camping en te druk (ook in de omgeving)

- hele slechte internetverbinding en wifi

- verwacht niet teveel van de lifeguards in het zwembad (gezien het voorval met een kindje van 3 dat bijna verdronken is)

Kortom: best ok, kinderen vermaakten zich,maar niet voor herhaling vatbaar

fantastisch

Familie Van Houwelingen
21-8-2018

Via een touroperator een mooie 5 persoons Lodge Luxe tent gehuurd met ons gezin (ouders en 3 kinderen). een prachtige ruime accommodatie met luxe douche mooi beschermd tegen de zon door de bomen. De tent is van alle gemakken voorzien behalve een kluisje. (wel mogelijkheid om te huren bij de receptie). Ook de service vanuit Glamping4all was top. Ondanks dat Cypsela een grote camping is was alles netjes verzorgd. Mooi groot zwembad (open 's avonds tot 22:00uur), prima restaurant en een gezellige bar met 5 bowlingbanen. Het personeel van de camping is dagelijks druk bezig alles schoon te houden. De supermarkt heeft alle benodigde spullen en dagelijks wordt vers brood gebakken en verse jus d'orange geperst. Rond 10:00uur is het even wachten op je beurt. Voor de altijd haast en mopperende Nederlander is het goed zichzelf af te vragen waarom hierover commentaar wordt geleverd. De Costa Brava is overweldigd.

Niet voor herhaling vatbaar

Valerie
19-8-2018

Plus:

Schaduwrijke ruime staanplaats met eigen kraan en electra

Plaatsen worden goed schoongehouden door de tuinman

Bus naar strand

Min:

Geen internet, schijnt geblokkeerd te zijn(?) wifi kopen voor zéér slechte ontvangst

Geen ontvangst om te bellen,wederom de blokkade???

Geen schaduwplekken bij het zwembad, handdoekje leggen is er een sport en wordt níks tegen gedaan

Zeer oud en kapot sanitair (wat weliswaar wel schoongehouden wordt)

Dure supermarkt

Megalange wachtrij bij de bakker, maar stokbrood en croissants zijn bij de supermarkt te koop

Geen mogelijkheid tot reserveren in het restaurant, klein dus lastig wanneer er 5000 gasten zijn, en duur!

Minidisco start pas om 21:00 uur, vrij laat als je kleine kinderen hebt

Weinig dansruimte, plus dansjes zijn erg lastig voor de kleintjes

Heel slecht engels van personeel,zelfs bij receptie onhebbelijk onvriendelijk personeel.voor ons niet nog een keer.

Supercamping, alleen nooit meer huurtent van operator!! Zwembad tot 22.00 is echt een pluspunt. Gezellige camping met perfecte campingwinkel. Mooie ligging en relaxte sfeer. Tent van operator vies en engels personeel te belachelijk voor woorden.

Fantastisch voor de 2de keer

Bas Janssen
18-8-2018

Voor de 2de keer geweest, leuke camping echt voor de kinderen. maar naar de 2de keer is het nu weer tijd voor wat anders.

De pubers hebben hier een fantastische tijd gehad, maar voor ons de 2e en laatste x. Ondanks voorkeur plek aangegeven en voor betaald toch in 1e instantie een slechte plek gekregen. Na 1 nacht niet slapen (door de jeugd die zich bij het toiletgebouw ophoudt) een andere plek gekregen (1 plek er naast, maar wel een caravan er tussen en dat scheelde. (maar de 2 andere plekken die ze aanboden stonden al mensen op???)

Zwembad te klein en vechten voor een plekje schaduw, Wifi dramatisch en 4G overal goed in Spanje. Wachtrijen om brood te halen van 20-30 minuten. Badmeesters die niet een kunnen reanimeren en een evacuatie plan kunnen opstarten, als er een kind ligt te knokkken voor zijn leven. En met trauma helikopter wordt weggehaald. Security en life guards die met de pubers mee zuipen ... De veiligheid is in het geding, deze camping groeit (uit zijn jasje), het personeel is niet proffessioneel genoeg voor deze camping.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.