Camping Les Medes

108 reviews over Camping Les Medes in het Nederlands

Volgend jaar weer.

JCM van Geel
12-5-2018

Superschone en rustige camping. Overzichtelijk en geordend. Veel Engelsen en veel lang-kampeerders. Met binnenzwembad wat in de winter maanden open is en een gehandicaptenlift heeft. Ook invalidentoiletten. Geen animatie. Er is een snackbar met daar binnenín verscholen het restaurantje. Als je dus reserveert voor het restaurant moet je níet in de snackbar zijn. De camping ligt twee km van l’Estartit vandaan. Voor onze uitrusting (KNAUS sport caravan met unico Verona voortent plus tipi als ‘schuurtje’ wel kleine plaatsen: eenmaal alles geïnstalleerd houden we net ruimte genoeg over voor een tafel met vier stoelen, of drie ligbedden naast elkaar. Ander nadeel: Onze buurman staat met zijn giga camper nu vier meter verder en neem alle ochtendzon weg. Maar ook hij heeft geen keus gezien zijn formaat plaats. Tenslotte: de tramonta waait hier nog wel eens in dit deel van Catalunya. En dat is géén pretje. Volgend jaar weer.

Verzorgde camping met vriendelijke ontvangst

Han Joosen
28-10-2017

Verzorgd sanitair, hulpvaardige eigenaar en gasten

klein maar fijn

john en tineke
28-9-2017

Kwamen hier de 2e keer. 1e keer juni 2015 en omdat het toen al zo goed was bevallen nu dus weer. We stonden tussen Nederlanders die hier al tussen de 20/30 jaar komen. Zo ook de Engelsen. Ons kent hier natuurlijk ons maar we hebben ons alles behalve buiten gesloten gevoeld. In tegendeel. We kregen direct hulp en tips van hoe te gaan staan ivm de Tramontana (wind) en de zon in september. We moesten zeker mee naar de dansavond op dinsdagavond en het is leuk om te zien dat die " pensionataas" op de dansvloer nog heel actief zijn. Wij hebben er deze vakantie weer leuke contacten aan over gehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Niets is ze teveel.

Het sanitair is proper en het kleine restaurantje is aan te bevelen. Wel pas reserveren op de dag dat je wilt gaan eten.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

leuke camping maar.....

FAM KOSTER
17-8-2017

Laten we eerst beginnen met pluspunten: hygiene was goed al moest je daar wel vaak wachten, ontvangst was warm welkom, bediening was matig vriendelijk, zwembad gewoon goed, zoals het hoort. Het is een kleine camping wat heel knus kan zijn, komen vaak vaste gasten uit Nederland en Engeland wat kliekjesvorming geeft en dus ook meer rumour in de avond. Wij vonden het een erg drukke camping, veel racende kids op fietsen tot 0000 savonds, brullende airco's en standplaatsen volledig bekleed met vloerkleden waardoor je het echt campinggevoel wel mist, qua warmte en sfeer. Dus conclusie, zeker een schone camping als je daarvoor gaat dan zit je goed maar sfeer........ mwah geen topper.

Oja wat ook wel een aanbeveling kan zijn, hanteer comfort en comfort plus plaatsen, het verschil van de plaatsen qua vierkante meters is echt abnormaal, we hebben nu voor het eerst onze auto niet op de campingplaats kunnen parkeren maar buiten het campingterrein.....met ons velen dus dat zegt wel iets.

Super

Daisy voss
12-8-2017

Super nette camping,

Erg vriendelijk personeel.

De ligging is prima

Super leuke vakantie gehad

Echt een aanrader

Heerlijke plek. Fantastisch sanitair.

Mascha
6-7-2017

Nog nooit eerder een camping meegemaakt waar van 8 tot 22 uur het toilet/was/douchegebouw continue werd schoongemaakt. Heel fijn!

Goed zwembad. Leuke animatie. Prettig personeel.

Hele fijne plek met jonge kinderen.

Dikke duim omhoog!

Veel Spanjaarden en Belgen op de camping eind juni, begin juli.

Goede camping.

hvdvoorde
3-7-2017

Camping met vriendelijk personeel, schoon sanitair, mooi zwembad en goed restaurant. Iets minder zijn de kleine kampeerplaatsen. Op de camping zijn veel kampeerders die al vele jaren hier naartoe komen. Da's een goed teken natuurlijk, maar iets minder gezellig voor de kampeerders die hier eenmalig of voor een eerste keer komen: kliekvorming. Estartit met leuke winkeltjes en restaurantjes ligt op fietsafstand van de camping.

Geweldigge Camping

Jan / Wima Sleegers
16-5-2017

Het is een zeer nette camping! altijd warmwater voor Douch of Afwaswater .

de Wc's worden goed bij gehouden, U hoeft geen toiletpapier mee te nemen.

alles is er wat je nodig hebt!

een gezellige camping, voor zowel jong als oud!

Het is echt een Familiecamping, ongeveer 180 staanplaatsen

Mooie camping, vriendelijk personeel.

Ubags
27-4-2017

We komen dit jaar al voor de derde keer naar Les Medes.

Wat ons goed bevalt is dat de camping niet massaal is: 170 plekken.

Het personeel is stuk voor stuk heel vriendelijk en doen zich alle moeite voor de gasten. Je merkt dat het geen camping van een keten is en daardoor is alles heel persoonlijk: top!

De staatjes zijn wel erg smal, waardoor het in-en uitrijden niet altijd even makkelijk gaat. De plekken zelf zijn redelijk ruim voor Spaanse begrippen en de camping oogt heel groen.

Een mooi en speels aangelegd buitenzwembad met een mooie ligweide. Een restaurant, bar en winkeltje zijn uiteraard aanwezig.

Voor de kinderen is er een speeltuin, een voetbalveld en in het hoogseizoen animatie. Verder nog een jou des boules baan, een tennisveld en een binnenzwembad in het voor-en naseizoen.

Strand op 500 meter en centrum op 1 km.

Meerdere supermarkten in de buurt.

Al jaren fantastisch

Han Joosen
7-1-2017

Kleine plaatsen, maar zeer hulpvaardig personeel en andere campinggasten. De plaatsen zijn klein doordat er veel bomen staan, maar dat maakt het ook juist weer aangenaam vertoeven. In voor en naseizoen zijn de honden echt welkom, er is zelfs een hondendouche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Medes in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Medes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.