Camping La Sirena

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Wie houdt van een vakantie aan zee, zit goed bij Camping La Sirena in L'Estartit. Je loopt van de camping zo het strand op. Maar je kunt ook een duik nemen in het eigen zwembad, dat goed onderhouden is. Het sanitair wordt ook elke dag goed bijgehouden. Een leuk uitstapje is Empuriabrava, ook wel het Venetië van Spanje genoemd

122 reviews over Camping La Sirena

• 2019
    5Inge27-07-2019

Prima camping maar teveel Nederlanders

We hadden geboekt voor 8 dagen maar na 6 dagen besloten we om naar n andere camping te gaan en tot onze verbazing kregen we het geld voor 2 dagen terug, echt super. Het is een prima camping maar wij hadden wel wat min punten. Regelmatig hangt er een riool lucht, koud water tijdens het douchen en dan is er n groep Nederlanders die aan de weg gaan zitten en daar iedereen die ook langs komt van top tot teen bekijken. Ik vond het vervelend om daar langs te lopen. Het zijn bijna alleen maar Nederlanders die daar komen en het zijn echt groepen waar je gewoon niet tussen komt. Zelfs de animatie in de avond draait om de Nederlanders. Er was zelfs n keer bingo en n Nederlandse zanger. Voor ons geen tweede keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9M. van der Plas02-07-2019

We gaan zeker weer!

Mooie camping! Schone toiletten en douches. Veel animatie in La Cantina voor kinderen en volwassenen. Op loopafstand van strand. Zee is heerlijk en je kan lang doorlopen voordat het echt diep wordt. Ook het centrum is op loopafstand. Al met al een super leuke camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Boris28-03-2019

Uitstekend

Dit is voor mij nu het 4e jaar op deze top camping. Over de camping: Het is goed schoon, toiletten, de douches en wasbakken waren allemaal perfect schoon. Daarnaast aangezien de camping naast een "oerwoud" dat wil zeggen een grote oppervlakte met veel hoog gras en een grote plas water. Dit trekt muggen aan. Maar als je op de eerste dag van aankomst een muggen spraitje koopt voor nog geen 5 euro ben je klaar voor de hele vakantie. Vermaak: Er is een groot Zwembad aanwezig. Aan 1 kant is het 2 meter diep en de andere kant gaat het steeds wat hoger. Dus ook kleinere kinderen kunnen ook genieten van het zwembad. Het zwembad heeft een vorm van : T. Daarnaast zijn er een paar top restaurants aanwezig:Tucan is een aanrader. Daarnaasf zijn alle restaurants aanteraden in l`estertit. Strand is op loopafstand van de camping. Voor de mensen die Van snelle glijbanen houden is er het waterpark aquadiver.er reiden bussen en met de auto kan het ook

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Martin01-12-2018

Prima ligging.

Langgerekte camping die vlak bij het strand eindigt aan het uiteinde van Estartit. Hek uit, straat over en je bent er. De camping bestaat uit veldjes die allemaal aan de rechte weg vanaf de receptie tot het (eind)hek liggen. De toiletgebouwen zijn gedateerd, enkele worden gerenoveerd maar ook dan ontbreekt warm water in/bij de wasbakken. De plekken zijn ruim en bestaan grotendeels uit gras en zand. De prijs is stevig (zeker ook met te kopen wifi) maar het vlakbij gelegen strand vergoed veel. Het personeel is vriendelijk en service gericht. Estartit is een leuk plaatsje met een aardige winkelstraat, de nodige bars en restaurants en een mooie haven. De Iles Medes zijn rotseilanden voor de kust die heel veel duikers trekken , ze zijn dan ook een beschermd natuurgebied.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8i. eding22-08-2018

Camping met weinig schaduw

positief : mooi zwembad met ligbedden / de hele dag wordt het sanitair gepoetst/ afstand tot de zee is c.a 300 meter (ligt er aan waar je staat)/ veel Nederlanders (c.a. 90 %)/ 5 minuten fietsen van het centrum en van de Lidl en een andere grote supermarkt/ zeep bij de wastafels/ goede douches negatief: duurt lang voordat de beheerder je ingecheckt heeft/ hij brengt je zelf naar een plaats/ veel plaatsen met weinig schaduw. ( we zijn na een dag naar een iets schaduwrijkere plaats gegaan)/ sanitair verouderd/ geen aparte washokjes/ geen wc-papier/ ligging naast een vrij rustige straat met flats niet zo mooi/ prijs c.a 52 euro voor 3 volwassenen met caravan en auto per nacht/ de stacaravans waren klein en hadden een klein tuintje met uitzicht op struiken/ veel entertainment met vrij harde muziek tot 24. 00 ( beter er ver vandaan zitten) jammer dat er veel vuilakken het sanitair regelmatig vies maakten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Kim12-08-2018

genieten

Een hele fijne camping. Wij komen hier voor t vierde jaar..Onze schoonzus en zwager en schoonmoeder al meer dan 20 jaar, net als onze 2 buurvrouwen. Je loopt de camping af, het strand op en de boulevard naar het stadje. De douche en wc gebouwen worden meerdere keren per dag goed schoongemaakt. Caravan blijft hier in de stalling staan. Wij zijn dit jaar met het vliegtuig gekomen en hebben voor 3 weken een auto gehuurd. Voor mij geen andere plek meer dan hier vakantie houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Hannah18-07-2018

Gezellige camping met Prima ligging

Goede ligging aan het strand en op loopafstand van het dorp L'estartit. Gezellige camping met veel Nederlanders die er al jaren komen. Honden welkom en voor de camping klein strookje Hondenstrand. Bij drukte ietwat kleine plaatsen, maar iedereen was bereid wat in te schuiven. voor herhaling vatbaar. toiletten redelijk schoon (afhankelijk van tijd dag) Wifi drama.. Camping is smal en erg lang. tussen receptie en strand is het zeker 15 min lopen. beheerder Paco behulpzaam. in voor en naseizoen niet duur indien lid van ACSI.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9alex de groot21-12-2017

fantastisch

een camping waar heel veel aandacht is voor hygiëne toiletten werden zeer regelmatig schoongemaakt .een hele leuke bar voor een hapje en een drankje tegen normale prijzen en waar heel veel mensen al heel lang terug naar terug keren een - puntje de camper plaatsen staan tussen de caravans en tenten zou prettiger zijn op een eigen locatie op de camping

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Maria16-10-2017

Fantastisch en zeker gauw weer daar naar toe.

Geweldige Camping!! Gewoon vlakbij het strand/de zee. Bijzonder goed schoon sanitair en super vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Lydia Margaretha Mattens09-10-2017

Perfecte locatie, vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair. Kortom alles geweldig

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

3 tips over Camping La Sirena

• emulder, 01-09-2013

Er zijn verschillende plaatsen die leuk zijn om te bezoeken in de buurt . Bijvoorbeeld Girona , emporia brava ( het venetie van spanje) callela mooie badplaats . palamos mooie badplaats en heel helder water

• Nelie, 18-07-2013

meld je afmeting van je kampeermiddel bij reservering ,plekgrootte varieert, wil je bijtijds slapen,bijv. ivm vroege (perslucht-)duik: ga dan niet te kort op de kantine staan maar meer in t midden van t terrein.

• M&M, 31-07-2012

Voor de auto moet betaald worden, buiten de camping kan de auto eventueel gewoon op straat geparkeerd worden.

12 vragen over Camping La Sirena

• sabrina, 10-08-2015

Bungalow zonder sanitair

Hoi allemaal, wie weet of er wel stopcontacten in de bungalows zit? Op de foto's kan ik er niets van vinden. Wij willen namelijk voor volgend jaar de bungalow zonder sanitair/douche huren en willen wel een grill plaat meenemen, vandaar de vraag of er wel stopcontacten aanwezig zijn. En staan de bungalows echt zo dicht op elkaar? Welke bungalow kan je het beste nemen/huren (welk nummer)? Alvast bedankt voor de antwoorden. Groetjes Sabrina

• Ronald, 14-11-2014

duiken

ik wil komende zomer naar camping Sirena om te gaan persecutie duiken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ronald, 14-11-2014

ik bedoel dus perslucht duiken.

• Linda, 27-07-2014

6 pers. bungalow Evasion huren

Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met het huren van deze 6 pers. bungalow op camping La Sirena? Genoeg ruimte?

Mvg Linda

Camping La Sirena info