Camping Laguna

Camping Laguna
7,5

Omschrijving
Aan de Costa Brava ligt Camping La Laguna. Een geschikte plek voor tieners dankzij de disco. Ook is er een fijn zwembad waar goed toezicht wordt gehouden en is het sanitair schoon. Op je staanplaats heb je veel ruimte. Er is een restaurant en campingwinkel. Camping Laguna grenst direct aan zee. Op 30 minuten rijden van Figueres.

170 reviews over Camping Laguna in het Nederlands

Misschien nogmaals proberen

Marja en Dirk,
30-9-2018

Wel goed:Camping aan een prachtig strand, fijn zwembad, prima winkel.

Niet goed: Te veel lawaaierige Ned. pensionados die in het laagseizoen

terugkomen en met een goedkoop arrangement denken dat de camping van hun is, bij elkaar kruipen en veel lawaai veroorzaken.

Voor de individuele campeur erg storend. Je schaamt je dat je Nederlander bent.

Ook niet goed: Tijdstip dat het sanitair ‘s-morgens wordt schoongemaakt, alles is kletsnat als de meeste campeurs van het sanitair gebruik willen maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping, maar niet echt iets voor ons.

Dhr van Doorn,
14-8-2018

Mooie camping met een goede ligging. Fijn dat je zo naar het strand kan lopen. De winkel was prima. Restaurant ook goed. Sanitair heel schoon. Zwembad beetje saai, mis daar iets van een glijbaan voor de kinderen. Een groot minpunt vond ik het lawaai 's avonds. Dit werd voornamelijk veroorzaakt door de grote hoeveelheid tieners die niet het fatsoen hebben om 's avond een beetje stil te zijn. Lopen met speakers over de camping en je krijgt een grote mond als je vraagt of het iets stiller kan. Tevens mag het personeel wel wat langzamer rijden met hun golfkarretjes. De animatie was oke. Onze kinderen zijn alleen bij de mini disco geweest, dit was iedere keer hetzelfde. Voorde kinderen was dat overigens prima. Wat voor mij ook niet hoeft is de grote hoeveelheid Nederlanders die daar ieder jaar weer terug komen. Soms had je het idee dat je nog gewoon in Nederland zat ipv Spanje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met goede voorzieningen en schoon sanitair. Groot min punt is dat kinderen onder de 14 niet zonder ouders het zwembad in mogen zelfs niet als ze alle diploma’s hebben!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping als uitvalsbasis voor Costa Brava. Camping zelf is prima, relatief ruime plekken, sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Winkeltje is goed voorzien, vers brood en voldoende producten voor basis maaltijden. Restaurant is niet OK, dat kun je beter overslaan. Ligging camping is perfect, je loopt zo het strand op. Vanaf de camping prima dagtrips te maken naar Barcelona, Girona, Figueras, Cadaqués.

Grootste minpunt zijn rondhangende tieners die 's nachts rond lopen te klooien, dit gaat de hele nacht door. Vooral hangen bij de toiletgebouwen, klieren, muziek, schreeuwen. Op zich niet nodig, want jongeren kunnen op meerdere plekken terecht waar ze geen overlast voor de rest van de campinggasten veroorzaken, dus ik begrijp niet dat de camping hier niet meer tegen optreedt. Ik heb geen enkele nacht door kunnen slapen door geluidsoverlast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een aanrader.

Martine,
27-7-2018

Mooi zwembadcomplex.

Toegang tot de zee kan met een kleine motorboot (5 à 10 pk), een grotere boot gaat echter niet. Er is een kleine trailerhelling. Het is leuk varen in de kanalen van Empuriabrava.

Proper sanitair.

Rechtstreekse toegang tot het strand.

Met fiets ca. 15 min. naar Empuriabrava.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch en staan in sept. hier weer.

C.J.W. Sweers,
28-6-2018

Wij zaten in een nog zeer rustige periode en het was heerlijk. We stonden op de tweede rij aan het strand, met camper en twee honden.

Bij de receptie zeer goed geholpen, ze waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Goede wandelmogelijkheden met honden, ze mochten zelfs op het strand en in zee, daardoor zijn er ook veel honden op de camping aanwezig. Degene die echt niet van honden houdt, moet daar wel rekening mee houden, je hoort geregeld geblaf overdag, s'nachts is het rustig. Supermarkt op camping goed en andere winkelmogelijkheid op korte afstand/fietsafstand. Sanitair is schoon en goed, vooral het pas nieuw geopend sanitiargebouw is fantastisch. Er wordt geregeld door beveiliging rondgereden of er ongenode gasten zijn. Wij waren hier voor het eerst en hebben al voor september gereserveerd voor twee weken.

Gereisd met partner in juni 2018

Super

De vries,
13-1-2018

Camping en sanitair prima, mooie ligging aan het strand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

herkenning van een periodiek terugkerend genoegen

Uschi en Herman,
18-9-2017

Nog steeds mooie camping zonder capsones maar met hoog kwaliteitsniveau, gelegen in de natuur.

Strand en zwembad top. Sanitair prima.

Tegenvallend was het restaurant dat 4 jaar geleden nog een dikke 9 scoorde. Nu nog amper een 6-je wat ons betreft.

Gereisd met partner in september 2017

Paradijsje aan de Middelandse Zee

Kristien Bos,
9-9-2017

De camping is goed bewegwijzerd en dus makkelijk te vinden. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door het personeel, alsof je er al jaren komt. Personeel spreekt meerdere talen (sommigen zelfs Nederlands). Welke talen ze spreken staat op hun naambordje op de balie. Omdat het onze eerste keer was op de camping, werden we door iemand van de staf begeleid naar de plaats. Mooie plaatsen, variërend in alle maten en soorten. Verspreid over de camping staan afvalbakken (gescheiden). De camping wordt erg goed onderhouden. Ook het sanitair werd grondig schoongemaakt, meerdere keren per dag. Animatie voor groot en klein, ook verspreid over de hele camping (van de strandtent tot het zwembad). De camping heeft een supermarkt, artsenpostje, game-hal, zwembad met bar, internetcafé, bar, restaurant, ijskraam, strandtent,...

Kortom, alles voor een leuke vakantie. Volgend jaar weer (al geboekt :)).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het was weer super

Bert,
3-9-2017

Voor de vijfde keer onze vakantie gevierd op Camping Laguna. Net als de vorige keren weer een super vakantie gehad.

Het is de bedoeling om volgend jaar (2018) weer onze vakantie te vieren op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laguna in Castello d'Empurias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.