Camping El Globo Rojo

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
Camping El Globo Rojo

87 reviews over Camping El Globo Rojo in het Nederlands

Met oudere kinderen

Erg leuke gemoedelijke sfeervolle camping

Susan
27-8-2018

Een leuke kleinschalige en gezellige camping vlakbij het strand. Nog nooit hebben we een camping gezien waarbij het sanitair zo schoon is als hier. De hele dag loopt er iemand rond die schoonmaakt. Net als de tuinmannen die elke dag alles keurig aanharken. Fantastisch. Kampeerplekken zijn wat krap op elkaar, beetje te knus soms, maar alles paste precies. Opvallend veel mensen die hun kampeermiddel achterlaten en elk jaar weer terug keren. Geen grootse animatie maar gewoon 1 Nederlands meisje die meerdere talen kon. Elke dag was er wel iets te doen. Van slijm maken, voetbaltoernooi tot schuimparty. Kids hebben zich opperbest vermaakt. Strand op loopafstand, hoewel je wel door een wat louche gangetje moet om er te komen. Dat namen we voor lief. Erg genoten op deze leuke kleinschalige camping.

Voor Costa begrippen, top camping!

Rob van Tilburg
9-8-2018

Super fijne camping. Schoon, vriendelijk personeel, ruime plaatsen met VEEL schaduw, dichtbij strand, fijn zwembad waar altijd wel een bedje vrij was, genoeg sanitair (nauwelijks ooit hoeven wachten voor toilet, douche of afwas). Top!!!

Enige nadeel vond ik dat er veel gezinnen uit Amsterdam waren (allemaal familie en vrienden) wat redelijk veel samen optrekt. Op zich geen probleem en weinig last van, behalve dan dat we met enige regelmaat tot 's nachts daar wel wat geluidsoverlast van hadden. Er wordt dan door de beheerder niet ingegrepen (normaal moet het vanaf ca 2300 'stil' zijn...).

Heerlijke camping!!

Suzan
8-8-2018

Na een super hartelijke ontvangst kregen we een prachtige plek onder de bomen. De plekken zijn niet zo heel groot, maar wel heel erg mooi. Het sanitair is ontzettend schoon en de douche nog beter dan thuis. Geen gedoe met polsbandjes, gewoon relaxed. Dat ie trouwens iedereen. Er wordt door de medewerkers altijd uitbundig gegroet en gezwaaid. Restaurant is prijzig en pizza’s erg zout. Maar het terras is gezellig. Soms is er muziek. Zwembad krijgt een dikke 10. Het water is zalig op temperatuur, het water is ontzettend schoon en de bubbels heerlijk. Stand is dichtbij. Je kunt heerlijk in zee zwemmen. De bodem kun je zien, zo helder is het water. Kleine supermarkt om de hoek. Lidl en Mercato op 5 kilometer. Stadje kun je naar toe lopen. Lekker tapas eten in het straatje met de boompjes. Een ijsje bij de ijssalon. Kortom: een geweldige vakantie. Wij komen zeker terug. Aanrader!!

Prima camping

Maddy
30-7-2018

We zaten in een houten bungalow met airco. Helemaal prima alleen een erg kleine douchecabine, bijna niet in en uit te komen. Voor de rest prima camping, schoon en groen met erg veel Nederlanders. Kinderen hebben zich prima geamuseerd.

Wij komen hier zeker terug!

Peter, Christine
26-7-2018

Top-camping waar je je echt gast voelt. Personeel is super behulpzaam/vriendelijk. Sanitair wordt vrijwel continue schoongemaakt. Winkeltje voorziet o.a. in verse broodjes. Naast de camping een grote super. Het restaurant/bar is een bezoek meer dan waard. Zwembad met bubbelbad is mooi. Plaatsen zijn vooral onder bomen en bieden behoorlijk privacy. De grote stranden zijn te bereiken door tunneltjes onder het spoor te nemen. Mooie omgeving om te wandelen. Kortom, een geweldige camping waar wij zeker terug komen.

geweldig

annelies
3-6-2018

geweldige camping ,vriendelijk personeel ,camping wordt goed bij gehouden .komen er al voor het 10 de jaar dus dat zegt genoeg de beheerders een echtpaar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ,mooi zwembad met ligbedden en een kinderbad en een bubbelbad winkel bar en restaurant,komen vaak de zelfde mensen terug

Fantastische Camping!

Erwin Berg
2-9-2017

We hebben een erg fijne vakantie gehad op deze camping.

Zeer vriendelijk personeel,ruime plaatsen ,Mooie zwembaden en goed restaurant.

Het strand is mooi en leuke stadjes in de omgeving. Echt een aanrader

1x was genoeg

Monique
28-8-2017

Nette camping, vriendelijk personeel, aan drukke weg , geen hinder van de trein ondervonden.

Zeer kleine plekken , auto kan er nauwelijks bij staan, alternatief je kan een plek huren a €6 per dag.

Tent bijplaatsen van zoon of dochter, ook € 6 per dag extra betalen.

Strand op loopafstand . Stappen voor de jeugd , er gaat een bus naar bijv Calella,

Plaats Canet de Mar niet veel bijzonders . Barcelona makkelijk te bezoeken met de trein .

Leuk voor 1 jaar maar nu weer opzoek naar wat anders .

Prachtige camping op gunstige locatie

Cor Lenselink
24-8-2017

De camping is prachtig aangelegd, heel schoon, met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De ligging vonden we bovendien erg gunstig omdat de camping zich niet in een toeristisch gebied bevindt, maar wel dicht bij Barcelona en pal aan het strand. De huurcaravan beviel prima en ook hier was de service uitstekend. Klein nadeel is de ligging aan de weg waardoor je wat geluidsoverlast kunt ervaren.

geweldig

Kees
22-8-2017

we vonden eigenlijk alles wel goed misschien iets meer keus met brood etc in de supermarket en iets meer plezier in het zwembad maar het restaurant was echt geweldig en we zaten in een Infinity bij aankomst super schoon dus dan kan het niet meer stuk geluid van de weg ook geen last van we hebben heerlijk geslapen en buiten gezeten ligging voor uitstapjes geweldig met auto bus of trein dus in 1 woord geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Globo Rojo in Canet de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Globo Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.