Camping El Globo Rojo

82 reviews over Camping El Globo Rojo in het Nederlands

geweldig

annelies
3-6-2018

geweldige camping ,vriendelijk personeel ,camping wordt goed bij gehouden .komen er al voor het 10 de jaar dus dat zegt genoeg de beheerders een echtpaar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ,mooi zwembad met ligbedden en een kinderbad en een bubbelbad winkel bar en restaurant,komen vaak de zelfde mensen terug

Fantastische Camping!

Erwin Berg
2-9-2017

We hebben een erg fijne vakantie gehad op deze camping.

Zeer vriendelijk personeel,ruime plaatsen ,Mooie zwembaden en goed restaurant.

Het strand is mooi en leuke stadjes in de omgeving. Echt een aanrader

1x was genoeg

Monique
28-8-2017

Nette camping, vriendelijk personeel, aan drukke weg , geen hinder van de trein ondervonden.

Zeer kleine plekken , auto kan er nauwelijks bij staan, alternatief je kan een plek huren a €6 per dag.

Tent bijplaatsen van zoon of dochter, ook € 6 per dag extra betalen.

Strand op loopafstand . Stappen voor de jeugd , er gaat een bus naar bijv Calella,

Plaats Canet de Mar niet veel bijzonders . Barcelona makkelijk te bezoeken met de trein .

Leuk voor 1 jaar maar nu weer opzoek naar wat anders .

Prachtige camping op gunstige locatie

Cor Lenselink
24-8-2017

De camping is prachtig aangelegd, heel schoon, met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De ligging vonden we bovendien erg gunstig omdat de camping zich niet in een toeristisch gebied bevindt, maar wel dicht bij Barcelona en pal aan het strand. De huurcaravan beviel prima en ook hier was de service uitstekend. Klein nadeel is de ligging aan de weg waardoor je wat geluidsoverlast kunt ervaren.

geweldig

Kees
22-8-2017

we vonden eigenlijk alles wel goed misschien iets meer keus met brood etc in de supermarket en iets meer plezier in het zwembad maar het restaurant was echt geweldig en we zaten in een Infinity bij aankomst super schoon dus dan kan het niet meer stuk geluid van de weg ook geen last van we hebben heerlijk geslapen en buiten gezeten ligging voor uitstapjes geweldig met auto bus of trein dus in 1 woord geweldig

Zo hoort vakantie te zijn!

Miranda
21-8-2017

We zijn ruim 2 weken op deze camping geweest. Het is een fijne, nette, gezellige camping. Ik vond het wel jammer dat veel mensen er elk jaar komen en daardoor ontstaat er een beetje een 'kliek'. Al het personeel op de camping is super vriendelijk en behulpzaam. Mijn enige tip zou zijn om de openingstijden van het zwembad iets te verruimen (is nu van 10 - 20 uur). Echt een aanrader!

Mooie stacaravan

Deerntje
17-8-2017

Schitterende stacaravan en heel ruim. We zaten wel opgesloten op ons terras want veel begroeing maar genoeg ruimte. Bedden lagen lekker. Wij hadden geen last van de weg maar zaten ook achter op de camping. Prima zwembad maar je mocht niets van de badmeesters. Niet rennen, veelal niet met een bal spelen, niets drinken of eten terwijl je op je ligbedje lag..... Wel voldoende ligbedden dat was fijn.

Camping was netjes en schoon en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant trok ons niet en was aan de prijs.

We hebben genoten van het fijne strand. En van de ligging zo vlak bij Girona en Barcelona, beide 3x geweest. We vonden wel dat er verder weinig te doen was in de omgeving, weinig aan activiteiten en weinig aan leuke dorpjes/stadjes. Of je moet houden van toeristenenclaves als Malgrat de Mar.

Streek is heel toeristisch al valt Canet zelf reuze mee. Kortom, prima camping voor een keer maar is zeker de 9 niet waard. Heb mooiere, gezelligere campings meegemaakt. Maar nog nooit zo'n mooie stacaravan gehad... :-)

Leuke camping, veel te kleine plaatsen

Marjolein
16-8-2017

Een leuke, kleinschalige camping, met zeer vriendelijk personeel. Het sanitair was erg schoon. Helaas waren de plekken echt veel te klein. Wij hadden van te voren gevraagd om een grote plaats omdat wij een erg grote tent hebben. Onze tent kon net op de plaats staan maar we hadden nauwelijks ruimte om te zitten. We zaten daardoor ook direct aan het pad. Om bij onze waslijn te komen moesten wij de buren steeds lastigvallen. Je zat echt hutje mutje. Nog een nadeel was de drukke weg en de trein die langs de camping reed en waar je 's nachts veel geluidsoverlast van had. Heel jammer, voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Mooie camping, weinig tot géén privacy!

Arja Uittenbogaard
11-8-2017

El Globo Rojo is een mooie camping vlak aan zee. Personeel ërg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad en sanitair zijn prima op orde. Eén nadeel: staplaatsen érg vreemd verdeeld. Sommigen zijn ruim, andere érg krap. Wij hadden de pech een kleine plaats te hebben. Terwijl we toch al in december geboekt hadden. Konden het moeite een caravan, luifeltje en tentje plaatsen. Overburen zitten boven op je lip, wat niet echt prettig is. Als je een stacaravan wilt huren, die zijn erg mooi en hebben voldoende privacy! Wij hebben deze camping gekozen omdat we Barcelona wilden bezoeken. Dit is héél goed te doen, ongeveer 40 minuten met de trein en je zit in hartje Barcelona, geweldig!

Pracht plek

Fred brakenhoff
5-8-2017

Mooie schone camping vriendelijk en behulpzaam personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Globo Rojo in Canet de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Globo Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Globo Rojo scoort een 9.06 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: