Hotel President

217 reviews over Hotel President in het Nederlands

Niet meer helaas

Els van Berkel
5-5-2019

Wij gaan hier niet meer naar terug. De ligging is perfect, prijzen bar zijn ok,maar de kaner is slecht, ontlasting oid in de wc pot, avondeten is gaarkeuken achtig. Ontbijt is wel redelijk goed. Wij zijn niet kieskeurig en zijn al op veel plaatsen (hotels) geweest.

Goed hotel prijs/kwaliteit

JI
1-10-2018

Heel proper, vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten goed en afwisselend, prijzen van de dranken zijn correct. Mooie tuin en zwembaden. Mooie grote kamer met ruim balkon, elke dag propere handdoeken, enig minpuntje op kamer zijn de matrassen stilaan aan vervanging toe. 15' wandelen van strand, 25' van station en 10' van het centrum.

Gereisd Met partner in september 2018

goed hotel met 1 minpuntje

Ron en Astrid
17-8-2018

Wij verbleven in President van 9 t/m 15 augustus. Het hotel heeft een nette uitstraling en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en het diner zijn van goede kwaliteit en wordt ook voortdurend aangevuld, keuze genoeg zowel bij het ontbijt als bij het diner, prijzen in het hotel zijn zeer schappelijk. Kamers zijn ruim en worden goed schoongehouden dagelijks schone handdoeken etc. ( enige minpunt geen koelkastje op de kamer ). Het zwembad is prima ook qua temperatuur en geen vervelende handdoekjesleggers. Wij sliepen aan de straatzijde aan de voorkant van het hotel dit heeft als nadeel dat je van de muziek van de discotheek die aan de linkerzijde van het hotel ligt ( op ca. 25 meter afstand) mag meegenieten en dit ook zeer regelmatig tot diep in de nacht met de daarbij behorende schreeuwende jongeren, zeer vervelend als je de volgende dag wordt opgehaald om 04:30u om door de bus te worden opgehaald richting vliegveld.

In de omgeving van het hotel is weinig te beleven behalve als je van de tientallen winkeltjes houdt met vrijwel allemaal hetzelfde assortiment.De afstand tot het strand is zo een kleine 20 minuten lopen. Op het het strand is weinig te beleven, het strand is geen zand maar kiezelzand, de zee wordt vrij snel diep wat dus voor kleine kinderen niet zo geschikt is. Wij hebben een excursie gaan via touroperator naar de binnenlanden van de Costa Brava o.l.v. Jacqueline een Nederlandse reisleidster die zelf woonachtig is in deze streek dus verstand van zaken en een leuke en ongedwongen manier van brengen zeker de moeite waard ( het Joehoe!! zal me nog lang heugen ) en zeker de trip naar het meer van Banyoles was geweldig. Dus kort samengevat een prima hotel met als minpuntje de discotheek tegenover het hotel.

Helemaal top

Herman Vd wall
24-6-2018

Werkelijk een zeer goed hotel met mooie zwembaden en tuin groter als bij de meeste hotels met eigen ogen gezien verschillende hotels wezen kijken maar hotel PRESIDENT springt er echt boven uit ook het restaurant is van hoge kwaliteit het eten is echt goed wat verder op viel zijn de prijzen bij de bars zeer redelijk cappuccino 1.90 euro colaatje 1.70 wijn 1.50 ik moet zeggen dat wij hebben genoten en kunnen het zeker aanbevelen ik geef ze een dikke negen

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig hotel met 5 sterren service.

M.Helmink
3-6-2018

Heel mooi en schoon hotel, mooie inrichting. Gezellige bar, fijn terras en mooi zwembad met voldoende ligbedden. De kamer was ruim en een ruim balkon. Dagelijks schone handdoeken. Buffet was heerlijk veel variatie en het zag er vers uit. Ontzettend vriendelijke en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

catrien
30-4-2018

heel goed hotel in de avond muziek Heerlijk eten En de omgeving ook leuk De mark staat haast voor de deur In een wordt een geweldig hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heerlijk verblijf gehad

petra
9-10-2017

Het hotel is erg netjes en schoon. Het eten is goed, iedere dag wel iets anders en genoeg keuze. Personeel is erg vriendelijk en het zwembad is heerlijk. Treintje wat door Caella rijdt stopt vlak voor het hotel en het centrum en strand is op loopafstand.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wellling
8-10-2017

Het eten was geweldig. Het personeel heel vriendelijk. Het enige minpuntje was de WIFI. Die was slecht.

Goed schoon hotel goede service en geweldig eten

Jack
14-9-2017

Heel goed * hotel, schoon en geweldig eten, zowel ontbijt als het diner met heel veel variatie.

Wij raden daarom een ieder dit hotel aan :-) Een minpunt is dat de kamers nogal gehorig zijn en dat er tot 24:00 uur muziek is bij het zwembad.

Maar wij zouden zo weer terug gaan naar Hotel President.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Schitterend hotel met hele aardige medewerkers!

Johan
4-9-2017

De sfeer in het hotel, het gevarieerd eten, de ligging en vooral de vriendelijkheid van het personeel allemaal top! De plaats Calella biedt voor iedereen een fijne vakantie. Leuke binnenstad met vele winkels, prachtig strand, leuke restaurantjes en bodega's en vooral de aardige vriendelijke Spaanse bevolking. Tevens zijn de prijzen voor uit eten en drankjes een stuk goedkoper dan in Nederland! Verder komt de jeugd zeker aan hun trekken met een discostraat die je niet ervaart als overlast. Minpunten heb ik niet!

Gereisd Met partner in juni 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.