Bed and Breakfast Casa Traca

9,3

33 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca in het Nederlands

correth en frans kokken
30-7-2018

B&B ligt in een rustige omgeving maar met de auto goed te doen om alle bezienswaardigheden te bezichtigen. Erwin en Jose doen alles om het naar je zin te maken en zorgen goed voor de gasten . Wij hebben het prima naar ons zin gehad daar.

Beste Correth en Frans

Bedankt voor jullie positieve review. Fijn om ook terug te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. We hopen jullie nog een keer weer te mogen ontvangen.

Erwin en José

Heel fijn om tezijn

Mevr.Koehler
28-7-2018

Het is een geweldige om geving Ook al wil je een dag niets doen dan nog vermaak je, je met alle dieren en de lieve zorgen van Jos'e en Erwin .Ben daar al vele malen geweest alleen niet in de zomer dan is het mij teheet .

Beste mevrouw Koehler

Het is elke keer weer fijn om u te mogen ontvangen. Het kan soms in de zomer inderdaad erg warm zijn maar het voorjaar en het najaar zijn ideale momenten.

Joyce
28-7-2018

Top! We genoten van onze lichte ruime kamer. De kamer was voorzien van 2 heerlijke relax stoelen wat het verblijf op de kamer veraangenaamde. Het voortreffelijk ontbijt werdt geserveerd in de serre

met uitzicht op de tuin met verschillende leuke zitjes. Vanuit Casa Traca maakte we leuke wandelingen in de natuur. De gastvrouw José deed er alles aan om ons verblijf tot een Portugeese belevenis te maken. Tip! Extra stopcontact naast het bed.

Beste Joyce

Bedankt voor de review en de bruikbare tip. We zullen dit zeker meenemen. Fijn om te horen dat de kamer naar de zin was en jullie genoten hebben van de prachtige omgeving middels jullie wandelingen.

Bob Goud
28-7-2018

Leuke mooie B&B met fantastische behulpzame mensen wij komen er regelmatig, ik zeg DOEN

Beste Bob,

Bedankt voor de kort maar krachtige review. Door je regelmatig terugkerende bezoeken aan onze B&B hebben we jou en je vrouw inmiddels beter mogen leren kennen. Heel fijn.

Anneke & Dick
28-5-2018

Via Facebook terecht gekomen bij José & Erwin! Na een hartelijk ontvangst hebben wij 6 dagen genoten van gastvrijheid ten top. Iedere dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een sfeervolle tuin met verschillende plekjes om van de zon te genieten. José gaf leuke tips over de omgeving en restaurantjes. Kortom, José & Erwin weten hun gasten een optimaal verblijf te geven en gaven alle ruimte voor privacy. Wij komen zeker nog een keer terug!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 28-5-2018

Hoi Anneke en Dick, bedankt voor jullie review maar zeker voor jullie verblijf. Jullie hebben ons het grootste compliment gegeven wat we ons maar konden wensen door een dagje langer te blijven én veel gebruik te maken van onze loungeplekjes in de tuin!

Tot ziens!

Zeer aangenam verblijf in beeldschoon streek

George Nielsen
22-5-2018

Deze plaats is goed gelegen in een zeer mooie gebied van Portugal, de kamer is mooi, schoon en comfortabel en heeft een zeer goede WiFi-verbinding, de gastvrouw is zeer aangenaam en biedt veel nuttige informatie over Portugal in het algemeen en over interessante plaatsen en bezienswaardigheden in het land, en het ontbijt is heerlijk en biedt zoveel variatie dat je verwend wordt met de keuze. Voor reizigers naar dit gebied zou ik deze accommodatie aanbevelen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 24-5-2018
Beste heer Nielsen, bedankt voor uw review en uw prettige verblijf.

Een aanrader!

M.Huizing
12-5-2018

Casa Traca is een mooie B&B waar alles op en top verzorgd is. We zijn gastvrij onthaald

en voelden er ons snel thuis.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 13-5-2018
Bedankt voor jullie review. Het was een groot compliment voor ons om te ervaren dat je zoon zich zo openstelde en zichtbaar genoot van zijn verblijf. Vooral van zijn scrumbled egg zonder groenten :-). Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Enorm genoten van ons verblijf.

Marieke Albers
30-3-2018

Super ontvangst. Gezellige mensen. Zeer schoon. Goede sfeer, zeer kindvriendelijk!

Veel kinderspelletjes en boeken aanwezig, ook voor jonge kinderen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 1-4-2018
Bedankt voor jullie review. Het was gezellig om kinderen in huis te hebben en dat de spelletjes veelvuldig uit de kast kwamen. Ook heerlijk gewandeld met elkaar en zelfs nog een geocache gevonden. Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid en hopen jullie nog vaker te mogen begroeten.

Zeer prettig verblijf, je voelt je thuis.

Kees Brandwijk
16-12-2017

De accommodatie is aantrekkelijk,de gastvrouw zeer vriendelijk en zorgzaam.

De omschrijving voor de bereikbaarheid kan iets duidelijker.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-12-2017

Wij bedanken jullie voor jullie review en koppel deze even aan het review bij touroperator "Een enthousiaste gastvrouw, gezellig, zorgzaam en voorkomend.Een geweldig ontbijt. De accommodatie is heel mooi, ook de ligging, de bereikbaarheid is wat lastig. Bereikbaar: In Arganil richting Valbona,bij cafe Nicola To Ze (links van de weg) rechtsaf en direct weer rechtsaf. Aan het einde van de bebouwing staat links B&B Casa Traca. De beide honden zijn zeer vriendelijk. "

Het was heel aangenaam om jullie als gasten te mogen ontvangen, het waren gezellige en fijne gesprekken die we 's avonds onder het genot van een glaasje wijn hebben gehad.

Wat de bereikbaarheid betreft in de bevestiging van de boeking geven wij exact aan hoe te rijden vanuit Arganil en vermelden hierbij ook dat er altijd even contact opgenomen kan worden. Op onze website staan ook de coördinaten genoemd evenals een kaart voor google maps. Jullie geven aan de ligging en het huis heel mooi te vinden, dat is fijn te horen. Ook wij vinden dat en genieten hier volop. Het is heel fijn dit met onze gasten te mogen en te kunnen delen. Bedankt voor jullie bezoek

Helemaal perfect.

Wesley
28-11-2017

Nou wij (mijn vriendin en ik) zijn super goed ontvangen hebben heerlijke dagen gehad. De gezelligheid en warmte spat ervan af. Zo kom je niet overal terecht. Zeker de aanrader voor iedereen die toch voor de rust komt, en van wandelen houdt. De ligging is ook ideaal. Toch afgelegen en toch dichtbij een stadje. De kamers zijn echt super, vooral de bedden. Wij hebben heerlijk geslapen en gegeten. De badkamer is zeer schoon en luxe. Wat alles helemaal compleet maakt zijn de eigenaren. José en Erwin. Voor hun petje af en wij komen sowieso terug. Heel erg bedankt voor het super verblijf en de warmte en gastvrijheid!!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 29-11-2017

Beste Wesley en Sharon,

Bedankt voor je jullie positieve review, daar zijn we heel blij mee uiteraard. Echter het grootste compliment is dat jullie je thuis hebben gevoeld en nogmaals terug willen komen.

Tot de volgende keer, genieten doen we samen.

Groet Erwin en José

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Traca in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Traca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Traca scoort een 9.32 uit 10 op basis van 33 reviews.