Bed and Breakfast

40 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca in het Nederlands

Fantastisch!

Jerry en Corina,
2-3-2019

Een warm ontvangst! Dit geboden in de prachtige multi functionele ruimte voor verblijf en ontbijt. Een prachtige tuin met mooi uitzicht en diverse hoekjes om te ontspannen. De verwachting die je mag hebben bij een b&b wordt meer dan waargemaakt. Een goed gelegen en aantrekkelijke B&B, de

mogelijkheid om auto en fietsen veilig te stallen, een hartelijke ontvangst, een ruime en comfortabele kamer met extra zitje.

bedden van prima kwaliteit. Koffie en thee voorziening op de slaapkamer. Een gedeelde ruime badkamer met toilet en ruime douche.

Het dagelijks uitgebreid ontbijt met verse streek producten en verse jus o’range werd aan tafel geserveerd. José en Erwin nemen de tijd om in te gaan op onze vragen en hulp bij het uitzetten van tochten in de omgeving, persoonlijke aandacht maar nooit opdringerig... Dit alles, samen met het mooie zomerweer en de schitterende natuur, maakte dat we hier een fijne aantal nachten doorbrachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 3-3-2019

Beste Jerry en Corina,

Bedankt voor jullie lovende woorden. Het was fijn om met jullie kennis te mogen maken en jullie voor enkele nachten in de B&B te mogen hebben. We hopen jullie nog vaker te mogen ontvangen in de B&B.

Erwin en José

prachtige omgeving, goede bedden en lekker ontbijt

Ellen,
18-12-2018

Het ontbijt is heerlijk en de bedden zijn supercomfortabel!

Gereisd met partner in december 2018

Genieten!

Vera,
13-10-2018

Rust en ruimte! In B&B ruime kamers, prima sanitair en lekker veel zitjes buiten. Wij vlogen op Porto en hadden auto gehuurd, dat kan daar heel makkelijk en heel goedkoop ook. Je kan rechtstreeks vanaf B&B wandelen, maar als je meer wilt, dan is er ook een hoop snel te bereiken en veel leuke dorpen in de buurt. Wat je echt niet mag missen is de kippetjesmarkt in Tabua, waar je de lekkerste kip ooit kan eten en verder Leistenen dorp Piodao en Foz d'equa, waar je dan ook gelijk lekker kan wandelen.

Gereisd met partner in februari 2018
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 29-10-2018
Bedankt voor de positieve review. We waarderen het en zijn blij met het gegeven cijfer. We zullen niet stilstaan maar blijven ons ontwikkelen en zullen de komende wintermaanden gebruiken om wederom alles op orde te hebben voor het nieuwe seizoen. Een seizoen Genieten. Ook in de wintermaanden zijn wij geopend om te komen genieten.

Ik kom terug!

Anouk,
23-9-2018

De rust, de mooie omgeving maken Casa Trace een heerlijke plek in Portugal. De ruime kamer en de gastvrijheid van José en Erwin maken het vakantiegevoel compleet.

De kinderen vonden de wifi niet goed, wat ik als ouder dan weer niet een probleem vond!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Bed and Breakfast Casa Traca, Directeur, eigenaar, 27-9-2018

Beste Anouk, bedankt voor je review. Jullie zijn weer van harte welkom. Als jullie weer komen zal er goed wifi zijn. We zijn bezig dit sterk te verbeteren.

Groet Erwin en Jose

Rokus Zijl,
16-9-2018

Mooi verblijf op een rustige locatie. Aardige mensen en een behulpzame gastvrouw. Er zijn leuke activiteiten om te doen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-9-2018

Beste familie Zijl,

Bedankt voor jullie bezoek en review. Fijn dat we jullie hebben kunnen adviseren over de activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Het ritje in de pick-up blijft nog staan.

Gastvrije en lieve mensen, waardoor mijn vakantie

Michelle Manders,
11-9-2018

Alles ging in overleg en er werd enorm mee gedacht. Ik kwam bijvoorbeeld later aan dan gepland en ik kreeg het voorstel of ik een warme maaltijd bij aankomst wilde. Super gewoon! Ook het ontbijt was elke dag vers en anders en zoveel dat ik het ook als lunch kon gebruiken!

Gereisd alleenreizend in september 2018
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-9-2018

Beste Michelle,

Bedankt voor je review. Het waren leuke en inspirerende dagen die je bij ons hebt doorgebracht.

Bedankt voor je bezoek en wellicht tot een volgende keer.

Fantsastisch!

Jolanda Niemann,
2-8-2018

Het is een geweldige uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen! Ze hebben genoeg leuke tips en helpen je goed op weg!

Super gastvrij! Befaamd ontbijt met zelfgemaakt kaasje, verse eitjes, heerlijke kamer met lekkere bedden. Kortom gewoon een heerlijke plek om te verblijven!! Ga zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 5-8-2018

Bedankt Jolanda voor je positieve review.

We mochten enkele dagen van jullie gezellige aanwezigheid genieten. We waarderen het zeker als we je nog een keer, of vaker, mogen begroeten om ons genieten met je te mogen delen.

Groet Erwin en José

correth en frans kokken,
30-7-2018

B&B ligt in een rustige omgeving maar met de auto goed te doen om alle bezienswaardigheden te bezichtigen. Erwin en Jose doen alles om het naar je zin te maken en zorgen goed voor de gasten . Wij hebben het prima naar ons zin gehad daar.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Beste Correth en Frans

Bedankt voor jullie positieve review. Fijn om ook terug te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. We hopen jullie nog een keer weer te mogen ontvangen.

Erwin en José

Heel fijn om tezijn

Mevr.Koehler,
28-7-2018

Het is een geweldige om geving Ook al wil je een dag niets doen dan nog vermaak je, je met alle dieren en de lieve zorgen van Jos'e en Erwin .Ben daar al vele malen geweest alleen niet in de zomer dan is het mij teheet .

Gereisd alleenreizend in september 2017

Beste mevrouw Koehler

Het is elke keer weer fijn om u te mogen ontvangen. Het kan soms in de zomer inderdaad erg warm zijn maar het voorjaar en het najaar zijn ideale momenten.

Joyce,
28-7-2018

Top! We genoten van onze lichte ruime kamer. De kamer was voorzien van 2 heerlijke relax stoelen wat het verblijf op de kamer veraangenaamde. Het voortreffelijk ontbijt werdt geserveerd in de serre

met uitzicht op de tuin met verschillende leuke zitjes. Vanuit Casa Traca maakte we leuke wandelingen in de natuur. De gastvrouw José deed er alles aan om ons verblijf tot een Portugeese belevenis te maken. Tip! Extra stopcontact naast het bed.

Gereisd met partner in april 2018

Beste Joyce

Bedankt voor de review en de bruikbare tip. We zullen dit zeker meenemen. Fijn om te horen dat de kamer naar de zin was en jullie genoten hebben van de prachtige omgeving middels jullie wandelingen.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Traca in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Traca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.