Bed and Breakfast Casa Traca

29 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Anneke & Dick
28-5-2018

Via Facebook terecht gekomen bij José & Erwin! Na een hartelijk ontvangst hebben wij 6 dagen genoten van gastvrijheid ten top. Iedere dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een sfeervolle tuin met verschillende plekjes om van de zon te genieten. José gaf leuke tips over de omgeving en restaurantjes. Kortom, José & Erwin weten hun gasten een optimaal verblijf te geven en gaven alle ruimte voor privacy. Wij komen zeker nog een keer terug!
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 28-5-2018

Hoi Anneke en Dick, bedankt voor jullie review maar zeker voor jullie verblijf. Jullie hebben ons het grootste compliment gegeven wat we ons maar konden wensen door een dagje langer te blijven én veel gebruik te maken van onze loungeplekjes in de tuin!

Tot ziens!

Zeer aangenam verblijf in beeldschoon streek

George Nielsen
22-5-2018

Deze plaats is goed gelegen in een zeer mooie gebied van Portugal, de kamer is mooi, schoon en comfortabel en heeft een zeer goede WiFi-verbinding, de gastvrouw is zeer aangenaam en biedt veel nuttige informatie over Portugal in het algemeen en over interessante plaatsen en bezienswaardigheden in het land, en het ontbijt is heerlijk en biedt zoveel variatie dat je verwend wordt met de keuze. Voor reizigers naar dit gebied zou ik deze accommodatie aanbevelen.
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 24-5-2018
Beste heer Nielsen, bedankt voor uw review en uw prettige verblijf.

Een aanrader!

M.Huizing
12-5-2018

Casa Traca is een mooie B&B waar alles op en top verzorgd is. We zijn gastvrij onthaald

en voelden er ons snel thuis.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 13-5-2018
Bedankt voor jullie review. Het was een groot compliment voor ons om te ervaren dat je zoon zich zo openstelde en zichtbaar genoot van zijn verblijf. Vooral van zijn scrumbled egg zonder groenten :-). Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Enorm genoten van ons verblijf.

Marieke Albers
30-3-2018

Super ontvangst. Gezellige mensen. Zeer schoon. Goede sfeer, zeer kindvriendelijk!

Veel kinderspelletjes en boeken aanwezig, ook voor jonge kinderen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 1-4-2018
Bedankt voor jullie review. Het was gezellig om kinderen in huis te hebben en dat de spelletjes veelvuldig uit de kast kwamen. Ook heerlijk gewandeld met elkaar en zelfs nog een geocache gevonden. Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid en hopen jullie nog vaker te mogen begroeten.

Zeer prettig verblijf, je voelt je thuis.

Kees Brandwijk
16-12-2017

De accommodatie is aantrekkelijk,de gastvrouw zeer vriendelijk en zorgzaam.

De omschrijving voor de bereikbaarheid kan iets duidelijker.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-12-2017

Wij bedanken jullie voor jullie review en koppel deze even aan het review bij touroperator "Een enthousiaste gastvrouw, gezellig, zorgzaam en voorkomend.Een geweldig ontbijt. De accommodatie is heel mooi, ook de ligging, de bereikbaarheid is wat lastig. Bereikbaar: In Arganil richting Valbona,bij cafe Nicola To Ze (links van de weg) rechtsaf en direct weer rechtsaf. Aan het einde van de bebouwing staat links B&B Casa Traca. De beide honden zijn zeer vriendelijk. "

Het was heel aangenaam om jullie als gasten te mogen ontvangen, het waren gezellige en fijne gesprekken die we 's avonds onder het genot van een glaasje wijn hebben gehad.

Wat de bereikbaarheid betreft in de bevestiging van de boeking geven wij exact aan hoe te rijden vanuit Arganil en vermelden hierbij ook dat er altijd even contact opgenomen kan worden. Op onze website staan ook de coördinaten genoemd evenals een kaart voor google maps. Jullie geven aan de ligging en het huis heel mooi te vinden, dat is fijn te horen. Ook wij vinden dat en genieten hier volop. Het is heel fijn dit met onze gasten te mogen en te kunnen delen. Bedankt voor jullie bezoek

Helemaal perfect.

Wesley
28-11-2017

Nou wij (mijn vriendin en ik) zijn super goed ontvangen hebben heerlijke dagen gehad. De gezelligheid en warmte spat ervan af. Zo kom je niet overal terecht. Zeker de aanrader voor iedereen die toch voor de rust komt, en van wandelen houdt. De ligging is ook ideaal. Toch afgelegen en toch dichtbij een stadje. De kamers zijn echt super, vooral de bedden. Wij hebben heerlijk geslapen en gegeten. De badkamer is zeer schoon en luxe. Wat alles helemaal compleet maakt zijn de eigenaren. José en Erwin. Voor hun petje af en wij komen sowieso terug. Heel erg bedankt voor het super verblijf en de warmte en gastvrijheid!!
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 29-11-2017

Beste Wesley en Sharon,

Bedankt voor je jullie positieve review, daar zijn we heel blij mee uiteraard. Echter het grootste compliment is dat jullie je thuis hebben gevoeld en nogmaals terug willen komen.

Tot de volgende keer, genieten doen we samen.

Groet Erwin en José

Leuke omgeving, gastvrijheid en uitstekend ontbijt

Anneke & Frank
10-10-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Gastvrij. Gezellig ingericht en wij kozen voor de retro kamer. Wij waren op doorreis en zijn 4 nachten gebleven. Mooie omgeving om te wandelen of met auto tochtje te maken. Zwemmen in de rivier! En wij hebben genoten van de eenden, kippen, voliére vogels en twee lieve speelse honden om ons heen, buiten in de tuin. Oh ja, en de kat. Elke ochtend een afwisselend en gezond ontbijt. Daarmee onderscheiden Erwin en José zich van andere locaties waar wij in Portugal geweest zijn!
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 11-10-2017

Beste Anneke en Frank,

Genieten samen met onze gasten dat is het mooiste compliment wat je kan krijgen. Wij hebben zeker samen met jullie mogen genieten. Jullie enthousiasme over de omgeving maar zeker ook over onze informele en homogene B&B.

Wij zijn trots op onze kamers maar zeker ook op het ontbijt. Een ontbijt dat wij elke ochtend met veel plezier bereiden en serveren. Ontbijten als een keizer............. als stevige basis voor een dag genieten!

Heel plezierige ervaring in een mooi Portugal

Fam Blom
13-9-2017

De B&B ligt in een mooie groene omgeving aan de rand van een klein gezellig dorpje midden in de natuur in midden Portugal .
B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-9-2017
Bedankt voor jullie positieve review. Het was fijn om jullie als gasten te mogen verwelkomen en een paar dagen in ons huis te gast gehad te mogen hebben. Ook wij vinden onze omgeving nog steeds en elke dag weer schitterend en genieten daar volop van. Het is goed te horen dat onze gasten dit ook waarderen.

Sandra
10-9-2017

We hebben enorm genoten in B&B Casa Traca! Wat een mooie ruime kamers, mooie omgeving en enorme gastvrijheid. Nog niet eerder zulke heerlijke en variërende ontbijtjes gehad tijdens onze vakanties!

Ook de kinderen hebben genoten! De dieren (vooral Joep en Teun), de heerlijke buitenruimte waar ze uit de tuin konden eten en de rivierstrandjes in de omgeving vonden ze geweldig!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 12-9-2017

Hoi Bjorn en Sandra,

Bedankt voor de genomen moeite voor het schrijven van een review en dan ook nog zo'n positieve. Het is zo genieten ook voor ons als onze gasten genieten. Het is fijn om dit met gasten te mogen en te kunnen delen en het was heel leuk om ook jullie kinderen hier te mogen ontvangen. Wat was het leuk met hen samen! Bedankt voor jullie bezoek en wellicht tot een volgende keer.

Gezellig, goed, vriendelijk en hartelijk ontvangen

Marieke Albers
16-8-2017

Het was een gezellig en goed verblijf. De gastheer en gastvrouw hebben moeite gedaan om ons welkom te laten voelen. Wij hebben er erg van genoten. Er was uitgebreid gelegenheid gehad om te relaxen.

Wat wij iets minder vonden was dat er aan de weg geparkeerd moest worden. Dit door wat ruimtegebrek op het eigen terrein. Het parkeren aan de weg was overigens zeer veilig, omdat het er gewoon erg rustig is.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 16-8-2017
Beste Marieke en Michael, bedankt voor jullie review. Het was gezellig om jullie als gasten te hebben. Aan het minpuntje, te weinig parkeerruimte op eigen terrein wordt gewerkt. We zijn bezig met de aankoop van een groot stuk terrein waarvan een klein gedeelte bestemming parkeerplaats zal krijgen. Goed te vernemen dat daar behoefte aan is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Traca in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Traca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Traca scoort een 9.34 uit 10 op basis van 29 reviews.