Bed and Breakfast Casa Traca

Tonen op kaart

44 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca

• 9Fam van den Brink19-01-2020

Heerlijk genoten

Echt een aanrader om even helemaal tot rust te komen. Dat lukt bij hen prima zo rond om in de bossen. Prima bedden, heerlijk ontbijt en super spontane mensen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Mevr.Koehler18-06-2019

Heel fijn om tezijn

Het is een geweldige om geving Ook al wil je een dag niets doen dan nog vermaak je, je met alle dieren en de lieve zorgen van Jos'e en Erwin .Ben daar al vele malen geweest alleen niet in de zomer dan is het mij teheet .

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Ingeborg17-05-2019

Een absolute aanrader.

Ik ben een slechte slaper, maar de combinatie van de rust, de gastvrijheid en de heerlijke bedden hebben gemaakt dat ik heerlijk geslapen heb. Je voelt je hier echt welkom en het ontbijt is werkelijk fantastisch. Er is genoeg te beleven in de omgeving, maar ook lekker chillen op één van de gecreëerde plekken is een mogelijkheid.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-05-2019

Beste Ingeborg,

Bedankt voor je fijne review! Wij zullen er alles aan doen om onze standaard hoog te houden. Rust & Ruimte & Relaxen dit blijven we bieden.

Wellicht tot een volgende keer

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Lea Kleijn07-05-2019

Geweldig

Wij hebben hier een fantastische week gehad, bij toppers van mensen! Kinderen vermaakte zich alleen al op het erf een hele dag😍Prachtige omgeving met heel veel moois, echt een aanrader.Kort gezegd Wij komen terug

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 08-05-2019

Hoi Lea, bedankt voor de review. Het was fijn om jullie te leren kennen. Het was genieten van het enthousiasme van de kinderen. Kortom een heerlijke week. Ook voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Jerry en Corina02-03-2019

Fantastisch!

Een warm ontvangst! Dit geboden in de prachtige multi functionele ruimte voor verblijf en ontbijt. Een prachtige tuin met mooi uitzicht en diverse hoekjes om te ontspannen. De verwachting die je mag hebben bij een b&b wordt meer dan waargemaakt. Een goed gelegen en aantrekkelijke B&B, de mogelijkheid om auto en fietsen veilig te stallen, een hartelijke ontvangst, een ruime en comfortabele kamer met extra zitje. bedden van prima kwaliteit. Koffie en thee voorziening op de slaapkamer. Een gedeelde ruime badkamer met toilet en ruime douche. Het dagelijks uitgebreid ontbijt met verse streek producten en verse jus o’range werd aan tafel geserveerd. José en Erwin nemen de tijd om in te gaan op onze vragen en hulp bij het uitzetten van tochten in de omgeving, persoonlijke aandacht maar nooit opdringerig... Dit alles, samen met het mooie zomerweer en de schitterende natuur, maakte dat we hier een fijne aantal nachten doorbrachten.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 03-03-2019

Beste Jerry en Corina,

Bedankt voor jullie lovende woorden. Het was fijn om met jullie kennis te mogen maken en jullie voor enkele nachten in de B&B te mogen hebben. We hopen jullie nog vaker te mogen ontvangen in de B&B.

Erwin en José

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Ellen18-12-2018

prachtige omgeving, goede bedden en lekker ontbijt

Het ontbijt is heerlijk en de bedden zijn supercomfortabel!

Gereisd met partner in december 2018

• 9Vera13-10-2018

Genieten!

Rust en ruimte! In B&B ruime kamers, prima sanitair en lekker veel zitjes buiten. Wij vlogen op Porto en hadden auto gehuurd, dat kan daar heel makkelijk en heel goedkoop ook. Je kan rechtstreeks vanaf B&B wandelen, maar als je meer wilt, dan is er ook een hoop snel te bereiken en veel leuke dorpen in de buurt. Wat je echt niet mag missen is de kippetjesmarkt in Tabua, waar je de lekkerste kip ooit kan eten en verder Leistenen dorp Piodao en Foz d'equa, waar je dan ook gelijk lekker kan wandelen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 29-10-2018

Bedankt voor de positieve review. We waarderen het en zijn blij met het gegeven cijfer. We zullen niet stilstaan maar blijven ons ontwikkelen en zullen de komende wintermaanden gebruiken om wederom alles op orde te hebben voor het nieuwe seizoen. Een seizoen Genieten. Ook in de wintermaanden zijn wij geopend om te komen genieten.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Anouk23-09-2018

Ik kom terug!

De rust, de mooie omgeving maken Casa Trace een heerlijke plek in Portugal. De ruime kamer en de gastvrijheid van José en Erwin maken het vakantiegevoel compleet. De kinderen vonden de wifi niet goed, wat ik als ouder dan weer niet een probleem vond!

Bed and Breakfast Casa Traca, Directeur, eigenaar, 27-09-2018

Beste Anouk, bedankt voor je review. Jullie zijn weer van harte welkom. Als jullie weer komen zal er goed wifi zijn. We zijn bezig dit sterk te verbeteren. Groet Erwin en Jose

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Rokus Zijl16-09-2018

Mooi verblijf op een rustige locatie. Aardige mensen en een behulpzame gastvrouw. Er zijn leuke activiteiten om te doen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-09-2018

Beste familie Zijl,

Bedankt voor jullie bezoek en review. Fijn dat we jullie hebben kunnen adviseren over de activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Het ritje in de pick-up blijft nog staan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 10Michelle Manders11-09-2018

Gastvrije en lieve mensen, waardoor mijn vakantie

Alles ging in overleg en er werd enorm mee gedacht. Ik kwam bijvoorbeeld later aan dan gepland en ik kreeg het voorstel of ik een warme maaltijd bij aankomst wilde. Super gewoon! Ook het ontbijt was elke dag vers en anders en zoveel dat ik het ook als lunch kon gebruiken!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-09-2018

Beste Michelle,

Bedankt voor je review. Het waren leuke en inspirerende dagen die je bij ons hebt doorgebracht. Bedankt voor je bezoek en wellicht tot een volgende keer.

Alleen gereisd in september 2018

5 tips over Bed and Breakfast Casa Traca

• José, 18-09-2016

Ideaal voor motorrijders: veel prachtige bergwegen én de motor(en) kunnen overdekt staan in de ruime garage op eigen terrein.

• José, 13-05-2017

Casa Traca ligt centraal ten opzichte van Coimbra, Fraga da Pena, Foz d'egua, Piodao en de Serra da Estrela. Ook de kust is met 5 kwartier te bereiken maar in de omgeving zijn ook vele rivierstranden.

• José, 18-11-2016

B&B Casa Traca is opgenomen in twee prachtige rondreizen door Portugal: Centraal-Noord Portugal en Centraal-Zuid Portugal. Beide rondreizen zijn natuurlijk ook te combineren, voor reserveringen en vragen neem contact op met bed and breakfast Casa Traca

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Traca

Bed and Breakfast Casa Traca info