Bed and Breakfast Casa Traca

38 reviews over Bed and Breakfast Casa Traca in het Nederlands

Genieten!

Vera,
13-10-2018

Rust en ruimte! In B&B ruime kamers, prima sanitair en lekker veel zitjes buiten. Wij vlogen op Porto en hadden auto gehuurd, dat kan daar heel makkelijk en heel goedkoop ook. Je kan rechtstreeks vanaf B&B wandelen, maar als je meer wilt, dan is er ook een hoop snel te bereiken en veel leuke dorpen in de buurt. Wat je echt niet mag missen is de kippetjesmarkt in Tabua, waar je de lekkerste kip ooit kan eten en verder Leistenen dorp Piodao en Foz d'equa, waar je dan ook gelijk lekker kan wandelen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 29-10-2018
Bedankt voor de positieve review. We waarderen het en zijn blij met het gegeven cijfer. We zullen niet stilstaan maar blijven ons ontwikkelen en zullen de komende wintermaanden gebruiken om wederom alles op orde te hebben voor het nieuwe seizoen. Een seizoen Genieten. Ook in de wintermaanden zijn wij geopend om te komen genieten.

Ik kom terug!

Anouk,
23-9-2018

De rust, de mooie omgeving maken Casa Trace een heerlijke plek in Portugal. De ruime kamer en de gastvrijheid van José en Erwin maken het vakantiegevoel compleet.

De kinderen vonden de wifi niet goed, wat ik als ouder dan weer niet een probleem vond!

Bed and Breakfast Casa Traca, Directeur, eigenaar, 27-9-2018

Beste Anouk, bedankt voor je review. Jullie zijn weer van harte welkom. Als jullie weer komen zal er goed wifi zijn. We zijn bezig dit sterk te verbeteren.

Groet Erwin en Jose

Rokus Zijl,
16-9-2018

Mooi verblijf op een rustige locatie. Aardige mensen en een behulpzame gastvrouw. Er zijn leuke activiteiten om te doen.

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-9-2018

Beste familie Zijl,

Bedankt voor jullie bezoek en review. Fijn dat we jullie hebben kunnen adviseren over de activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Het ritje in de pick-up blijft nog staan.

Gastvrije en lieve mensen, waardoor mijn vakantie

Michelle Manders,
11-9-2018

Alles ging in overleg en er werd enorm mee gedacht. Ik kwam bijvoorbeeld later aan dan gepland en ik kreeg het voorstel of ik een warme maaltijd bij aankomst wilde. Super gewoon! Ook het ontbijt was elke dag vers en anders en zoveel dat ik het ook als lunch kon gebruiken!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 20-9-2018

Beste Michelle,

Bedankt voor je review. Het waren leuke en inspirerende dagen die je bij ons hebt doorgebracht.

Bedankt voor je bezoek en wellicht tot een volgende keer.

Fantsastisch!

Jolanda Niemann,
2-8-2018

Het is een geweldige uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen! Ze hebben genoeg leuke tips en helpen je goed op weg!

Super gastvrij! Befaamd ontbijt met zelfgemaakt kaasje, verse eitjes, heerlijke kamer met lekkere bedden. Kortom gewoon een heerlijke plek om te verblijven!! Ga zeker een keer terug!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 5-8-2018

Bedankt Jolanda voor je positieve review.

We mochten enkele dagen van jullie gezellige aanwezigheid genieten. We waarderen het zeker als we je nog een keer, of vaker, mogen begroeten om ons genieten met je te mogen delen.

Groet Erwin en José

correth en frans kokken,
30-7-2018

B&B ligt in een rustige omgeving maar met de auto goed te doen om alle bezienswaardigheden te bezichtigen. Erwin en Jose doen alles om het naar je zin te maken en zorgen goed voor de gasten . Wij hebben het prima naar ons zin gehad daar.

Beste Correth en Frans

Bedankt voor jullie positieve review. Fijn om ook terug te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. We hopen jullie nog een keer weer te mogen ontvangen.

Erwin en José

Heel fijn om tezijn

Mevr.Koehler,
28-7-2018

Het is een geweldige om geving Ook al wil je een dag niets doen dan nog vermaak je, je met alle dieren en de lieve zorgen van Jos'e en Erwin .Ben daar al vele malen geweest alleen niet in de zomer dan is het mij teheet .

Beste mevrouw Koehler

Het is elke keer weer fijn om u te mogen ontvangen. Het kan soms in de zomer inderdaad erg warm zijn maar het voorjaar en het najaar zijn ideale momenten.

Joyce,
28-7-2018

Top! We genoten van onze lichte ruime kamer. De kamer was voorzien van 2 heerlijke relax stoelen wat het verblijf op de kamer veraangenaamde. Het voortreffelijk ontbijt werdt geserveerd in de serre

met uitzicht op de tuin met verschillende leuke zitjes. Vanuit Casa Traca maakte we leuke wandelingen in de natuur. De gastvrouw José deed er alles aan om ons verblijf tot een Portugeese belevenis te maken. Tip! Extra stopcontact naast het bed.

Beste Joyce

Bedankt voor de review en de bruikbare tip. We zullen dit zeker meenemen. Fijn om te horen dat de kamer naar de zin was en jullie genoten hebben van de prachtige omgeving middels jullie wandelingen.

Bob Goud,
28-7-2018

Leuke mooie B&B met fantastische behulpzame mensen wij komen er regelmatig, ik zeg DOEN

Beste Bob,

Bedankt voor de kort maar krachtige review. Door je regelmatig terugkerende bezoeken aan onze B&B hebben we jou en je vrouw inmiddels beter mogen leren kennen. Heel fijn.

Anneke & Dick,
28-5-2018

Via Facebook terecht gekomen bij José & Erwin! Na een hartelijk ontvangst hebben wij 6 dagen genoten van gastvrijheid ten top. Iedere dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een sfeervolle tuin met verschillende plekjes om van de zon te genieten. José gaf leuke tips over de omgeving en restaurantjes. Kortom, José & Erwin weten hun gasten een optimaal verblijf te geven en gaven alle ruimte voor privacy. Wij komen zeker nog een keer terug!

B&B Casa Traca, Directeur, eigenaar, 28-5-2018

Hoi Anneke en Dick, bedankt voor jullie review maar zeker voor jullie verblijf. Jullie hebben ons het grootste compliment gegeven wat we ons maar konden wensen door een dagje langer te blijven én veel gebruik te maken van onze loungeplekjes in de tuin!

Tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Traca in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Traca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.