/Zoover in de pers

Zoover in de pers

De Zoover Vakantiemonitor

Ieder kwartaal wordt de Zoover Vakantiemonitor gepubliceerd. Met meer dan 30 miljoen jaarlijkse bezoeken, ruim 3,9 miljoen reviews en meer dan 15.000 vakanties is Zoover een van de grootste vakantiewebsites van Nederland. Ieder kwartaal duikt Zoover in de data en analyseert de trends en ontwikkelingen onder vakantiegangers en in de vakantiebranche. Wil jij op de hoogte blijven van de laatste trends? Onderstaande artikelen komen vers van de pers!

Lees ook onze Vakantiemonitor van de afgelopen jaren:

Zoover in de pers

Als grootste vakantiewebsite van Nederland houdt Zoover goed in de gaten hoe de vakantiebranche zich beweegt. We kunnen zien wat voor vakanties vakantiegangers graag boeken, naar welke bestemming en wanneer. Hierdoor zijn we goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, bijvoorbeeld het zoek & boekgedrag. Daarnaast vragen we regelmatig om input van vakantiegangers zoals jij! De resultaten delen we graag met je. Neem bijvoorbeeld een kijkje bij de volgende persberichten van Zoover:

De grootste vakantiewebsite van Nederland

• Zoover werkt met heel veel verschillende aanbieders (o.a. TUI en FTI) en beschikt daarom over data van meer dan 1,5 miljoen prijzen van ruim 60.000 pakketreizen.
  • Naast pakketreizen (en dus bestemmingen voor vliegvakanties) heeft Zoover ruim 250.000 bezoekers per week op autovakantielanden als Frankrijk, (noord) Italië, (noord) Spanje, Duitsland en natuurlijk Nederland.
  • Zoover zet polls uit onder meer dan 1 miljoen bezoekers per maand met een brede vakantie-interesse. Dat geeft een volledig beeld van de publieke opinie.
  • Met meer dan 3,9 miljoen reviews over meer dan 1.000.000 accommodaties wereldwijd weet Zoover wat de vakantieganger belangrijk vindt.

Op de hoogte blijven?

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in de vakantiebranche? Volg Zoover dan op Facebook, Instagram en Pinterest en houd de Zoover Blog goed in de gaten!

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.