Sankt Peter am Kammersberg

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Peter am Kammersberg voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Sankt Peter am Kammersberg

Reviews over Sankt Peter am Kammersberg

Rustig dorp, idyllisch gelegen

Peter
    13-8-2013

In Sant Peter am Kammersberg is niet zoveel te beleven. Er is een kleine buurtsupermarkt (lekkere verse broodjes) met vriendelijk personeel en nog wat andere winkeltjes. Op een half uur met de auto ligt Murau, een wat grotere stad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Dorpje met bakker en supermarkt

Ingrid martens
    5-1-2013

In dit dorp is niet zoveel te bleven. Wel een supermarkt met zeer aardige eigenaar. Deelt steeds appelsap, snoep en kaas enzo uit. Vonden de kinderen erg leuk. Ook een goede bakker die in de ochtend ook bij camping Bella Austria staat. Verder niet veel te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein plaatsje

J. Teunis
    22-8-2012

Sankt Peter am Kammersberg is een klein plaatsje met een prachtige ligging. In het dorp 2 supermarkten, een slager, een bakker, een schlecker, een geldautomaat. Grote plaats in de buurt is Murau zo'n 20 km verderop.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

niet toeristisch in Steiermark

Rob en Mayke
    4-8-2012

Zeer mooie omgeving, met nog zeer weinig toerisme. Nadeel voor mountainbikers, ik zou het zeker niet aanraden (er zijn nauwelijks routes en de routes die er zijn, zijn niet erg uitdagend), voor de racefiets is het een mooi gebied, solkpass 13 km en zo'n 14%, veel andere leuke rondes gefietst waar je met hoogtemeters en uitdagingen genoeg aan je trekken komt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Sankt Peter am Kammersberg scoort een 7 uit 10, op basis van 22 reviews