Beuningen

We hebben een aantal aanbieders voor Beuningen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beuningen voor je op een rij gezet:

Reviews over Beuningen

Beuningen, klein dorp in geweldige omgeving!

Henk
    18-3-2017

Beuningen is een klein dorp, dat voor de voorzieningen is aangewezen op de dichtbij gelegen plaatsen Denekamp en Oldenzaal. In de omgeving van Beuningen zijn goede hotels en restaurants. Het ligt in één van de mooiste streken van Nederland. Neem bijvoorbeeld de meanderende Dinkel in het Lutterzand. Echt unieke natuur. En al die weggetjes en fietspaden naar De Lutte, Ootmarsum, Weerselo met het stiftkerkje. Naast het fietsknooppunten netwerk zijn er allerlei fiets- en autoroutes uitgezet, zoals bijvoorbeeld de Hellehondroute vanuit De Lutte. Zestien prachtige kilometers. Als kroonjuweel ligt dicht bij het dorp het landgoed Singraven. Een mooi buitenhuis met een prachtige oprijlaan, een bloemen- en moestuin, een sierlijk park en daar tegenover een door de Dinkel aangedreven houtzaagmolen. Daarnaast een prima restaurant met voor en achter een terras. Je gaat niet naar Beuningen om het dorp te bewonderen, maar om te genieten van de geweldige omgeving.

Gereisd Met partner in maart 2017

Super fijn weekend....

Mirella en Robin Kuypers + hond Malinka
    23-2-2017

Beuningen super mooi om te gaan wandelen.... En in Het Sterrebos kan je heel lekker eten. Hotel Dinkeloord,goed Hotel om te overnachten. Wij zijn er terecht gekomen door een optreden van onze Favoriete Oostenrijkse Muziekgroep Zillertaler Mander.(cijfer uitgaansleven is hier op gebaseerd).

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Wicha ter Maat-Smit
    22-2-2017

Ligging van het hotel ook prachtig Mooie omgeving Denekamp leuk en gezellig plaatsje, met genoeg winkels en terrasjes. Mooi natuur-historisch museum, ook voor jonge kinderen met heerlijke tuin. En als je van een groot tuincentrum houdt: Oosterink! Vlakbij de Duitse grens.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Luxe hotel

Biancamet
    20-2-2017

Het was even lastig om parkeergarage te vindenmaar eenmaal binnen was deze lichte ergenis als sneeuw voor de zon verdwenen. De entree was heel luxe alsmede de kamer. Het zwembad was weliswaar niet al te groot maar heerlijk op temperatuur. D Het centrum van Utrecht was gemakkelijk te bereiken. Al bij al voor mijzelf als voor mijn zoon van 15 een heerlijke belevenis. Zeker aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke omgeving

Carlo Schoonderwaldt
    20-11-2016

Oldenzaal was vlakbij, heeft een leuk horeca plein. Bad Bentheim was geweldig, prachtig kasteel als je daar van houd. Waar prinses Juliana veel gelogeerd heeft vroeger. Nog in prima staat en mooi om te bezichtigen.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Beuningen scoort een 6,8 uit 10, op basis van 170 reviews