Oldeberkoop

Reviews over Oldeberkoop

Mooi dorpje!! Aanrader!

Karin
    16-1-2014

Mooi romantische dorpskern met bakker, slager, supermarkt,kapper, autodealer en lekker restaurant. Zeer mooie omgeving. Centraal gelegen met alles wat je nodig hebt voor een geslaagd weekend weg of leuke vakantie!!!

Gereisd Met vrienden in december 2013

Zalig dorp

Martijn
    5-9-2011

Oldeberkoop heeft een kleine kern, met een kerk en wat winkeltjes. Je kunt alle kanten op, naar het Koepelbos, of gewoon de kern uitfietsen de natuur in. De omgeving is schitterend en rustgevend. Een aanrader eerste klas.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mijn beoordeling van oldeberkoop 50 punten waard, dat komt

Mieke Leeuwesteijn
    13-5-2006

mijn beoordeling van oldeberkoop 50 punten waard, dat komt hier door, omdat ik er ben geboren en ook omdat ik er soms af en toe nog wel eens naar terug ga en ook omdat onze vroegere buren er nog altijd wonen. plus je kunt er ook heerlijk rustig gaan winkelen + rustig een terrassje gaan pikken + je kunt er ook rustig bij een restaurant gaan eten, + hotel restaurant lunia is echt waar de allermooiste, en de allerleukste hotel van heel oldeberkoop.

Gereisd Anders in mei 2006
Oldeberkoop scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews