Heerenveen

We hebben een aantal aanbieders voor Heerenveen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heerenveen voor je op een rij gezet:

Reviews over Heerenveen

goede uitvalsbasis voor een rondtoer in Friesland

Luc en Ann,
    22-5-2016

De stad zelf is niet uiterst knus en gezellig. We hebben hier wel 2 X 's avonds gegeten. Telkens zeer goed!! : 1ste maal in het restaurant 'Het gerecht' : zeer degelijke en lekkere maaltijd 2de maal in het restaurant ' het Ambacht' : Dit was subliem !! Een ster waardig. de prijs was daarom hoger. Voor een Drie-gangen menu met heerlijke aangepaste wijnen (+ amuse en aperitief) betaalden we 125 euro voor 2 personen . Niet goedkoop , maar het was het waard .

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch !

carla,
    3-11-2015

Herinnert U zich deze nog...? Golden Oldies Festival in de tent bij het Abe Lenstra Stadion, georganiseerd door (o.a.) WIll van der Sloot uit Joure - genoten !!! - wat een sfeer en wat een gezellige mensen !!! tot volgend jaar...

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stadje met ruimte

Robert,
    9-8-2015

Heerenveen beschikt over verrassend veel vrije ruimte, parken en natuurgebieden. De eigenlijke binnenstad is eigenlijk maar vrij klein, een paar straatjes met cafés en eettentjes. Het gebied is bijzonder geschikt om te fietsen.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De eerste keer van, ik hoop, een hele serie.

B.C. van Doornum,
    10-11-2014

Inmiddels heb ik het Friese land verlaten en daarom gebruik ik het hotel als uitvalsbasis voor familiebezoeken. Het ligt op een prima plek om zowel de cultuur van de oude stadjes langs de IJsselmeerkust, als de natuur op te zoeken. verder zijn er ook de nodige sportmanifestaties, denk aan Thialf en het Abe Lenstra stadion. Bakkeveen en Appelscha zijn geliefde plaatsjes om de natuur in te trekken, maar ook het merengebied met bv. het ooievaarsstation zijn aantrekkelijk. Bent u wel eens op de eilanden geweest? De boottochtjes zijn ook enig voor de kinderen. Een fijne, centrale plek waar ook een hond nog welkom is!

Gereisd alleenreizend in november 2014

Leuke winkelplaats in het noorden.

Gerald,
    15-9-2014

Wij hebben een middag door Heerenveen geslenterd en vonden het een leuke plaats voor een middag winkelen, terrasje pakken en oudere gebouwen bekijken. Bruisend kunnen wij dit niet vinden, maar waren hier natuurlijk erg kort.

Gereisd met partner in september 2014
Heerenveen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 176 reviews