Reviews over Heerenveen

Buitengewoon.

Anne ter Brugge,
    1-12-2018

De prachtige ysbaan Thialf.Abe Lenstra stadion. Mooie winkels. De gastvrijheid van de mensen.

Het prima hotel. En het prachtige gym.centrum ven Epke Zonderland. Voor ons was Heerenveen een openbaring.

Top camping!

Nina Vlek,
    24-6-2018

Fantastisch weekend gehad op deze leuke camping! We werden zeer goed ontvangen in een hele mooie omgeving. Sanitair en rest van de voorzieningen is erg goed verzorgd. Ons weekend was helemaal compleet toen we s'avonds gezellig met een drankje rond het kampvuur konden zitten. Is zeker voor herhaling vatbaar, top camping!

Super plek

Sjoerd,
    18-5-2018

Super plek. Heerlijk in de natuur. Prachtige omgeving. eenvoudig en goed

Goed hotel met heel vriendelijk personeel.

Huub,
    8-5-2018

Plus: Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer en ruime schone badkamer op 2e etage.

Zeer vriendelijk attent personeel in restaurant. Heerlijk gegeten, o.a een vegetarische maaltijd welke boven verwachting was. Top. Uitgebreid goed verzorgd ontbijt. Voor mensen welke slecht ter been zijn is de douche in het bad beduidend minder kan ik me voorstellen.

Min: vooralsnog niet

Erg genoten!

Corien,
    22-4-2018

Fantastische plek om te kamperen! Rust, ruimte en frijheid. Een mooie omgeving om te fietsen! Kortom erg genoten.

Heerenveen scoort een 8 uit 10, op basis van 176 reviews