Géén boekingskosten

Camping De Otterberg

NederlandDrentheWijster

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Otterberg voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 134 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

134 Reviews over De Otterberg

• 10fam. Jansen23-08-2022

Top camping voor jong en oud

Geweldige camping, veel vermaak voor jong en oud, lekker eten, mooie plaatsen, mooi zwembad, strand, en mega leuke beach party mee mogen maken, opbrengst ging naar de Cliny Clows, de camping verdubbelde zelfs de opbrengst waar maak je dit moois nog mee. Vriendelijke bediening er was zelfs een trein bijgekomen voor de kinderen. kortom mege leuke vakantie mee mogen maken hulde aan de eigenaren en al zijn personeel wij komen zeker terug, we zullen reclame maken

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Mari14-08-2022

Prima camping

Prima camping met veel potentie. Leuke prijzen, niet te duur. Vriendelijk personeel en een leuke omgeving. Vorig jaar zijn wij ook op de otterberg geweest. Er is afgelopen winter veel opgeknapt. Ga zo door! Wij komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jos Wittenwerf14-08-2022

Gezellige camping

Een hele leuke en gezellige camping. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Een hele mooie camping in Drenthe. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt door een paar lieve dames, helaas zijn het vaak de mensen zelf die het smerig achterlaten voor een ander. Schoonmaak kan hier helaas niets aan doen. Wij vinden het een supercamping en komen zeker nog eens terug

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. Schaarstra10-08-2022

Mooie camping

Een hele mooie bosrijke camping in Drenthe. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen maar ook voor volwassenen. Camping is netjes en het personeel is vriendelijk. Het eten in de horeca was lekker en het sanitair wordt meerdere keren per dag keurig schoongemaakt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Milene van Kloeten05-08-2022

Geweldige ervaring

Heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping. Er worden veel dingen georganiseerd voor jong en oud. Het zwembad was heerlijk fris en schoon. Het sanitair zag er allemaal keurig uit en de douches werkten goed. Voor de kinderen zijn er veel leuke speelgelegenheden. De camping ziet er netjes uit en wordt goed onderhouden. Soms in de avond wat rumoerig op de camping maar niet zo erg dat wij er overlast van hebben gehad. Wij hebben ook reviews van vorig jaar gelezen maar kunnen ons hier totaal niet in vinden. Super camping en wij hebben genoten!!

• 8Anton Herder02-08-2022

Mooie camping met veel mogelijkheden

Mooie camping met veel mogelijkheden voor jong en oud. Mooie ruime plaatsen. Leuke visvijver. Leuk zwembad, een tikkeltje aan de koude kant maar prima verkoeling. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden. Lekker eten in het restaurant voor een prima prijs een lekkere maaltijd. Omgeving Drenthe is erg mooi. Wij hebben ons vermaakt en komen zeker nog eens terug.

• 2Ge31-07-2022

Niet Top

Smerige toiletgebouwen,nergens wcpapier,zeep,ontsmettingmiddel.Overal vreselijk veel rommel en onkruid,speeltuinen en zandbakken vol onkruid en rommel veel speeltoestellen stuk,receptie heel vaak gesloten,deden niks met de klachten over geen warm water in de douche gaven constant als excuus geen personeel. Op site staat verwarmd zwembad maar dat is niet zo.Voor ons was het eens en nooit weer!!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Marijke29-07-2022

Geweldig!

Geweldig! de kinderen hebben zich echt super goed vermaakt, dus dan wij als ouders automatisch ook. Dit jaar weer 🥳

• 7Eetgelegenheden
  • 8Pim Heeringa29-07-2022

Top verblijf met genoeg te doen voor de kinderen.

Een top camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel, een mooi zwembad, veel keuze in de horeca met heerlijk softijs. De kinderen vermaakten zich hier iedere dag en wilden niet terug naar huis. Met leuke activiteiten, een kanovijver, skelterverhuur, glijbanen etc. etc. hebben wij genoten van onze vakantie.

• 7Justin25-07-2022

Super!

Leuke en gezellige camping. onze kinderen van 13, 14 en 17 hebben het ook naar hun zin gehad. Leuk en behulpzaam personeel. Schoon en net sanitair. Mooie nieuwe wegen aangelegd. Minigolfbaan is ook erg leuk om te doen. Met de bingo waren erg leuke prijzen te winnen.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar