Camping De Otterberg

83 reviews over Camping De Otterberg in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Annelot
18-8-2018

We kwamen op een vrijdag aan, werden vriendelijk ontvangen op de receptie. Ze vertelde ons e.a.hoe het werkte op de camping. We hadden een prachtige plek. Restaurant en kantine was goed en betaalbaar. En bovendien vriendelijk en behulpzaam.

Animatie was uitstekend. Speelvoorzieningen waren geweldig.

Doordat het de warmste periode van het jaar was gingen onze kids niet vroeg naar bed. Want in de tent was het gewoon te warm. Daarom hebben we samen met onze kids twee nachten heerlijk buiten geslapen.

Camping is s’nachts best rustig. Ok het was misschien iets teveel lawaai. Maar ja het was s’nachts ook nog minimaal 25 graden en dan blijf je toch wat langer buiten.

De omgeving is prachtig veel bos met wandel en fietspaden. Tussen de landerijen en boerenbedrijven Is de camping op een prachtige plek gelegen.

Wel waren er boeren in de omgeving aan het sproeien, en dit maakte soms wat lawaai.

Verder drie geweldige weken gehad.

prijs kwaliteit een echte topper.

we zijn al 4 jaar van camping veranderd maar hier komen we volgend jaar weer terug.

grandioos

matijn
15-8-2018

Er word hier zeer veel georganiseerd voor jong en oud een echte aanrader

Geen aanrader, wij komen nooit weer

Gerda
10-8-2018

Op camping Otterberg word je zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Ook is er sprake van flexibiliteit bij de receptie wat we bijvoordeeld konden merken toen we wat later dan 12 uur wilden vertrekken. Dat was geen enkel probleem.

De camping heeft voldoende te bieden maar het zwembad was niet erg schoon (afvoerputjes en klonten haren die er elke keer in dreven). De manege was daarentegen erg leuk en de instructrices erg bedreven.

Onze kinderen vinden de kanovijver het allerleukste aan de camping.

Toch ga ik deze camping niet aanraden doodat gebrek aan nachtrust. In onze eerste week had de oudere jeugd echt heel veel lawaai snachts. Dit ging wel door tot 4:30 nachts. De afvalverwerker naast camping start om 4 uur snachts met shovels die dumpen en piepen wanneer ze achteruit rijden. Vaste gasten zitten ook 3 uur snachts gzellig. Wij komen niet weer; dit telt voor ons zwaarder dan de overige dingen die de camping kan bieden.

Nee hier gaan we niet meer heen.

Loes
9-8-2018

Het is een nette schone camping.

Onze ligging was goed en prachtig we hadden een mooi uitzicht.

Sommige personeel zijn aardig en vriendelijk maar ook een aantal niet helaas.

S avonds wordt het lawaaiig en baldadig tot laat in de nacht en er werd niks aan gedaan helaas. De water in de douche ruimte deed het niet goed en door de straal is het te kort douchen en niet warm genoeg. En de sanitair is ook niet schoon genoeg en ook was het balen dat je je eigen wc papier mee moest nemen. We hebben een aantal dagen niet kunnen douchen omdat de druk er niet op was. De manege was wel goed onze dochter en haar vriendin waren erg te spreken erover ze hadden weer nieuwe dingen geleerd. De snackbar is ook goed alleen klopte onze bestelling elke neer niet dat we terug gingen om het op te halen. De wasmachine deed het prima waste goed schoon en de receptie was vriendelijk maar er zaten elke keer andere mensen achter de balie en wisten niet veel .

Fantastische familiecamping!

Karst en Lokke de Bruin
3-9-2017

Dit jaar voor het eerst een seizoenplaats gehad op de Otterberg en hier geen spijt van gehad!

Het is een gezellige familiecamping waar veel georganiseerd wordt voor jong en oud.

Het sanitair is erg schoon en ook de camping zelf is keurig, elke dag wordt er geveegd en papier geprikt!

De medewerkers zijn heel behulpzaam en staan je vriendelijk te woord!

Kortom, wij hebben alweer geboekt voor het volgende seizoen!

Fijne camping voor jong en oud

Ilona de leeuw
18-8-2017

Erg kindvriendelijk zeker een aanrader voor jonge gezinnen

fantastische vakantie met de kids

anita
        3-8-2017

super camping en prima accomodatie!

de kids hebben zich prima vermaakt in de verschillende accomodaties en ook

het zwembad is netjes.

het personeel behandeld je vriendelijk en we hebben 's avonds super lekker gegeten in de kantine. we gaan zeker volgend jaar weer, echt een aanrader!

eigen stacaravan sinds dit jaar

fam. hoen
        30-8-2016

Sinds dit jaar bezitters van een eigen plekje op de camping wat erg genieten is.

De camping is een waar speelparadijs voor de kinderen met een super leuk recreatieteam. Elke dag genoeg te beleven voor jong en oud met veel nieuwe faciliteiten.

Fantastische midweek gehad

Familie Folkers
        28-8-2016

Na een gaslek werd ons zonder aarzelen aangeboden om, op kosten van de camping, in het restaurant te dineren met het hele gezin. Prima service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Otterberg in Wijster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Otterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.