Camping De Otterberg

Contact

103 reviews over Camping De Otterberg

• 9Versluis05-11-2020

Gezellige familiecamping

Een gezellige familiecamping met genoeg te doen voor de kinderen. Onze dochter was helemaal gek van de manege. Wij hebben genoten van een rustige vakantie en ook het zwembad vonden wij heerlijk. Er was een leuk animatieteam en onze dochter heeft zich heerlijk vermaakt. Vorig jaar zijn wij hier ook geweest, de menukaart in het restaurant is vernieuwd, hier staan heerlijke gerechten op.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 4Janssen22-09-2020

NEVER NOOIT MEER

voor de corona hype in de zomer was hier niets van te merken, men hield geen afstand. tijdens de activiteiten, welke met name in de avonden gehouden werden was overvol. iedereen zat gewoon gezellig bij elkaar aan een tafeltje ipv de RIVM protocollen aan te houden. zwembad was overvol, erg lag vaak kapot glaswerk waar mijn kind gewoon intrapte bij het zwembad. Douches die gewoon koud zijn, laat staan nauwelijks een straal uitkomt, geen handpompjes om je handen te wassen. wc papier.

op thema/feestavonden muziek gewoon vanuit de kantine rustig tot 1:00 uur aan staat. maar wel in de reglementen hanteren dat rust op de camping moet zijn vanaf 23:00 uur.

het enige positieve wat te melden is dat de eigen vaste gasten van de camping? de gezelligheid maken door diverse avonden (bingo, klaverjassen etc) te organiseren.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9ikke18-09-2020

GE-WEL-DIG!!

Een ontzettend leuke en kind vriendelijke camping!! zeer aangenaam personeel, receptie medewerkers erg vriendelijk ondanks de drukte. mooi en schone sanitaire voorzieningen zeker voor herhaling vatbaar..zwembad iets aan de koude kant maar ook daar hebben de kinderen veel plezier gehad ik zeg TOT VOLGEND JAAR dikke pluim

• 8Eetgelegenheden

• 9Kampeerder09-09-2020

Zeker voor herhaling vatbaar!

Leuke gezellige camping! Leuk zwembad en erg leuk animatieteam die veel organiseren. Erg schoon sanitair. Erg leuke tijd gehad en is zeker voor herhaling vatbaar. Lekker eten in het restaurant!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Ramon26-08-2020

voor ons nooit meer

Een camping met veel vaste bewoners wat je ook echt merkt, voornamelijk rondom de horeca. Een vriendelijke beheerder, doet wel moeilijk als je 4 euro voor de wasmachine wil pinnen. Erg schoon sanitair, wordt regelmatig schoon gemaakt. Geen minimarkt op de camping is, ook geen broodjes service. daarnaast zou het zwembad verwarmd zijn, waarschijnlijk door een koelkast..... Geen wc papier op het toilet, jammer, misschien zijn we verwend. Pas in onze tweede week (begin augustus 2020) werden er (minimale) Covid 19 maatregelen genomen, erg laat. De camping oogt verpauperd, trapkarren, speeltuin, terras, met kleine maatregelen op te lossen. De wifi is slecht, alleen rondom de horeca is deze oké. Om 19.30 uur geen pizza's meer, saus is op.... Oja, slechte bitterballen bij de horeca, niet onbelangrijk. En éénrichtingsverkeer op de camping zou veiliger zijn. We hebben een paar avonden overlast op de camping ervaren, geen toezicht.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Veronique17-08-2020

Prima camping in schitterende omgeving

ietwat vervallen camping. Recreatie/ kano vijver kan wel een opknapbeurt gebruiken. Zeer schoon sanitair (geen toilet papier aanwezig) Ruime schaduw plekken aanwezig. Vriendelijke beheerder. Zwembad prima om af te koelen, wel aan de kleine kant voor de grootte van de camping. Veel vaste gasten inclusief hun stacaravans. Hierop is de camping en de animatie ook voornamelijk op gericht

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Marjan11-08-2020

Fantastisch!

Mooie camping, ik was blij verrast! We kregen een sta-plaats toegewezen in de schaduw tijdens een hittegolf, centrale ligging, dicht bij sanitair, speelgelegenheid, zwembad en kantine en dit bij een last minute boeking. Mijn kinderen hebben zich geen moment verveeld. We hadden prachtig weer en we zochten verkoeling in het zwembad. Prima vermaakt, vriendelijk personeel en we overwegen om nog eens terug te komen. We misten alleen een camping/boodschappen winkeltje.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6de Vries09-08-2020

Matig

We hebben hier 2 wkn gestaan met de caravan. Op zich leuke camping. Onze kinderen van 5, 7 en 9 hebben zich goed vermaakt bij het zwembad, de speeltuin, kanovijver en visvijver. Ook waren er andere kinderen om mee te spelen. Mooie omgeving. Toch komen we hier niet meer terug. Camping staat vol met vaste gasten in (oude) stacaravans. Camping ligt vlak naast de afvalverwerking. Dit ruik je regelmatig en je hoort ‘s nachts de bulldozers rijden. Terrein kan veel beter onderhouden worden. Strandje bij kanovijver is vervallen, zo ook het speelveld bij de speeltuin. Verder vrij rumoerige camping. Veel jeugd wat ‘s avonds/‘s nachts over de camping loopt op zoek naar een plaats om te hangen. We hebben ze ‘s nachts een paar keer moeten vragen bij de kanovijver weg te gaan vanwege het lawaai. Je moet er van houden, veel vaste gasten met bijbehorende bingo avond. Voor ons iig niet voor herhaling vatbaar.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Kammer08-08-2020

Prima, niet voor herhaling vatbaar

Toeristische veldjes waren leuk ingericht met veel speelvoorzieningen. Manege was super! Instructrices deden het erg goed en was betaalbaar. Zwembad was vol. Prima om even af te koelen maar in deze coronatijd onmogelijk een beetje afstand te houden. Wij stoorden ons eraan dat in het zwembad langs de kant gerookt wordt. Sanitair was oké. Netjes schoongemaakt, wel een aantal keer een koude douche gehad. Het grote nadeel van de camping is de geluidsoverlast. Veel feestjes van de vaste gasten met harde muziek die tot laat doorgaan . Wij wisten dit niet van tevoren en vonden dit niet fijn. Wij kwamen ook om wat uit te rusten. Animatie was erg leuk. Meiden deden het erg leuk. Favoriete activiteit van onze kids was de monorail. Omgeving is mooi. Mooie natuur! Klein nadeel waar de camping niets aan kan doen. De Vam berg / afvalverwerking zit dichtbij de camping. Als de wind verkeerd staat ruikt het naar afval op de camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Robert van alfen06-08-2020

Geweldige camping

We hebben hier 3 weken gestaan met de caravan. Toen we in eerste instantie bij onze staanplaats aankwamen werd al snel duidelijk dat onze caravan hier niet zou passen. De beheerder had alle begrip en ging direct aan de slag. Uiteindelijk Hadden we een plek gevonden, er stond wel een luchtkussen op dit veld, maar dat vonden wij geen probleem. Het bracht enige gezelligheid op het lege veld. De beheerders waren bijzonder behulpzaam en erg vriendelijk. De camping heeft genoeg faciliteiten te bieden, waaronder een buitenbad, visvijver, zwem/ kanovijver, speeltuin ect ect. Wat deze camping helaas niet heeft is een kleine supermarkt waar je bv broodjes kan bestellen, nu ben je aangewezen op de supermarkten in de omliggende dorpen. Kortom een goede camping waar je een leuke vakantie kan vieren.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair