Hotel Ruyghe Venne

135 reviews over Hotel Ruyghe Venne in het Nederlands

Prima verblijf gehad....

Lennie
3-6-2018

Leuk Hotel. Tijd heeft even stil gestaan. Alles wat gedateerd. Heerlijk ontbijt. Kamers konden schoner. Stopcontacten waar we tegenwoordig niet maar van zonder kunnen lastig te bereiken. Matrassen zijn aan vervanging toe. Maar voor 1 nacht was het een prima hotel

Zeer verouderd

Frank
27-5-2018

Vriendelijk personeel eten prima. Hygiëne ondermaats, haren in bed whirlpool vies. Vuile vloerbekleding.

Prima Hotel.

Lenie
21-5-2018

Sfeervol hotel. Prachtige omgeving. Goede parkeerplek. Vriendelijk personeel. Prima kamer met terras. Een heerlijk ontbijt. En diner is klasse. We zijn zeker van plan nog eens terug te keren.

We hebben een aantal aanbieders voor Ruyghe Venne voor je op een rij gezet:

Niet voor herhaling vatbaar.

Louis
15-5-2018

Nou nou, dat was me het hotelletje wel. Personeel loopt niet over van vriendelijkheid. Balie ziet er mooi uit, maar oh jee als je doorloopt. Hotelkamer 1 heb ik afgewezen vanwege de penetrantie urinegeur op de badkamer en een grote pluk haar onder de wastafel. Poetsen is daar sowieso niet goed. Kregen een andere kamer, ging. Minibar koelt niet, andere gekregen, koelt ook niet. Mieren op de kamer en in de koeling, zo vies. Kamers zijn sleets, bed slecht en badkamer krijgt een vette onvoldoende. Er komt nauwelijks nog water de sproeikop van de douche. En zo verouderd. Eten was redelijk goed. Geen hoogvlieger maar ook niet slecht. Voor mij geen herhaling meer hier.

voor herhaling vatbaar

wim
5-3-2018

Het was er schoon , ruim en luxe. Het ontbijt vonden we super.

Westerbork is een mooie omgeving

Zalig genieten

Adrie
3-3-2018

Een heerlijke plek,prima uitvalbasis voor wandel en fietsroutes. Goed hotel heerlijk terras en vriendelijke personeel.

In alle opzichten boven verwachting!

Jan
16-2-2018

De verwachting die ons door u werd gewekt, werd, toen we in de Ruyghe Venne waren, overtroffen! De week "Ruyghe Venne" werd ons door onze kinderen aangeboden ter gelegenheid van ons 60-jarig huwelijk! Om nooit te vergeten!

Geweldig

Jantje Koops
14-2-2018

Het eten was heel goed.

In de omgeving kun je prachtig fietsen

Fantastisch Voor herhaling vatbaar

Wim en Lina
18-1-2018

Mooie schone kamers en zeer klantvriendelijke medewerkers. Goed ontbijt en heerlijk diner.

Wij raden het aan!!

Geralda Holtkamp
9-12-2017

We hadden een hotelarrangement met diner. Wat hebben we heerlijk gegeten. We gaan vaak uit eten en zijn heel wat gewend, maar we hebben genoten, zowel van het hotel

( met heerlijk en compleet ontbijt) als de diners! Zeer ruime porties, geweldig van smaak. Compliment voor de kok, maar ook voor het team! Wij vinden het een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Ruyghe Venne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ruyghe Venne in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ruyghe Venne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ruyghe Venne scoort een 7.98 uit 10 op basis van 135 reviews.