Hotel Ruyghe Venne

137 reviews over Hotel Ruyghe Venne in het Nederlands

Nooit meer.

Hr. Heeren
16-7-2018

Voor een overnachting was de kamer redelijk, geen overbodige luxe echter. De badkamer was echter een ramp: vies beschimmeld douchegordijn, erg smerige doucheslang, tegels smerig (en dan bedoel dus niet de voegen), afzuiging werkte niet en zat onder het stof. Verder waren alle kitnaden al enige tijd aan vervanging toe. Het ergste is wel dat als je dit meldt bij vertrek er erg luchtig over wordt gedaan en er niet eens een sorry vanaf kan door het personeel. Al met al geen aanrader.

Nooit meer, niet doen, deprimerend.

Tulp en partner
5-7-2018

Gedateerd bejaarden resort, pretendeert vier sterren te zijn maar komt ons inziens niet in de buurt. Hygiëne laat te wensen over, badkamer met schimmelvoegen, slaapkamer royaal gedecoreerd met spinnenwebben. Vlekken in de vloerbekleding. In makelaarstermen “de authentieke jaren zeventig details zijn bewaard gebleven”

Personeel is vriendelijk, maar beslist geen horeca opleiding genoten. In het arragement dat wij genoten was een diner inbegrepen. Zelden zo’n fantasieloos en vooral liefdeloos maal geserveerd gekregen. Bijna bij elk gerecht moest een opslag van €3.00 tot €6.00 betaald worden. Toppunt is een fles water waarvoor €4.75 betaald moet worden. Dit kan echt niet meer. Beroepsmatig en privé hebben wij heel wat hotels gezien. Speciaal in de vier sterren klasse. Maar dit kan echt niet. Terras doet denken aan een schoolplein met 30/30 trottoirtegels. Eetzaal en ontbijtzaal doen denken aan de condoleanceruimte van een uitvaartcentrum.

Prima verblijf gehad....

Lennie
3-6-2018

Leuk Hotel. Tijd heeft even stil gestaan. Alles wat gedateerd. Heerlijk ontbijt. Kamers konden schoner. Stopcontacten waar we tegenwoordig niet maar van zonder kunnen lastig te bereiken. Matrassen zijn aan vervanging toe. Maar voor 1 nacht was het een prima hotel

Zeer verouderd

Frank
27-5-2018

Vriendelijk personeel eten prima. Hygiëne ondermaats, haren in bed whirlpool vies. Vuile vloerbekleding.

Prima Hotel.

Lenie
21-5-2018

Sfeervol hotel. Prachtige omgeving. Goede parkeerplek. Vriendelijk personeel. Prima kamer met terras. Een heerlijk ontbijt. En diner is klasse. We zijn zeker van plan nog eens terug te keren.

Niet voor herhaling vatbaar.

Louis
15-5-2018

Nou nou, dat was me het hotelletje wel. Personeel loopt niet over van vriendelijkheid. Balie ziet er mooi uit, maar oh jee als je doorloopt. Hotelkamer 1 heb ik afgewezen vanwege de penetrantie urinegeur op de badkamer en een grote pluk haar onder de wastafel. Poetsen is daar sowieso niet goed. Kregen een andere kamer, ging. Minibar koelt niet, andere gekregen, koelt ook niet. Mieren op de kamer en in de koeling, zo vies. Kamers zijn sleets, bed slecht en badkamer krijgt een vette onvoldoende. Er komt nauwelijks nog water de sproeikop van de douche. En zo verouderd. Eten was redelijk goed. Geen hoogvlieger maar ook niet slecht. Voor mij geen herhaling meer hier.

voor herhaling vatbaar

wim
5-3-2018

Het was er schoon , ruim en luxe. Het ontbijt vonden we super.

Westerbork is een mooie omgeving

Zalig genieten

Adrie
3-3-2018

Een heerlijke plek,prima uitvalbasis voor wandel en fietsroutes. Goed hotel heerlijk terras en vriendelijke personeel.

In alle opzichten boven verwachting!

Jan
16-2-2018

De verwachting die ons door u werd gewekt, werd, toen we in de Ruyghe Venne waren, overtroffen! De week "Ruyghe Venne" werd ons door onze kinderen aangeboden ter gelegenheid van ons 60-jarig huwelijk! Om nooit te vergeten!

Geweldig

Jantje Koops
14-2-2018

Het eten was heel goed.

In de omgeving kun je prachtig fietsen

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ruyghe Venne in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ruyghe Venne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.