Kleine hotelsWeer vandaag17°

142 reviews over Hotel Ruyghe Venne in het Nederlands

Erg weinig te beleven, totaal sfeerloos, 70+ hotel

hvr
16-9-2019

Prijs kwaliteit niet okay. geen waar voor ons geld. We hadden een arrangement wat blijkbaar niet meer bestond? Onduidelijkheid alom. Discussie over wel of geen kop koffie met koek bij ontvangst ….. niet echt welkom. Jammer!

Gereisd Met partner in september 2019

Dorit Quist
13-6-2019

Bridge reis met 32 personen , de kamers en sanitair schoon en netjes. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima. Het diner was perfect geen enkele moeite was te veel om alle wensen van de gasten uit te voeren . Met plezier kijken wij op deze pinksterdagen terug. Voor herhaling vatbaar. Pinksteren 2019 Dorit Quist

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Voor herhaling vatbaar.

L.G.Suurbeek
10-6-2019

We verbleven het Pinksterweekend in hotel restaurant de Ruyge Venne in Westerbork. Wij hebben drie geweldige dagen gehad. Prima ontvangst met een kopje thee, een mooie ruime kamer goede bedden en een schone badkamer. Het personeel was zeer vriendelijk, de bediening in het restaurant was attent en het eten was voortreffelijk, zeer grote porties!! Aan te bevelen dus!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Mwa niet meer

Lionel
29-4-2019

Het vrouwtje aan de balie was heel vriendelijk, het bed lag heel slecht, ventilatie in de badkamer en slaapkamer was er niet dus heel slecht geslapen door de lucht (en ja had mn raam open). Heel gehorig vind ik het aangezien je letterlijk alles kan horen wat iemand naast je doet of als er maar een speld in de gang valt. Het ontbijt vond ik niet echt goed, maar dat ging nog wel.

Gereisd Met partner in april 2019

In 3 woorden Fan Tas Tisch!

VRMVS
4-3-2019

Zaterdag 2 maart kwamen we aan bij Hotel De Ruyghe Venne, na een hartelijk ontvangst door een allervriendelijkste jongeman (Marco) hebben we een drankje in de lounge genuttigd. Dineren in het restaurant is zeker een aanrader, een mooie kaart en een geweldige gastheer maakt dat wij dit beleefden als de “verwachting + 1”!! Het uitgebreide ontbijt buffet zag er zeer aantrekkelijk uit, zo konden we onze dag goed beginnen. Kortom een echte aanrader voor diegene die er even uit wil zijn!! Keep up the good work ;-)

Gereisd Met partner in maart 2019

Nooit meer.

Hr. Heeren
16-7-2018

Voor een overnachting was de kamer redelijk, geen overbodige luxe echter. De badkamer was echter een ramp: vies beschimmeld douchegordijn, erg smerige doucheslang, tegels smerig (en dan bedoel dus niet de voegen), afzuiging werkte niet en zat onder het stof. Verder waren alle kitnaden al enige tijd aan vervanging toe. Het ergste is wel dat als je dit meldt bij vertrek er erg luchtig over wordt gedaan en er niet eens een sorry vanaf kan door het personeel. Al met al geen aanrader.

Nooit meer, niet doen, deprimerend.

Tulp en partner
5-7-2018

Gedateerd bejaarden resort, pretendeert vier sterren te zijn maar komt ons inziens niet in de buurt. Hygiëne laat te wensen over, badkamer met schimmelvoegen, slaapkamer royaal gedecoreerd met spinnenwebben. Vlekken in de vloerbekleding. In makelaarstermen “de authentieke jaren zeventig details zijn bewaard gebleven” Personeel is vriendelijk, maar beslist geen horeca opleiding genoten. In het arragement dat wij genoten was een diner inbegrepen. Zelden zo’n fantasieloos en vooral liefdeloos maal geserveerd gekregen. Bijna bij elk gerecht moest een opslag van €3.00 tot €6.00 betaald worden. Toppunt is een fles water waarvoor €4.75 betaald moet worden. Dit kan echt niet meer. Beroepsmatig en privé hebben wij heel wat hotels gezien. Speciaal in de vier sterren klasse. Maar dit kan echt niet. Terras doet denken aan een schoolplein met 30/30 trottoirtegels. Eetzaal en ontbijtzaal doen denken aan de condoleanceruimte van een uitvaartcentrum.

Prima verblijf gehad....

Lennie
3-6-2018

Leuk Hotel. Tijd heeft even stil gestaan. Alles wat gedateerd. Heerlijk ontbijt. Kamers konden schoner. Stopcontacten waar we tegenwoordig niet maar van zonder kunnen lastig te bereiken. Matrassen zijn aan vervanging toe. Maar voor 1 nacht was het een prima hotel

Gereisd Met partner in mei 2018

Zeer verouderd

Frank
27-5-2018

Vriendelijk personeel eten prima. Hygiëne ondermaats, haren in bed whirlpool vies. Vuile vloerbekleding.

Prima Hotel.

Lenie
21-5-2018

Sfeervol hotel. Prachtige omgeving. Goede parkeerplek. Vriendelijk personeel. Prima kamer met terras. Een heerlijk ontbijt. En diner is klasse. We zijn zeker van plan nog eens terug te keren.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ruyghe Venne in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ruyghe Venne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.