Weer vandaag-1°-2°

81 reviews over Camping De Vledders in het Nederlands

Het was SUPER!!

Rika,
25-8-2018

Prachtige camping in de natuur bij de Drentse Aa in Schipborg. Midweek gekampeerd met 5 kinderen. Ruime kampeerplaatsen. We stonden met de camper en er was voldoende ruimte voor 2 tenten voor de kids. Camping zeer geschikt voor kinderen. Goed animatieteam. Mogelijkheid om paard te rijden Ideaal voor kinderen. Begeleiding prima. De natuurlijke zwemplas is volop gebruikt. Duidelijke informatie over diepte. Regelmatig controle van het zwemwater.

Vriendelijk personeel.

Geweldige dagen gehad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke drentse camping voor Groningenliefhebbers.

Pieter Tinbergen,
19-8-2018

Dit is een erg leuke camping vlakbij het leuke dorpje Zuidlaren en ook met de auto behoorlijk dichtbij Groningen.

Het grenst aan een mooi natuurgebied en heeft een heel leuk animatieteam. Het personeel is heel aardig en zeker ook leuk voor als je van paarden houdt en oh ja, de dousches waren qua temperatuur zo goed dat het erg vervelend was om te stoppen met douschen. Was er dan niets negatiefs te vertellen?

De plekjes hadden met nog iets meer privacy gekund en de snelweg die vlakbij is kan storen. Het zijn kleinigheden hoor.

Als je van een ontspannen sfeer houdt is van lekker zwemmen in een natuurmeertje en als je dan ook nog van paarden houdt. zou ik hier zeker naartoe gaan.

Vreselijke vakantie

T,
13-8-2018

Net terug van onze vakantie. De safaritent was leuk en netjes. Het meertje was ook leuk. Bij slecht weer alleen helemaal niks te doen voor kleine kinderen. Het animatieteam was een lachertje. Paardrijden was leuk maar vreselijk slecht opgezet. Verder zijn we slecht ontvangen. Wifi is vreselijk slecht. Weinig douches op de camping. En de douches die er waren, gingen van gloeiend heet naar ijskoud, gevaarlijk met een peuter van 2. We waren blij dat de vakantie voorbij was. Werd niet gevraagd of we het naar ons zin hebben gehad. Hier gaan we nooit weer heen al krijgen we geld toe!! We hadden het idee dat ze zoveel mogelijk geld proberen te verdienen door en zo min mogelijk aan te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect wij komen gauw weer!

Fam de Vries,
14-7-2018

Super camping! Heerlijk weekend gehad in de nieuwe mooie safari tenten wat een luxe.

Zeker een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen.

Veel speeltuintjes waar de kinderen zich goed kunnen vermaken op de camping en pony rijden ook voor de allerkleinsten.

Mooie omgeving en genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Dicht bij de natuur, leuke sfeer

Chris,
7-7-2018

Mooie ligging en fijne sfeer

Gereisd met partner in juli 2018

Super camping, aanrader voor familie en groepen!

Erik Waas,
12-6-2018

We kampeerden met de Club Anciennes Renault des Pays-Bas met een groep van in totaal 56 personen (volwassenen en kinderen) op het veld rondom de Kapschuur in het weekend van 8-9-10 juni 2018. Een aantal deelnemers had een trekkershut op de camping gehuurd.

GOED: -veld is mooi droog ook na een regenbui, ligging in het groen, aan het zwem en vis water. Genoeg natuurschoon en andere activiteiten in de buurt. SUPER-1: de Kapschuur met een kooktoestel, waterkoker, koffiezetter en koelkast en mogelijkheid om onder de kap te ontbijten en te borrelen. SUPER-2: sanitair, schoon, netjes en logisch ingericht. SUPER-3: Klantvriendelijkheid van het personeel! Kleine verbeterpuntjes: - zeeppompje bij sanitair; - meer 230V aanslutingen op het veldje waar wij stonden. (amperage was dik in orde).

Gereisd met vrienden in juni 2018

Jammer dat het weer voorbij is!

Familie Kramer,
26-5-2018

Wat een gave eerste kampeerervaring!

Onze kinderen hebben genoten van het animatieteam en de pony's. Er zou het laatste weeekend van ons maandverblijf geen ponyrijden zijn, omdat het buiten het seizoen viel, maar speciaal voor onze kinderen is er toch wat geregeld. Verschillende keren hebben ze les gehad van enthousiaste meiden en genoten van buitenritten met als hoogtepunt met het paard te water!

Het zwemmeertje is afgezet met een 70cm-lijn. Met onze dochter zonder zwemdiploma konden we daarom goed afspraken maken mbt veiligheid. Voor onze jongens van 8 en 11 is het meer groot genoeg om te varen met een rubberbootje.

De camping oogt goed verzorgd. Er groeide wat brandnetels rond een waterkraantje, maar na een melding werd het meteen gesnoeid.

Het sanitair is schoon. Erg handig dat er verschillende voorzieningen zijn om kleine kinderen te douchen.

's Avonds is het rustig en 's morgens wordt je gewekt door de vogels! Heerlijk!

Nooit meer

Bert van de Pol,
14-5-2018

Wat een waardeloze camping. Bij aankomst gingen samen met ons dochtertje van bijna 4 naar de receptie. We werden nogal “droog” te woord gestaan. We hadden allang gereserveerd en kregen onze plek aangewezen. We stonden met ons kindje tussen de bejaarden. Later bleek er twee veldjes verderop plek genoeg te zijn en allemaal jonge gezinnen met kinderen. Daar hadden we graag willen staan. Ook werden wij met onze klassieke witte camper van 50 jaar oud onder bomen gezet waar een rupsenplaag was. Ik sprak de man waar we ingecheckt hadden er op aan. Hij haalde z’n schouders op en gaf geen antwoord. Dat was eens maar nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Onbeschofte receptie op mooie camping

Chegeman,
12-5-2018

Mooie camping, maar wat een onbeschofte meneer bij de receptie! Belachelijk om je klanten uit te maken voor leugenaar terwijl zijn eigen systeem niet werkt. Werkelijk nog nooit zoiets bij een receptie meegemaakt. Kom hier nooit weer!!!!!!!

Meriam Scholte Albers,
8-5-2018

Heel gastvrij welkom . Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We verbleven in een luxe safari-tent. Kamperen met net dat beetje extra.

Lekker ruim en van alle gemakken voorzien.

Met de rolstoel was het in en om de tent ook prima vertoeven.

Het sanitair was buitengewoon goed, superschoon!!

De camping ligt ook in een pracht omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Ik heb zelf nog nooit zoveel vogels tegelijk horen fluiten als s'ochtends vroeg. Krijg je gewoon een glimlach op je gezicht ervan.

Wat een rust geeft dat!

We komen niet alleen graag terug, we komen zeker terug!! Was echt toppie!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vledders in Schipborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vledders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.