Camping De Vledders

• 7.1Eetgelegenheden

Meer camping info

171 reviews over Camping De Vledders

• 9Phil29-09-2020

Prachtig, ruime plaatsen, mooi sanitair.

Mooie camping, schoon en ruim met prachtig zandstrand. Helaas wat dicht aan doorgaande weg, waardoor die plekken best wel last van verkeerslawaai hebben.

• 8Bert25-09-2020

Prima camping maar....

Grootste minpunt de gebrekkige elektra. Waterkoker konden we niet gebruiken. Kacheltje, met een temperatuur van net 10 graden, geen luxe: konden we niet gebruiken. We kamperen al jaren en dit nog nooit meegemaakt. Geen enkele verlichting op de camping. Beetje jammer

• 8Staat v/h sanitair

• 9Hans & Karen21-09-2020

Verrassend mooi en rustig, ook met de hond

Een heerlijke, rustige, sfeervolle en gemoedelijke camping met uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaren en bezoekers, in een schitterende omgeving. Hier is de nacht nog echt donker ;-) Fijn dat er ook voor een snelle hap of boodschap iets is geregeld, dat vonden we prettig. Het vlakbij gelegen restaurant bood, wat ons betreft, voor het overige voldoende gelegenheid om er een heerlijke bourgondische (korte) vakantie van te maken. Onze hondjes zijn nog geen ervaren kampeerders, maar het prachtige losloopgebied grenst gelukkig letterlijk aan de camping en toen ze eenmaal goed moe waren van al het wandelen in de prachtige omgeving, waren ze snel rustig en tevreden ;-) Kortom, een top-ervaring.

• 9Eetgelegenheden

• 10Saskia18-09-2020

Topp!

Heerlijke safaritent, schone camping met een perfecte ligging. De eigenaren zijn erg correct, vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn gehad.

• 9Eetgelegenheden

• 8Jan van de Ruitenbeek17-09-2020

Uitstekend naar onze zin gehad

Een prachtige camping, wij houden van zwemmen en hebben volop genoten van het aanwezige meer. De douches hadden heerlijk warm water. Jammer dat in het laagseizoen de snackbar al zo vroeg dicht zit. Maar dat zal wel om economische redenen zijn: als te weinig mensen er gebruik van maken wegen de kosten niet op tegen de baten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Alexander14-09-2020

Mooie camping

Rustig, mooi terrein, te veel vaste staanplaatsen/chalets, moet geen dorp worden! vriendelijk personeel, sanitair is brandschoon. Vaste camping bewoners houden zich niet aan Corona protocol. Brood service is top! Omgeving Drentse Aa stroomgebied is prachtig. Avond wandeling drie vennen is aan te raden. Mooi zwem meer.

• 6Eetgelegenheden

• 10Willeke14-09-2020

Geweldig!

De trekkershut is een fantastische plek als je een nacht wilt doorbrengen. We hebben tot diep in de nacht buiten gezeten. Er waren best veel mensen, maar het was erg rustig en wij konden gewoon kletsen en spelletjes doen en waren niemand tot last. Vrijheid! Sanitairgebouw netjes. Een heerlijk verblijf!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Fam.Nomden13-09-2020

Super!

In 1 woord geweldig ! Kwam hier zelf al als kind en nu met ons eigen gezin met kids in de leeftijd van 6, 4 en 1. Onze dochter is helemaal gek van paarden en dat komt op deze camping goed uit. Verder leuke animatie, mooie zwemvijver! Het sanitair was dit jaar helaas minder schoon dan andere jaren en water was dan koud dan warm.... Je kunt zo op fiets naar zuidlaren je kunt daar lekker eten.

Tip: een echt kinder/ baby hoekje zou nog wat zijn voor de toekomst. Zoals wastafels op kinder hoogte en wat luxer waar je baby in bad kan doen.

We komen zeker weer want blijft hier gewoon geweldig en elke keer weer een top vakantie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Josine13-09-2020

Top camping 👍🏼

Prachtig gelegen camping vlakbij het Pieterpad. Keurig en schoon sanitair. Leuk zwemmeertje. Wel jammer dat de winkel pas om 9:00 opengaat.

• 6Eetgelegenheden

• 9Jessie10-09-2020

heerlijke camping!

Ik kom absoluut terug, want het was een heerlijke camping om op te vertoeven. Hulp bij plaatsen vanwege kapotte mover, goed schoon sanitair, prima coronaregels en ook het veldje waar ik stond was heel gezellig. tot volgend jaar!

Alleen gereisd in augustus 2020

Camping De Vledders info