Camping De Vledders

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Perfect wij komen gauw weer!

Fam de Vries
14-7-2018

Super camping! Heerlijk weekend gehad in de nieuwe mooie safari tenten wat een luxe.

Zeker een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen.

Veel speeltuintjes waar de kinderen zich goed kunnen vermaken op de camping en pony rijden ook voor de allerkleinsten.

Mooie omgeving en genoeg te doen.

Dicht bij de natuur, leuke sfeer

Chris
7-7-2018

Mooie ligging en fijne sfeer

Super camping, aanrader voor familie en groepen!

Erik Waas
12-6-2018

We kampeerden met de Club Anciennes Renault des Pays-Bas met een groep van in totaal 56 personen (volwassenen en kinderen) op het veld rondom de Kapschuur in het weekend van 8-9-10 juni 2018. Een aantal deelnemers had een trekkershut op de camping gehuurd.

GOED: -veld is mooi droog ook na een regenbui, ligging in het groen, aan het zwem en vis water. Genoeg natuurschoon en andere activiteiten in de buurt. SUPER-1: de Kapschuur met een kooktoestel, waterkoker, koffiezetter en koelkast en mogelijkheid om onder de kap te ontbijten en te borrelen. SUPER-2: sanitair, schoon, netjes en logisch ingericht. SUPER-3: Klantvriendelijkheid van het personeel! Kleine verbeterpuntjes: - zeeppompje bij sanitair; - meer 230V aanslutingen op het veldje waar wij stonden. (amperage was dik in orde).

Jammer dat het weer voorbij is!

Familie Kramer
26-5-2018

Wat een gave eerste kampeerervaring!

Onze kinderen hebben genoten van het animatieteam en de pony's. Er zou het laatste weeekend van ons maandverblijf geen ponyrijden zijn, omdat het buiten het seizoen viel, maar speciaal voor onze kinderen is er toch wat geregeld. Verschillende keren hebben ze les gehad van enthousiaste meiden en genoten van buitenritten met als hoogtepunt met het paard te water!

Het zwemmeertje is afgezet met een 70cm-lijn. Met onze dochter zonder zwemdiploma konden we daarom goed afspraken maken mbt veiligheid. Voor onze jongens van 8 en 11 is het meer groot genoeg om te varen met een rubberbootje.

De camping oogt goed verzorgd. Er groeide wat brandnetels rond een waterkraantje, maar na een melding werd het meteen gesnoeid.

Het sanitair is schoon. Erg handig dat er verschillende voorzieningen zijn om kleine kinderen te douchen.

's Avonds is het rustig en 's morgens wordt je gewekt door de vogels! Heerlijk!

Nooit meer

Bert van de Pol
14-5-2018

Wat een waardeloze camping. Bij aankomst gingen samen met ons dochtertje van bijna 4 naar de receptie. We werden nogal “droog” te woord gestaan. We hadden allang gereserveerd en kregen onze plek aangewezen. We stonden met ons kindje tussen de bejaarden. Later bleek er twee veldjes verderop plek genoeg te zijn en allemaal jonge gezinnen met kinderen. Daar hadden we graag willen staan. Ook werden wij met onze klassieke witte camper van 50 jaar oud onder bomen gezet waar een rupsenplaag was. Ik sprak de man waar we ingecheckt hadden er op aan. Hij haalde z’n schouders op en gaf geen antwoord. Dat was eens maar nooit meer.

Onbeschofte receptie op mooie camping

Chegeman
12-5-2018

Mooie camping, maar wat een onbeschofte meneer bij de receptie! Belachelijk om je klanten uit te maken voor leugenaar terwijl zijn eigen systeem niet werkt. Werkelijk nog nooit zoiets bij een receptie meegemaakt. Kom hier nooit weer!!!!!!!

Meriam Scholte Albers
8-5-2018

Heel gastvrij welkom . Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We verbleven in een luxe safari-tent. Kamperen met net dat beetje extra.

Lekker ruim en van alle gemakken voorzien.

Met de rolstoel was het in en om de tent ook prima vertoeven.

Het sanitair was buitengewoon goed, superschoon!!

De camping ligt ook in een pracht omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Ik heb zelf nog nooit zoveel vogels tegelijk horen fluiten als s'ochtends vroeg. Krijg je gewoon een glimlach op je gezicht ervan.

Wat een rust geeft dat!

We komen niet alleen graag terug, we komen zeker terug!! Was echt toppie!!

Ontzettend prettig verblijf gehad !!

de Best
2-9-2017

14 dagen verbleven op de camping in een hippe stakip en opa en oma in een hippe kip.

We hebben ons verblijf als heel prettig ervaren er was veel te doen voor jong en oud en heel fijn niets was verplicht.

Omgeving nodigd uit om heerlijk te wandelen of hard te lopen, direct vanaf de camping ben je meteen in de natuur.

Sanitair was schoon en verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er wordt tevens veel zorg en aandacht besteed aan het onderhoud van het strand. Wij zijn heel tevreden gasten !!

Geweldig leuke camping met lieve eigenaars

A.Voogt
25-8-2017

ruime kampeerplaatsen. wij stonden vlakbij het meertje. superleuk om in te varen, te vissen en zwemmen. schoon sanitair, veel activiteiten voor kinderen, leuke dingen, creatief, met natuur en ook een superspannende spooktocht. buitenritjes op ponys. in naaste omgeving echt prachtig, kano op de drenthse AA, wandelen, fietsen. en van de autoweg langs de camping hadden we echt nauwelijks last.

Fantastische camping

Rika Pathuis
20-8-2017

Van maandag 14 t/m vrijdag 18 augustus met camper + tent en 5 kinderen (9 t/m15 jr) gekampeerd.

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Kindvriendelijk. Activiteiten voor kinderen en pubers gevarieerd en van goede kwaliteit. Natuurlijke zwemplas met mooi zandstrand.

Ruime kampeerplaatsen.

Prima sanitaire voorzieningen.

Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vledders in Schipborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vledders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vledders scoort een 8.01 uit 10 op basis van 78 reviews.