Camping De Vledders

95 reviews over Camping De Vledders

• 2019
    9Mevr. Thomassen24-09-2019

Geweldig!

Je kunt hier goed zwemmen en de omgeving is werkelijk prachtig. Heerlijk wandelen en fietsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Hewrman23-09-2019

Lekker ontspannen bezig zijn in de buitenlucht.

Deze camping werd onze uitvalsbasis voor 3 dagen wandelen over het Groot-Frieslandpad van Tynaarlo naar Wedderveer. We hadden huurfietsen van de camping, die achter op de auto gingen naar het eindpunt van onze wandeling op die dag. We fietsten naar ons atrtpunt, maakten de waneling naar de auto, haalden de fietsen op en reden terug naar de campin g.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fred21-09-2019

Een echte aanrader!

Als je rust en een schitterende omgeving zoekt ga dan na deze camping toe. Mooie camping in een mooie natuur .

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Manon20-09-2019

onvergetelijke campingbruiloft!

wat een super weekend met onze groep familie en vrienden op deze camping in het prachtige Schipborg. De vledderstenten en trekkershutten zijn helemaal top en het privémeertje maakt het af. Aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Woongroep De Lagekamp (Weidezicht)20-09-2019

Een hele fijne plek!

Al voor het derde jaar op rij zijn we hier met onze woongroep (mensen met een verstandelijke beperking) aan het kamperen. Overdag op de camping en 's avonds weer naar huis om in de eigen bedden te slapen. De bewoners genieten enorm van het campingleven, de omgeving, de speeltuintjes en de zwemplas. Voor vragen en suggesties voor uitstapjes e.d. kunnen we altijd bij de camping eigenaren terecht. Zij denken graag met ons mee. Ook is er uitstekent aangepast sanitair. Kortom alles voor een fijn verblijf.

Eén dingetje wat wat jammer is: de zwemplas is niet erg aantrekkelijk door de vele algen en de geur. Ook om te vissen is het niet echt geschikt omdat het vrij ondiep is en vooral vol zit met waterplanten. Jammer...want er zit vis genoeg.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Marcel Man20-09-2019

Super

Super goed bevallen ,snelle service en een mooie schone camping waar we volledig tot rust kwamen

Gereisd met partner in april 2019

• 7Zegers20-09-2019

Helemaal pech gehad.

Wij hadden pech. De hele zomer was mooi, voor en na onze vakantie. Wij hadden regen , storm, regen, regen en buien, en dagen slecht weer in het vooruitzicht. zo hebben we 4 dagen verbleven en zijn 4 dagen eerder naar huis gegaan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annette16-09-2019

Aanrader!

Mooie ruime camping met schoon en netjes sanitair. Geen gedoe met muntjes maar direct een warme douche als je de kraan open draait. In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Ik heb me er goed vermaakt met mijn honden.

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Miriam10-09-2019

Heerlijk en wat de kids betreft volgend jaar weer

Prachtige échte camping, als je van de geneugten van het kamperen houdt. Omgeving is erg mooi, en we hebben samen met de kinderen erg genoten van de natuur in Drenthe. Dichtbij huis en toch erg bijzonder. Op de camping kregen wij het echte kampeergevoel, ontvangst was vriendelijk, sanitair schoon en netjes en plek was ruim en bij het mooie meertje waren onze kinderen niet weg te slaan. Als het aan hen ligt gaan we volgend jaar weer. Nog veel zaken die we niet gedaan hebben... dus nog genoeg te ontdekken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Anneke23-08-2019

Mooie ligging in groene omgeving.

Iets vroeger aankomen en wat later vertrekken wordt fors in rekening gebracht. Kleine kinderen kunnen niet zelf gebruik maken van wastafel om bv na toiletbezoek handen te wassen. Alles is op volwassen hoogte. Mooie ligging in prachtige (fiets) omgeving.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

13 tips over Camping De Vledders

• Debbie Vos, 16-09-2013

Je zit midden in de bossen en toch ben je in 10 minuten fietsen in het prachtige Zuid-Laren met veel leuke en aparte winkeltjes. Heerlijk gegeten bij Cosineros! Een echte aanrader

• N. , 09-06-2013

Maak een fietstocht door de Drentse Aa, nadat Boer Glas wat over de historie van het gebied heeft verteld.

• Jaap en Yvonne, 29-05-2012

Uit eten bij "de drentsche aa" aan de rivier in de avondzon op 10 min loopafstand.

1 vraag over Camping De Vledders

• landmaneva, 04-07-2015

tenten of caravans

Weten jullie of er vooral veel tenten of caravans staan?

blij_blij, 26-07-2015

seizoenplaatsen met caravan, tenten en trekkers over het Pieterspad met kleine tentjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig