Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Cnossen Leekstermeer Watersportcamping

• 7JanAlbert Jansma15-08-2022

Fijn camping voor watersporters.

Plaatsen aan het water tot 450m²! Je kan staan hoe je wil. Ondanks de vele mogelijkheden voor kinderen is het hier erg rustig. Ideaal voor rustzoekers! Maar ook voor gezinnen met kinderen. Door de grote plastsen ideaal voor bijzet tentjes.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Veenman08-08-2022

Mooie camping

Een hele mooie ruime plek aan het water met eigen stijgertje. Vanaf onze plek kun je zo op je sub of met je boot naar het meer. De kinderen hebben heerlijk gezwommen. De camping is nog aan het uitbreiden, daardoor nu nog prachtig uitzicht aan de achterkant. Goed restaurant, vriendelijk personeel. Het sanitair is niet meer van deze tijd. Onbeperkt douchen, kranen die heel lang blijven lopen, en dat nu met waterschaarste.....De zonnecellen lijken mij erg verouderd. We moeten ook ver lopen naar het sanitair. Er staat dichterbij een kleine cabine, maar is helaas erg vies. Al met al een prachtige (wel dure) camping, maar het sanitair moet echt aangepast worden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Sandra25-08-2020

Groene camping voor sportievelingen

Wij hebben een week gekampeerd op plek 42, een leuk plekje aan het water. De camping is mooi aangelegd met veel afwisseling in bomen, struiken en planten. Sanitair was uitstekend, heet water en altijd voldoende plek. Op het meer kun je heerlijk varen, surfen etc. Zwemmen vond ik ietwat tegenvallen, er is niet echt een strandje of ligweide. In het restaurant hebben we prima gegeten, met prachtig uitzicht over het meer. Voor de kinderen is er ‘s avonds mogelijkheid om een kampvuur te maken. Al met al een fijne camping!

• 7Roel Prins23-10-2019

Mooie kampeerplek.

Een mooie rustige camping voor als je van natuur en water houd. Bij de receptie wordt je vriendelijk ontvangen. De camping ligt wat afgelegen midden in een natuurpark aan het Leekstermeer. Er zijn prachtige ruime kampeerplekken, afgeschermd door struiken waardoor er veel privacy Is. Er zijn mooie plekken pal aan het water. De sanitaire voorzieningen zijn soms niet al te fris, vooral als het wat drukker is zijn er hier en daar wat minpuntjes. Dat is jammer want het is een mooi sanitair gebouw. Toen er lawaaierige jeugd op de camping was is daar onmiddellijk op ingegrepen en zijn ze weggestuurd! Het Leekstermeer is een mooi watersportmeer en in de omgeving zijn er wandel en fietsmogelijkheden. Verder is er een restaurant met uitzicht over het meer en waar je goed kan eten. De stad Groningen zie je vanaf de camping in de verte liggen. Kortom...een prima kampeerplek met veel mogelijkheden.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Rachel28-04-2019

Volgend jaar weer!

Leuk plek, mooi en schoon sanitair en vriendelijke medewerkers. En natuurlijk ideaal voor de watersporter.

• 9Eetgelegenheden
  • 1A.K21-07-2018

Botenverhuurbedrijf, geen vakantiepark

Slecht! Dit is geen camping maar een botenverhuur met overnachtingsmogelijkheid, voornamelijk gericht op (jongeren) groepen. Sfeer is dus ook van die aard: veel lawaai (ook 'snachts) en rotzooien onvriendelijk personeel. Toiletgebouw is dus per definitie niet schoon en er wordt ook niet voldoende en goed schoongemaakt. Je moet wel heel erg van watersport houden om hier heen te gaan (maar dan zou ik nog eerst elders kijken)! Voor kleinere kinderen is er een speeltuintje en een mini zandstrandje bij het paviljoen. Kindersanitair is wel heel erg basis. Animatie bestaat vaak uit kampvuur, botenrace en rondje varen over Leekstermeer of een kleurwedstrijd. Gratis wassen, maar je was stinkt na afloop naar een snackbar omdat de was van de horeca er ook in gedaan wordt en de wasserette niet schoongemaakt wordt...Dure broodjesservice.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Mir21-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

We logeerden in de glampingtent. Wat een prachtige accommodatie. Er was werkelijk aan alles gedacht. Van spiegeltje aan de kast tot een kleedje voor als het s'avonds buiten koud was. Het sanitairgebouw was keurig en het personeel was allemaal erg aardig. De sfeer op de camping was gemoedelijk. Het was er rustig, maar wel levendig. Een heerlijke plek om te verblijven!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Judith27-07-2017

Rustige mooie camping met watersport mogelijkheden

Mooie ruime plekken met veel privacy. Geen veldjes. Goed onderhouden toiletgebouw waar geen apart heren en dames ruimtes zijn (eigenlijk net zo makkelijk) en familiedouches met alles erop en aan. Leuk voor de beginnende watersporter om een start te maken met zeilen en/of windsurfen. Aardig personeel. Mijn mening is wel wat meer te investeren in de jonge pubers. Er is bv een leuke recreatieruimte, ingericht als huiskamer (en goede wifi!), maar waar 's avonds weinig gebruik van wordt gemaakt. In combinatie met de zeilsport zie ik wel potentie voor een doelgroep die beetje tussen wal en schip zit. Gezellig restaurant met terras (uitzicht op Leekstermeer) Op kleine 15 min fietsen dorpje Leek met leuk centum en voldoende winkels. Kan rondom de camping goed rondje met de hond lopen. Zwembad op 10 minuten fietsen. samenvattend; mooie rustige camping met veel mogelijkheden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Elizabeth13-06-2016

Super

In mei was ik met een groep vrienden en familie een weekend te gast op natuurkampeerterrein de Jarden van Cnossen. Het terrein is prachtig, beschutte plekjes, maar toch voldoende open en schoon sanitair. De familie is zeer gastvrij en en communiceren helder over de mogelijkheden. Wij komen hier zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Middel29-07-2015

Familieweekend

Wij hebben vorig weekend ons familieweekend op de natuurgroepscamping de Jarden doorgebracht. Het was voor ons als familie een heel fijne locatie met een groot veld, dus veel ruimte en de shelter voor het gebruik bij de regen. Ook de zeilles viel heel goed in de smaak. Een fijne camping met goed/schoon sanitair. De familie Cnossen was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is van goede kwaliteit. Ga zo door met deze camping. Voor herhaling vatbaar en zeker aanbevolen!

• 10Staat v/h sanitair

Camping Cnossen Leekstermeer Watersportcamping info