Camping Buitenplaats Drenthe

9.5Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Elim

9.5Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Drenthe voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

159 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe

• 2019
    9Rob Hendriksen10-09-2019

Mooie kindvriendelijke camping.

Leuke camping met vriendelijke eigenaren. de kinderen waren de hele dag in de weer met de speeltoestellen en skelters e.d. die te vinden waren op het veld. Ook was het mogelijk om binnen te spelen. Sanitair was netjes en de douches zoals thuis, dat vind je niet vaak. Eigenaar kwam elke dag wel een rondje doen en had (wanneer je hier zin in had) ook tijd voor een praatje. Mooie zwemplas op fietsafstand voor jong en oud (verdeeld in meerdere dieptes). Ideale uitvalsbasis voor zowel een bezoek aan Drenthe als Overijssel. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Willem De jong25-08-2019

Prachtige camping, een plekje om nog eens te komen

Een mooie kleine camping, goed verzorgd, hele leuke sfeer, prima sanitair, ruime plaatsen, prima wifi, hele leuke eigenaars, altijd tijd voor een praatje. Voor de kleinere kinderen veel speelplezier. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Ad & Carla Huijbregts19-08-2019

Heerlijk een paar dagen er tussenuit, TOP!

Vriendelijke en gastvrije eigenaars op camping Buitenplaats Drenthe in Elim (bij Hoogeveen) Ruime kampeerplekken. Nette, schone toilet/douche gebouwen. (en gratis) Uitstekende WiFi. Een ruim middenterrein met een volleybalveld, een klein voetbal veldje, speeltoestellen en een zandbak en een tafeltennis tafel. Wij zijn er een paar dagen te gast geweest. Het was heerlijk. Een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen of voor ouderen die naast rust ook het campingleven tot zich willen nemen. Het was heerlijk: Tot volgend jaar.

• 9Fam. Janssen16-08-2019

Super camping! we komen zeker nog een keer weer.

Nette verzorgde kleine camping. Ruime plaatsen voor caravan, vouwwagen, tent of camper. Leuke eigenaars. Net sanitair, geen geklooi met muntjes of pasjes voor warm water of douchen. Op het veld veel speel faciliteiten voor kinderen t/m 10 jaar (zandbak, klimtoestellen, trampoline, kleine skelters, grote skelters en nog een speelschuur). Kortom kinderen lekker aan het spelen en wij lekker voor de caravan uitrusten. Camping ligt wat verder van de weg af en dat maakt het heerlijk rustig. In de omgeving genoeg te doen en te beleven aan wandelroutes, fietsroutes, geocaching pretparken en zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Hiltjo Dodde05-08-2019

Een voorbeeld voor alle minicampings.

Een minicamping zoals het hoort. Alles voor elkaar, vriendelijke eigenaren die regelmatig een praatje komen maken. Heel kindvriendelijk met speeltoestellen, gratis gebruik van meerdere skelters, een nieuwe trampoline en als het regent kunnen de kinderen onderdak verder spelen. Verder staan er picknicktafels die je mag verplaatsen en gebruiken en een groot aantal losse stoelen die ook voor iedereen beschikbaar zijn.

• 9Sjoukje Dodde04-08-2019

Gewoon uitstekend

Het is een mooie rustige camping met fantasche beheerders. Wij hebben genoten op deze camping die voor jong en ouderen zijn. Wij zijn 50 plussers en hebben het erg naar onze zin gehad. Dit is hoe een mini camping volgens ons moet zijn. Vriendelijk en persoonlijke benadering van de eigenaren. Mooi en schoon toiletten en douches en wasruimte. Gebruik van wasmachine en of droger. Speel toestellen en plekken en binnen voor de kinderen. En jeu de boules en en tennistafel kortom FANTASTICH.

• 9Jolanda05-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prettig en vriendelijk ontvangst. Mooie ruime plaatsen. Sanitair top, zo schoon. Vriendelijke eigenaren, die langs komen of alles in orde voor je is. Nav SVR beurs een top-ontbijt erbij. Aanrader voor mensen met kleine kinderen, van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Geke Fuchs02-07-2019

Gezellig en knusse camping

Helaas kon ik niet aangeven dat we mei en juni hebben gestaan kon maar 1 maand aanvinken. Het is zeker de moeite waard om er zelf eens heen te gaan voor groot en klein. Er is jeu de boules mooie omgeving voor lopers en fietsers. Voor de kinderen veel speeltoestellen verschillende fietsen aanwezig zoals tractor kinderfietsjes en 2 zits fiesen schommels trampoline en 2 leuke houten speelhuisjes. De eigenaar en het gezin plus hond zijn ook vriendelijke en leuke mensen.Dichtbij een attent supermarkt. Vanaf dit punt kun je naar veel verschillende leuke plaatsen en zeker ook dingen die te bezichtigen zijn en museums. Voor meer info zul je echt een keer zelf moeten gaan hihi

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jeroen03-06-2019

Leuke camping

Kleine camping, zeer geschikt voor kleine kinderen. Onze kinderen hebben genoten! We vonden de plekken wel wat klein.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Arjan wind25-04-2019

Toppie

Toppie camping Ali’s netjes schoon vriedelijke eigenaar een Aanrader

Gereisd met partner in april 2019

10 tips over Camping Buitenplaats Drenthe

• Benschop, 25-07-2013

De zwemvijver in Schoonhoven was geweldig voor de kinderen. Fijn zwemwater met veel speelmogelijkheden. Vanuit de camping zijn voldoende leuke markten te bezoeken en uitstapjes te maken.

• Piet van Dam, 09-08-2013

Bezoekje aan het dorp Gees en de schitterende Beeldentuin.

• Piet van Dam, 27-08-2013

Wil je in de zomervakantie een plek op deze camping is reserveren aan te raden

0 vragen over Camping Buitenplaats Drenthe

• SchaduwplaatsenAanwezig