Géén boekingskosten

Contact

250 Reviews over Buitenplaats Drenthe

• 10Eva27-05-2022

Geweldige gezinscamping

De kinderen genoten en daarom wij ook! Het veld is super overzichtelijk. Hierdoor heb je vanaf je plek vrijwel altijd zicht op je kinderen. Daardoor wel iets minder privacy. Voor de kinderen veel te spelen en dat doen ze ook de hele dag! Het sanitair is schoon en de douches heerlijk! De eigenaar is zeer hartelijk en behulpzaam.

• 10Eetgelegenheden

Marco, Eigenaar, 03-06-2022

bedankt voor de 10

• 10Ankie25-05-2022

Wát een fijne camping. Zeer geschikt voor kinderen. Heel schoon. Mooie omgeving. We waren hier met het gezin van onze dochter. De kleinkinderen van 2 en 4 hebben enorm genoten.

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-05-2022

Goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad

Bedankt

• 10Fam. Westeneng24-05-2022

Heerlijke minicamping, maar alles er op en er aan!

Leuke opzet met volop speelgelegenheid voor kleine kinderen. Goede voorzieningen en alles uiterst netjes onderhouden. Gezellige en levendige minicamping, zelf buiten het hoofdseizoen, in een mooie omgeving met veel mogelijkheden.

Eigenaar, 27-05-2022

bedankt voor de mooie review

• 9Fam van der poel.16-05-2022

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn met ons gezin, bestaat uit 10 volwassen en 7 kinderen een weekend naar deze fantastische camping geweest. Dit is echt een aanrader, omdat het mooi landelijk gelegen ligt, ruime plaatsen heeft, ruime douch met een goede straal warm water en de toiletten groep wordt heel goed bij gehouden. Het is er gewoon netjes en schoon. Voor de kinderen zijn er een ruim aantal skelters, klim klauter en spring kussens aanwezig. Op 2 km afstand heb je een prachtig recreatie meer voor groot en klein. En wat wij ook heel belangrijk vonden de nieuwe eigenaars André en Mirten zijn erg aardig en als je vragen heb kan je altijd bij hen terecht. Al met al een super weekend gehad met ons gezin, van ons krijgen ze een cijfer 9,5.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Ina Nurgel21-09-2021

Super

Hier 1 overnachting in het weekend geweest.keurig verzorgde.minicamping met mooi toiletgebouw.met extra.s was mijn fohn vergeten .deze was ook aanwezig.en vriendelijke beheerder .ook erg leuk met kinderen ivm speelmogelijkheden en skelters

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Trudy21-09-2021

Wat een gave plek!

Wat een heerlijke plaats om met je camper heen te gaan. De plaatsen zijn heel ruim (nu nog ruimen, want na-seizoen) Het sanitair is brandschoon en ruim! Wat een luxe. De beheerder heel gastvrij en geeft hele goede bruikbare tips voor fiets- of wandeltochten. In het midden van het terrein een heerlijke speeltuin. Wie weet komen we nog eens terug met onze kleinzoons!

• 10Marta Schuit18-09-2021

Heerlijk 3 dagen gestaan super verblijf gehad komen zeker nog een keer terug

• 10Naomi van Rossem06-09-2021

Een heerlijk ontspannen verblijf!

Wat hebben wij heerlijk gekampeerd met onze tent op deze rustige en kindvriendelijke familie camping! De kinderen hebben genoten van het centraal gelegen speelveld met twee grote trampolines waar ze hun energie lekker op kwijt konden, de glijbanen, schommels, grote zandbak en niet te vergeten de leuke skelters en stepjes die er in een ruim aanbod aanwezig zijn. Ook het sanitair was keurig netjes in orde en heel schoon, iets waar wij veel waarde aan hechten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en niet te vergeten beheerders Johan en Mieke. Wat een lieve en warme mensen zijn zij! Ook hebben wij genoten van de kookkunsten van Johan! Johan kookt af en toe voor de camping gasten, waarbij je voor een klein bedrag kunt genieten van een heerlijke maaltijd! De nasi met saté en de frietjes met kroketten waren heerlijk! Wat een leuke extra service! Wij kunnen deze gezellige en kind vriendelijke mini camping echt aanraden, en komen zeker terug!

• 10Ramon06-09-2021

Tot volgend jaar

Een top camping voor jonge kinderen mooie speelplaats midden op het veld

• 10Veerle Brugmans01-09-2021

Leuke, gemoedelijke, nette camping vol speelfun!

We werden hartelijk onthaald door de eigenaar, zowel eigenaar als beheerders zijn erg hartelijk en vriendelijk. Heerlijke gemoedelijke sfeer op de camping, waar de kids heerlijk kunnen spelen in het ruime speelgedeelte in het midden van de camping onder toezicht van papa en mama. Toiletgebouw van alle gemakken voorzien (zoals douchen zonder muntjes en zelfs een wc-bril verkleiner voor de jongste) en alles netjes en schoon. Ook erg leuk dat er eens in de zoveel dagen gekookt wordt door de beheerder, waar je je op kunt inschrijven om lekker een bordje te komen halen. Heerlijke vakantie!

Camping Buitenplaats Drenthe info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkNiet beschikbaar
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar