Camping Buitenplaats Drenthe

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Elim

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Drenthe voor je op een rij gezet:

Meer camping info

211 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe

• 10Helene Verdonk van Gurp20-09-2020

Een dikke 10 voor een super camping

Prima verblijf in sept. voor ons. Vanaf 65 Plus een aanrader. Camping, sanitair, gastvrijheid en ruime plaats een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Kelly Van der park10-09-2020

Voor het eerst met Carvan op vakantie, we kwamen aan kregen gelijk hulp van alle lieve mensen die daar al stonden! Top vakantie gehad!! Geweldige eerste kampeer vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Henk en Christa02-09-2020

Buitengewoon kindvriendelijk, en súperschoon.

Een geweldige camping voor de (kleinere) kinderen. Ook voor ons zelf als ouder echtpaar, heerlijk rustig genieten. Mooie omgeving, dicht bij recreatiegebied Schoonhoven. Lekker fietsen door mooie Drentse dorpjes. Buitenplaats Drenthe is gezellige en súperschone camping. De speeltoestellen zijn nieuw en heel mooi. Ook 2 grote trampolines. Onze kleinzoon van 2 vind het hier helemaal gewéldig 👌

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Familie Welling29-08-2020

Fijne week op rustige en gezinsvriendelijk camping

We hebben een heerlijke week gehad op deze rustige en gezinsvriendelijke camping. De camping heeft zeer hoge kwaliteit veilige speeltoestellen voor de kinderen. Ideaal voor gezinnen die hun kinderen rustig willen laten spelen. Sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. Vriendelijke beheerders/eigenaren en goede tips voor leuke uitjes in de regio. Ideale plek om een tijdje in de natuur door te brengen met jonge kinderen. Voor herhaling vatbaar.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Fam. van den Heuvel23-08-2020

Buitengewoon bijzonder prettig!

Prachtig verzorgde camping met een mooie ligging in het Drentse coulissenlandschap. Uitkijkend over zonnebloemen en grazende paardjes voor het optimale gevoel van rust. En rust hadden we, voor het eerst écht. Dit komt doordat alles voor de kids tot in de puntjes geregeld was. Prachtige nieuwe attributen voor de kids zorgden voor een zorgeloze vakantie voor papa en mama. Verder is alles wat je kan wensen in de directe omgeving en makkelijk aan te rijden.

Een enorm leuke klik met de eigenaars, mensen die het echt snappen. We hebben het ook wel anders gezien. Er is niks gelogen aan buitengewoon genieten op buitenplaats Drenthe. We komen hier zeker terug.

Wouter, Daphne, Myrd & Flynn

• 9Staat v/h sanitair

• 10Han Jansen22-08-2020

Geweldig

Gastvrij is het woord! Persoonlijk contact met alle gasten door zowel de beheerders als eigenaars. Rustige mooi kleine camping in het mooie Drenthe! Zeer kindvriendelijk. Skelters, speeltoestellen alles overzichtelijk voor de ouders vanuit de caravan/tent. Net sanitair met alle voorzieningen. Zelfs aan overdekte fietsenstalling met laadplek is gedacht. Heerlijke week Drenthe gehad. Bedankt Emiek,Marco, Johan en Mieke.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10R.M. van der Wijngaard16-08-2020

Top camping!

Fantastische camping voor zowel ouders als kinderen. Keurig schone en fijne douches en toiletten. Een mooi speelveld voor de kids. Heel centraal wat betreft allerlei (Drenthse) bezienswaardigheden, parken en zwemgelegenheden. Lekker rustig ‘s avonds. Ik zeg, volgend jaar weer. 😊

• 10Wilma16-08-2020

Geweldige familiecamping met super schoon sanitair

Wat een geweldige camping! Ik heb werkelijk nog nooit zulk schoon sanitair gezien, wat ook gedurende de dag zo goed wordt bijgehouden. Speeltoestellen op het midden van het veld (grotendeels in de schaduw) en dit jaar volledig vernieuwd, skelters, een bouwhoek, kortom de kinderen hebben het super naar hun zin gehad. En wij ook: we waren de eerste gasten in hun nieuwe huurtent, dus dat was ook genieten. Alleen eigen spullen meenemen en de vakantie kon beginnen. Wij komen hier zeker weer terug!

• 10JS16-08-2020

Super leuke camping!

Wat een leuke en nette camping! Alle speeltoestellen en skelters zijn recent vervangen en de beheerders houden alles echt tiptop in orde. Fantastisch. Fijne, rustige sfeer, zeer overzichtelijk. Wij komen bijna nooit terug naar een camping maar het zou zomaar kunnen dat we voor deze camping een uitzondering maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Klaas en Marien16-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk ontspannen vakantie gehad samen met de jongens ( 4 & 6 jaar). Perfect voor deze leeftijd, veel leuke speeltoestellen trampolines, skelters etc ook de speelschuur met de grote Lego blokken was een succes met deze warme dagen. Verder is het sanitair erg schoon. Er is een erg leuke recreatieplas in de buurt (2km) met ondiep water en leuke kabelbaan over het water. En waar je heerlijk op terras kunt zitten en eten.

Gezellige camping eigenaren ( die wel van een grapje houden 😉) en beheerders. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

Camping Buitenplaats Drenthe info