Camping Buitenplaats Drenthe

Laatste review

Voor herhaling vatbaar

A. Meijer v.d. Veldt,
1-12-2018

Deze camping is echt een aanrader , zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en ook voor de senioren is deze camping geschikt , rustig schoon mooi uitzicht en bij fiets knooppunt.

148 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

A. Meijer v.d. Veldt,
1-12-2018

Top camping voor jonge gezinnen!!

Fam. van Ledden,
1-10-2018

Een ontzettend leuke camping voor jonge gezinnen! De kampeerplekken zijn ruim opgezet . In het midden vind je diverse speeltoestellen,zandbak, fietsjes, skelters ect. waarmee de kinderen eindeloos kunnen spelen. De camping ligt een stuk van de weg af waardoor de kinderen niet zomaar de weg op kunnen rennen. Erg prettig en veilig! Het sanitair is super! In de douches zijn verstelbare douchekoppen, ideaal met kinderen! De campingeigenaren zijn zeer toegankelijk en gastvrij. De supermarkt (Plus) ligt op leuke fietsafstand van de camping. Kortom: een camping waarvan wij hebben genoten en anderen zeker aan kunnen raden!

Schone en gezellige camping

Fam. van den Bos,
18-9-2018

Wat een leuke camping voor jong en oud. Wij hebben hier een weekend gestaan in de complete caravan die je kan huren. Bij aankomst keurig opgemaakte bedden en de Caravan is van alle gemakken voorzien. Op de camping zelf is het sanitair hartstikke schoon. Wij waren hier het laatste weekend van de zomervakantie en ook dan ziet alles er tip/top uit.

Voor de kinderen een leuke speeltuin met veel skelters en (loop) fietsen.

De eigenaren zijn betrokken bij hun gasten en zijn makkelijk benaderbaar.

Wij komen zeker nog weer terug!

Wij komen volgend jaar gewoon weer terug heerlijk

Lilian Wigarda,
7-9-2018

Een gastvrije, gezellige erg kindvriendelijke camping. Goed onderhouden en veel groen,

echt rust tussen de weilanden. Keurig sanitair wat goed schoongehouden wordt. Heerlijke douches. Mooie ruime plaatsen veel vermaak voor de kinderen (7 en 9). Oa een trampoline veel fietsjes en skelter. Als je kinderen plezier hebben kom je zelf ook tot rust en kan je echt genieten van je vakantie.

Voor herhaling vatbaar.

Anna van der Veldt,
4-9-2018

Mooie camping zeer geschikt voor kleine kinderen tot 11 jaar , ook geschikt voor opa’s en oma’s met kleinkinderen vooral in voor en naseizoen. Eigenaren zeer gastvrij. Saniter mooi en zeer schoon, geen muntjes. Echt een aanrader.

Een aanrader!

W.H. van Hof,
3-9-2018

Wat een fijne camping! Veilig voor kinderen en lekker overzichtelijk. Skelters en fietsjes genoeg en alles goed onderhouden, geen lekke banden ed. Brandschoon sanitair. Er staan genoeg bomen om lekker in de schaduw te zitten als je wilt. Ook spelen de kinderen zo niet in de volle zon. Heel vriendelijke eigenaren, een gemoedelijke, gastvrije camping!

Uitmuntende gastvrije camping

Fam. Lubbers,
20-8-2018

Gezien wij geen caravan hebben was de te huren caravan met ruime voortent een geweldige kans om eens aan het kampeerleven te snuffelen. De caravan is net nieuw en van alle gemakken voorzien. We hebben absoluut genoten, met name de kinderen. De camping is uitermate kindvriendelijk! De sanitaire voorzieningen waren echt enorm schoon. Een absolute aanrader, zonder enige twijfel.

correcte mensen en heel gastvrij.

Seline,
5-8-2018

Ideale camping met kindjes. Een rustpunt voor de ouders. Je voelt je er gewoon goed, op je plek.

Een beetje thuis komen, maar dan op reis.

Verzorgt, schoon en heel gastvrij!

Jacomijn,
23-7-2018

Gastvrije camping met veel ruimte. Goede sanitaire voorzieningen, zag er verzorgt, nieuw en heel schoon uit. Nabij het rustig gelegen Elim in Drenthe.

Gerda van Assen,
13-7-2018

Een geweldige camping voor jong en oud. Overzichtelijk veld met speeltoestellen en skelters. De camping ligt niet aan water en niet vlakbij een weg. Goed overzicht op de kinderen. Mooi en schoon toiletgebouw. Een recreatieplas op 2 km. Het dorp Elim ligt op 2 km en heeft en grote supermarkt en goede slager.

De eigenaren, Marco en Emiek, staan altijd voor de gasten klaar en er is tijd voor een praatje. Ze hebben een stamtafel om gezellig met andere gasten te praten of een kop koffie aan te drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitenplaats Drenthe in Elim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitenplaats Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.