Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

217 Reviews over Ronostrand

• 7W v d meer08-11-2022

Super mooi daar echt een aan raader

Was leuk ondangs het weer....

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Stulen28-09-2022

Zeker wel

We hadden een stacaravan gehuurd Weinig luxe, zeker ivm keuken Geen oven en koffie met koffie filters De caravan was niet echt schoon Je mag ook buiten het seizoen ook niet meer met de hondjes op het strand Terwijl er volgende week wel paardensport op het strand is Erg jammer

• 1Eetgelegenheden
  • 8WHM van der Feer26-09-2022

Mooie camping en mooi zwemwater in het meertje.

Het was rustig op de camping, w stonden met z,n 2e op een groot veld. Schoon en goed onderhouden.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Tjibbe20-09-2022

Helaas elke dag regen maar de camping is prima

We hadden een kampeerplaats met sanitair. Dat was weer prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Thea en Ronald31-08-2022

Prachtig verblijf op een toplocatie

Onze waterlodge was rustig gelegen dit vonden wij erg prettig. Je had een privéstrand en een mooi uitzicht over de plas. Lodge is van alle comfort voorzien. Top. Bank in de woonkamer helaas wat minder comfortabel om op te zitten. Eten in het restaurant Bij Paul was heerlijk met een persoonlijke touch. De bediening erg vriendelijk. Men heeft gezellig tijd voor een praatje. Wij zijn door De kok Paul op de hoogte van wat Rono strand zo speciaal maakt. Ook eten afhalen is zeer aan te bevelen als je makkelijk wilt doen, maar onze voorkeur is toch om in het restaurant Bij Paul te gaan zitten. Ook op het terras is het aangenaam vertoeven. EHBO wordt keurig verzorgd, in ons geval bij een wespensteek. Dank nogmaals daarvoor! Wij komen zeker terug! Mooie ruim opgezette camping. Alles keurig schoon.

• 9W.F. van der Toorn30-08-2022

Geweldige Locatie

Prachtige omgeving. Het Ronostrand heeft een heerlijk natuur zwemwater. Ook is er een geweldig restaurant Bij Paul aanwezig. Echt een aanrader om daar te eten. De kampeerplaatsen met prive sanitair zijn ook echt een aanrader. Ook de honden zijn welkom. En zeer vriendelijke medewerkers. We komen zeker terug.

• 10P Groen30-08-2022

Helemaal geweldig

Vriendelijke mensen, zeer schoon sanitair en uitstekend zwemwater waar je je voeten nog kunt ziet wanneer je tot je nek in het water staat. Super verblijf gehad!

• 9Hans29-08-2022

Prettige ongedwongen sfeer, prachtige zwemplas, gw

Dit is nog één van de campings, waar ze snappen hier nog wat kamperen betekent!

• 9Eetgelegenheden
  • 9BM21-08-2022

Pareltje in Drenthe!

Wij verbleven in een van de twee Big Oak (glamping) tenten met privé sanitair. Met veel zorg ingericht en een prachtig uitzicht over het water. Veel oude bomen en groen. Het zwemwater en strand zijn erg schoon. Op het strand zijn er veel speeltoestellen. Doordat daggasten moeten betalen voor toegang tot het strand was het zelfs op de warme dagen prettig qua drukte. Er was bij het strand naast zonnige stukken ook veel natuurlijke schaduw, erg prettig. Mooi ruim terras bij de horeca, met een snackbar en een restaurant. Lekker eten voor een prima prijs. Vanaf het terras heb je goed overzicht over het strand en de speeltuin, wat erg prettig is met kinderen. Wel waren er heel veel wespen. Een mogelijkheid om de tent open te kunnen laten (met een gaas oid) zodat er geen insecten binnen kunnen komen zou wel super fijn zijn. Al met al waren wij super tevreden over ons verblijf!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Michiel V.21-08-2022

Fijne camping , centraal gelegen

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest hadden een mooie plaats met schoon privé sanitair. Camping heeft een mooi meer superschoon zoal ook het strand . Mooie uitvalshoek voor trips met fiets of auto .Op de camping is ook een hek waardoor je zo het bos in kan lopen. Restaurant op Camping word gerund door een kok genaamd Paul die zijn vak verstaat echt prima . Dus onze vakantie zeer geslaagd voor herhaling vatbaar . Voor boodschappen ligt de camping iets afgelegen maar als dat alles is valt het mee.

Camping Ronostrand info

Camping-informatie