Géén boekingskosten

Vakantiepark Diana Heide

NederlandDrentheAmen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Diana Heide voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 168 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

168 Reviews over Diana Heide

• 8Nicole13-08-2022

Mooie groene camping met ruime plaatsen

Wij hadden een mooie ruime plek met veel privacy en groen. Ideaal was de privé sanitaire cabine die je kan huren bij je plek. Camping ligt mooi in het groen, is schoon en het personeel is vriendelijk. Er is een (klein) speelmeertje, vooral geschikt voor de wat jongere gasten. Apart hiervan is er een visvijver. Voor onze kinderen, 13 en 11, waren er weinig uitdagende speeltoestellen of vermaak. Maar in de omgeving is genoeg te doen voor een ieder die wil. Oa openluchtzwembaden ,een waterpark of musea. Vond t bijzonder dat in het hoogseizoen de camping maar halfvol was want het is gewoon een mooie camping s avonds lekker rustig, geen overlast van andere campinggasten of ander lawaai. Heerlijk. Wij hebben genoten.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Danielle17-01-2022

Fijne camping

We waren hier al afgelopen mei geweest met hemelvaart. Nette camping maar zo druk gehad met andere dingen dat we nog niet de helft hadden gezien. Dus toen wij de zomervakantie gingen plannen was de keuze snel gemaakt we gingen nog een keer naar deze camping. Onze 3 kinderen 8,9, en 11 waren dol enthousiast. Begin van de schoolvakantie gingen we weer naar de camping tot corona na 4 dagen roet in het eten gooide en we naar huis konden. Geweldig opgelost door de eigenaren want we mochten gewoon weer terug komen toen we allemaal weer naar buiten mochten. Zelfde veld ander plekje. De animatie was top! de laatste week van onze vakantie draaiden ze nog maar voor max 10 kinderen maar het programma ging gewoon door. Het sanitair was netjes werd minimaal 2x per dag schoongemaakt. Douches waren af en toe koud. Hier melding van gemaakt er zou naar gekeken worden. Al met al een top verblijf gehad.

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Martijn23-08-2021

Mooie camping

De camping ligt heel mooi in de bossen. De plekken zijn enorm groot. Een zwemplasje en een visvijver met genoeg vis om het vissen leuk te houden voor de kinderen. Wij maakten gebruik van het sanitair gebouw nabij het veldje Konijn. Dit sanitair was altijd brandschoon. Misschien lag het aan het natte zomerseizoen maar de muggen waren er in overvloed. In de omgeving is genoeg te doen. Vanaf de camping loop je door het bos zo naar kamp Westerbork. Alleen de 'normale' route is voor kinderen natuurlijk veel leuker.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 4Karina10-08-2021

Teleurstellend

Omgeving is prachtig, mooie grote plek voor de caravan. Echter de kinderannimatie was een aanfluiting. ( theater ) Het duo had weinig oog voor de kinderen en zaten tijdens het knutselen in een hoekje aan tafel te kletsen.Wij kwamen net terug van een andere 4 sterren camping en het was daar tiptop, een heel team voor de kinderen en zo professioneel. Ook was het sanitair buitengewoon vies, schimmel op het plafond, bij de wasbakje bij de ingang en de wc waren op elk tijdstip vies.Leuke zwemvijver, overzichtelijk. Speeltuintjes zijn prima.Geen campingwinkel en verse broodjes moet je de dag ervoor bestellen via een briefje.Coop supermarkt is 5 min met de auto.Wij gaan hier niet weer naar toe.

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8J.J. Heemskerk04-10-2020

Heerlijk rustige camping, schoon sanitair

Wij hebben 4 weken op een comfort plaats gestaan tegen een aantrekkelijk nazomertarief. Zeer royale plaats, schoon sanitair. Wij hadden een privé cabine, maar ook het andere sanitair was schoon. Vriendelijke behulpzame eigenaren en klein restaurant met menukaart met voldoende keuze. We hebben er uitstekend gegeten. De WIFI is slecht, ook na telefoontje van de eigenaar aan de provider, die een paar maal gebeld heeft, maar geen verbetering kon aanbrengen. Je moet steeds opnieuw inloggen of de WIFI aanzetten. Dat ligt dus niet aan de organisatie, maar aan de aanbieder. In dit buitengebied komt er volgend jaar glasvezel kabel en gaat men daarop over. Hopelijk zijn de vertragingen en moeilijkheden dan opgelost. Pluspunt: naast een wasserette is er ook een aparte centrifuge voor je handwasje en prachtig en gezellig kindersanitair

• 7Connie24-08-2020

Kan beter

Lekker rustig in het groen gelegen, goed geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Paar minpuntjes: achterstallig onderhoud. Dit lees ik ook terug bij eerdere reviews (dus blijkbaar wordt hier geen prioriteit aan gegeven). Broodjes halen voor het ontbijt kan pas vanaf 9.00 uur, wat ik persoonlijk vrij laat vind als je kleine kinderen hebt die al vroeg wakker zijn. Maar wellicht ook laat als je op tijd wilt ontbijten als je bijvoorbeeld een hele dag op pad wilt gaan. Ook de kwaliteit van de croissants vonden wij niet om over naar huis te schrijven (kleine, droge, bleke broodjes). Daarom haalden wij ons ontbijt bij de Coop in Hooghalen, een paar kilometer verderop. Op zich een prima park, maar niet onze eerste keuze.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8WS21-08-2020

Midden in de natuur. Rust. Groen. Vrijheid.

Het park midden In het bos is mooi aangelegd. Het groen wordt goed onderhouden. Alle plekken zijn groot en toch heb je privacy. De voorzieningen op de plek zijn goed: eigen water,, stroom, afvoer en digitale cai. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Het personeel is ook gastvrij. Je voelt je er echt thuis. Het toilet gelegenheid wordt goed schoongemaakt en het ruikt er fris. Bij topdrukte kan het vies zijn, maar dat komt echt door de gasten zelf. De prijs/kwaliteitsverhouding van de camping is top. We zijn een keer in het restaurant geweest. We vonden het duur in verhouding met wat je krijgt. Je verwacht kwa prijs is culinairs, maar je krijgt gewoon droog vlees met beetje groente. De patatjes waren iets te bruin. We kunnen het thuis beter klaarmaken. Maar misschien is dit een incident. Verder is het top. Zeker een camping om weer naar terug te gaan!

• 6Eetgelegenheden
  • 7Nick13-08-2020

Prima camping, mooie omgeving.

Zeer fijne en rustige camping in een mooie bosrijke omgeving. S’ochtends lekker vers gebakken brood op bestelling en vanaf negen uur af te halen.

Met name de zeer riante plaatsen met eigen water aan en afvoer zijn een pre. Animatie voor de kids en een zwemvijver. De zwemvijver vind ik persoonlijk wat minder prettig, het water oogt erg vies door de diepbruine kleur. Voor het zwemmen zijn wij uitgeweken naar de ieberenplas (circa 8km met fiets) en de baggelhuizerplas nabij Assen, beide gratis toegankelijk met ruim voldoende parkeergelegenheid.

De camping is voor ons voor een weekje ruim voldoende. Eerdere recensies over zand in het sanitair klopt zeker, maar er zijn ook wissers aanwezig, heeft dus meer te maken met wat de voorganger normaal acht. Wij vinden het sanitair ok

Supermarkten zijn vrij dichtbij vd dagelijkse behoeften. .

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 10Claudia10-08-2020

Top camping

Hele fijne dagen gehad op de camping. Erg vriendelijk geholpen bij aankomst. Sanitair heel erg schoon nog nooit zo schoon mee gemaakt op andere campings. Komen zeker nog vaker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Familie F06-08-2020

Prima camping

Voor 6 nachten op deze camping verbleven. Een ruime plek, we konden niet kiezen dat was geen optie en spannend waar ie dan komt. Het was echt geen slechte camping voor t geld. Zwemplas echt leuk voor de kinderen tot 10 jaar en ze hadden er nu een pomp of iets in dus stonk het niet. Activiteiten waren voor 10 jarige meiden te kinderachtig. Over schoonmaak en corona vond ik wel prima eigenlijk. Niet te gek, wel veilig genoeg.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen