Vakantiepark Diana Heide ****

142 reviews over Vakantiepark Diana Heide in het Nederlands

Mooi gelegen camping

Lodewijk48, 1-11-2017
  • Activiteiten7

Er is geen zwembad helaas. Mooie ruime plaatsen, wij stonden op Berk 3. Helaas een ware plaag van muggen en veel stekende insecten. Prachtige omgeving met fraaie fietspaden. De omgeving was ook zeer mooi, vriendelijke mensen in de winkels en heerlijk ijsje eten in Hooghalen!

Zeker voor herhaling vatbaar

Marina, 12-9-2017
  • Onderkomen8

Chalet goed op orde, keuken compleet combimagnetron en vaatwasser en ruimte genoeg. Bedden voor een vakantieverblijf vrij goed. Voor mensen die graag fietsen is deze plek ideaal en mensen met kleine kinderen is dit een leuke plek want er is een mooi speelveldje dat je van je vanuit chalet goed kunt zien. Je merkt dat het niet van een grote keten is. Goede service en vriendelijk personeel, een aanrader. We zijn er 2 weken geweest maar hebben nog lang niet alles gezien in de omgeving.

Fantastische vakantie

Familie Duiveman, 24-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Rustig midden in een prachtig natuurgebied

Goede services vriendelijke mensen zeer nette warme sanitair Geweldige vakantie gehad met ons gezin

Animatie deed het perfect alleen jammer

dat het al zo vroeg op halve kracht draait

Super

Erik, 19-8-2017
    • Activiteiten7

Super nette camping alles netjes verzorgt ook de douches waren schoon. Personeel was behulpzaam en beleefd. De broodjes waren iedere ochtend heerlijk vers als of ze net van de bakker afkwamen. Wij willen zeker terug komen

mwoa..

wesselink, 17-8-2017
    • Activiteiten6

Vooraf gebeld; kregen andere plek dan we verwacht hadden. Niet aan speelveld.

Mooie plek op hermelijn, beschut met wel wat zon maar niet volledig.

Restaurant op terras werden we niet geholpen, mochten naar binnen

Broodjes uit de diepvries niet gegeten, wij dachten aan waarom geen deal met de bakker?

Speeltoestellen niet voor de leeftijd van jongste zoon, wel bij 'oase'. Beetje gevaarlijk zelfs omdat schot op toestel open is. Leuke wiebelbeestjes.

Oase oogt wat viezig, met warme weer in gespeeld. Kindjes niet ziek geworden geen uitslag. Geen toezicht hierop wat ervoor zorgt dat het een rommel werd

Animatie jonge kinderen wel leuk verschillende activiteiten georgganiseerd. Voor grote kinderen of volw. weinig te doen.

Douche en toilet prima. Laatste dagen werden toiletten minder netjes bijgehouden en toiletpapier werd niet aangevuld.

Camping zelf vonden we mooi, groen en verzorgd. Mooie omgeving om te fietsen.

Mooie Camping

Clara, 14-8-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen8

Pluspunten: Goed sanitair, mooie plaatsen, mooie omgeving

Minpunten: Ontbreken zwembad, ( Zwemvijver is niks voor volwassenen), erg trage WiFi, (Waar wel de hoofdprijs voor gevraagd wordt), na 20.00 is de camping "dood".

Mooie keurige camping

Denyse, 8-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

kindvriendelijk, mooie kleine veldjes. veel bomen struiken prachtige natuurlijke omgeving.

sanitair was keurig en van alle gemakken voorzien mbt de kinderen.

wij komen zeker nog eens terug:)

de tent van de touroperator was overcompleet en keurig.

Keurige camping middenin de natuur.

Ineke, 19-7-2017
    • Activiteiten7

TIPS: Een zwembad met glijbaan zou niet misstaan op de camping.

De kampwinkel is heel summier.

TOPS: Prachtige grote plekken. Zo kom je ze in het buitenland niet tegen. (Wij hebben in veel landen gekampeerd.)

Schoon en modern sanitair.

Vriendelijk personeel.

Prima menukaart. Het eten is zeer de moeite van het proberen waard! Wij vonden het erg lekker en niet te duur.

Spartelvijver met zandstrand en klim/springmaterialen voor jonge kinderen.

De camping is vooral geschikt voor jonge gezinnen en ouderen.

Goede uitvalsbasis om Drenthe te leren kennen, zowel op de fiets als met de auto.

Super goede bakker vlakbij in Hooghalen. Fledderus. Hier kun je ook op het terras koffiedrinken met gebak.

Direct daarnaast een goed voorziene COOP met normale prijzen.

mooi onderhouden

traveller, 10-5-2017
    • Onderkomen10

Mooi onderhouden terrein, eten in de horeca voldeed aan de prijs/kwaliteit.

Personeel was erg vriendelijk. Sanitair ziet er in één woord geweldig uit.

Het onderkomen was schoon en keurig ingericht.

Niet echt de klant voorop stellen

Franc, 6-5-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen3

Mooi rustig park. Schoon ook. En erg vriendelijke mensen. Goed eten in het restaurant.

De chaletjes zijn ruim en liggen in een soort van uitgerekte cirkel; je hebt wel makkelijk inkijk bij elkaar. De Wifi verbinding in de chaletjes (wel goedkoop trouwens) is matig en instabiel.

Er zijn 2 redenen voor de slechte score op Service en Onderkomen:

- De matrassen waren echt heel slecht

- De gehuurde fietsen bezorgden ons een slechte middag

Met betrekking tot de gehuurde fietsen (met 10 euro per dag per fiets wel duur trouwens): 1 fiets begon tijdens de rit te rammelen en bij 1 fiets schoot het zadel op enig moment los, waardoor je niet meer goed kon fietsen. Voortdurend schoot je of voorover of achterover. Dat was niets, waardoor we gedwongen werden om voortijdig terug te gaan. Dat kostte ons dus een middag. Bij de receptie vond men het vervelend, maar de fietsen worden geëxplodeerd door een ander bedrijf. Ze zouden het doorgeven. Ze leken niet echt te begrijpen dat dit ons een fijne middag heeft gekost.

Direct ook maar melding gemaakt van de slechte kwaliteit van de matrassen. Deze zakten helemaal door. En hier lieten de mensen van Diane Heide dan echt zien zich niet echt in de klant te kunnen inleven. Want in plaats direct te kijken en zonodig de matrassen zelfs te vervangen, zeiden ze dit nog niet eerder gehoord te hebben en hier binnenkort zelf wel op te gaan liggen. Gevolg is dat we een midweek op deze slechte matrassen hebben moeten liggen, waardoor de kwaliteit van onze vakantie dus wel minder was.

Dat is niet klantgericht. En dus raad ik Diane Heide af. Een vakantie dient zorgeloos te zijn. En natuurlijk kan er iets mis zijn, maar los dat dan direct op.

We hebben een aantal aanbieders voor Diana Heide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Diana Heide in Amen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Diana Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Diana Heide scoort een 8.06 uit 10 op basis van 142 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: