Vakantiepark Diana Heide

Geweldige Camping voor iedereen

Ina Kip
12-6-2018
  • Activiteiten8

We hadden alleen geboekt voor het Hemelvaart weekend, echter we genoten zo van de rust op de camping en de mooie plek (Ekster)die we hadden, dat we bij geboekt hebben tot en met Pinksteren. Zeer vriendelijk personeel, zeer goed restaurant. Keurige toiletten. Het springkussen is echt een top idee, de kinderen ( ook de oudere kinderen ) vermaakten zich er opperbest mee. De chauffeur op het golfkarretje mag wel het goede voorbeeld geven en ook stapvoets over de camping rijden. Verder hebben we niets op de camping aan te merken.

Echt een aanrader

• Activiteiten5

Mooie camping. Sanitair kan beter. Regelmatig dat savonds het wcpapier op was. En bij de toiletten worden de vloeren te nat achter gelaten. Onderkant van de pot mag ook wel een doekje over. Het recreatie team was niet echt Top. Bijv. Spooktocht zou beter georganiseerd kunnen worden. Er zou met Hemelvaart en Pinksteren ook wel wat georganiseerd mogen worden voor de 12+ jeugd, aangezien deze groep veel aanwezig is in deze periode. Savonds is er geen controle over de camping ivm lawaaioverlast. Camping ligt in een mooi bosrijke omgeving met een losloopgebied voor de hond. De snelheid van de golfkarretjes is veel te hoog maar ook de meeste autobestuurders weten het gaspedaal te gebruiken. Ook langs de speeltuin.

Mooi gelegen camping

Lodewijk48
1-11-2017
  • Activiteiten7

Er is geen zwembad helaas. Mooie ruime plaatsen, wij stonden op Berk 3. Helaas een ware plaag van muggen en veel stekende insecten. Prachtige omgeving met fraaie fietspaden. De omgeving was ook zeer mooi, vriendelijke mensen in de winkels en heerlijk ijsje eten in Hooghalen!

Zeker voor herhaling vatbaar

Marina
    12-9-2017
    • Onderkomen8

Chalet goed op orde, keuken compleet combimagnetron en vaatwasser en ruimte genoeg. Bedden voor een vakantieverblijf vrij goed. Voor mensen die graag fietsen is deze plek ideaal en mensen met kleine kinderen is dit een leuke plek want er is een mooi speelveldje dat je van je vanuit chalet goed kunt zien. Je merkt dat het niet van een grote keten is. Goede service en vriendelijk personeel, een aanrader. We zijn er 2 weken geweest maar hebben nog lang niet alles gezien in de omgeving.

Fantastische vakantie

Familie Duiveman
    24-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Rustig midden in een prachtig natuurgebied

Goede services vriendelijke mensen zeer nette warme sanitair Geweldige vakantie gehad met ons gezin

Animatie deed het perfect alleen jammer

dat het al zo vroeg op halve kracht draait

Super

Erik
    19-8-2017
    • Activiteiten7

Super nette camping alles netjes verzorgt ook de douches waren schoon. Personeel was behulpzaam en beleefd. De broodjes waren iedere ochtend heerlijk vers als of ze net van de bakker afkwamen. Wij willen zeker terug komen

mwoa..

wesselink
    17-8-2017
    • Activiteiten6

Vooraf gebeld; kregen andere plek dan we verwacht hadden. Niet aan speelveld.

Mooie plek op hermelijn, beschut met wel wat zon maar niet volledig.

Restaurant op terras werden we niet geholpen, mochten naar binnen

Broodjes uit de diepvries niet gegeten, wij dachten aan waarom geen deal met de bakker?

Speeltoestellen niet voor de leeftijd van jongste zoon, wel bij 'oase'. Beetje gevaarlijk zelfs omdat schot op toestel open is. Leuke wiebelbeestjes.

Oase oogt wat viezig, met warme weer in gespeeld. Kindjes niet ziek geworden geen uitslag. Geen toezicht hierop wat ervoor zorgt dat het een rommel werd

Animatie jonge kinderen wel leuk verschillende activiteiten georgganiseerd. Voor grote kinderen of volw. weinig te doen.

Douche en toilet prima. Laatste dagen werden toiletten minder netjes bijgehouden en toiletpapier werd niet aangevuld.

Camping zelf vonden we mooi, groen en verzorgd. Mooie omgeving om te fietsen.

Mooie Camping

Clara
    14-8-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen8

Pluspunten: Goed sanitair, mooie plaatsen, mooie omgeving

Minpunten: Ontbreken zwembad, ( Zwemvijver is niks voor volwassenen), erg trage WiFi, (Waar wel de hoofdprijs voor gevraagd wordt), na 20.00 is de camping "dood".

Mooie keurige camping

Denyse
    8-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

kindvriendelijk, mooie kleine veldjes. veel bomen struiken prachtige natuurlijke omgeving.

sanitair was keurig en van alle gemakken voorzien mbt de kinderen.

wij komen zeker nog eens terug:)

de tent van de touroperator was overcompleet en keurig.

Keurige camping middenin de natuur.

Ineke
    19-7-2017
    • Activiteiten7

TIPS: Een zwembad met glijbaan zou niet misstaan op de camping.

De kampwinkel is heel summier.

TOPS: Prachtige grote plekken. Zo kom je ze in het buitenland niet tegen. (Wij hebben in veel landen gekampeerd.)

Schoon en modern sanitair.

Vriendelijk personeel.

Prima menukaart. Het eten is zeer de moeite van het proberen waard! Wij vonden het erg lekker en niet te duur.

Spartelvijver met zandstrand en klim/springmaterialen voor jonge kinderen.

De camping is vooral geschikt voor jonge gezinnen en ouderen.

Goede uitvalsbasis om Drenthe te leren kennen, zowel op de fiets als met de auto.

Super goede bakker vlakbij in Hooghalen. Fledderus. Hier kun je ook op het terras koffiedrinken met gebak.

Direct daarnaast een goed voorziene COOP met normale prijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Diana Heide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Diana Heide in Amen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Diana Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Diana Heide scoort een 8.06 uit 10 op basis van 144 reviews.